Sari la conținut

Clasice- made in japan


Jean_Taxi
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Am cumpărat două bobine DynaCoil 3 ohmi în locul celor originale de 1,5-2 ohmi. Ştie careva dacă are vreun rost sau dacă ajută la creşterea performanţelor schimbarea bujiilor actuale NGK DR 8 E cu nişte bujii Iridium cu 3 poli? Menţionez că în principiu vreau să-i pun şi o aprindere Dyna S 2-2 în locul celei Gotronic (şi senzor Gotronic) actuale. Iniţial o testez cu Gotronic şi apoi mai văd ce fac. Original avea platini şi condensatori. Dealtfel aceasta este singura modificare a motocicletei faţă de original şi aşa şi vreau să rămână.

Motocicleta este Kawasaki Z 500 B1 din 1980.

Editat de Dr_krl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din experienta mea personala, cred ca irosesti banii pe bujiile cu iridium. La nimic din ce am avut eu pana acum (masini normale, masina cu motor modificat, chopper, speed) nu am simtit nici o diferenta, nici pozitiva, nici negativa. Bine, de speed nici nu trageam tare, deci e posibil ca cineva care se da bine de tot sa sesizeze ceva diferenta.

In schimb cu aprinderea cred ca ai facut o alegere buna, si asteptam sa ne spui rezultatele :)

Eu de felul meu sunt mai purist si prefer si aprinderea sa ramana pe platini, dar pot intelege la o motocicleta care este folosita constant nevoia acestei modificari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am experimentat cu iridium, acuma am iar cele standard si la masina si la motoreta. Mergeau, dar nu am vazut o diferenta. In schimb, am impresie ca sunt mai sensibile la ancrasare cu ulei in caz ca ai un motor mai uzat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am experimentat cu iridium, acuma am iar cele standard si la masina si la motoreta. Mergeau, dar nu am vazut o diferenta. In schimb, am impresie ca sunt mai sensibile la ancrasare cu ulei in caz ca ai un motor mai uzat.

da, sustin, pica mai repede daca nu este motorul in parametrii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulţumesc pentru răspunsuri. Şi eu aştept să văd diferenţele. Mie o platină îmi cam făcea figuri la turaţie mare şi cum nu aveam încredere în cele aftermarket de pe E-bay, am pus senzor. Numai că a trebuit să schimb şi bobinele, să fie de 3 ohmi. Până o pornesc va mai trece ceva timp, că dacă tot am desfăcut-o, am zis că-i pun şi alt lanţ de distribuţie şi pastile corespunzătoare gradului actual de uzură la supape. Iar dacă acum tot am început "dansul", bineînţeles că primeşte şi altă vopsea, garnituri şi pistonaşe noi la frâne şi i-aş da şi nişte coturi şi tobe cu crom intact dar nu găsesc. Ale mele sunt originalele dar nu sunt în stare corespunzătoare. Ce este pe E-bay, mişcă pe la 700-800 $. Cu această ocazie, vă cer puţin ajutorul şi să-mi spuneţi dacă ştiţi de la ce motocicletă modernă ar fi compatibile pastilele de la supape deoarece de KZ 500 sau KZ 550 nu găsesc. În plus, poate ştiţi pe undeva ceva coturi şi tobe la preţ pământean.

Editat de Dr_krl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A ajuns in sfirsit, dupa aproape un an in batatura mea, dupa un periplu prin tara, cu vaporul si cu remorca, frumusetea asta de Honduta!

A fost vinduta de Kato din Arad unui bun prieten de-al meu, Forin (@Dop), care nu are cat.A pe permis, dar isi dorea de mult sa intre in rindul calaretilor de cai inaripati...si dupa multe cautari (din partea mea, nicidecum a lui, ca doar el este profund ocupat, e martinar!) i-am rezolvat dorinta.

Urmeaza in primavara inscrierea, apoi permis, dupa care...vint din pupa!

Acum capra sta sub husa si asteapta o baterie noua, citeva retusuri si...caldura!

 

post-2215-0-76272700-1416589248_thumb.jpg

post-2215-0-23785100-1416589276_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Merci mult Honda San, Raduprint, este o batranica super.

Am luat-o de la un veteran din zona care n-o mai folosise de vreo 5-6 ani. Estetic arata f bne dar mecanic a trebuit sa ma var in ea pana la coate, noroc ca au Americanii 3 site-uri numai cu Goldwing Classic.

Una peste alta am reusit sa merg asta vara DK-IT-DK (approx 5500 km) fara evenimente)

O poza cu bordul, cred ca a fost nava spatiala cand a aparut :-D

post-9134-0-71984700-1421836366_thumb.jpg

Editat de Rider in the sky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci mult Honda San, Raduprint, este o batranica super.

Am luat-o de la un veteran din zona care n-o mai folosise de vreo 5-6 ani. Estetic arata f bne dar mecanic a trebuit sa ma var in ea pana la coate, noroc ca au Americanii 3 site-uri numai cu Goldwing Classic.

Una peste alta am reusit sa merg asta vara DK-IT-DK (approx 5500 km) fara evenimente)

O poza cu bordul, cred ca a fost nava spatiala cand a aparut :-D

Adevaraciune..baga niste poze ase mai intregi..:))

» Post actualizat in 21 Jan 2015 20:31

Kawasaki KZ 750 E 1982 :peace:

Superba..simplu si concret..cafe ul!:)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Adevaraciune..baga niste poze ase mai intregi.. :))

 

Multumesc Jean_Taxi, nu prea am poze cu ea dar promit ca o sa-i fac, momentan este i garaj dezbracata, iarna asta a trebuit sa-i schimb pompa de apa si simeringurile de la supape. Am remarcat ca ai situ un GL1000 naked. Ai reusit sa o pornesti?

» Post actualizat in 22 Jan 2015 11:50

Multumesc Jean_Taxi, nu prea am foto cu ea dar o sa-i mai fac.

Momentan sta dezbracata in garaj, iarna asta i-am schimbat pompa de apa si simeringurile de la supape si inca nu i-am pus carenele la loc.

 

Am remarcat ca ai un GL1000 naked in proiect, ai reusit sa o pornesti?

Mai jos este un link catre un blog/shop care mi-a fost de ceva ajutor. Tot de acolo am cumparat kitul de reparatie pt carburatoare (cam pipeart dar se pare ca este singurul de pe piata care nu-ti da dureri de cap)

Carburatia la animalele astea este tare pacatoasa, poti sa fii sigur ca daca o lasi nepornita mai mult de 7-8 luni tre' sa dai acrburatoarele afara si sa le iei la curatat.

Anyway, daca pot sa te ajut in vreun fel cu GL spune-mi.

 

http://www.randakksblog.com/starting-a-gl1000-after-a-long-lay-up/

 

O alta chestie interesanta la motoarele clasice, la vara incercati sa puneti 10o-150 ml ATF la un plin de benzina, o sa fiti uimiti :-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...