cristi 57 Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 Nu stiu daca este mercur, am vazut ca daca-l inclini nu "curg" baretele alea... Apoi eu doar am presupus ca la mercur, diferenta intre coloane este mult mai mica(poate de 20 de ori mai mica incomparatie cu apa). Asta inseamna ca aceeasi depresiune v-a arata o diferenta de 20 de ori mai mica la mercur. M-am referit doar la acuratetea masuratorilor. Principalul neajuns este faptul ca orice instrument ai utiliza(din toate cele descrise pana acum), produce o oscilatie a ambelor coloane ce fac dificila comparatia. Aceasta se rezolva prin adaugarea unor duze calibrate la racordurile galeriilor, lucru ce faca ca cele ceasurilor sau coloanele furtunelor sa revina foarte incet... sau poate te-ai referit la altceva si n-am inteles eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 Carbtune nu mercur are? Coloanele alea nu pot fi tije de aluminiu... Carbtune foloseste niste cilindri din otel ca sa indice nivelul depresiuni create in fiecare dintre cilindri. http://www.carbtune.co.uk/carbdtls.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 Carbtune nu mercur are? Coloanele alea nu pot fi tije de aluminiu... n-are. a avut odata, demult. de fapt nici nu mai tin minte daca era vorba de carbtune sau alt "device". in fine, era degeaba si imprecis, mai ales ca diferenta de temperatura e mare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 ...mai ales ca diferenta de temperatura e mare... Sal.. la ce te-ai referit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cezarzanf Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 (editat) Salut. Pot sa cumpar Carbtune din UK. Se merita sa il cumpar? Problema e ca nu stiu sa fac carburatie si as vrea sa invat sa imi fac singur daca tot cumpar Carbtune. Multumesc frumos. Editat Februarie 14, 2011 de cezarzanf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 eu nu pricep dece unii se scarpina inca cu mina dreapta la urechea stinga. singura metoda home-made pe care merita s-o aplici, pentru ca e prea simpla, ieftina si eficace e cu tub de plastic gros, care nu se stranguleaza, cumparat din Dedeman, in care torni niscaiva ulei 10W40. daca lasi circa 1m de la carburi pina la nivelul uleiului aerul joaca si rol de amortizor pentru fluctuatii. merge perfect, costa 5 lei, nu necesita reglaje, nu exista nici un pericol. totin dedeman se gasesc coliere parca perfect facute pentru asta, etanseaza furtunul pe stuturile carburilor la perfectie. functioneaza, jur pe rosu. precizia e asa de buna incit se observa miscari ale surubului de ajustare pe care abia le simti la mina. n-am folosit carbtune dar nu l-as cumpara decit daca as sincroniza carburi zilnic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 eu nu pricep dece unii se scarpina inca cu mina dreapta la urechea stinga.singura metoda home-made pe care merita s-o aplici, pentru ca e prea simpla, ieftina si eficace e cu tub de plastic gros, care nu se stranguleaza, cumparat din Dedeman, in care torni niscaiva ulei 10W40. daca lasi circa 1m de la carburi pina la nivelul uleiului aerul joaca si rol de amortizor pentru fluctuatii. merge perfect, costa 5 lei, nu necesita reglaje, nu exista nici un pericol. totin dedeman se gasesc coliere parca perfect facute pentru asta, etanseaza furtunul pe stuturile carburilor la perfectie. functioneaza, jur pe rosu. precizia e asa de buna incit se observa miscari ale surubului de ajustare pe care abia le simti la mina. n-am folosit carbtune dar nu l-as cumpara decit daca as sincroniza carburi zilnic. confirm 100% cea mai ieftina si usor de confectionat unealta de sincronizat functionala. si mai trebuie o bucata de parchet sau alt placaj pe care sa prinzi tuburile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tibiscus Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 (editat) O fotografie se poate domnilor? ca pentru cine le are e floare la ureche da pentru cei ca mine .merci! Editat Martie 26, 2011 de Tibiscus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 oi face o poza miine. Mesaj completat iaca minunea tehnologica: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 si mai trebuie o bucata de parchet sau alt placaj pe care sa prinzi tuburile. ... cu o talpa ca sa stea singur Ajuta foarte mult la procesu de sincronizare al carburilor, deloc usor de altfel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 ... cu o talpa ca sa stea singur Ajuta foarte mult la procesu de sincronizare al carburilor, deloc usor de altfel Nu m-am complicat asa de rau .. eu il rezemam de perete. Inventia e simpla ... pentru 4 carburatoare iti trebuie 8 metri de furtun cu diametru de 5mm si 2 teuri pentru furtunul respectiv. Incerc sa fac poza ... am mai vrut a fac si ieri, dar am uitat ... si probabil o sa uit dinnou. furtunele se inpart in 4 (dar nu egal) ... 