Sari la conținut

Legenda


Bigfoot
 Share

Postări Recomandate

Am vazut motocicleta asta aproape zilnic, m-am suit o data pe ea(nu e stilul meu cred ca sunt si prea mare pentru ea), te-am vazut si cum te dai cu ea prin oras(din intamplare de cateva ori, cam tare, nu-ti doresc,dar cred ca o sa ai o surpriza neplacuta candva) si cred ca exagerezi putin. Arata foarte bine, desi mie nu imi place genul asta de motor, sunt sigur ca a facut si face toti banii dar cred ca intr-o zi ai sa plangi langa un cilindru de boxter spart/strambat cu tot cu engineguard-ul daca o tii asa. BMW,HD,H Goldwing, etc, intra intr-o categorie de pret , se adreseaza motociclistilor maturi si sunt facute pentru alte lucruri decat pus scaritele jos pe serpentine si pacalit ABS-ul(hai sa-i zicem golaneala). Sunt de sincera parere ca astea sunt motociclete de "parada" sau suit nevasta/frigier/purcel in spate si mers pana la Timisoara in weekend cuminte sau poate putin mai sportiv prin Poiana Brasov sa-ti impresionezi prietenii posesori de BMW-uri din reprezentanta. Stiu ca mai aveai doua motociclete mult mai bune de asa ceva, nu inteleg de ce insisti sa o chinui pe asta?

 

Iarasi, felicitari pentru achizitie si tot respectul pentru pasiunea si tehnica de care dai dovada, dar cred ca la cum o tratezi, ai fi mai castigat pe un all-rounder mai ieftin si de pedigree mai mic. Asta cred ca e o motocicleta de oameni care si-au satisfacut mofturile de 200+km/h si derapaje controlate, consider ca d-asta are si ABS.

 

PS, ca nu ma lasa ego-ul :rolleyes: : Treaba de motor boxter+ sigla BMW, evident tin de cultura moto generala, DAR sunt de parere ca nu o sa bata niciodata un cruiser ingrijit la capitolele aspect si prestanta. Zic, nu dau cu parul!

 

Drum bun si multa sanatate!

 

 

 

dupa cateva mii de km in compania lui duracell

atat ca antemergator cat si ca privitor al gaurii tevii de esapament

pot sa spun ca motociceta asta i se potriveste ca o manusa

 

omul pana la urma a luat.o sa SE DEA, nicicum sa O PLIMBE

are toata viata inainte pentru PLIMBARE

 

atat la drum lung cat si la ture de.o zi/golaneala motorul este f ascultator si il ajuta foarte mult in virajele montane (scurte/bruste/unghiuri stranse)

 

daca nu as fi FAN GSA mai ca as lua un R

singurul lucru pe care eu il vad ca MINUS este ca DURACELL e destul de inalt pentru pozitia de pilotat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 610
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

dupa cateva mii de km in compania lui duracell

atat ca antemergator cat si ca privitor al gaurii tevii de esapament

 

Cand ai fost tu antemergator cu Duracell?? l-ai rugat frumos sa te lase sa-l depsesti? :haha:

 

In plus, ce dracu' e ala boxter? Io stiam ca e un model de Porsche.

 

Nici macar, ala e Boxster.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand ai fost tu antemergator cu Duracell?? l-ai rugat frumos sa te lase sa-l depsesti? :haha:

 

 

 

Nici macar, ala e Boxster.

 

 

e paula...

am dat spaga sa nu.i mai vad poponeata :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici macar, ala e Boxster.

Mai zi ceva daca mai poti. Nici macar masina. :disappointed:

 

Am vazut motocicleta asta aproape zilnic, m-am suit o data pe ea(nu e stilul meu cred ca sunt si prea mare pentru ea), te-am vazut si cum te dai cu ea prin oras(din intamplare de cateva ori, cam tare, nu-ti doresc,dar cred ca o sa ai o surpriza neplacuta candva) si cred ca exagerezi putin. Arata foarte bine, desi mie nu imi place genul asta de motor, sunt sigur ca a facut si face toti banii dar cred ca intr-o zi ai sa plangi langa un cilindru de boxter spart/strambat cu tot cu engineguard-ul daca o tii asa. BMW,HD,H Goldwing, etc, intra intr-o categorie de pret , se adreseaza motociclistilor maturi si sunt facute pentru alte lucruri decat pus scaritele jos pe serpentine si pacalit ABS-ul(hai sa-i zicem golaneala). Sunt de sincera parere ca astea sunt motociclete de "parada" sau suit nevasta/frigier/purcel in spate si mers pana la Timisoara in weekend cuminte sau poate putin mai sportiv prin Poiana Brasov sa-ti impresionezi prietenii posesori de BMW-uri din reprezentanta. Stiu ca mai aveai doua motociclete mult mai bune de asa ceva, nu inteleg de ce insisti sa o chinui pe asta?

