Admin l.u.v Postat Februarie 10, 2017 Admin Share Postat Februarie 10, 2017 Stai linistit, avand in vedere cat este de confortabilă si ce protectie la vant ofera, nu trebuie sa astepti neaparat temperaturi pozitive, eu am mers si la -3, 4 grade, trebuie echipament bun si sa nu fie gheata pe jos. Greutatea ei este un mare avantaj, sta ca pe sine pe asfalt, indiferent ca.i ud, uscat sau rece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 10, 2017 Share Postat Februarie 10, 2017 Parerea mea este asta: - daca grupul nu are probleme pana la 100k km, da-i pace - la fiecare 100k km schimbi rulmentii paraleli cu roata, preventiv; costurile is infim mai mici decat la o transmisie cu lant; ocazie cu care masori si saibele si vezi daca is de grosimea care trebuie. - la fiecare 20k km ungi canelurile si vezi daca axul pinionului de atac are joc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mahone Postat Februarie 10, 2017 Share Postat Februarie 10, 2017 Multumesc, e un sfat ca pentru cineva care isi doreste sa-si bage degetelele prin mecanica. Eu incerc sa ma abtin... Am la Cluj prieteni foarte buni, pe care ii vizitez cel putin de 2 ori pe an, .........adica, incerc sa-ti spun, ca mi-as dori sa trec pe la tine, pentru verificarile astea pe care mi le-ai spus. Mai mult de atat, daca e posibil, cand merg sa ridic motorul din Arad ( cand vine putina caldura), iti dau de stire cam in ce zi voi fi la Cluj si poate trec pe la tine pentru o verificare preliminara......!? Bineinteles doar in cazul in care esti disponibil ! Oricum , multumesc inca o data pentru sfaturi ! » Post actualizat in 06 Mar 2017 19:34 Am reusit ieri, sa adusc acasa motoreta.... Sun foarte incantat de pozitia de condus, de protectia la vant, de frane.......etc Nu sunt foarte incantat de acceleratie......Eu conducand pana acum un Paneuropean ST 1100, am crezut ca poate LT-ul va fi la fel de sprinten........dar poate e o chestie de obisnuinta.... Mai mult de atat... va rog sa-mi spuneti daca la toate LT-urile maneta de acceleratie merge asa de greu ca la mine.....Am facut bataturi in palma dreapta si o febra muschiulara de nu ma mai pot incheia la nasturi, doar tragand de acceleratie...... Nu stiu daca m-am facut inteles, dar senzatia este ca am avut de manerul acceleratiei legata o galeata de 10 kg, si la fiecare acceleratie, trageam si galeata in sus....iar ca sa tin pozitia ......imi tragea manusa jos din mana daca slabeam putin stransoarea mansonului Am intrebat vanzatorul si el mi-a spus ca asa sunt motoretele cu pilot automat.....?!? Daca e asa...sunt tentat sa renunt la pilotul automat.... Poate si din aceasta pricina nu prea am depasit 3500/4000 ture si deci performanta motocicletei a avut de suferit. Uite .....se mai naste o intrebare......Cam la ce turatie mergeti cu LT-ul si la ce turatie schimbati viteza.......? Peste aceste intrebari, motocicleta e fascinanta....! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 6, 2017 Admin Share Postat Martie 6, 2017 *Intre ST si LT sunt aproape 90 kg in plus in favoarea BMW-ului, de aia ST este mai fasneata. Cand ai sa ungi mansonul de acceleratie ai sa vezi ca va fi foarte sprintena (detalii mai jos..) *Legat de acceleratie, mansonul intr-adevar merge greu, dar asta este din cauza cablurilor, nu a tempomatului, cine ti-a spus asta bate campii! Modelul vechi de cabluri era cu probleme si de aceea a fost schimbat cu modelul generatiei dupa 2004, care are altfel de constructie la manson. Daca ai curiozitatea sa cauti pe forumuri ai sa gasesti explicatii detaliate. Poti comanda kitul nou, dar care vine si cu partea de plastic care intra in manson si trebuie facuta siu o modificare la comenzile mansonului, dupa aia o sa mearga usor. Partea mai putin placuta este pretul, undeva spre 200 euro kit nou! Poti cauta si pe ebay bowden cable LT. Pana atunci poti incerca sa il ungi, cel mai bine se unge cu mansonul dat jos, dar acest lucru