2 sa aibe cam 3,9 m si celelalte 2 cam 4,1m ... cele de 3,9 m se pun pe interior si se infige capatul singur de T in ele ... apoi furtunele mai lungi vin pe exterior si se inchid in cel de-al 2 -lea capat al fiecarui T ... si va mai trebuie inca o bucata mica (5 cm ) sa inchizi cele 2 teuri intre ele, si acum aveti un sistem inchis cu 4 furtune ... Traiasca Arhimede. Furtunele le puneti cam la 4-6 cm intre ele .. cat va permite latimea placii, dar nici sa fie prea cracanate, ca nu mai poti sa vezi dintr-o singura privire diferenta de nivel. Le asezati pe placa de parchet si le prindeti cu cleme, sau gauriti placa si le prindeti cu sarme ... Placa de parchet are cam 1 m inaltime ... apoi restul, ce va ramane (cate 1 metru din fiecare furtun) ... va ramane sa mufati la carburatoare. Bagati ulei de amestec (2T) in furtune ... in cazul in care vi-l trage in carburator sa nu faceti prea mare stricaciune. Mufati mai intai toate furtunele la carburatoare si apoi porniti motorul ... Restul stiti voi ... turatia pe la 2500 ture ... si o surubelnitza. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Pascal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 arhimede nu avea treaba cu vasele comunicante, el avea treaba cu volumul dislocat de un corp pus in apa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Byk Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 Eu folosesc aceeasi metoda cu furtun si va garantez ca la 2 carburatoare merge perfect. Merge si la 4 dar trebuie sa le faci 2 cate 2 si aici s-ar putea sa ai un pic de abatere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 (editat) Pascal arhimede nu avea treaba cu vasele comunicante, el avea treaba cu volumul dislocat de un corp pus in apa... ] Da ma ... am gresit ... scuze ... Editat Martie 29, 2011 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 poa' sa va deranjeze si unu d-asta micu' cu un motoras 2t 125cc , care nu reuseste sa regleze neam carburatoru' ? cum il reglez ? are un surub mai mic si unul mai mare ... unul regleaza benzina si unul aerul ? sau cum ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 @campers-sincer motorul de 125 nu are de-a face cu sincronizarea... in legatura cu sincronizarea carburatoarelor eu m-am lasat pagubas cu furtunele si uleiul....nu am putut sincroniza chiar perfect, dar in lipsa era ok...cand am cumparat carbtune am verificat sincronizarea si nu prea era cum trebuie...poate am gresit eu pe undeva cand am sincronizat cu furtunele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 stiu ca nu are , am zis cum il reglez nu cum il sincronizez .. ca sa sincronizezi , tre' sa aibe minim 2 caburatoare , altfel , ce ai sincroniza ? da' am zis sa nu mai deschid un topic in plus , si ma gandeam ca e ceva usor pt cei care stiu cu ce se mananca ... :-s Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 stiu ca nu are , am zis cum il reglez nu cum il sincronizez .. ca sa sincronizezi , tre' sa aibe minim 2 caburatoare , altfel , ce ai sincroniza ? da' am zis sa nu mai deschid un topic in plus , si ma gandeam ca e ceva usor pt cei care stiu cu ce se mananca ... :-s Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mos Ene Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 stiu ca nu are , am zis cum il reglez nu cum il sincronizez .. ca sa sincronizezi , tre' sa aibe minim 2 caburatoare , altfel , ce ai sincroniza ? da' am zis sa nu mai deschid un topic in plus , si ma gandeam ca e ceva usor pt cei care stiu cu ce se mananca ... :-s [/quote stiu ca nu e frumos sa ma bag in discutie, dar am si io o problema, caut pe cineva care sa imi regleze injectia la suzi a mea K1 de 750 scuze daca am deranjat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
expresul Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 "Sincronizatorul" cu furtune modelul unite la partea de jos nu merge am facut si mi-a tras antigelu in motor noroc ca este un hornet alt fel cine stie ce pateam mergea motoreta mea pe antigel si scotea un abur .Cum am spus in furtune am pus antigel si la supt vacumul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Epic Nu inseamna ca nu merge, inseamna ca nu ai facut tu bine, ok? Iti zic eu, merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 La mine a mers. Doar ca n-am pus antigel, din anumite motive, ci amestec de ulei uzat + benzina, si am folosit un singur furtun, deci 2 coloane, am sincronizat 1 cu 2, 3 cu 4, pe urma 1 cu 3. Tine furtunul ambelor coloane obturat cu degetele, elibereaza-le treptat si nu o sa-ti traga nimic inauntru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
expresul Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 ok am sa mai incerc si miine .Nu am tinut furtunele obturate si a tras antigelul usor usor un sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 man nu te mai lua dupa dan cata ca nu stie te invata prostii doi se stie ca metoda nu merge la honda e doar pt suzuki kawasaki yamaha si clar ducati ca honda sant motoare bune la care nu merge cu improvizatii din astea romanesti cunosc la utilizator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.