 

Iarasi, felicitari pentru achizitie si tot respectul pentru pasiunea si tehnica de care dai dovada, dar cred ca la cum o tratezi, ai fi mai castigat pe un all-rounder mai ieftin si de pedigree mai mic. Asta cred ca e o motocicleta de oameni care si-au satisfacut mofturile de 200+km/h si derapaje controlate, consider ca d-asta are si ABS.

Se vede ca n-ai piscat niciodata franele unui BMW modern.

 

PS, ca nu ma lasa ego-ul :rolleyes: : Treaba de motor boxter+ sigla BMW, evident tin de cultura moto generala, DAR sunt de parere ca nu o sa bata niciodata un cruiser ingrijit la capitolele aspect si prestanta. Zic, nu dau cu parul!

E nu! Ai vazut un cruzer ca asta in realitate? Iti garantez ca mai multa lume se va invarti pe langa el decat pe langa un harli sa zicem.

Bmw-cruiser.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut motocicleta asta aproape zilnic, m-am suit o data pe ea(nu e stilul meu cred ca sunt si prea mare pentru ea), te-am vazut si cum te dai cu ea prin oras(din intamplare de cateva ori, cam tare, nu-ti doresc,dar cred ca o sa ai o surpriza neplacuta candva) si cred ca exagerezi putin. Arata foarte bine, desi mie nu imi place genul asta de motor, sunt sigur ca a facut si face toti banii dar cred ca intr-o zi ai sa plangi langa un cilindru de boxter spart/strambat cu tot cu engineguard-ul daca o tii asa. BMW,HD,H Goldwing, etc, intra intr-o categorie de pret , se adreseaza motociclistilor maturi si sunt facute pentru alte lucruri decat pus scaritele jos pe serpentine si pacalit ABS-ul(hai sa-i zicem golaneala). Sunt de sincera parere ca astea sunt motociclete de "parada" sau suit nevasta/frigier/purcel in spate si mers pana la Timisoara in weekend cuminte sau poate putin mai sportiv prin Poiana Brasov sa-ti impresionezi prietenii posesori de BMW-uri din reprezentanta. Stiu ca mai aveai doua motociclete mult mai bune de asa ceva, nu inteleg de ce insisti sa o chinui pe asta?

 

Iarasi, felicitari pentru achizitie si tot respectul pentru pasiunea si tehnica de care dai dovada, dar cred ca la cum o tratezi, ai fi mai castigat pe un all-rounder mai ieftin si de pedigree mai mic. Asta cred ca e o motocicleta de oameni care si-au satisfacut mofturile de 200+km/h si derapaje controlate, consider ca d-asta are si ABS.

 

PS, ca nu ma lasa ego-ul Treaba de motor boxter+ sigla BMW, evident tin de cultura moto generala, DAR sunt de parere ca nu o sa bata niciodata un cruiser ingrijit la capitolele aspect si prestanta. Zic, nu dau cu parul!

 

Drum bun si multa sanatate!

 

 

Ma fiecare crede ce vrea si gandeste cum vrea. E opinia ta, nu ti-o contest.

Vreau dar sa raspund la faza aceea cu "tipul de motocicleta" .

E sobra, pare a fi motocicleta de om insurat etc etc.

Poate sa para si motocicleta de insarcinate ..................... frate nu conteaza............... DC? .................. Oricum ai merge oriunde ai merge, indiferent de numarul de km/zi facuti, NU te dai jos de pe ea obosit ( sau cel putin eu nu obosesc pe ea ) .

Asta e primul avantaj.

