cstelia Postat Noiembrie 8, 2014 Share Postat Noiembrie 8, 2014 VF-urile au o boala, din ce am auzit. La turatie mare cica nu se face ungerea cum trebuie si se cam lipesc motoarele. Repet, din ce am auzit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Noiembrie 8, 2014 Share Postat Noiembrie 8, 2014 Axa cu came de chocolata, nu? Se poate verifica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Noiembrie 9, 2014 Share Postat Noiembrie 9, 2014 Ştie cineva unde găsesc sau de la ce motor se potrivesc pastile pentru reglarea jocului la supape Kawasaki Z500 B1 1980? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz1 Postat Noiembrie 9, 2014 Share Postat Noiembrie 9, 2014 O japoneza care impaca si capra si varza si fanaticii japo si cei Harley. Rikuo Type 97: http://motos-of-war.ru/ru/motorcycles/rikuo-type-97/ Simplu si primitiv facuta .Orice s-ar spune baietii nu prea aveau simt estetic.Mult timp dupa aceia nu au avut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Noiembrie 18, 2014 Share Postat Noiembrie 18, 2014 (editat) Am cumpărat două bobine DynaCoil 3 ohmi în locul celor originale de 1,5-2 ohmi. Ştie careva dacă are vreun rost sau dacă ajută la creşterea performanţelor schimbarea bujiilor actuale NGK DR 8 E cu nişte bujii Iridium cu 3 poli? Menţionez că în principiu vreau să-i pun şi o aprindere Dyna S 2-2 în locul celei Gotronic (şi senzor Gotronic) actuale. Iniţial o testez cu Gotronic şi apoi mai văd ce fac. Original avea platini şi condensatori. Dealtfel aceasta este singura modificare a motocicletei faţă de original şi aşa şi vreau să rămână. Motocicleta este Kawasaki Z 500 B1 din 1980. Editat Noiembrie 18, 2014 de Dr_krl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Noiembrie 19, 2014 Share Postat Noiembrie 19, 2014 din experienta mea personala, cred ca irosesti banii pe bujiile cu iridium. La nimic din ce am avut eu pana acum (masini normale, masina cu motor modificat, chopper, speed) nu am simtit nici o diferenta, nici pozitiva, nici negativa. Bine, de speed nici nu trageam tare, deci e posibil ca cineva care se da bine de tot sa sesizeze ceva diferenta. In schimb cu aprinderea cred ca ai facut o alegere buna, si asteptam sa ne spui rezultatele Eu de felul meu sunt mai purist si prefer si aprinderea sa ramana pe platini, dar pot intelege la o motocicleta care este folosita constant nevoia acestei modificari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Noiembrie 19, 2014 Share Postat Noiembrie 19, 2014 Si eu am experimentat cu iridium, acuma am iar cele standard si la masina si la motoreta. Mergeau, dar nu am vazut o diferenta. In schimb, am impresie ca sunt mai sensibile la ancrasare cu ulei in caz ca ai un motor mai uzat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Noiembrie 19, 2014 Share Postat Noiembrie 19, 2014 Si eu am experimentat cu iridium, acuma am iar cele standard si la masina si la motoreta. Mergeau, dar nu am vazut o diferenta. In schimb, am impresie ca sunt mai sensibile la ancrasare cu ulei in caz ca ai un motor mai uzat. da, sustin, pica mai repede daca nu este motorul in parametrii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Noiembrie 19, 2014 Share Postat Noiembrie 19, 2014 (editat) Mulţumesc pentru răspunsuri. Şi eu aştept să văd diferenţele. Mie o platină îmi cam făcea figuri la turaţie mare şi cum nu aveam încredere în cele aftermarket de pe E-bay, am pus senzor. Numai că a trebuit să schimb şi bobinele, să fie de 3 ohmi. Până o pornesc va mai trece ceva timp, că dacă tot am desfăcut-o, am zis că-i pun şi alt lanţ de distribuţie şi pastile corespunzătoare gradului actual de uzură la supape. Iar dacă acum tot am început "dansul", bineînţeles că primeşte şi altă vopsea, garnituri şi pistonaşe noi la frâne şi i-aş da şi nişte coturi şi tobe cu crom intact dar nu găsesc. Ale mele sunt originalele dar nu sunt în stare corespunzătoare. Ce este pe E-bay, mişcă pe la 700-800 $. Cu această ocazie, vă cer puţin ajutorul şi să-mi spuneţi dacă ştiţi de la ce motocicletă modernă ar fi compatibile pastilele de la supape deoarece de KZ 500 sau KZ 550 nu găsesc. În plus, poate ştiţi pe undeva ceva coturi şi tobe la preţ pământean. Editat Noiembrie 19, 2014 de Dr_krl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Noiembrie 21, 2014 Share Postat Noiembrie 21, 2014 A ajuns in sfirsit, dupa aproape un an in batatura mea, dupa un periplu prin tara, cu vaporul si cu remorca, frumusetea asta de Honduta! A fost vinduta de Kato din Arad unui bun prieten de-al meu, Forin (@Dop), care nu are cat.A pe permis, dar isi dorea de mult sa intre in rindul calaretilor de cai inaripati...si dupa multe cautari (din partea mea, nicidecum a lui, ca doar el este profund ocupat, e martinar!) i-am rezolvat dorinta. Urmeaza in primavara inscrierea, apoi permis, dupa care...vint din pupa! Acum capra sta sub husa si asteapta o baterie noua, citeva retusuri si...caldura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Noiembrie 23, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2014 Da..o stiu..arata f ingijita..daca ar fi fost de capacitate mai mare o acontam eu...spor!..cele bune de la Jean..Ivane! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Noiembrie 23, 2014 Share Postat Noiembrie 23, 2014 Honda Magna din 1982 : http://olx.ro/oferta/vand-honda-magna-ID1JTkF.html#85f5fa173c Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Decembrie 1, 2014 Share Postat Decembrie 1, 2014 Un Interceptor din '88, VFR 750J: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_taz Postat Ianuarie 12, 2015 Share Postat Ianuarie 12, 2015 buna seara ma inscriu si eu cu o batrana doamna japoneza Honda VT500c din 1986 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Ianuarie 20, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 20, 2015 Sa o stapanesti sanatos..e o frumusete! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Ianuarie 20, 2015 Share Postat Ianuarie 20, 2015 buna seara ma inscriu si eu cu o batrana doamna japoneza Honda VT500c din 1986 ca sa nu se supere ca e singurica 1984 VT 500 C Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rider in the sky Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 Salut, ma inscriu si eu cu un Goldwing GL1100 Aspencade din 1983. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndreiShadow Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 Kawasaki KZ 750 E 1982 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 Salut, ma inscriu si eu cu un Goldwing GL1100 Aspencade din 1983. Kawasaki KZ 750 E 1982 superbe ambele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 Salut, ma inscriu si eu cu un Goldwing GL1100 Aspencade din 1983. Ohooooo.Tare de tot.Sa o folosesti sanatos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rider in the sky Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 (editat) Merci mult Honda San, Raduprint, este o batranica super. Am luat-o de la un veteran din zona care n-o mai folosise de vreo 5-6 ani. Estetic arata f bne dar mecanic a trebuit sa ma var in ea pana la coate, noroc ca au Americanii 3 site-uri numai cu Goldwing Classic. Una peste alta am reusit sa merg asta vara DK-IT-DK (approx 5500 km) fara evenimente) O poza cu bordul, cred ca a fost nava spatiala cand a aparut :-D Editat Ianuarie 21, 2015 de Rider in the sky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_taz Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 Sa o stapanesti sanatos..e o frumusete! ca sa nu se supere ca e singurica 1984 VT 500 C Multumesc edivkv si a ta e o frumusete momentan mai stiu de inca un VT500C care este in Brasov. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Ianuarie 21, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 21, 2015 Merci mult Honda San, Raduprint, este o batranica super. Am luat-o de la un veteran din zona care n-o mai folosise de vreo 5-6 ani. Estetic arata f bne dar mecanic a trebuit sa ma var in ea pana la coate, noroc ca au Americanii 3 site-uri numai cu Goldwing Classic. Una peste alta am reusit sa merg asta vara DK-IT-DK (approx 5500 km) fara evenimente) O poza cu bordul, cred ca a fost nava spatiala cand a aparut :-D Adevaraciune..baga niste poze ase mai intregi..) » Post actualizat in 21 Jan 2015 20:31 Kawasaki KZ 750 E 1982 Superba..simplu si concret..cafe ul!)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rider in the sky Postat Ianuarie 22, 2015 Share Postat Ianuarie 22, 2015 Adevaraciune..baga niste poze ase mai intregi.. ) Multumesc Jean_Taxi, nu prea am poze cu ea dar promit ca o sa-i fac, momentan este i garaj dezbracata, iarna asta a trebuit sa-i schimb pompa de apa si simeringurile de la supape. Am remarcat ca ai situ un GL1000 naked. Ai reusit sa o pornesti? » Post actualizat in 22 Jan 2015 11:50 Multumesc Jean_Taxi, nu prea am foto cu ea dar o sa-i mai fac. Momentan sta dezbracata in garaj, iarna asta i-am schimbat pompa de apa si simeringurile de la supape si inca nu i-am pus carenele la loc. Am remarcat ca ai un GL1000 naked in proiect, ai reusit sa o pornesti? Mai jos este un link catre un blog/shop care mi-a fost de ceva ajutor. Tot de acolo am cumparat kitul de reparatie pt carburatoare (cam pipeart dar se pare ca este singurul de pe piata care nu-ti da dureri de cap) Carburatia la animalele astea este tare pacatoasa, poti sa fii sigur ca daca o lasi nepornita mai mult de 7-8 luni tre' sa dai acrburatoarele afara si sa le iei la curatat. Anyway, daca pot sa te ajut in vreun fel cu GL spune-mi. http://www.randakksblog.com/starting-a-gl1000-after-a-long-lay-up/ O alta chestie interesanta la motoarele clasice, la vara incercati sa puneti 10o-150 ml ATF la un plin de benzina, o sa fiti uimiti :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Ianuarie 22, 2015 Share Postat Ianuarie 22, 2015 O alta chestie interesanta la motoarele clasice, la vara incercati sa puneti 10o-150 ml ATF la un plin de benzina, o sa fiti uimiti :-) Mai multe detalii se poate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.