Jean_Taxi Postat Iulie 31, 2013 Autor Share Postat Iulie 31, 2013 Alta legenda clasica! apropo de gpz.. De champ.., nu stiam ca Gpz ul de 900 R este asa inovator. Stiu unul de vanzare intr o stare aproape ca noua! ma pui pe ganduri. Gpz ul de 750 turbo este f scump in Germania.., peste 3000 euro. Ar merita unul de 900R la vreo 800e cat am gasit aici in tara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeChamp Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 Jean , din pacate multi motociclisti sunt putin / prost informati si astfel se nasc miturile gen Honda. Nu am nimic cu Honda , au si ei contributia lor , dar majoritatea discutiilor sunt despre , cu si legat de Honda. Sunt alti producatori care au facut istorie adevarata in motociclism care sunt ignorati in toatalitate. Cei mai inovatori si influenti japonezi ,din punctul meu de vedere (si nu numai) sunt Kawasaki , care au facut niste motociclete cu totul iesite din comun in anii 60 tarzii , 70 si 80 , inclusiv in anii 90 si chiar in zilele noastre. Kawaski au adus puterea adevarata pe strada si au pus-o la dispozitia oricarui motociclist , inclusiv tehnologiile de curse de top. Iti dau un singur exemplu : Z1 , probabil cea mai importanta motocicleta sport a ultimilor 45 de ani. Eu cred ca pe topicul asta ar trebui discutate aceste modele , adica topicul ar trebui sa fie putin mai educativ si fiecare ar trebui sa posteze modele japoneze pe care le considera importante si sa argumenteze de ce. Este pacat sa se discute doar despre Honda si modele absolut plictisitoare cum ar fi CX500 si alte astfel de exemple. Sunt foarte multe chestii cu adevarat fascinante care raman total necunoscute majoritatii celor intresati de motociclete japoneze clasice. Uite inca un clasic autentic aproape necunoscut motociclistilor din ziua de azi. http://www.flickr.com/photos/10983301@N06/2323926891/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat August 3, 2013 Share Postat August 3, 2013 Parca vorbeai de Kawasaki... cred ca stii ca H2 de 750 a primit porecla de "widow maker" din cauza exploziei de putere si ciclisticii care il facea destul de greu controlabil. Una e sa produci puterea si alta sa o si poti controla in siguranta. Cat despre Z1... e o motocicleta super misto si are niste linii si un motor fenomenal, dar... stii desigur ca lucrau la un superbike cam in paralel cu Honda si cand in 69 astia le-au luat-o inainte au decis sa modifice proiectul si sa faca un motor de 900 cm3 . Personal eu sunt indragostit de portavionul ala Z1300, cu simfonia aia in 6 cilindri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeChamp Postat August 3, 2013 Share Postat August 3, 2013 Parca vorbeai de Kawasaki... cred ca stii ca H2 de 750 a primit porecla de "widow maker" din cauza exploziei de putere si ciclisticii care il facea destul de greu controlabil. Una e sa produci puterea si alta sa o si poti controla in siguranta. Cat despre Z1... e o motocicleta super misto si are niste linii si un motor fenomenal, dar... stii desigur ca lucrau la un superbike cam in paralel cu Honda si cand in 69 astia le-au luat-o inainte au decis sa modifice proiectul si sa faca un motor de 900 cm3 . Personal eu sunt indragostit de portavionul ala Z1300, cu simfonia aia in 6 cilindri... kyvacka , desigur ca eu stiu , tu stii , ar fi frumos sa stie si altii. Ce nu stiu multi este ca Honda si Kawasaki lucrau in paralel la proiectul de four 750 fara sa stie unii de altii , pana cand un defector de la Kawasaki care se ocupa cu spionaj industrial a trecut in tabara adversa , acesta fiind motivul pentru care Honda s-au grabit sa prezinte modelul de 750 in 69 , desi nu a fost disponibil pentru vanzare decat in 70. Diferentele intre modele erau foarte mari ca si concept Honda avand un motor SOHC pe cand Kawasaki avea un motor DOHC si se pare ca pana nu a venit inginerul de la Kawasaki la Honda , CB-ul nu ar fi fost echipat cu frana disc pe fata. Aceasta prezentare fara acoperire , in avans , a Hondei de 750 aproape ca a falimentat divizia moto Kawasaki. Atunci Kawa s-au hotarat sa ridice nivelul si mai mult si sa creeze o motocicleta care sa rupa gura lumii , lucru pe care l-au facut