mcozma Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 Cam astea sunt pozele Caut carena de sub sea de langa rezervor de pe partea stanga. sau daca stie cineva unde pot face piesa din fibra avand modelul pt mulaj. Deocamdata ma ocup de partea electrica care este praf, ma intreb cum a functionat! Baga si tu cateva poze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 are cineva manual pt Yamaha XJ 750 din 1983?. Vezi p-aici: http://www.eserviceinfo.com/index.php?what=search2&searchstring=82+yamaha+maxim+xj750+service+manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mcozma Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 Multumesc pt info, au numai manual de piese. Vezi p-aici: http://www.eserviceinfo.com/index.php?what=search2&searchstring=82+yamaha+maxim+xj750+service+manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 Atunci ramane varianta Haynes, e sfanta. http://www.ebay.com/bhp/yamaha-xj750-manual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CS 99 BIG Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 -Dupa ce a dat cu mine de vatra anul trecut nu am mai avut "atractie" sa o calaresc cu toate ca o reparasem inca din toamna. I-am schimbat cauciucul de pe spate si l-am lasat fara camera (la fel ca cel din fata tot fara camera), ghidonul si semnalizarea stinga fata iar rezervorul l-am lasat asa "tunat" Astazi m-am hotarit sa merg cu ea la inspectia tehnica, caci si aceasta expirase si a trecut cu bine, dupa care am tras o plimbarica pe faleza si retur acasa. -Numai bine la toata lumea ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Mai 16, 2014 Autor Share Postat Mai 16, 2014 Cosma..e superba, frate..bravo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 iaca si ceva poze cu dansa. Ca si probleme observate pana acum: reglaje praf si pulbere (amestec, avans, cam tot), simeringurile de supapa obosita, da putin fum la pornire, dar asta stiam de cand am luat-o si bordul nu-i in cea mai buna stare, dac cred ca pot gasi de gs550 si ar trebui sa fie la fel. In rest, chestiuni cosmetice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 iaca si ceva poze cu dansa. Ca si probleme observate pana acum: reglaje praf si pulbere (amestec, avans, cam tot), simeringurile de supapa obosita, da putin fum la pornire, dar asta stiam de cand am luat-o si bordul nu-i in cea mai buna stare, dac cred ca pot gasi de gs550 si ar trebui sa fie la fel. In rest, chestiuni cosmetice Felicitari pentru achizitie! Nu ai luat si atasul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Harley Davidson SX 250 , 1977 : http://olx.ro/oferta/harlei-davidson-sx-250-ID1cu4w.html#446404f573 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Felicitari pentru achizitie! Nu ai luat si atasul ? nu, e complicat de omologat (a incercat si fostul proprietar) si nici nu ma pasioneaza la motorul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 nu, e complicat de omologat (a incercat si fostul proprietar) si nici nu ma pasioneaza la motorul asta. M-a batut si pe mine gandul la motorul asta. Bine ca a ajuns pe maini bune! Am niste intrebari daca se poate: 1. Ai verificat compresia la toti cilindrii, ce valori ti-a dat? 2. Aprinderea e pe platini sau electronica? 3. Farul e H4 sau e sealed beam? 4. Cum e prezinta incarcarea, incarca bine pana in 5.000 de ture? Are regulator si rectificator separat sau e combo unit? Si ultima si cea mai importanta...cand o scoti la o plimbare sa o admir si eu:)))? Asfalt uscat si multi kilometrii pe 2 roti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 M-a batut si pe mine gandul la motorul asta. Bine ca a ajuns pe maini bune! Am niste intrebari daca se poate: 1. Ai verificat compresia la toti cilindrii, ce valori ti-a dat? nu 2. Aprinderea e pe platini sau electronica? platini 3. Farul e H4 sau e sealed beam? nu stiu, verific si iti spun 4. Cum e prezinta incarcarea, incarca bine pana in 5.000 de ture? Are regulator si rectificator separat sau e combo unit? nu am verificat, inca nu mi-a facut probleme ii cca 250 km Si ultima si cea mai importanta...cand o scoti la o plimbare sa o admir si eu:)))? ieri, poate si in we, cam oricand Asfalt uscat si multi kilometrii pe 2 roti! in plus fata de ce m-ai intrebat, iti mai spun eu: reglajul carburatoarelor praf, probabil si al avansului; trebuie servisata frana fata (si spatele, dar ala e ok), ca mi se pare cam moale; trebuie schimbat rulmentul de jug, trebuie servisata furca, curg ambele jambe si in rest... unse cabluri, verificat releul de semnalizare ca dreapta sta aprinsa tot timpul si vreau eu sa-i dau o vopsea noua. Cam atat am gasit pana acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 in plus fata de ce m-ai intrebat, iti mai spun eu: reglajul carburatoarelor praf, probabil si al avansului; trebuie servisata frana fata (si spatele, dar ala e ok), ca mi se pare cam moale; trebuie schimbat rulmentul de jug, trebuie servisata furca, curg ambele jambe si in rest... unse cabluri, verificat releul de semnalizare ca dreapta sta aprinsa tot timpul si vreau eu sa-i dau o vopsea noua. Cam atat am gasit pana acum Poate reusesti sa o treci pe aprinderea electronica. Gasisem la un moment dat un producator romanesc de aprinderi electronice -GOTRONIC- ( in special pt socialiste, dacii etc) dar cred ca se poate face o adaptare si pentru modelul tau. Scapi de grija reglatului permanent, e mai usor cu avansul etc. http://www.gotronic.ro/new/ro/produse.html Am vazut ca motorul e DOHC. Ai apucat sa faci reglajul supapelor? E cu 2 sau 4 supape pe cilindru? Pff..cred ca te-am zapacit cu atatea intrebari! Sunt pasionat de japonezele anilor 70, de fapt ma pasioneaza cam toate motocicletele fabricate inainte de 80, dar am imi plac foarte mult japonezele ) Poate reusim sa ne intalnim intr-o zi eu stau in zona Titan/Piata Muncii. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 nu vreau aprindere electronica, vreau sa o las originala e cu 2 supape pe cilindru si nu am apucat sa reglez jocul termic... nu ma deranjeaza deloc intrebarile, dar daca intram in detalii care nu sunt interesante si pentru alti colegi de forum, putem trece pe privat poti veni in unele seri pe la mine pe la garaj (zona complexului europa), dar sa ma suni inainte 0745035184 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 nu vreau aprindere electronica, vreau sa o las originala e cu 2 supape pe cilindru si nu am apucat sa reglez jocul termic... nu ma deranjeaza deloc intrebarile, dar daca intram in detalii care nu sunt interesante si pentru alti colegi de forum, putem trece pe privat poti veni in unele seri pe la mine pe la garaj (zona complexului europa), dar sa ma suni inainte 0745035184 Ok. Ne auzim la un telefon cat mai curand! Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 ....nu, nu treceti pe privat vreau si eu sa mai aflu ceva-ceva despre clasice! Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Nu e de privat discuţia de mai sus. Mă ajută şi pe mine pentru Kawasaki-ul meu Z 500 din 1981. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 . Cam atat am gasit pana acum Ce ulei de motor folosesti? Din cate am observat/documentat cea mai buna varianta pentru motoarele japoneze in 4 cilindrii cu racire pe aer din anii 70 ar fi uleiul mineral 20w50. Cei din State Unite si Marea Britanie folosesc chiar un aditiv de zinc, denumit ZDDP, pentru protejarea motorului, intrucat, uleiurile moderne au un grad ridicat de detergenti care duc la o uzura accentuata a componentelor interne. Pentru cei care au vechituri japoneze monocilindrice cu racire pe aer recomand 15w50, semiseintetic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Merci de pont. Inca nu am schimbat uleiul, dar fostul proprietar a zis ca a pus motul 5100. voi incerca si varianta, dar cred ca tot va da cu fum la pornire, cred ca ajung oricum la desfacut motorul. Ps, daca dati cumva peste un manual de reparatie pt asta, nu m-as supara, e plin netul de astea pt modelul nou, in 2 cilindrii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 (editat) Ps, daca dati cumva peste un manual de reparatie pt asta, nu m-as supara, e plin netul de astea pt modelul nou, in 2 cilindrii... Nu am unul de gs500 dar am unul de gs550 ( modelele din anii 77-82)..ma gandesc ca te poate ajuta si manualul asta. Diferentele nu cred ca sunt foarte mari. descarca de aici: http://www.megafileupload.com/en/file/532550/GS550-77-82-all-pdf.html P.S. Daca nu merge sa-mi spui. Editat Mai 20, 2014 de mihai.i Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 e super manualul, merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ricomuerte Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Salut. Nu stiu daca am postat unde trebuie. Motocicleta mea este o Honda XBR500, din 1988, 27CP(e pt incepatori sa zicem), are 74000 km. As intreba ce pret as putea sa cer pe ea in conditiile urmatoare: Porneste usor si la buton si la pedala, baterie de anul trecut, schimbat ulei si filtru ulei anul acesta, curatat filtru aer, o am de 3 ani, 15000 km sa zicem, si nu s-a stricat niciodata. Ii lipseste carena de pe partea stanga, iar telescopul dreapta spate scapa ulei. Mai am 2 cauciucuri de schimb nefolosite, dar cu dot mai vechi. Multumesc anticipat pt eventualele raspunsuri. Daca ar fi cineva interesat, imi poate scrie aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny75 Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Am avut una la fel si am dat-o anul trecut cu 1000 euro, a luat-o un tip care o folosea pentru o scoala moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ricomuerte Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 ARATA MULT MAI BINE A TA....VOPSEAUA E BRICI...in orice caz, daca vrea cineva sa o cumpere astept oferte. norok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Mai 22, 2014 Autor Share Postat Mai 22, 2014 iaca si ceva poze cu dansa. Ca si probleme observate pana acum: reglaje praf si pulbere (amestec, avans, cam tot), simeringurile de supapa obosita, da putin fum la pornire, dar asta stiam de cand am luat-o si bordul nu-i in cea mai buna stare, dac cred ca pot gasi de gs550 si ar trebui sa fie la fel. In rest, chestiuni cosmetice la ce bani ai luat o..?are si pedala de pornire...e prea smechera.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.