niculae Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Eh,a fost o usoara neatentie,cuplata cu o tragere putin mai brusca de maneta frana fata,se mai intampla si la case mai mari,nu a patit nimeni nimic,nici o problema.Te ridici,injuri fierul,drumurile,cel care ti-a taiat fata sau zici "multumesc Doamne ca m-ai scapat" dupa tendinte ,te scuturi de praf,te urci inapoi in sa si da-i bataie.In alta ordine de idei,e adevarat ca e preferabil la vit mici sub 30 la ora sau pe pietris sa se franeze cu spatele.Eu prefer sa nu prea franez cu spatele pt ca daca fac treaba asta des ma obisnuiesc asa si in caz de pericol,capul nu mai gandeste,actionezi instinctual si prima oara te protapesti cu piciorul in frana spate si sa vezi atunci slide-uri.De 2 ori mi s-a intamplat faza asta si de atunci am zis no-no la frana spate in general.O mai folosesc dar rar.Orice ar zice oricine,e bine de tinut minte un singur lucru : Fata opreste motoru/masina.Prefer sa imi asum riscul de a face ca baiatul de pe Burgman si sa ma julesc putin si eu si motorul decat sa pun spatele la vit mari in caz de pericol. Man, wtf? Cred că l-au durut puțin pălmuțele fără mănușele, a dat chiar și cu căscuța de asfalt. Nici piciorușul nu cred să-i fi scăpat nevătămat. Mi se pare mie sau in timpul căzăturii, chiar și după ce a luat mâna de pe levierul de frână, roata nu se mai învârte? Posibil să fi fost o defecțiune a sistemului de frânare (sticky pistons)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Eu prefer sa nu prea franez cu spatele scoate-ți mă frâna spate Âşi aruncă după câini cu ea. tu crezi că-i pusă acolo de formă sau să cadă ăÂştia ca tine? învățați dracu să mergeți Âşi apoi dați sfaturi pe la alții. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Csj Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 in video se vede, ca era cu mana pe frana si ca blocase fata; avea sanse sa se aleaga c-o entorsa de toata frumusetea )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Eh,a fost o usoara neatentie,cuplata cu o tragere putin mai brusca de maneta frana fata,se mai intampla si la case mai mari,nu a patit nimeni nimic,nici o problema.Te ridici,injuri fierul,drumurile,cel care ti-a taiat fata sau zici "multumesc Doamne ca m-ai scapat" dupa tendinte ,te scuturi de praf,te urci inapoi in sa si da-i bataie.In alta ordine de idei,e adevarat ca e preferabil la vit mici sub 30 la ora sau pe pietris sa se franeze cu spatele.Eu prefer sa nu prea franez cu spatele pt ca daca fac treaba asta des ma obisnuiesc asa si in caz de pericol,capul nu mai gandeste,actionezi instinctual si prima oara te protapesti cu piciorul in frana spate si sa vezi atunci slide-uri.De 2 ori mi s-a intamplat faza asta si de atunci am zis no-no la frana spate in general.O mai folosesc dar rar.Orice ar zice oricine,e bine de tinut minte un singur lucru : Fata opreste motoru/masina.Prefer sa imi asum riscul de a face ca baiatul de pe Burgman si sa ma julesc putin si eu si motorul decat sa pun spatele la vit mari in caz de pericol. OMG!cum zicea cineva mai jos,invata prima data sa franezi cel putin apoi da sfaturi!!! bine ca baiatul nu a patit nimic grav.anyway e funny faza cat e de clara pe GO PRO-ul ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 ati sarit toti pe omul cu frana spate trebe folosite amandoua fara discutie, dar intr-o situatie de urgenta spatele in blochezi foarte usor. bine, vorbesc in cazul meu, restul de 98% dintre forumisti poate au copita mai fina si reflexele mai bune. cu roata spate blocata sansele se te panichezi si sa nu-ti iasa prea bine franarea de urgenta cresc. una peste alta, un reminder pentru impricinat sa