Pare motocicleta de pensionar sau de duminica, dar nu este: Fuge (adica are reprize+cutie, nu stai sa astepti cand acc), consuma putin, e confortabila ( pentru mine ) ........ altceva de strada nu mi-as lua, probabil din curiozitate un V-MAX 1700 , dar in rest.................nu prea vad ce motocicleta(de strada) as putea gasi care.............. sa se muleze pe caracterul meu si care sa fie mai FUN decat R 1200 R.

 

Cat despre faza cu prestanta aspect etc, pentru mine conteaza mai putin, cel mai mult conteaza ceea ce simt cand conduc.

PS: Eu cand ma uit la un Chopper ma intreb: Asa .......si care e rostul acestui gen de motocicleta :scratch: :unsure: ?

Fiecare cu gusturile lui na........

 

Cat despre faza cu ABS, astazi din greseala i-am scos senzorul de ABS. Dupa tura pe Transalpina, roata mea fata a suferit un mic "facelift" ....... s-a simtit si pe drumul spre casa, cum saream de 160 vibra iar la 180 parca se dezmembra ghidonul.........

Am fost azi la Sama sa-mi indrept janta fata, cand s-a montat roata baietii au indepartat o leaca senzorul de ABS, de roata fata si ......bingo numai aveam ABS.

 

Foarte misto fara ABS atunci cand te joci cu frana spate, o corectezi instant si usor , practic "o pui cum vrei unde vrei" .

Era sa uit...........BA acum chiar franeaza nene, chiar se opreste, e adevarat ca derapeaza sau merge putin de-a latul, baaa dar se OPRESTE :ok: ; cand ABS-ul functioneaza si franezi cu spatele........n-ai nici o sansa sa franezi rapid si din scurt............. nici vorba.......... exclus....... te duciiii si te tot duciiii ......... si intr-un final franeaza si ea...........vezi Doamne in siguranta :crack:

 

Problema apare cand pui frana fata, in cazul meu frana fata actioneaza spatele si fata simultan, fapt care iti mascheaza "limita de aderenta" rotii fata si te trezesti ca derapezi cu ambele roti. Cam urat, banuiesc ca din aceasta cauza au pus ABS, datorita franelor combinate. Era frumos daca nu exista ABS pe roata spate :bounce: .

Am remediat problema senzorului, l-am curatat si apropriat roata fata.

 

 

Filmuletul ala editat de mine unde e ?

post-16670-0-39133200-1346079040_thumb.jpg

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema apare cand pui frana fata, in cazul meu frana fata actioneaza spatele si fata simultan, fapt care iti mascheaza "limita de aderenta" rotii fata si te trezesti ca derapezi cu ambele roti. Cam urat, banuiesc ca din aceasta cauza au pus ABS, datorita franelor combinate. Era frumos daca nu exista ABS pe roata spate :bounce: .

Am remediat problema senzorului, l-am curatat si apropriat roata fata.

 

Frana spate nu o sa fie niciodata blocata de maneta chiar daca nu ai ABS pe combinate. Poti sa incerci cu reziduala doar cand pui mobra pe stand si actionezi doar maneta. AI sa observi ca roata fata nu o mai poti invarti cu mana insa cea spatese poate misca, greu, e drept insa se poate misca. Insa daca apesi pe pedala spate intepeneste.

 

LE: sau poate exista o diferenta notabila cand dai contact ca sa intre servo in functiune. Asta nu am incercat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma fiecare crede ce vrea si gandeste cum vrea. E opinia ta, nu ti-o contest.

Vreau dar sa raspund la faza aceea cu "tipul de motocicleta" .

E sobra, pare a fi motocicleta de om insurat etc etc.

Poate sa para si motocicleta de insarcinate ..................... frate nu conteaza............... DC? .................. Oricum ai merge oriunde ai merge, indiferent de numarul de km/zi facuti, NU te dai jos de pe ea obosit ( sau cel putin eu nu obosesc pe ea ) .

Asta e primul avantaj.

Pare motocicleta de pensionar sau de duminica, dar nu este: Fuge (adica are reprize+cutie, nu stai sa astepti cand acc), consuma putin, e confortabila ( pentru mine ) ........ altceva de strada nu mi-as lua, probabil din curiozitate un V-MAX 1700 , dar in rest.................nu prea vad ce motocicleta(de strada) as putea gasi care.............. sa se muleze pe caracterul meu si care sa fie mai FUN decat R 1200 R.