in doar doi ani pe vechiul plan de 750. Au testat prototipurile Z1 in secret toatal timp de doi ani si pe strada le testau cu logo de Honda pe rezervor Cat despre H2 si seriile de 3 cilindri in doi timpi. Tu vorbesti de faptul ca aveau multa putere dar greu de contolat. Normal , priveste lucrurile in context , e vorba de prima parte a anilor 70 , e vorba de America si de popularitatea curselor de drag pentru amatori. Pe vremea aia motociclistii erau inca ce trebuie , nu erau in majoritate fani de ABS nedecuplabil si quick shifter. Vorbim de o perioada in care motociclistii mai stiau cate ceva despre arta pilotajului. Modelele in doi timpi din acei ani isi au locul lor clar stabilit si au facut istorie. Poftim muzica http://www.youtube.com/watch?v=wjk4S5tpVi0 Personal eu sunt indragostit de portavionul ala Z1300, cu simfonia aia in 6 cilindri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat August 3, 2013 Share Postat August 3, 2013 (editat) Acum daca e sa fim cinstiti Honda a marsat mai mereu pe solutii foarte fiabile si usurinta in exploatare. La capitolul asta un singur arbore cu came, doar 8 supape si reglaj cu surub si piulita era practic simplitatea intruchipata. Cat despre spionei si defectori, sa nu uitam ca fara "putin ajutor" din partea lui Ernst Degner de la MZ japonezii n-ar fi stapanit misterele 2 timpilor asa de repede. Si apropo de proiectul "New York Steak" al celor de la Kawasaki , mai jos o poza cu un mock-up nefunctional al prototipului de 750 care n-a mai vazut niciodata lumina zilei. Designul se pare ca era nord-american si se deslusesc o gramada de "influente". Si putin tambur pe fata Editat August 3, 2013 de kyvacka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeChamp Postat August 3, 2013 Share Postat August 3, 2013 This is a good conversation ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 dracul meu cum arata acum... i-am facut ceva tobe custom dintr-o pereche de originale gaurite... taiat, inventat ceva ''capace'', vopsit, montat @Bullet. Man, ai idee de unde as putea sa comand si eu segmenti si garnituri pentru un 400N din 79? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioana36 Postat August 10, 2013 Share Postat August 10, 2013 daca intereseaza pe cineva machete de moto clasice japoneze,am eu cateva ,scala 1-24 la pretul de 25 lei buc.pozele pot fi vazute la rubrica ce machete de motociclete aveti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 @Bullet. Man, ai idee de unde as putea sa comand si eu segmenti si garnituri pentru un 400N din 79? suze de intarziere, ti-am dat PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeChamp Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 (editat) Modificata de un amic pentru curse si strada dintr-o epava. Luna aceasta se implinesc 30 de ani de la lansarea modelului Editat August 15, 2013 de DeChamp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k-10 Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 (editat) Modificata de un amic pentru curse si strada dintr-o epava. Luna aceasta se implinesc 30 de ani de la lansarea modelului GPz 900R, an 1985, 46000km. In stare foarte buna, aproape original (in afara de consumabile si un bec de pozitie nu am schimbat nimic). Ruleaza excelent. E de vanzare, 1500 Euro (scump, dar "face"). Editat August 16, 2013 de k-10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 Stiu la cineva o Honda Dream (305 cc). Omul si-a cumparat-o de noua, tobele nu mai sunt originale. Daca intereseaza pe cineva, dati un semn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dequiallo Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 detalii ... te rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Septembrie 9, 2013 Autor Share Postat Septembrie 9, 2013 O clasica..la intrunirea Gurasada-Hunedoara..omu' venise cu ea..parea mai veche decat Pamantu'..chestiile din piele de pe ea erau stratificate de la ploi, praf si ..drumuri! era vopsita cu pensula..in ulei..ma rog, mi a placut aerul ei de un vintage 'suprareal'..nu fabricat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 Multe lucruri nu mai sunt originale pe ea dar totusi are un aer asa mai ... deosebit . Nici eu nu am chiar o noutate de motocicleta ( 1989 motor derivat din gpz 900) dar am incercat sa o tin cat mai originala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Septembrie 23, 2013 Share Postat Septembrie 23, 2013 (editat) Salut! Pentru ca vine iarna, m-am gandit sa ma apuc de un mic proiect.Caut un monocilindru sau un bicilindru clasic, neaparat cu kick starter, cu o capacitate cuprinsa intre 250 și maxim 650!!! Bugetul este in jur de 1500 de EURO, in functie de motocicleta! Important! 