Sari la conținut

Sincronizator Carburatoare


mihaip
 Share

Postări Recomandate

Nu stiu daca este mercur, am vazut ca daca-l inclini nu "curg" baretele alea...

Apoi eu doar am presupus ca la mercur, diferenta intre coloane este mult mai mica(poate de 20 de ori mai mica incomparatie cu apa). Asta inseamna ca aceeasi depresiune v-a arata o diferenta de 20 de ori mai mica la mercur. M-am referit doar la acuratetea masuratorilor.

Principalul neajuns este faptul ca orice instrument ai utiliza(din toate cele descrise pana acum), produce o oscilatie a ambelor coloane ce fac dificila comparatia. Aceasta se rezolva prin adaugarea unor duze calibrate la racordurile galeriilor, lucru ce faca ca cele ceasurilor sau coloanele furtunelor sa revina foarte incet... sau poate te-ai referit la altceva si n-am inteles eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 934
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator stress_L&P
Carbtune nu mercur are? Coloanele alea nu pot fi tije de aluminiu...

 

n-are. a avut odata, demult. de fapt nici nu mai tin minte daca era vorba de carbtune sau alt "device". in fine, era degeaba si imprecis, mai ales ca diferenta de temperatura e mare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

eu nu pricep dece unii se scarpina inca cu mina dreapta la urechea stinga.

singura metoda home-made pe care merita s-o aplici, pentru ca e prea simpla, ieftina si eficace e cu tub de plastic gros, care nu se stranguleaza, cumparat din Dedeman, in care torni niscaiva ulei 10W40. daca lasi circa 1m de la carburi pina la nivelul uleiului aerul joaca si rol de amortizor pentru fluctuatii. merge perfect, costa 5 lei, nu necesita reglaje, nu exista nici un pericol. totin dedeman se gasesc coliere parca perfect facute pentru asta, etanseaza furtunul pe stuturile carburilor la perfectie.

functioneaza, jur pe rosu. precizia e asa de buna incit se observa miscari ale surubului de ajustare pe care abia le simti la mina.

n-am folosit carbtune dar nu l-as cumpara decit daca as sincroniza carburi zilnic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu pricep dece unii se scarpina inca cu mina dreapta la urechea stinga.

singura metoda home-made pe care merita s-o aplici, pentru ca e prea simpla, ieftina si eficace e cu tub de plastic gros, care nu se stranguleaza, cumparat din Dedeman, in care torni niscaiva ulei 10W40. daca lasi circa 1m de la carburi pina la nivelul uleiului aerul joaca si rol de amortizor pentru fluctuatii. merge perfect, costa 5 lei, nu necesita reglaje, nu exista nici un pericol. totin dedeman se gasesc coliere parca perfect facute pentru asta, etanseaza furtunul pe stuturile carburilor la perfectie.

functioneaza, jur pe rosu. precizia e asa de buna incit se observa miscari ale surubului de ajustare pe care abia le simti la mina.

n-am folosit carbtune dar nu l-as cumpara decit daca as sincroniza carburi zilnic.

 

confirm 100% cea mai ieftina si usor de confectionat unealta de sincronizat functionala.

si mai trebuie o bucata de parchet sau alt placaj pe care sa prinzi tuburile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si mai trebuie o bucata de parchet sau alt placaj pe care sa prinzi tuburile.

... cu o talpa ca sa stea singur :baldy: Ajuta foarte mult la procesu de sincronizare al carburilor, deloc usor de altfel :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... cu o talpa ca sa stea singur :baldy: Ajuta foarte mult la procesu de sincronizare al carburilor, deloc usor de altfel :)

Nu m-am complicat asa de rau .. eu il rezemam de perete.

Inventia e simpla ... pentru 4 carburatoare iti trebuie 8 metri de furtun cu diametru de 5mm si 2 teuri pentru furtunul respectiv.

Incerc sa fac poza ... am mai vrut a fac si ieri, dar am uitat ... si probabil o sa uit dinnou.

furtunele se inpart in 4 (dar nu egal) ... 2 sa aibe cam 3,9 m si celelalte 2 cam 4,1m ...

cele de 3,9 m se pun pe interior si se infige capatul singur de T in ele ... apoi furtunele mai lungi vin pe exterior si se inchid in cel de-al 2 -lea capat al fiecarui T ... si va mai trebuie inca o bucata mica (5 cm ) sa inchizi cele 2 teuri intre ele, si acum aveti un sistem inchis cu 4 furtune ... Traiasca Arhimede.

