cristiaan Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 Salutare, o intrebare si daca se poate un raspund de la un cunoscator . Am un Suzuki Feewind, cand l-am cumparat mergea foarte bine, dar din lipsa de ocupatie am dereglat carburatoarele, am fost cu el la mecanic pentru a le regra, totul bine si frumos dar dupa reglare am observat ca la decelerare da rateuri ( pocnituri in toba de esapamet ). Are cineva ideie de la ce poate fi ? Mentionez ca atunci cand decelerez si da rateuri daca trag de ambreiaj nu se mai aud acele pocnituri ( rateuri ). Sper ca am postat unde trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 Ala e in 1 cilindru sau 2? Daca e in 1, e dereglata carburatia, nush daca are air cut-off valve sau ba, da cred ca aia e futata. Daca are 2 cilindri atunci trebuie sincronizat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiaan Postat Septembrie 3, 2011 Share Postat Septembrie 3, 2011 Ala e in 1 cilindru sau 2? Daca e in 1, e dereglata carburatia, nush daca are air cut-off valve sau ba, da cred ca aia e futata. Daca are 2 cilindri atunci trebuie sincronizat. Areun ciclindru, cineva mi-a spus ca poate fi de la supape si ca ar trebui rectificate, da mi se pare putin ciudat sa fie alea. Daca erau ele trebuia si inainte sa dea rateuri. rateurile au inceput dupa ce am reglat carburatoarele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Areun ciclindru, cineva mi-a spus ca poate fi de la supape si ca ar trebui rectificate, da mi se pare putin ciudat sa fie alea. Daca erau ele trebuia si inainte sa dea rateuri. rateurile au inceput dupa ce am reglat carburatoarele Regelaza jocu la supape sau daca e cu pastile, schimba-le daca e nevoie. Si pe urma mesteresti la carburator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 (editat) Mentionez ca atunci cand decelerez si da rateuri daca trag de ambreiaj nu se mai aud acele pocnituri ( rateuri ). Sper ca am postat unde trebuie. E normal, cand tragi de ambreiaj nu mai face frana de motor. In general motoarele dau rateuri mai usor cand sunt in frana de motor. Editat Septembrie 5, 2011 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiaan Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 Regelaza jocu la supape sau daca e cu pastile, schimba-le daca e nevoie. Si pe urma mesteresti la carburator Sunt prea insistent daca intreb cum regleaza jocul la supape? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 Conform manualului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 Ce parte e greÂşită la reglaju carbelitoarelor dacă motoru se decelerează mai greu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 Air cut-off valves coapte/crapate. Da nu are a face cu sincronizatu, aia ii clar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzu Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 vand ceasuri sincronizare HOME MADE,sunt facute de mine si functioneaza perfect,pretul e 180 RON.Se face proba.Le dau ca nu mai am ce face cu ele.Le-am folosit la CBR F3 dar l-am vandut,in pret intra si un adaptor special pentru sincronizare carburatoare pentru CBR uri.Eu am invatat sa-mi sincronizez singur carburatoarele si nu m-a costat decat cat as fi dat sa le sincronizez la mecanic.Pt detalii PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 Air cut-off valves coapte/crapate. Da nu are a face cu sincronizatu, aia ii clar... serios? si daca nu are asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiaan Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 (editat) am facut reglajul la supape si aceeasi problema, da rateuri cand este in frana de motor ( Editat Septembrie 26, 2011 de cristiaan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MANNIX-600 Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 Sunt la al doilea motor si aproape mereu cand intru in frana de motor da rateuri...le aud bolborosind. Si primul facea la fel...cred ca e relativ normal mai ales daca nu ai toba stock. ..inseamna ca, poate, face doar in functie de propietar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristtt5 Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 Salutare, Am si eu o posibila problema. Am un Suzuki XF650 monocilindru carburator dublu si se pare ca merge intrerupt cand o tin in turatie constanta de ex. 4000 ture. Nu e foarte suparator, e abia sesizabil mai ales ca de obicei nu prea mergi in turatie constanta, accelerezi - decelerezi etc. Chestia asta se intampla in treapta a 3 a si a 4 a. Nu am verificat daca e la fel in fiecare teapta. De unde stiu daca amestecul aer/benzina e corect sau daca trebuie sincronizat carburatorul. In manual scrie ca trebuie sincronizat/verificat la fiecare 12000km. Chestia e ca consuma binisor ca la carte, cam 4,5%. Trage bine, e doar un pic cam zgomotos, poate chiar normal pt. motor DR650. Oare trebuie reglate supapele??