Sari la conținut

Clasice- made in japan


Jean_Taxi
 Share

Postări Recomandate

Cam astea sunt pozele

 

Caut carena de sub sea de langa rezervor de pe partea stanga. sau daca stie cineva unde pot face piesa din fibra avand modelul pt mulaj.

Deocamdata ma ocup de partea electrica care este praf, ma intreb cum a functionat!

 

post-71056-0-85125100-1400062473_thumb.jpgpost-71056-0-68002800-1400062494_thumb.jpgpost-71056-0-77187300-1400062507_thumb.jpgpost-71056-0-55416000-1400062423_thumb.jpgpost-71056-0-01159800-1400062439_thumb.jpg

Baga si tu cateva poze...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

-Dupa ce a dat cu mine de vatra anul trecut nu am mai avut "atractie" sa o calaresc cu toate ca o reparasem inca din toamna.

I-am schimbat cauciucul de pe spate si l-am lasat fara camera (la fel ca cel din fata tot fara camera), ghidonul si semnalizarea stinga fata iar rezervorul l-am lasat asa "tunat"

Astazi m-am hotarit sa merg cu ea la inspectia tehnica, caci si aceasta expirase si a trecut cu bine, dupa care am tras o plimbarica pe faleza si retur acasa.

-Numai bine la toata lumea !

post-33671-0-44194100-1400168200_thumb.jpgpost-33671-0-40237700-1400168240_thumb.jpg

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iaca si ceva poze cu dansa. Ca si probleme observate pana acum: reglaje praf si pulbere (amestec, avans, cam tot), simeringurile de supapa obosita, da putin fum la pornire, dar asta stiam de cand am luat-o si bordul nu-i in cea mai buna stare, dac cred ca pot gasi de gs550 si ar trebui sa fie la fel. In rest, chestiuni cosmetice :)

post-43929-0-24484700-1400485380_thumb.jpg

post-43929-0-01399300-1400485389_thumb.jpg

post-43929-0-13578100-1400485398_thumb.jpg

post-43929-0-07176700-1400485404_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iaca si ceva poze cu dansa. Ca si probleme observate pana acum: reglaje praf si pulbere (amestec, avans, cam tot), simeringurile de supapa obosita, da putin fum la pornire, dar asta stiam de cand am luat-o si bordul nu-i in cea mai buna stare, dac cred ca pot gasi de gs550 si ar trebui sa fie la fel. In rest, chestiuni cosmetice :)

Felicitari pentru achizitie!

Nu ai luat si atasul ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu, e complicat de omologat (a incercat si fostul proprietar) si nici nu ma pasioneaza la motorul asta.

M-a batut si pe mine gandul la motorul asta. Bine ca a ajuns pe maini bune!

Am niste intrebari daca se poate:

1. Ai verificat compresia la toti cilindrii, ce valori ti-a dat?

2. Aprinderea e pe platini sau electronica?

3. Farul e H4 sau e sealed beam?

4. Cum e prezinta incarcarea, incarca bine pana in 5.000 de ture? Are regulator si rectificator separat sau e combo unit?

 

Si ultima si cea mai importanta...cand o scoti la o plimbare sa o admir si eu:)))?

 

Asfalt uscat si multi kilometrii pe 2 roti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-a batut si pe mine gandul la motorul asta. Bine ca a ajuns pe maini bune!

Am niste intrebari daca se poate:

1. Ai verificat compresia la toti cilindrii, ce valori ti-a dat? nu :)

2. Aprinderea e pe platini sau electronica? platini

3. Farul e H4 sau e sealed beam? nu stiu, verific si iti spun

4. Cum e prezinta incarcarea, incarca bine pana in 5.000 de ture? Are regulator si rectificator separat sau e combo unit? nu am verificat, inca nu mi-a facut probleme ii cca 250 km

 

Si ultima si cea mai importanta...cand o scoti la o plimbare sa o admir si eu:)))? ieri, poate si in we, cam oricand :)

Asfalt uscat si multi kilometrii pe 2 roti!

in plus fata de ce m-ai intrebat, iti mai spun eu: reglajul carburatoarelor praf, probabil si al avansului; trebuie servisata frana fata (si spatele, dar ala e ok), ca mi se pare cam moale; trebuie schimbat rulmentul de jug, trebuie servisata furca, curg ambele jambe si in rest... unse cabluri, verificat releul de semnalizare ca dreapta sta aprinsa tot timpul si vreau eu sa-i dau o vopsea noua. Cam atat am gasit pana acum :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in plus fata de ce m-ai intrebat, iti mai spun eu: reglajul carburatoarelor praf, probabil si al avansului; trebuie servisata frana fata (si spatele, dar ala e ok), ca mi se pare cam moale; trebuie schimbat rulmentul de jug, trebuie servisata furca, curg ambele jambe si in rest... unse cabluri, verificat releul de semnalizare ca dreapta sta aprinsa tot timpul si vreau eu sa-i dau o vopsea noua. Cam atat am gasit pana acum :)