este complicat, trebuie sa dai jos carenajul lateral si cel de pe rezervor, impreuna cu demontarea ornamentelor de pe ghidon! Incearca sa il ungi rotind mansonul maxim stanga, apoi dai cu un spray de frane intre manson si ghidon, lasi sa se usuce, apoi cu un spray cu vaselina sau ulei de mecanisme fine. *Vitezele le schimbi undeva intre 3500 si 4500 rot/min, nu este un motor turat, are cuplu mare, ai sa te obisnuiesti repede cu ea. Ca idee, la 140 km/ora pe bord, ai fix 4000 rot/min, aproape turatie de diesel. De aici si consumul mic, nu depaseste niciodata 5.2-5.4 afara in regimul asta de mers, chiar daca mergi singur sau cu pasager si bagaje. PS: Partea mai putin placuta la modelul asta este faptul ca pentru orice schimbare de filtru de aer trebuie sa demontezi toate carenele! Daca nu vrei sa platesti bani multi la mecanici cauta sa inveti s-o dezbraci singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mahone Postat Martie 6, 2017 Share Postat Martie 6, 2017 Multumesc mult.... cand am postat, chiar de la tine ma asteptam la un raspuns competent. Incerc sa ma obisnuiesc cu vaporul.....care ..oricum m-a cucerit. Asta cu acceleratia m-a descumpanit......dar sigur rezolv cumva.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 6, 2017 Admin Share Postat Martie 6, 2017 Da, daca ma gandesc bine doua sunt lucrurile care m-au enervat la modelul asta, mansonul de acceleratie si discul de frana pe sapte, care face zgomot pe drum prost. Eu am facut un efort financiar si le-am schimbat pe ambele. In rest totul este la superlativ, stabilitate, confort, tinuta de drum, autonomie, consum etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mahone Postat Martie 6, 2017 Share Postat Martie 6, 2017 Apropo.... cum ai rezolvat tu problema acceleratiei...???, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 6, 2017 Admin Share Postat Martie 6, 2017 Am scris, le-am schimbat, atat cablurile cat si discul pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mahone Postat Martie 8, 2017 Share Postat Martie 8, 2017 Salut din nou, am observat ca anvelopele la achizitia mea , k1200lt, au DOT 2008 pe spate si 2011 pe fata..... E necesar sa le schimb si vreau sa stiu ce marca si typ de anvelopa imi recomandati.....din experienta.., cu un raport calitate pret BUN ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 8, 2017 Admin Share Postat Martie 8, 2017 Datorita dimensiunii spate si indicilor de greutate, parca 53 sau 57 fata si 79 spate, esti limitat la 3 producatori, Avon, Bridgestone si Metzeler. Le-am pus in ordinea preturilor si a calitatii. Poti lua si Avon, motocicleta este grea si sta bine pe sosea, dar respecta indicii de greutate, altfel anvelopele se vor toci foarte repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mahone Postat Martie 20, 2017 Share Postat Martie 20, 2017 Respect, se pare ca sunt cel mai nou posesor de K1200lt si cel mai activ pe acest topic.. Vreau sa schimb uleiul si vreau sa stiu daca MOTUL 7100,10W40, 100%sintetic este o alegere buna? Motorul are 110000km...si nu stiu deocamdata daca consuma ceva ulei... » Post actualizat in 20 Mar 2017 11:37Din ce spune service manualul....!? nu prea m-am lamurit ! "Operating fluids:Brand-name HD oil, API classification SF, SG or SH;suffix letters CD or CE are permitted; alternatively,brand-name HD oil of CCMC classification G4 orG5; suffix PD2 is permitted.Do not add any additives or use longlife engine oil." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 20, 2017 Admin Share Postat Martie 20, 2017 Poti merge linistit pe 10w40. Personal recomand RockOil (ulei UK, brand serios, au importator in Romania) sau Eneos (ulei japonez, importator userul John 17, chiar aici pe forum) din considerentul ca nu sunt contrafacute, nefiind prea cunoscute. Mergi inca un schimb si vezi cat iti consuma, daca ia mai mult de 3 litri la 10.000 schimba si mergi pe 15w50 si scapi de probleme. In mod norrmal o sa consuma in jur de 1-1.5 litri la 6-7000 km. Codurile alea le gasesti pe spatele bidonului de ulei, pui uleiul care are una dintre acele combinatii. Oricum, nu te stresa prea tare cu acele coduri, pune ce ti-am recomandat si o sa fii multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mahone Postat Martie 20, 2017 Share Postat Martie 20, 2017 Multam ! Ce e ciudat, este ca manualul indica un interval de schimb de 3000km si nu recomanda uleiurile " long life"..... ??!!, In traducere proprie...producatorul te indruma catre uleiul mineral....! Este doar o remarca.......oricum acum ii pun 10w40 full sintetic ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 20, 2017 Admin Share Postat Martie 20, 2017 Pai LT-ul are 16 ani vechime si manualul tot atat, timp in care producatorii de uleiuri nu au dormit :-). Cu un schimb poti merge si 10.000 linistit, dar eu il schimbam la 6-7000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Mai 22, 2017 Share Postat Mai 22, 2017 Am decis sa deschid acest topic sa discutam separat despre motoarele noastre! Impresii, service, reparatii, etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Mai 22, 2017 Share Postat Mai 22, 2017 ..deschis topic sa discutati separat ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Mai 22, 2017 Share Postat Mai 22, 2017 ..deschis topic sa discutati separat ?? Este topic pentru posesorii de BMW unde informatiile sunt amestecate, tocmai pentru ca sunt multe modele. Omu a dechis separat topic pentru K1200 lt/rs/gt unde sa se poata discuta punctual despre modelele amintite. Tu vad ca ai Harley, cu ce te incurca topicu deschis de om? Sau poftesti in secret la un Bmw? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 22, 2017 Share Postat Mai 22, 2017 Au fost discuții pe topicul unic de BMW despre faptul că diversitatea modelelor a devenit prea mare și că ar trebui create topic-uri separate pentru fiecare tipologie/serie de modele. Este un lucru bun Topic-ul inițial va rămâne pentru discuții generale despre BMW Motorrad sau/și specificități care se regăsesc la toate modelele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Mai 22, 2017 Share Postat Mai 22, 2017 Este topic pentru posesorii de BMW unde informatiile sunt amestecate, tocmai pentru ca sunt multe modele. Omu a dechis separat topic pentru K1200 lt/rs/gt unde sa se poata discuta punctual despre modelele amintite. Tu vad ca ai Harley, cu ce te incurca topicu deschis de om? Sau poftesti in secret la un Bmw? Usor mon cher ca n-am dat cu parul. Nu intelegeam cine cu cine discuta separat. Relax, take it easy! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Mai 22, 2017 Share Postat Mai 22, 2017 (editat) Usor mon cher ca n-am dat cu parul. Nu intelegeam cine cu cine discuta separat. Relax, take it easy! Ia reply-ul meu cat mai light posibil, n-am fost agresiv deloc, incercam doar sa explic. Fara nici o urma de rautate, finalul chiar a fost cu iz de gluma... Sanatate si asfalt uscat! l.e. Editat Mai 22, 2017 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Mai 23, 2017 Share Postat Mai 23, 2017 Acuma daca s-a lamurit de ce am deschis acest topic vin cu o intrebare la proprietare de K 1200 LT,RS ,GT. Cum rezem, suspend fata motocicletei daca doresc sa scot furcile pt servisare? Aveti vreo idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Mai 23, 2017 Share Postat Mai 23, 2017 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Mai 24, 2017 Share Postat Mai 24, 2017 Daca am k1100LT ma pot baga in discutii? nu de alta dar motoarele se aseamana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Mai 25, 2017 Share Postat Mai 25, 2017 Bineintels. Diferentele nu sunt asa mari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 25, 2017 Admin Share Postat Mai 25, 2017 Faci ca in poza, pui un lemn sub baie si sta foarte bine, si eu am procedat la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.