Sari la conținut

Legenda


Bigfoot
 Share

Postări Recomandate

Stai ca intre timp vad ca "mitul fiabilitatii BMW" s-a stirbit inca o data!Nu pot sa zic ca nu am o placere diabolica de cate ori aud cum "cele mai fiabile" motociclete arata ca sunt totusi o gramada de fiare si nimic mai mult!La fel ca celelalte, unele modele mai fiabile, altele mai putin,c-asa e in tenis!:bigstar:

 

Lasand la o parte ca astea pe care le tot aratati cu degetul p-aici sunt niste cazuri, am putea spune, izolate raportat la cate bucati se vand si cati km sa fac cu ele in medie/motor, sunteti unii care tot comentati la nesfarsit pe tema fiabilitatii BMW.

 

Cel putin eu personal, am mai spus deja de n ori: lasand la o parte ca sunt la al treilea BMW cu care nu am probleme, nu am am luat niciodata BMW crezand ca este (mult) mai fiabil decat altele. L-am luat pt toate celelalte calitati. Cum s-a zis, toate-s fiare. Problema e cum te simti, ce-ti ofera, ce ergonomie, ce confort, ce dotari, ce motor/suspensii/frane etc. Iar aici, indiscutabil, BMW are multe atuuri. Chiar si cei care s-au plans de fiabilitatea BMW, in frunte cu Duracell, recunosc asta.

 

Asadar... nu mai bateti atata campii cu fiabilitatea asta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 610
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stim,stim, BMW-ul e cel mai bun ca are "manere incalzite"!:crack:

Ia intreaba-l pe bec ce bine i-ar fi prins niste manere incalzite vinerea trecuta. :wink:

 

PS: manerel incalzite sunt o chestie atat de banala la bembe incat se uita aia crucis la tine daca vrei sa schimbi devizul si sa pui manere neincalzite. Plus ca daca nu ma-nsel nu costa nimic sa le ai incalzite. Cadou.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia intreaba-l pe bec ce bine i-ar fi prins niste manere incalzite vinerea trecuta. :wink:

 

PS: manerel incalzite sunt o chestie atat de banala la bembe incat se uita aia crucis la tine daca vrei sa schimbi devizul si sa pui manere neincalzite. Plus ca daca nu ma-nsel nu costa nimic sa le ai incalzite. Cadou.

 

Eu fiind atat de neobisnuit cu asa ceva (deh,ma dau numai vara!) am dat din greseala peste butonul buclucas la R1200R si ma ardea la labute si nu stiam sa-l inchid!Eram preocupat cu butoanele de semnalizare (:crack: cele 3!!!!) si nu nimeream sa inchid barbeque-ul!

 

Va zic eu, BMW a inceput sa faca motorete cand a invatat si el ca pentru semnalizare e nevoie de un singur buton, nu 3!De atunci incepe era motocicletelor BMW!

Pana atunci au fost un fel de motocositoare pentru mosnegutzi simpatici sa se laude ei cu fiabilitate utilajelor lor si sa nu primeasca pe nimeni in cercul lor exclusivist!:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va zic eu, BMW a inceput sa faca motorete cand a invatat si el ca pentru semnalizare e nevoie de un singur buton, nu 3!De atunci incepe era motocicletelor BMW!

Ia suie-te pe harli ca sa vezi minunea. Sau pe un goldwing :crack: Partea misto e ca io cand schimb mobra n-am nicio greata in a ma adapta. Ei, cand se suie altcineva pe mobra mea e distractie. Noroc ca are auto canceling.