 

Cat despre faza cu prestanta aspect etc, pentru mine conteaza mai putin, cel mai mult conteaza ceea ce simt cand conduc.

PS: Eu cand ma uit la un Chopper ma intreb: Asa .......si care e rostul acestui gen de motocicleta

Fiecare cu gusturile lui na........

 

Cat despre faza cu ABS, astazi din greseala i-am scos senzorul de ABS. Dupa tura pe Transalpina, roata mea fata a suferit un mic "facelift" ....... s-a simtit si pe drumul spre casa, cum saream de 160 vibra iar la 180 parca se dezmembra ghidonul.........

Am fost azi la Sama sa-mi indrept janta fata, cand s-a montat roata baietii au indepartat o leaca senzorul de ABS, de roata fata si ......bingo numai aveam ABS.

 

Foarte misto fara ABS atunci cand te joci cu frana spate, o corectezi instant si usor , practic "o pui cum vrei unde vrei" .

Era sa uit...........BA acum chiar franeaza nene, chiar se opreste, e adevarat ca derapeaza sau merge putin de-a latul, baaa dar se OPRESTE :ok: ; cand ABS-ul functioneaza si franezi cu spatele........n-ai nici o sansa sa franezi rapid si din scurt............. nici vorba.......... exclus....... te duciiii si te tot duciiii ......... si intr-un final franeaza si ea...........vezi Doamne in siguranta :crack:

 

Problema apare cand pui frana fata, in cazul meu frana fata actioneaza spatele si fata simultan, fapt care iti mascheaza "limita de aderenta" rotii fata si te trezesti ca derapezi cu ambele roti. Cam urat, banuiesc ca din aceasta cauza au pus ABS, datorita franelor combinate. Era frumos daca nu exista ABS pe roata spate :bounce: .

Am remediat problema senzorului, l-am curatat si apropriat roata fata.

 

 

 

Filmuletul ala editat de mine unde e ?

 

N-ai prins ideea, ziceam oameni MATURI,nu ramoliti, te ataci aiurea, te-am felicitat pentru achizitie si ti-am urat de bine. Care este rostul unei astfel de motociclete? Eu nu te-am intrebat de ce ai nevoie de 100+ cai pe 220kg. Am mers si eu 6 ore pe a mea fara sa sufar de pe urma drumului, fiecare cu ce-i place pana la urma.

 

Cred ca exagerezi putin cu mulatul pe caracter, daca aveai doar 1000 de euro bani de motor ti se mula pe caracter fara probleme o motopartza din 92 cu garnituri proaste.

 

Iar, multa bafta, drum bun si felicitari pentru achizitie. Sa o stapanesti sanatos!

 

Mai zi ceva daca mai poti. Nici ma

 

 

Se vede ca n-ai piscat niciodata franele unui BMW modern.

 

 

E nu! Ai vazut un cruzer ca asta in realitate? Iti garantez ca mai multa lume se va invarti pe langa el decat pe langa un harli sa zicem.

Bmw-cruiser.jpg

 

Nu prea vad legatura intre modelul asta pe care da, il stiam si un cruiser(care din punctul meu de vedere ar trebui sa aiba un V2 in el), dar ma rog, fiecare cu ce-l doare. Asta chiar e total pe langa subiect.

Editat de noobzor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ai prins ideea, ziceam oameni MATURI,nu ramoliti, te ataci aiurea, te-am felicitat pentru achizitie si ti-am urat de bine. Care este rostul unei astfel de motociclete? Eu nu te-am intrebat de ce ai nevoie de 100+ cai pe 220kg. Am mers si eu 6 ore pe a mea fara sa sufar de pe urma drumului, fiecare cu ce-i place pana la urma.

 

Cred ca exagerezi putin cu mulatul pe caracter, daca aveai doar 1000 de euro bani de motor ti se mula pe caracter fara probleme o motopartza din 92 cu garnituri proaste.

 

Iar, multa bafta, drum bun si felicitari pentru achizitie. Sa o stapanesti sanatos!

 

Domnu' !?

Cu ce ma atatc eu? Ti-am si zis........opinia ta nu o contest. :scratch: unde e problema?

