dark_lord86 Postat Aprilie 22, 2014 Share Postat Aprilie 22, 2014 din cate stiu fluxul de aer la relanti e mecanic/manual (am rotita care deschid clapetele) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Aprilie 22, 2014 Share Postat Aprilie 22, 2014 Ce membrane fisurate ? E injecție. Are corp clapeta pentru fiecare cilindru... poate la asta sa referit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 N-am apucat sa citesc chiar tot ,dar inainte de reglarea cu instrumente cu vacuum nu este necesara verificarea nivelului de benzina din fiecare carburator ?(inchiderea corecta a fiecarui cui )? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 Nu are legatura sincronizarea cu cuiul si camera de nivel adica pot fi facute si separat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Mai 13, 2014 Share Postat Mai 13, 2014 Nu are legatura sincronizarea cu cuiul si camera de nivel adica pot fi facute si separat. Da, chiar așa! Nici cu jocul la supape, care de altfel se reglează pe alte găuri! Sincronizarea e bombonica din vîrfu' tortului, mai este alt check-list de bifat înainte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 13, 2014 Share Postat Mai 13, 2014 @ nflt Scuza-ma ca te contrazic dar jocul la supape trebuie facut inainte de sincronizare pentru ca sunt cam aceleasi gauri.Logic un joc la supape mai mic face ca cilindrul sa traga debit mai mare si invers un joc de supape mai larg debit mai mic.Adevarat ca diferentele nu sunt mari dar totusi exzista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 Nu stiu unde sa imi expun si eu problema care e un pic off topic, dar incerc aici. Am 2 gsxf 750 din 92 si la ambele am cam aceiasi problema(la una mai mult). Am reglat amestecul cu un colortune( stiu ca nu e asa precis, dar nu asta cred ca e cauza), am sincronizat carburile si am incercat cu diverse niveluri in camera de nivel constant. Problema e: cand o accelerez mai brusc in jurul turatiei de 4000 " se pune in nas" pe colortune pare ca nu se alimenteaza suficient. Nici la mers constant la turatia aia parca nu se alimenteaza corespunzator. Sa fie din cuie nu cred pt ca sunt noi. Posibil sa traga aer fals pe la capace pe langa membrane? La turatia aia ar trebui sa inceapa sa deschida cuiele nu? Pt ca daca incerc de la 2000 de ture nu se pune in nas. Daca ma poate ajuta cineva ii multumesc pt ca nu mai stiu la ce sa umblu. Mai ramane sa incerc sa refac jocul la supape desi nu cred ca asta e cauza pt ca ar trebui sa faca probleme si in alte turatii zic eu. Pe colortune ar trebui sa-mi arate un amestec mai bogat cand bruschez acceleratia, la mine e mai bogat doar pe revenire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 (editat) Tare as vrea sa vad si eu cum faci sa vezi colortune la 4000rpm si cu motorul in sarcina.Ca pe loc in neutru nu are nici o relevanta. Un motor in sarcina nu va intra niciodata atat de repede in RPM mare ca atuncu cand este in neutru, doar daca are sute de cai putere Legat de deschiderea de acceleratie ai gresit! Nu se inbogateste amestecul la deschidere brusca! In primele zeci de secunde se saraceste,efect al faptului ca ai deschis clapetele si lasi sa intre aer in cilindri.Dupa care in functie de ce carburator ai,ram air,etc se poate ca amestecul sa devina bogat,sau sarac. Legat de problema ta cheia este tot in carburatoare.Lasa colortune si incearca setari diferite de cui de dozaj,si asigura-te ca nu trage aer fals;filtru curat etc. Editat Mai 14, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 filtrul de aer e nou original. Sa fie din dozaj zici? Asa e am incercat in neutru si prima oara saraceste amestecul, dar am pus la alta moto(alta marca) si devenea mai bogat in accelerare brusca tot neutral. Se gatuie si pe loc, dar nu se simte asa tare pt ca creste turatia repede si trece peste. In sarcina la aprox 4000 rpm tinut constant merge in suturi. Sub merge chiar bine. Un mecanic, auto ce-i drept, zicea ca miroase a benzina nearsa la relanti pe evacuare. Am observat ca, cuiele au mai multe setari( mai multe canale pe care poate fi montata o siguranta) tinandu-l mai sus sau mai jos pe membrana, si automat sa deschida mai devreme sau mai tarziu. Nu sunt mecanic, tata a fost, si ma mai descurc asa, dar asta mi-a dat de cap si nu mai stiu la cine sa apelez in zona asta. Pana la urma merg si la bucuresti la service, dar certitudinea ca se rezolva tot nu e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 (editat) Acea siguranta de pe cui o pui mai jos spre varf si este mai bogat,o pui mai sus este mai sarac,nu sa deschida mai repede sau mai tarziu. Incearca mai multe setari dar asta atunci cand stii ca nu ai aer fals in admisie. Totusi nu am inteles cum testezi cu colortune in sarcina la 4000? Practic nu sunt de cat 2 variante: 1.Moto pus pe dyno. 2.In rulaj pe strada.