fie mai atent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 vă doresc să nu fiți implicați niciodată într-o situație de urgență autentică. ăsta de s-a prăvălit nu era într-o situație de urgență, poza la cameră, voia să dea bine pe iutub, mintea îi căzuse în mâini Âşi de aia le scutura, să se ducă înapoi în cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 scoate-ți mă frâna spate Âşi aruncă după câini cu ea. tu crezi că-i pusă acolo de formă sau să cadă ăÂştia ca tine? învățați dracu să mergeți Âşi apoi dați sfaturi pe la alții. Delicat ca intotdeauna, dar are dreptate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 vă doresc să nu fiți implicați niciodată într-o situație de urgență autentică. ăsta de s-a prăvălit nu era într-o situație de urgență, poza la cameră, voia să dea bine pe iutub, mintea îi căzuse în mâini Âşi de aia le scutura, să se ducă înapoi în cap. JCDenton likes this. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 (editat) Omul avea timp sa franeze si cu aerul daca se deschidea pe jumatate la geaca. Intrebarea e cum franezi in situatii din astea cand e o urgenta (viteza peste 100 + iti iese o vaca brusc in fata) pe asfalt cu nisip. Il asteptam pe domnul Dan Nastase cu sfaturi Editat Aprilie 1, 2011 de Filosofull Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Eu cred ca filmarea este trucata.Chiar n-avea nici un motiv sa cada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 nu e trucată domle. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Pixelu albastru. L-am vazut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 nu e trucată domle. Incercam sa glumesc.O tranta luata aiurea de tot ,de un incepator.O sa-i foloseasca cu siguranta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Aprilie 1, 2011 Autor Share Postat Aprilie 1, 2011 Ai sa razi dar nu-i incepator E mai slab el asa in ale condusului, dar nu-i incepator. Daca merge cu "viteza luminii" cu R6-le cu care a mai picat de 4 ori, 2 dintre ele de pe loc, una tot asa ca si cea filmata la 20 la ora si una "mai urata" pe la vreo 50+ la ora Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 d'asta nu nteleg de ce plm forumu asta nu mere ca vwforum de ex, unde n ai voie sa postezi daca n ai nush' cate posturi nus' unde (sa nu mai zic de topic nou...) si de unde daca vrei sa afli o informatie/sfat aria de cautare e mult mai mica. si nici nu faci ca internetul intradevar sa fie cea mai proasta sursa de informatie asa scoli de soferi avem... astia suntem. unii am avute de invatat de la altii, unii am invat o pe propria piele...pnm. omu' sper ca daca trei insi i au spus ca e beat, sa fie genul care se duce la culcare. nici noi nu tre' sa raspundem in "stiluri caracteristice" si sa iscam flame-uri, nu? dar si o palma dupa ceafa la timpul ei, face cat zece femei, asa ca e cu dus si-ntors si-aici... hmmm, prea deep pentru cat de varza... Mesaj completat Ai sa razi dar nu-i incepator E mai slab el asa in ale condusului, dar nu-i incepator. Daca merge cu "viteza luminii" cu R6-le cu care a mai picat de 4 ori, 2 dintre ele de pe loc, una tot asa ca si cea filmata la 20 la ora si una "mai urata" pe la vreo 50+ la ora depinde si "nu i incepator" u asta cum il definesti. in nr de km? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 (editat) @ george05,monsteristu' ,etc : In primul rand nu am dat sfaturi nimanui,doar am scris aici cum franez eu.Daca citeati mai bine,vedeati ca nu am scris deloc : BAI,NU FRANATI CU SPATELE.Din contra,chiar am zis ca e preferabil sa se franeze cu spatele in anumite conditii,dar deh,e usor sa citesti 3 cuvinte dintr-o fraza si dup-aia sa incepi sa urli la ala ca nu e asa cum a scris el. Deci,inca odata :EU PREFER sa franez majoritar doar cu fata pt a-mi forma reflexul de franare doar cu fata in caz de urgenta.Am luat aceasta optiune dupa 2 franari dure de urgenta (odata mi-a traversat unu strada total aiurea si alta data mi-a iesit o masina in fata) in care obisnuit sa franez cu amandoua,am blocat rapid spatele.La franarea de urgenta te panichezi si nu mai franezi gandit,franezi instinctual.Aici banuiesc ca suntem toti de acord,nu?Ori cand te panichezi ca nu o sa ai timp sa opresti,automat tragi mai tare de frana,da?Pe frana fata tragi cu mana si pe langa faptul ca ai o putere net inferioara piciorului,pe fata e apasarea mult mai mare si sunt sanse mai mici sa o blochezi.Pe spate creierul apasa piciorul pe frana,ori pe picior pe langa faptul ca te apesi cu aproape toata greutatea corpului,forta e mult mai mare ca in mana,apasarea se apropie de 0 pe franare,toata greutatea tinde sa vina pe fata,deci e si normal ca spatele sa fie predispus la blocare. Franarea pe spate peste 30-40 kmh are o forta aproape inexistenta,deci prefer sa o sacrific si sa-mi concentrez toata atentia asupra franei fata,pt ca da george,frana aia de fata opreste motocicleta oricat m-ai lua tu cu remarci destepte gen "demonteaza spatele daca fata opreste motocicleta".Hai sa facem altcumva daca tu zici ca nu fata te opreste : eu scot lichidul de pe spate si merg asa cu motorul,tu scoti lichidul de pe fata,ce zici smechere,te tine?Pe mine da. Am citit un articol,un test de fapt "Task analysis for intensive braking of a motorcycle in a straight line" in opinia mea foarte bine facut,care concluziona ca cea mai buna franare se face,citez : 1.Decelerare : se inchide accel si se aplica frana spate. 2.Echilibru : Pilotul se pozitioneaza pe el si motocicleta perpendicular pe asfalt cu trunchiul ridicat (pt un mai bun echilibru si a face si un mic airbrake) si face mici ajustari la directie.Frana spate are acum cel mai mare efect care se va diminua rapid.Prin incetinirea rotii spate care pune presiune pe suspensie ea transfera aproape toata greutatea pe fata. 3.Franarea : Simultan pilotul strange amandoua manetele - ambreiaj si frana - maneta de frana fiind stransa cu presiunea adecvata.Se concentreaza in primul rand pe franarea fata si secundar pe franarea spate. 4.Ajustarea : Pilotul ajusteaza incontinuu nivelul de franare in acest timp concentrandu-se pe franarea fata. In acel test se ia in considerare si sa nu se franeze cu spatele,dar dupa ce se vede ca pe franarea cu amandoua au -0.774g si pe franare doar fata au -0.711g se decide franarea cu amandoua.Problema e ca acel test s-a facut cu piloti pro si nu in conditii de pericol,deci ei pe langa faptul ca erau pro's se si concentrau linistiti pe franare,in viata de zi cu zi nu prea e asa.Se mai spune ca din 298 de teste ce s-au facut atunci,al 16-lea cel mai bun a fost unul care a fol doar fata obtinand un 100-0 in 38.45m,in timp ce media a fost 41.71m.Cine doreste pot sa-i dau share la acel test. In concluzie,daca sunteti meseriasi,franati cum scrie mai sus,eu sunt mai necredincios in capacitatile mele de a nu bloca spatele si franez in general doar cu fata.Bafta Editat Aprilie 1, 2011 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 @ george05,monsteristu' ,etc : Deci,inca odata :EU PREFER sa franez majoritar doar cu fata pt a-mi forma reflexul de franare doar cu fata in caz de urgenta. [...] In concluzie,daca sunteti meseriasi,franati cum scrie mai sus,eu sunt mai necredincios in capacitatile mele de a nu bloca spatele si franez in general doar cu fata.Bafta Mai uita-te la clipul din primul post, poate intelegi ce se intampla daca franezi numai cu fata. In loc de "am blocat spatele de doua ori si m-am speriat" ai sa spui "am blocat fata o data si am cazut". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian2009 Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 Nu stiu de ce n-a amintit nimeni pana acum aici ca la Burgman frana din stanga e duala, franeaza 50/50 fata/spate si cea din dreapta doar fata ! Deci ar fi mers o frana mai puternica pe cea din stanga la o adica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 @ george05,monsteristu' ,etc :In primul rand nu am dat sfaturi nimanui,doar am scris aici cum franez eu.Daca citeati mai bine,vedeati ca nu am scris deloc : BAI,NU FRANATI CU SPATELE.Din contra,chiar am zis ca e preferabil sa se franeze cu spatele in anumite conditii,dar deh,e usor sa citesti 3 cuvinte dintr-o fraza si dup-aia sa incepi sa urli la ala ca nu e asa cum a scris el. Deci,inca odata :EU PREFER sa franez majoritar doar cu fata pt a-mi forma reflexul de franare doar cu fata in caz de urgenta.Am luat aceasta optiune dupa 2 franari dure de urgenta (odata mi-a traversat unu strada total aiurea si alta data mi-a iesit o masina in fata) in care obisnuit sa franez cu amandoua,am blocat rapid spatele.La franarea de urgenta te panichezi si nu mai franezi gandit,franezi instinctual.Aici banuiesc ca suntem toti de acord,nu?Ori cand te panichezi ca nu o sa ai timp sa opresti,automat tragi mai tare de frana,da?Pe frana fata tragi cu mana si pe langa faptul ca ai o putere net inferioara piciorului,pe fata e apasarea mult mai mare si sunt sanse mai mici sa o blochezi.Pe spate creierul apasa piciorul pe frana,ori pe picior pe langa faptul ca te apesi cu aproape toata greutatea corpului,forta e mult mai mare ca in mana,apasarea se apropie de 0 pe franare,toata greutatea tinde sa vina pe fata,deci e si normal ca spatele sa fie predispus la blocare. Franarea pe spate peste 30-40 kmh are o forta aproape inexistenta,deci prefer sa o sacrific si sa-mi concentrez toata atentia asupra franei fata,pt ca da george,frana aia de fata opreste motocicleta oricat m-ai lua tu cu remarci destepte gen "demonteaza spatele daca fata opreste motocicleta".Hai sa facem altcumva daca tu zici ca nu fata te opreste : eu scot lichidul de pe spate si merg asa cu motorul,tu scoti lichidul de pe fata,ce zici smechere,te tine?Pe mine da. Am citit un articol,un test de fapt "Task analysis for intensive braking of a motorcycle in a straight line" in opinia mea foarte bine facut,care concluziona ca cea mai buna franare se face,citez : 1.Decelerare : se inchide accel si se aplica frana spate. 2.Echilibru : Pilotul se pozitioneaza pe el si motocicleta perpendicular pe asfalt cu trunchiul ridicat (pt un mai bun echilibru si a face si un mic airbrake) si face mici ajustari la directie.Frana spate are acum cel mai mare efect care se va diminua rapid.Prin incetinirea rotii spate care pune presiune pe suspensie ea transfera aproape toata greutatea pe fata. 3.Franarea : Simultan pilotul strange amandoua manetele - ambreiaj si frana - maneta de frana fiind stransa cu presiunea adecvata.Se concentreaza in primul rand pe franarea fata si secundar pe franarea spate. 