Poate reusesti sa o treci pe aprinderea electronica. Gasisem la un moment dat un producator romanesc de aprinderi electronice -GOTRONIC- ( in special pt socialiste, dacii etc) dar cred ca se poate face o adaptare si pentru modelul tau. Scapi de grija reglatului permanent, e mai usor cu avansul etc. http://www.gotronic.ro/new/ro/produse.html

 

Am vazut ca motorul e DOHC. Ai apucat sa faci reglajul supapelor? E cu 2 sau 4 supape pe cilindru?

Pff..cred ca te-am zapacit cu atatea intrebari!

Sunt pasionat de japonezele anilor 70, de fapt ma pasioneaza cam toate motocicletele fabricate inainte de 80, dar am imi plac foarte mult japonezele :))

 

Poate reusim sa ne intalnim intr-o zi :) eu stau in zona Titan/Piata Muncii.

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vreau aprindere electronica, vreau sa o las originala :)

e cu 2 supape pe cilindru si nu am apucat sa reglez jocul termic...

nu ma deranjeaza deloc intrebarile, dar daca intram in detalii care nu sunt interesante si pentru alti colegi de forum, putem trece pe privat

poti veni in unele seri pe la mine pe la garaj (zona complexului europa), dar sa ma suni inainte 0745035184

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vreau aprindere electronica, vreau sa o las originala :)

e cu 2 supape pe cilindru si nu am apucat sa reglez jocul termic...

nu ma deranjeaza deloc intrebarile, dar daca intram in detalii care nu sunt interesante si pentru alti colegi de forum, putem trece pe privat

poti veni in unele seri pe la mine pe la garaj (zona complexului europa), dar sa ma suni inainte 0745035184

Ok.

Ne auzim la un telefon cat mai curand!

Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

. Cam atat am gasit pana acum :)

Ce ulei de motor folosesti?

Din cate am observat/documentat cea mai buna varianta pentru motoarele japoneze in 4 cilindrii cu racire pe aer din anii 70 ar fi uleiul mineral 20w50.

Cei din State Unite si Marea Britanie folosesc chiar un aditiv de zinc, denumit ZDDP, pentru protejarea motorului, intrucat, uleiurile moderne au un grad ridicat de detergenti care duc la o uzura accentuata a componentelor interne.

 

Pentru cei care au vechituri japoneze monocilindrice cu racire pe aer recomand 15w50, semiseintetic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de pont. Inca nu am schimbat uleiul, dar fostul proprietar a zis ca a pus motul 5100.

voi incerca si varianta, dar cred ca tot va da cu fum la pornire, cred ca ajung oricum la desfacut motorul.

 

Ps, daca dati cumva peste un manual de reparatie pt asta, nu m-as supara, e plin netul de astea pt modelul nou, in 2 cilindrii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ps, daca dati cumva peste un manual de reparatie pt asta, nu m-as supara, e plin netul de astea pt modelul nou, in 2 cilindrii...

Nu am unul de gs500 dar am unul de gs550 ( modelele din anii 77-82)..ma gandesc ca te poate ajuta si manualul asta. Diferentele nu cred ca sunt foarte mari.

 

descarca de aici:

http://www.megafileupload.com/en/file/532550/GS550-77-82-all-pdf.html

 

P.S. Daca nu merge sa-mi spui.

Editat de mihai.i
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Nu stiu daca am postat unde trebuie. Motocicleta mea este o Honda XBR500, din 1988, 27CP(e pt incepatori sa zicem), are 74000 km. As intreba ce pret as putea sa cer pe ea in conditiile urmatoare: Porneste usor si la buton si la pedala, baterie de anul trecut, schimbat ulei si filtru ulei anul acesta, curatat filtru aer, o am de 3 ani, 15000 km sa zicem, si nu s-a stricat niciodata. Ii lipseste carena de pe partea stanga, iar telescopul dreapta spate scapa ulei. Mai am 2 cauciucuri de schimb nefolosite, dar cu dot mai vechi. Multumesc anticipat pt eventualele raspunsuri. Daca ar fi cineva interesat, imi poate scrie aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iaca si ceva poze cu dansa. Ca si probleme observate pana acum: reglaje praf si pulbere (amestec, avans, cam tot), simeringurile de supapa obosita, da putin fum la pornire, dar asta stiam de cand am luat-o si bordul nu-i in cea mai buna stare, dac cred ca pot gasi de gs550 si ar trebui sa fie la fel. In rest, chestiuni cosmetice :)

la ce bani ai luat o..?are si pedala de pornire...e prea smechera..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...