(pe strada nu stiu cum poti citi culoarea) Cum ar fi eu iti doresc succes! Editat Mai 15, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 (editat) Multumesc mult. Exprimarea mea a fost un pic gresita nu despre cuie era vorba ci despre ace, dar ai inteles oricum. Verificarea cu colortune a fost ceva de genul. Daca se gatuia asa ori avea prea multa benzina ori prea putina am zis eu. Montat colortune si bruscat acceleratia pe neutru, rezultat un amestec prea sarac in situatia asta, incat nici nu mai aprindea amestecul(culoarea disparea spre negru dupa care usor devenea bleu pe masura ce incepea sa se tureze.) Ori amestecul prea bogat inseamna culoare rosiatica. Devenea rosiatica pe decelerare fapt dovedit mie intial prin mersul motocicletei cand dupa o frana de motor mergea mai bine. Merci inca o data. O parere in plus e binevenita. Am prins putin curaj sa incerc sa umblu si la reglajele de pe ace. Dupa ce verific sa nu am aer fals. Editat Mai 15, 2014 de kar_ile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 Uita-te cu atentie si la memebrane pentru ca a acest tip de carburator o acceleratie brusca nu ar trebui sa determine venirea in nas al motorului, in partea de jos a acceleratiei cel mai important este jiglerul de relanti cu circuitele lui pe mijloc este acul si pe final jiglerul principal.Vezi in ce zona ai probleme si actioneaza in coseciinta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kwy Postat Mai 17, 2014 Share Postat Mai 17, 2014 Deranjez si eu cu o intrebare,ma refer la cei cu mai multa experenta,am un gsx750f-2004,cum se demonteaza cuiul din membrana,prima piesa este de plastic si este plata,se invirteste,se inpinge se trage cum se scoate,ca nu vreau sa stric ceva. stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 17, 2014 Share Postat Mai 17, 2014 Asa cum ai spus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kwy Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 multumesc de raspuns,asteptam ceva mai precis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 La gsxf pur si simplu intorci membrana invers si ar trebui sa cada acul impreuna cu piesa de plastic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kwy Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 multam mult,daca am impins de ac in sus,nu este acelas lucru,are un pic de joc ,cind imping,dar nu iese,nu vreau sa trag aiurea sa rup ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 Posibil membrane fisurate. Am gasit pe youtube un design de sincronizator care pare sa aiba o precizie foarte buna - cu sticle solide si furtun intre ele - . Si la 4 cilindri, sincronizarea se face tot prin balans relativ 1-2, 3-4, apoi 1-3. Confirm si eu a 'n' oara varianta asta acu sticlele. Mi-am sincronizat ieri carbeliciurile si a fost chiar usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Iulie 10, 2014 Share Postat Iulie 10, 2014 e mai "safe" decat cu furtunurile si mai precisa decat orice mizeie de vacuumetru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru_xxl Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 Astazi am reusit si eu sa imi sincronizez carburatoarele, prin metoda "TEDI are pt. tine recipiente de calibrat carburatoare" , treaba inceputa de ieri dar m-am speriat deoarece se termina lichidul (am folosit antigel) din cate una si se completa la cilindrul care trage mai tare dar cu rabdare si tutun se rezolva nu e nici o problema daca se termina lichidul trebuie doar sa faci reglajul depinde de carburator si el v-a reveni incet, este un proces mai lent dar nu trebuie sa disperi, sau daca invarti prea mult de surubul de reglaj trebuie sa revii cu el pt. a conpensa, ultimele retusuri se fac cu cate un sfert de tura sau mai putin, metoda deci functioneaza si la 4 carburatoare, desi ieri credeam ca sparg toate sticlele si suportul cu toporul, sunt un om calm si rabdator pana la un anumit punct ), cand nu iti iese trebuie sa fumezi una doua tigari lasi motorul sa se raceasca si o iei de la capat, poate o sa pun si un filmulet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusutul Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 nu e nimeni din alba care face asa ceva?as avea nevoie si eu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 (editat) nu e nimeni din alba care face asa ceva?as avea nevoie si eu! la KLE e foarte simplu ca ai doar 2 cilindri si poti face doar un U din furtun ... gen: Editat Septembrie 10, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusutul Postat Septembrie 11, 2014 Share Postat Septembrie 11, 2014 pai da cred dar la ce suruburi tre sa umblu si unde tre pus furtunul ”U”? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buck Postat Septembrie 11, 2014 Share Postat Septembrie 11, 2014 Cat de repede vrei sa faci sincronizarea? Poate ne intelegem la o data si ti le sincronizez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusutul Postat Septembrie 11, 2014 Share Postat Septembrie 11, 2014 nu am o data fixa,oricand,doar stiu ca trebuie(cel putin asa cred)nu are un mers rotund,si la cald mai are fluctuatii,cred ca tre si bujiile schimbate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.