4.Ajustarea : Pilotul ajusteaza incontinuu nivelul de franare in acest timp concentrandu-se pe franarea fata. In acel test se ia in considerare si sa nu se franeze cu spatele,dar dupa ce se vede ca pe franarea cu amandoua au -0.774g si pe franare doar fata au -0.711g se decide franarea cu amandoua.Problema e ca acel test s-a facut cu piloti pro si nu in conditii de pericol,deci ei pe langa faptul ca erau pro's se si concentrau linistiti pe franare,in viata de zi cu zi nu prea e asa.Se mai spune ca din 298 de teste ce s-au facut atunci,al 16-lea cel mai bun a fost unul care a fol doar fata obtinand un 100-0 in 38.45m,in timp ce media a fost 41.71m.Cine doreste pot sa-i dau share la acel test. In concluzie,daca sunteti meseriasi,franati cum scrie mai sus,eu sunt mai necredincios in capacitatile mele de a nu bloca spatele si franez in general doar cu fata.Bafta in primul rand SMECKERE......unii stiu sa franeze.in al doilea rand,n-ai decat sa te pui in fata la primarie sa demonstrezi pro-frana fata.in al treilea rand,mai invata si tu practic lasa cititul pe net.ca daca ar face toti ca tine si s-ar lua dupa ce zici tu aici,ar fi multi varsati prin santuri.dar repet......tu ai inventat roata,ai dat gaura-n covrig si tot tu vei inventa(daca nu exista deja) incapatanarea pana la prostie inca o chestie.....imi place ca din cati te-au admonestat pe mine m-ai tinut minte ca am zis ceva...desi nu am fost eu ala care zicea sa o arunci la caini Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 (editat) in primul rand SMECKERE......unii stiu sa franeze.in al doilea rand,n-ai decat sa te pui in fata la primarie sa demonstrezi pro-frana fata.in al treilea rand,mai invata si tu practic lasa cititul pe net.ca daca ar face toti ca tine si s-ar lua dupa ce zici tu aici,ar fi multi varsati prin santuri.dar repet......tu ai inventat roata,ai dat gaura-n covrig si tot tu vei inventa(daca nu exista deja) incapatanarea pana la prostieinca o chestie.....imi place ca din cati te-au admonestat pe mine m-ai tinut minte ca am zis ceva...desi nu am fost eu ala care zicea sa o arunci la caini Deci ori nu citesti ce am zis eu acolo,ori pur si simplu nu pricepi.EU NU AM ZIS NIMANUI SA NU FRANEZE CU AMBELE ROTI,din contra.Eu am zis ca doar EU nu franez cu ambele roti in caz de urgenta.EU,atat.Fac asta nu pt ca am citit pe net (unde aia zic ca ar trebui franat cu ambele roti,chiar de aia am scris alea acolo,ca sa arat cum se face o franare perfecta) ci pt ca am constatat din proprie experienta,nu de pe net ca la franarea de urgenta blochez spatele foarte rapid.De asemenea am constatat ca imi pierd foarte mult timp in efortul de a nu bloca spatele fara mari avantaje in materie de forta a franarii cand as putea f usor sa dozez mai bine fata si sa obtin o forta net superioara. Se discuta despre franare,asa ca am scris cum franez eu,nu am zis nimanui sa faca ca mine,nu am dat nici un sfat,dar am mai scris asta odata,tu pur si simplu nu vrei sa pricepi. Vorbesti despre incapatanare,deci eu daca am o parere diferita de a ta,sunt incapatanat?Da,interesant punct de vedere.Deci tu ai adevarul si restul care nu sunt de acord cu tine sunt incapatanati?Sau prosti? Eu nu am zis nimanui "ba,esti praf" sau "sunteti toti praf" cum zic altii,"ba nu mai da sfaturi",nu am dat niciodata sfaturi mai ales aici. Se prea poate sa nu fi fost tu ala "inteligent" cu "demonteaza frana spate ba desteptule",sry daca te-am incurcat,da sunteti o gramada care ati inceput sa urlati ca din gura de sarpe : "ia nu mai da tu sfaturi,invata sa franezi",etc Deci daca aveti ceva de zis,ziceti cu argumente si frumos,nu din alea de la imgb cu huooo,caterinca din aia proasta pot sa fac si eu de umplu 2 pagini,dar nu isi are locul aici. Pana la urma mie mi se pare normal sa ne contrazicem,pt ca nu toata lumea are aceleasi idei despre cum se conduce o motocicleta si nu e nimic rau in asta.Dar daca ne contrazicem,hai sa folosim argumente,chestii,socoteli,nu kkturi gen "demonteaza spatele daca esti smecher" Editat Aprilie 2, 2011 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neutral Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 