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 Daca in manual scrie ca trebuie, de ce ne mai intrebi aici? Regleaza supapele sau daca e cu pastile vezi ce si cum, apoi sincronizezi. In ordinea asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristtt5 Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 Daca in manual scrie ca trebuie, de ce ne mai intrebi aici? Regleaza supapele sau daca e cu pastile vezi ce si cum, apoi sincronizezi. In ordinea asta. Normal ca va intreb nu am luat-o de mult si poate au fost reglate recent supapele. Daca nu ai chef sa dai un raspuns profesionist mai bine nu da reply (ma intreb oare ce sens mai are forumul...pentru barfe sau??) Problema e ca nu as avea chef sa o desfac bucati sa caut o problema la care un STIUTOR mi-ar da rapunsul direct la sursa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 Normal ca va intreb nu am luat-o de mult si poate au fost reglate recent supapele. Daca nu ai chef sa dai un raspuns profesionist mai bine nu da reply (ma intreb oare ce sens mai are forumul...pentru barfe sau??) Problema e ca nu as avea chef sa o desfac bucati sa caut o problema la care un STIUTOR mi-ar da rapunsul direct la sursa. Hai sa iti raspund la obiect, o sa incerc ca raspunsul sa fie si unul profesionist. Cand iei o mobra, ii reglezi supapele, ii schimbi uleiul apoi, daca e cazul (la tine e) o sincronizezi. Nu te iei dupa povestile vanzatorului ca el numa ce o facut operatiile astea acu 1000 km, nu mai tre sa bagi nici un ban in ea, numa o cumperi si te dai, decat daca il cunosti personal si ai incredere in pedigree-ul mobrei. Altfel, supape, ulei si sincronizat. Te-a satisfacut raspunsul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristtt5 Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 Normal ca va intreb nu am luat-o de mult si poate au fost reglate recent supapele. Daca nu ai chef sa dai un raspuns profesionist mai bine nu da reply (ma intreb oare ce sens mai are forumul...pentru barfe sau??) Problema e ca nu as avea chef sa o desfac bucati sa caut o problema la care un STIUTOR mi-ar da rapunsul direct la sursa. Si apropo am observat ca desi merg 100 Km si motorul e la temperatura optima de functionare nu porneste din prima daca il las cateva minute...oare au legatura bujiile cu iridium care le-am schimbat acuma? Slabe sanse... Hai sa iti raspund la obiect, o sa incerc ca raspunsul sa fie si unul profesionist. Cand iei o mobra, ii reglezi supapele, ii schimbi uleiul apoi, daca e cazul (la tine e) o sincronizezi. Nu te iei dupa povestile vanzatorului ca el numa ce o facut operatiile astea acu 1000 km, nu mai tre sa bagi nici un ban in ea, numa o cumperi si te dai, decat daca il cunosti personal si ai incredere in pedigree-ul mobrei. Altfel, supape, ulei si sincronizat. Te-a satisfacut raspunsul? Nu te contrazic ca asa ar trebui. Doar ca asteptam un raspuns concret de la o persoana care are are habar de mecanica ca sa nu fac toti pasii astia fara a fi nevoie. Uleiul l-am schimbat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 Nu te contrazic ca asa ar trebui. Doar ca asteptam un raspuns concret de la o persoana care are are habar de mecanica ca sa nu fac toti pasii astia fara a fi nevoie. Uleiul l-am schimbat. Raspunsul nu ti'l poate da un mecanic... ci poate mai degraba un medium! Jocul la supape nu se "da cu presupusul" ci se masoara cu lera. Desfaci, masori, si daca e nevoie (si de obicei e), il refaci, nu... il lasi cum e! Pe de alta parte vad ca ai monocilindru? Ce treaba ai cu "sincronizarea"? Ride safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 Problema e ca nu as avea chef sa o desfac bucati sa caut o problema la care un STIUTOR mi-ar da rapunsul direct la sursa. Stiutori de genul asta nu exista, se mai intampla in anumite cazuri in care exista informatii concrete sa gasesti pe net ce si cum. Acum eu nu inteleg o chestie, vad ca nu te pricepi la mecanica dar in schimb vrei sa te apuci sa repari mobra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristtt5 Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 Raspunsul nu ti'l poate da un mecanic... ci poate mai degraba un medium! Jocul la supape nu se "da cu presupusul" ci se masoara cu lera. Desfaci, masori, si daca e nevoie (si de obicei e), il refaci, nu... il lasi cum e! Pe de alta parte vad ca ai monocilindru? Ce treaba ai cu "sincronizarea"? Ride safe! Nu am zis neaparat ca ar fi de la a supape citeste cu o pagina in urma. E vorba de mersul intrerupt la turatie mare (4000 ture). Cat despre sincronizare .... asa scrie in manualul de service....e carburator dublu .(Carburetor Synchronization - Inspect every 12000Km) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 Raspunsul nu ti'l poate da un mecanic... ci poate mai degraba un medium! Jocul la supape nu se "da cu presupusul" ci se masoara cu lera. Desfaci, masori, si daca e nevoie (si de obicei e), il refaci, nu... il lasi cum e! Pe de alta parte vad ca ai monocilindru? Ce treaba ai cu "sincronizarea"? Ride safe! sunt 2 carburatoare pe acelasi cilindru. culmea? da, se face sincronizare!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipiko Postat Octombrie 9, 2011 Share Postat Octombrie 9, 2011 Cam asa arata dispozitivul meu de sincronizat, nu l-am probat inca deoarece nu am reusit sa pornesc motorul cu toate ca am primit "multe sfaturi sau sugestii" in acest scop. Furtun de diametrul 6mm,lungime 6m,2 teuri mari de la piese auto si 4mici tot de la auto(de stropit geamul)4chiplinguri cu care am infundat caruril de la teurile mici,una bucata pal 23x50(asa am gasit bucata),12clipsuri de prins cablu pe perete si ulei de motocicleta ars. Fratilor am incercat sa sincronizez si eu carburatoarele cu dispozitivul facut de mine si nasol tare,imi trage uleiul pe furtunase in carburatoare. Am gresit undeva ca nu pot sa-mi dau seama unde anume. Am montat pe fiecare furtunasi si cate un robinet micut sa-l deschid numai putin dar tot fara rezultat trage uleiul.Ma poate ajuta cineva cu un sfat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 9, 2011 Share Postat Octombrie 9, 2011 Furtune mai lungi, ulei mai putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipiko Postat Octombrie 9, 2011 Share Postat Octombrie 9, 2011 Furtune mai lungi, ulei mai putin Furtune mai lungi? Cam care ar fi lungimea ideala a unui furtu? Si inca ceva am mentionat ca am pus robineti pe fiecare furtun, de ce oare nu sunt de ajutor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.