Io oricum n-am inteles care-i dificultatea. Stanga, apesi buton stanga, dreapta apesi buton dreapta. Punct. Multe au autocanceling asa ca nici nu e nevoie sa apesi butonul de cancel signal. Ce sa-ti povestesc, iti trebe ora de scoala ca sa inveti. Ma mir totusi cum de nu ai ascultat ce-ti spune ala cand iti da mobra la test. Asta pentru ca le stiti voi pe toate. :wink:

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca stiam ca da cu grindina luam manusile de iarna... degeaba te-ai uitat toata saptamana la vreme :))

 

Bigfoot ia-ti tati un Z1000SX .. probabil ca nu-i mult mai scump decat batranetea asta legendara+ pretul unui grup nou+trimis in hungaria la reparat headscratch.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Ia suie-te pe harli ca sa vezi minunea. Sau pe un goldwing Partea misto e ca io cand schimb mobra n-am nicio greata in a ma adapta. Ei, cand se suie altcineva pe mobra mea e distractie. Noroc ca are auto canceling.

Io oricum n-am inteles care-i dificultatea. Stanga, apesi buton stanga, dreapta apesi buton dreapta. Punct. Multe au autocanceling asa ca nici nu e nevoie sa apesi butonul de cancel signal. Ce sa-ti povestesc, iti trebe ora de scoala ca sa inveti. Ma mir totusi cum de nu ai ascultat ce-ti spune ala cand iti da mobra la test. Asta pentru ca le stiti voi pe toate.

Daca ai un stil de dat gen Ahmed the Deat Terrorist pe supermoto, in care shfungui scurt si constant gazul pentru a sincroniza acceleratia/turatia cu treaptele din cutie, pe care, la randul lor, le schimbi ca la Tetris si mai ai si prostul obicei de a semnaliza chiar si cea mai mica manevra de schimbare a directiei de deplasare eu zic ca ti se va parea foooarte deplasat, ca sa fiu elegant, sistemul de semnalizare BMW.

Ca sa nu mai vorbesc de cum scutura boxerul, cand este pe liber si te trezesti sa il turezi usor :laugh:.

Eu zic ca standardizarea asta, cu o mana pentru debreiat/cuplat si semnalizare si una pentru frana si accelerare este mai mult decat ok.

Asa, pe dreapta, am frana, accelerare si s-au gandit ei sa imi mai puna si semnalizare dreapta/decuplare semnal.

Nu stiam ca se deconecteaza singura si, daca mergi ca nebunul printre benzi, schimbandu-ti constant directia, nu e nici o smecherie sa astepti dupa autodecuplare.

O placere sa trebuiasca sa jonglez intre ciupitul gazului + frane discrete de incadrare pe de o parte si sa imi mai bat capul si cu semnalizarea, desi as fi putut face asta cu stanga.

:blink:.

De ce sa fie normal, ca la toata lumea. Noi suntem Bmw, deci ce am putea face ca sa fim total pe invers cu restul :what:?

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce sa fie normal, ca la toata lumea. Noi suntem Bmw, deci ce am putea face ca sa fim total pe invers cu restul :what:?

Invers? Pai n-auzi ca mai sunt si altii care o fac? Like wtf? Exemplul dat de tine e total irelevant. Pe mobra se merge prudent :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia suie-te pe harli ca sa vezi minunea. Sau pe un goldwing :crack: Partea misto e ca io cand schimb mobra n-am nicio greata in a ma adapta. Ei, cand se suie altcineva pe mobra mea e distractie. Noroc ca are auto canceling.

Io oricum n-am inteles care-i dificultatea. Stanga, apesi buton stanga, dreapta apesi buton dreapta. Punct. Multe au autocanceling asa ca nici nu e nevoie sa apesi butonul de cancel signal. Ce sa-ti povestesc, iti trebe ora de scoala ca sa inveti. Ma mir totusi cum de nu ai ascultat ce-ti spune ala cand iti da mobra la test. Asta pentru ca le stiti voi pe toate. :wink:

 

Jos palaria pt autoanularea semnalizarii de la BMW. O chestie desteapta, simpla la prima vedere (nu sunt sigur ca este simpla si in fapt), dar pe care nu o au multe mobre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jos palaria pt autoanularea semnalizarii de la BMW. O chestie desteapta, simpla la prima vedere (nu sunt sigur ca este simpla si in fapt), dar pe care nu o au multe mobre.