 

Pegaso-ul meu intra in categoria mentionata mai sus. Tot ce pot critica la el e ca NU trage...... e mort......... dar isi face treaba in weekend-urile de enduro-touring. Deci am si o motocicleta de 1000euro dar nu chiar motoparta, am bagat ceva banuti in ea sa o aduc la zi :bounce: . Cam rautacioasa chestia asta cu motoparta de 1000euro :makeout: , in orice caz nu m-as multumi doar cu ea, indiferent de situatie.

 

Mersi de urari :cheers:

 

Dedicatie speciala pentru ratusca cea urata ( R 1200 GSA ) si Achim:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

te-am vazut si cum te dai cu ea prin oras(din intamplare de cateva ori, cam tare, nu-ti doresc,dar cred ca o sa ai o surpriza neplacuta candva)

Lasi lumea nedumirita, asta ai vazut-o in vreun bulb de sticla sau ai de gand scoti tu vreun capac de canal din drumul lui? :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasi lumea nedumirita, asta ai vazut-o in vreun bulb de sticla sau ai de gand scoti tu vreun capac de canal din drumul lui? :scratch:

 

Doar o parere personala, nu amenint pe nimeni, pe toti ne paste pana la urma.Cred ca sunteti mult prea setati toti pe BMW-urile voastre.

Editat de noobzor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea vad legatura intre modelul asta pe care da, il stiam si un cruiser(care din punctul meu de vedere ar trebui sa aiba un V2 in el), dar ma rog, fiecare cu ce-l doare. Asta chiar e total pe langa subiect.

Modelul asta este ... un cruiser. Like, wtf?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

ianachime, te reprezinta ...videoclipul, 160 180 pe o martoaga ? macar de era zarzareaua

 

de la big ala n am pretentii ( ca n a avut (cuvant jignitor) acasa never, deci acum nici atat)

beeeii alea nu s vitezane ci niste amarate de ..tourere cu cilindrii din WW2 taiati de la vreun avion... .trezirea, voi le alergati ca pe RR-uri ( ma rog, se spun SS = supersporturi ca terminologie :-) )

 

hai, alfalt uscat si sa ne vedem sanaoti la intrunirea japoneze peste 50 de ani cand o sa uitati de ....mosisemele astea :)

on topic, cand am facut si o eu o golaneala de asta scurta dar cu nevasta-mea in spate era sa raman...divortat. 3 zile m au durut coastele ca am dat cu scarita " ei " de asfalt. de atunci pe ruta Varna - Nessebar merg..cuminte. bine ca nu mergeti pe acolo ca m ai inerva

 

sa tra

 

 

ianachime, te reprezinta ...videoclipul, 160 180 pe o martoaga ? macar de era zarzareaua

 

de la big ala n am pretentii ( ca n a avut (cuvant jignitor) acasa never, deci acum nici atat)

beeeii alea nu s vitezane ci niste amarate de ..tourere cu cilindrii din WW2 taiati de la vreun avion... .trezirea, voi le alergati ca pe RR-uri ( ma rog, se spun SS = supersporturi ca terminologie :-) )

 

hai, alfalt uscat si sa ne vedem sanaoti la intrunirea japoneze peste 50 de ani cand o sa uitati de ....mosisemele astea :)

on topic, cand am facut si o eu o golaneala de asta scurta dar cu nevasta-mea in spate era sa raman...divortat. 3 zile m au durut coastele ca am dat cu scarita " ei " de asfalt. de atunci pe ruta Varna - Nessebar merg..cuminte. bine ca nu mergeti pe acolo ca m ai inerva

 

sa tra

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foxu man....

cu siguranta ...nu vrei sa vezi vitezometrul in actiune pe "zarzarea"

 

nu te bagi cu noi de o croatia

chiar daca e intrunire de LIGA primim si "hausideri" de gasca :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

on topic, cand am facut si o eu o golaneala de asta scurta dar cu nevasta-mea in spate era sa raman...divortat.

 

 

 

:crack: foarte tare :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite aici de la minutul 1:57 la minutul 2:02 .............. ABS-ul in cazul asta ........ e si nu e bun, depinde de abordare . De aceea injuram eu ABS-ul obisnuit cu enduro.