1. 100% functionala 2. inmatriculat/sau inmatriculabil mai putin important! 1. anul de fabricatie 2.starea estetica Modele pretabile, ca sa va faceti o idee cam ce caut: 1. Yamaha XS 2 Yamaha SR 3. Honda CB 4. Kawasaki W650 ))..asta stiu ca nu se incadreaza in buget, dar pt ea creste si bugetul!!! 5. etc... daca stiti alte modele pretabile, sfaturile sunt binevenite! P.S. @Jean_Taxi sper sa nu te superi ca am postat aici, dar ma gandeam ca am mai multe sanse sa gasesc pe topicul asta ceea ce caut decat la cumparari-vanzari, mai ales ca sunt si altii pe aici in cautarea uneia ) Editat Septembrie 23, 2013 de mihai.i Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 O clasica frumusica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dequiallo Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 A ta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_bro Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 Daca gasiti ceva in Belgia, Olanda sau Germania, saptamana viitoare pot sa verific, negociez, transport spre tara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 (editat) Vazut in August. Am vorbit si cu proprietarul, motoreta e din '83 si proprietarul Olandez o are de 20 de ani. Editat Septembrie 30, 2013 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Octombrie 6, 2013 Share Postat Octombrie 6, 2013 (editat) Ce parere aveti despre Honda CB 550 k4? (modelul din 1978..ultimul an de fabricatie pt CB 550k...modelul asta) Vad ca preturile variaza pe site-urile din afara de la 1000 de euro la 5000 de euro, in functie de stare, dar multe sunt modificate, mai ales in stilul cafe racer. Am gasit una 100% originala, cu toate piesele și optionalele, foarte bine intretinuta, cu 35.000 mile la bord, adusa din New York in 82, niste plusuri aduse de proprietar ( in special pt protectia ei, fara modificari aduse motocicletei), aprindere electonica, dar are si platina originala,... o frumusete! pretul cerut este de 2.000 de euro, in pret fiind oferite piese in plus (inca un ambreiaj nou, far nos, stop nos, 3 pinioane de atac, scule...etc) Ati avut careva modelul acesta sau ceva asemanator? Niste sfaturi ar fi binevenite! Numai bine! P.S. nu vreau sa o modific..vreau sa o pastrez asa cum e pt ca e singura motocicleta pe care am vazut-o ca una tocmai iesita din fabrica..in afara de cele din muzeu ) Editat Octombrie 6, 2013 de mihai.i Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Te bate un gand s-o cumperi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Te bate un gand s-o cumperi? ) Numai ganduri negre ma trec... Am fost, am vazut-o si arata ca noua...nu am mai vazut o motocicleta de 35 de ani in starea aia, doar in Belgia, la un muzeu moto. Omul nu o lasa mai jos de 2.000 si nici nu pare foarte pornit sa o vanda. Prefera sa o tina in sufragerie decat sa o dea mai jos de atat. am stat vreo 3 ore de vb cu el, e foarte priceput in ale mecanicii..doar e inginer (am inteles ca toata familia e) si mi-a povestit o groaza despre istoricul motoretei . Pare foarte atasat de ea si a avut grija de motor, dar nu l-a mai folosit de vreo 3 ani. Acum nu stiu ce sa zic..stiu ca 2.000 de euro sunt niste bani totusi si as putea sa-mi iau ceva mult mai nou de banii astia, dar...si un mare DAR...a fost dragoste la prima vedere (nu cu tataie...cu motoreta)) A zis si el ca nu vrea sa o dea oricui..macar cuiva care sa aiba grija de ea...macar cat a avut si el de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Tot la XS ajungi pana la urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Tot la XS ajungi pana la urma. doar daca gasesc unul de 650! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.