 

daca autocancelingu te-a fascinat... vezi ca au si servo-frana ...bigstar.gif

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jos palaria pt autoanularea semnalizarii de la BMW. O chestie desteapta, simpla la prima vedere (nu sunt sigur ca este simpla si in fapt), dar pe care nu o au multe mobre.

Aveam autocanceling pe VF1100S din 1985. Pe bune. Nu stiu daca era din fabrica. Marea lui problema era ca semnalizarea dura cam 5 secunde. Daca dadeai semnal prea devreme sau cand stateai la stop sa vezi ce injuraturi iti luai cand luai curba. La BMW e legat de odometru. Se autocanceleaza dupa 800 m.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Activitate intensa domne. Imi place.

 

Am citit tot ce ati scris voi aici.

 

O iau pe rand.

 

@Nico

 

E chestie de gusturi, de aceea nu intelegi, defapt refuzi sa intelegi anumite chestii ( V2 Boxer 4L Hayabusa K1600 etc chestii total diferite pentru utilizari sau pentru gusturi total diferite )

Dupa cum am mai spus pentru mine viteza numai reprezinta ceva WOW. La inceput pana nu vedeam eu ca ajunge la 230 nu ma lasam. Acum ma multumesc cu 200 si asta NUMAI unde am loc. Recunosc ca la 31.000km cand am schimbat uleiul am reusit sa prind GREU 240 ( pana la 230 trage oricum ). dar asta a fost asa o criza mica prosteasca pe centura de la Ploiesti. Prefer sa pastrez benzina pentru viraje, asa pe linie dreapta pot sa merg cu 200 si cu masina fara mari probleme. Corect? Chestie de gusturi.

 

Cand am luat K 1300 R si am vazut ca de la 180 am ajuns la 220 sau 240 naiba stie ( ma cam kkksem pe mine :yikes: ) chiar nu mi s-a parut FUN. Dar deloc FUN, pana mea iti sare un bou si tragea dracia aia de la 9000rpm in sus de nu iti venea sa crezi. Repet mie mi s-a parut bleaga pana in 8000rpm, cel putin nu m-a impresionat, eram ........ mmmm OK......, cu nimic mai bun decat R12R in opinia mea, pana in 8000rpm.

Prefer Boxerul meu care trage viguros pana la 180 - 200 si apoi o lasa mai moale. Eu nu am nevoie de mai mult, chiar nu simt nevoia, acum numai simt nevoia asta.

Prefer DIESEL in loc de BENZINA, ca sa zic asa.

Pana in Poiana BV poti sa mergi ( defapt nu prea poti ca nu ai unde sa mergi constant ) dar poti sa mentii un tempo de 200 lejer pe un boxer, nu vibreaza, nu protesteaza motorul o pui in 6-a si aia e. E nasol ca te bate o leaca vantul. Bine eu sunt obisnuit, mie nu mi se pare NASHPA ( poate si pentru ca nu am mers pe un GOLDWING cu 200 ca sa imi permit o comparatie ), e OK pentru mine.

 

Pe linie dreapta oricine poate sa ii dea 300, dar pe viraje(serpentine) nu chiar oricine poate sa mentina un tempo de MACAR 90, ESTE O MARE DIFERENTA in opinia mea. Intelegi la ce ma refer? Aici intervine 50% MOTO(al naibii de bun cuplul ala de la relanti) 50% OMUL(fiecare cat stie/cat poate).

 

@ BEC si KHK

Raman cu asta mic, m-am mai calmat. Momentan raman cu el, de vandut nu il voi vinde nu am dc, cand o sa fie cazul o sa fie vb de un V MAX ( desi imi plac FF mult moto GEN Griso Mt01 Tuono Brutale Corsaro1200 ).