mai bine zicea la titlu ,,Prost pe scuter'' si trecut la Fun nu la accidente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 Ai sa razi dar nu-i incepator E mai slab el asa in ale condusului, dar nu-i incepator. Daca merge cu "viteza luminii" cu R6-le cu care a mai picat de 4 ori, 2 dintre ele de pe loc, una tot asa ca si cea filmata la 20 la ora si una "mai urata" pe la vreo 50+ la ora Pai in cazul asta eu l-as sfatui sa renunte la sportu' asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 Nici nu a iesit de pe carosabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 dragă method, ca să vezi cum e cu frânarea încearca să mergi pe gheață. nu e musai să o faci cu moto, poți încerca doar cu bicicleta. ai pus fața, eÂşti jos în secunda zero, dacă pui spatele îți fuge poponeata, dar nu cazi instantaneu. dacă le pui pe amândouă, cu cap Âşi fără bruscare, eÂşti bine mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 Deci ori nu citesti ce am zis eu acolo,ori pur si simplu nu pricepi.EU NU AM ZIS NIMANUI SA NU FRANEZE CU AMBELE ROTI,din contra.Eu am zis ca doar EU nu franez cu ambele roti in caz de urgenta.EU,atat.Fac asta nu pt ca am citit pe net (unde aia zic ca ar trebui franat cu ambele roti,chiar de aia am scris alea acolo,ca sa arat cum se face o franare perfecta) ci pt ca am constatat din proprie experienta,nu de pe net ca la franarea de urgenta blochez spatele foarte rapid.De asemenea am constatat ca imi pierd foarte mult timp in efortul de a nu bloca spatele fara mari avantaje in materie de forta a franarii cand as putea f usor sa dozez mai bine fata si sa obtin o forta net superioara. Se discuta despre franare,asa ca am scris cum franez eu,nu am zis nimanui sa faca ca mine,nu am dat nici un sfat,dar am mai scris asta odata,tu pur si simplu nu vrei sa pricepi. Vorbesti despre incapatanare,deci eu daca am o parere diferita de a ta,sunt incapatanat?Da,interesant punct de vedere.Deci tu ai adevarul si restul care nu sunt de acord cu tine sunt incapatanati?Sau prosti? Eu nu am zis nimanui "ba,esti praf" sau "sunteti toti praf" cum zic altii,"ba nu mai da sfaturi",nu am dat niciodata sfaturi mai ales aici. Se prea poate sa nu fi fost tu ala "inteligent" cu "demonteaza frana spate ba desteptule",sry daca te-am incurcat,da sunteti o gramada care ati inceput sa urlati ca din gura de sarpe : "ia nu mai da tu sfaturi,invata sa franezi",etc Deci daca aveti ceva de zis,ziceti cu argumente si frumos,nu din alea de la imgb cu huooo,caterinca din aia proasta pot sa fac si eu de umplu 2 pagini,dar nu isi are locul aici. Pana la urma mie mi se pare normal sa ne contrazicem,pt ca nu toata lumea are aceleasi idei despre cum se conduce o motocicleta si nu e nimic rau in asta.Dar daca ne contrazicem,hai sa folosim argumente,chestii,socoteli,nu kkturi gen "demonteaza spatele daca esti smecher" am inteles foarte bine ce spuneai.nu te agita...incapatanat in prostie da esti,si cred ca ti-ai dat si tu seama deja.nu sunt singurul care iti spune ca ai face mai bine sa inveti una alta,si ai putea macar sa deschizi ochii si sa nu mai bati campii degeaba cu teorii de genu:EU ASA FAC NU AM DAT NIMANUI SFATURI.noroc topicuri despre franare sunt destule,daca vrei sa continui discutia. Mesaj completat dragă method, ca să vezi cum e cu frânarea încearca să mergi pe gheață. nu e musai să o faci cu moto, poți încerca doar cu bicicleta. ai pus fața, eÂşti jos în secunda zero, dacă pui spatele îți fuge poponeata, dar nu cazi instantaneu. dacă le pui pe amândouă, cu cap Âşi fără bruscare, eÂşti bine mersi. uite exemplu simplu ca buna ziua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.