Acum m-am invatat cu el ........ cat de cat.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foxu man....

cu siguranta ...nu vrei sa vezi vitezometrul in actiune pe "zarzarea"

 

nu te bagi cu noi de o croatia

chiar daca e intrunire de LIGA primim si "hausideri" de gasca :cheers:

nu mai acum cu ce...acum doar ma uit la vitezometrul de la zarzarea..sa ti fie de bine si tie ( un fel de stf :-) )

 

cu croatia nu stiu ce sa spun, sanse mici ..dar da niste detalii. daca e si stat si plimbat poate poate , daca iar alergi si te uiti la film acasa :)..nu te as incurca

multumesc fain de intrebare

mai bine ia te cu duraceluuuuu de "roata" si hai pe 7 - 9 in Bg . o sa ne fie rusine daca vom si varadero dar ne impacam la o bere

 

a..si lasa mi avans 30 de min ca sa ajungem odata..

 

vezi duracell

exact ce spuneam

CUM APAREA FEMEIA DISTRACTIA DISPARE

 

sa nu schimbam contextul . era vorba de nevasta, nu de " femeie" ..asa in general

 

:crack: foarte tare :laugh:

 

zici tu ? da, pumnii cam tari, circul pe masura . dar si satisfactia la fel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar s-a transformat in DUCATI :crack: a tacut din gura 6000km. Am citit pe diverse forumuri, cica ar fi normal. Normal ar fi sa nu scoata zgomote, ca atunci cand am luat-o de noua. Nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca eram intr-o zi cu chef prin Baneasa si am dat o tura cu "legenda". Am condus R1200R si un K1600GL ca am vrut si eu sa vad ce inseamna o barca din aia pe 2 roti, cu casetofon, GPS si alte goodies.

 

K1600GL

 

Pentru cei carora le place genul K1600GL eu zic ca se mint in oglinda ca ei sunt motociclisti, de fapt e o masina in toata regula, are doar dezavantajele mobrei si anume te ploua, te faci zob mai usor, in rest nu gasesc niciun avantaj fata de o masina.

Da,se sta foarte comod, motorul e capabil,nu vibreaza, de tras trage bine intr-a I-a si pana printr-a 3-a, apoi se cam termina distractia. E manevrabila dar e uriasa, la viteze mici poti sa stai cu viziera ridicata ca nu te bate vantul cu parbrizul reglabil electronic ridicat.La viteze mari urca foarte greu chiar daca o tii turata, nu vreau sa zic cu cat am mers maxim dar degeaba trageam de gaz,nu se mai intampla nimic.

Motoreta era setata pe "Dynamic" cu 2 persoane, ambele motorete le-am testat cu pasagera.

Ce sa mai, foarte multa tehnologie, foarte putin din ceea ce inseamna pentru mine "motocicleta"!

 

R1200R

 

Pozitie buna si relaxanta, prea verticala pentru mine venit de pe un fost sport, vibratii peste tot, nu sa ma deranjeze neaparat dar vibreaza mult. La schimbarea brusca de viteza motorul se misca mult, nu am mai condus boxere pana acum, nu imi place deloc senzatia asta.

Ciclistica mi s-a parut foarte buna, e o bicicleta, se merge foarte usor cu ea.

Puterea motorului in nici un caz nu m-a dat pe spate, nu stiu de ce il compari cu K-urile 1200 sau 1300, alea sunt clar mai puternice cam peste tot in ture.

Un motor simpatic, la care trebuie sa mesteci bine prin cutie sa-ti faci treaba, la 170km/h se cam termina smecheria.

Suzuki SV1000 semicarenat mi se pare o varianta mai buna si mai puternica pentru cineva caruia ii place sa iasa ca din pusca de pe viraje.

Oricand as lua K-urile 1200 si 1300 fata de R1200R.

 

 

Ca sa inchei, orice miar orezar 4L chiar si mai vechi mananca pe paine orice in afara de S1000RR din gama BMW.

 

Faptul ca Bigfoot se descurca atat de bine cu motoreta asta e doar skill-ul lui personal, ar face-o la fel de bine si pe alte motorete.

 

E doar parerea mea, influentata evident de experienta avuta numai pe japoneze.

:friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

K1600GL

 

Pentru cei carora le place genul K1600GL eu zic ca se mint in oglinda ca ei sunt motociclisti

 

:crack:

 

Ia ca vine unu' cu K16 acum si ne explica cum ca struguri sunt acri.

 

LE: nimeni?

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...