Furtunele le puneti cam la 4-6 cm intre ele .. cat va permite latimea placii, dar nici sa fie prea cracanate, ca nu mai poti sa vezi dintr-o singura privire diferenta de nivel.

Le asezati pe placa de parchet si le prindeti cu cleme, sau gauriti placa si le prindeti cu sarme ...

Placa de parchet are cam 1 m inaltime ... apoi restul, ce va ramane (cate 1 metru din fiecare furtun) ... va ramane sa mufati la carburatoare.

Bagati ulei de amestec (2T) in furtune ... in cazul in care vi-l trage in carburator sa nu faceti prea mare stricaciune.

Mufati mai intai toate furtunele la carburatoare si apoi porniti motorul ...

Restul stiti voi ... turatia pe la 2500 ture ... si o surubelnitza.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu folosesc aceeasi metoda cu furtun si va garantez ca la 2 carburatoare merge perfect. Merge si la 4 dar trebuie sa le faci 2 cate 2 si aici s-ar putea sa ai un pic de abatere.

post-48970-1301368664_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pascal :)

 

 

arhimede nu avea treaba cu vasele comunicante, el avea treaba cu volumul dislocat de un corp pus in apa...

]

 

Da ma ... am gresit ... scuze ...

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poa' sa va deranjeze si unu d-asta micu' cu un motoras 2t 125cc , care nu reuseste sa regleze neam carburatoru' ?

cum il reglez ? are un surub mai mic si unul mai mare ...

unul regleaza benzina si unul aerul ? sau cum ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@campers-sincer motorul de 125 nu are de-a face cu sincronizarea...

in legatura cu sincronizarea carburatoarelor eu m-am lasat pagubas cu furtunele si uleiul....nu am putut sincroniza chiar perfect, dar in lipsa era ok...cand am cumparat carbtune am verificat sincronizarea si nu prea era cum trebuie...poate am gresit eu pe undeva cand am sincronizat cu furtunele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu ca nu are , am zis cum il reglez nu cum il sincronizez ..

ca sa sincronizezi , tre' sa aibe minim 2 caburatoare , altfel , ce ai sincroniza ? :)

 

da' am zis sa nu mai deschid un topic in plus , si ma gandeam ca e ceva usor pt cei care stiu cu ce se mananca ... :-s

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu ca nu are , am zis cum il reglez nu cum il sincronizez ..

ca sa sincronizezi , tre' sa aibe minim 2 caburatoare , altfel , ce ai sincroniza ? :)

 

da' am zis sa nu mai deschid un topic in plus , si ma gandeam ca e ceva usor pt cei care stiu cu ce se mananca ... :-s

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu ca nu are , am zis cum il reglez nu cum il sincronizez ..

ca sa sincronizezi , tre' sa aibe minim 2 caburatoare , altfel , ce ai sincroniza ? :bounce:

 

da' am zis sa nu mai deschid un topic in plus , si ma gandeam ca e ceva usor pt cei care stiu cu ce se mananca ... :-s

[/quote

 

stiu ca nu e frumos sa ma bag in discutie, dar am si io o problema, caut pe cineva care sa imi regleze injectia la suzi a mea K1 de 750

 

scuze daca am deranjat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

"Sincronizatorul" cu furtune modelul unite la partea de jos nu merge am facut si mi-a tras antigelu in motor noroc ca este un hornet alt fel cine stie ce pateam mergea motoreta mea pe antigel si scotea un abur .Cum am spus in furtune am pus antigel si la supt vacumul :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine a mers. Doar ca n-am pus antigel, din anumite motive, ci amestec de ulei uzat + benzina, si am folosit un singur furtun, deci 2 coloane, am sincronizat 1 cu 2, 3 cu 4, pe urma 1 cu 3.

 

Tine furtunul ambelor coloane obturat cu degetele, elibereaza-le treptat si nu o sa-ti traga nimic inauntru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok am sa mai incerc si miine .Nu am tinut furtunele obturate si a tras antigelul usor usor un sus :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man nu te mai lua dupa dan cata ca nu stie te invata prostii

doi se stie ca metoda nu merge la honda e doar pt suzuki kawasaki yamaha si clar ducati ca honda sant motoare bune la care nu merge cu improvizatii din astea romanesti cunosc la utilizator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...