In nici un caz nu are rost sa imi mai cumpar inca odata BMW, LASA, mi-a ajuns.

Macar stiu ca la asta am cutie noua si alte piese, cardanul se va rezolva, deci chiar nu prea are rost acum sa imi mai schimb motocicleta. Atentia mea s-a dus in mare parte la enduro, ma multumesc cu R12R si ma rog la Dumnezeu sa nu imi mai faca iar POZNE sau SURPRIZE. Motocicleta BUNA(nu ma refer si la fiabiliate) de asfalt am. Nu am motocicleta BUNA de enduro.............aici e :scratch:

 

In orice caz doresc sa repet: Ergonomia unui BMW in opinia mea face toti $$$$ . Se vede ca e gandita in primul rand pentru TINE ca om, si apoi pentru VITEZA TOURING ENDURO NAKED etc etc.

Totusi nu impartasesc aceeasi opinie cu KHK care zice ca aia e nu ai fiabilitate dar merita............ NU, sau trebuie sa fi foarte foarte foarte bogat :rolleyes: ...............bine acum iarasi depinde si de nr de KM/An...... e complexa discutia aici.

 

 

@ Budd

 

Iar nu sti ce zici. Eu am mers foarte bine cu boxerul, nu am facut greseli de conducere de nici un ordin incat sa o stric...............*lm e proasta(dpv al fiabilitatii) si atat. Daca te uiti la motocicleta mea nu ii dai 33.000km.

 

@ Raul

 

La inceput semnalizarea BMW pare aiurea, dar dupa un timp iti intra in reflex si nu ai probleme. Eu ma adaptez instant de pe Aprilia pe Bmw.

In orice caz iarasi...........conceptie buna............daca stai sa analizezi atent, in opinia mea semnalizarea in 3puncte de la BMW e mai buna, mai rider active ca sa zic asa. Cand ai un singur comutator pe stanga (vb din exp mea de pe Aprilia Yamaha Husqvarna ) bai stai o leaca sa cauti cu degetul butonul ala, si tot asa stai sa il apesi ca sa il inchizi, te tot freci cu degetul mare, il plimbi pe comanda aia inainte inapoi, dupa aceea apesi iarasi comanda aia, e de munca ca sa zic asa.

La BMW sistemul in 3 puncte te SCUTESTE de jogging, ai fix in dreptul degetului/incheieturii butonul de stanga pentru mana stanga , butonul de drepata pentru mana dreapta totul natural la indemana iar OFF-ul este iarasi super la indemana, pe partea dreapta. La inceput pare si este STUPID acest sistem mai ales daca te-ai obisnuit pe cel conventional, dar sistemul in 3 puncte este superior ergonomic si nu stiu......... e intuitiv.........firesc ( stanga - stanga : dreapta - dreapta ) butoanele sunt MARI nu stai sa cauti butonul sa faci jogging pe bord dupa comutator. Iarasi conceptie BMW , omul conteaza, restul sunt " detalii " .

In oras acest sistem ( cel putin in Bucuresti ) este genial iti permite sa mergi mai repejor, timpii de semnalizare sunt mai scurti pentru totul este la indemana ( dreapta - dreapta : stanga - stanga ).

In opinia mea este mai bun acest sistem.

Subiectiv vorbind eu il prefer de departe fata de sistemul conventional de semnalizare. ( Nu sunt fan BMW, nu am actiuni la BMW, este o constatare personala ).

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Budd

 

Iar nu sti ce zici. Eu am mers foarte bine cu boxerul, nu am facut greseli de conducere de nici un ordin incat sa o stric...............*lm e proasta(dpv al fiabilitatii) si atat. Daca te uiti la motocicleta mea nu ii dai 33.000km.

 

Mi se rupe cu ru' cum conduci. Remarca mea era la ineptia schimbarii grupului pentru un semering. La multe mobre daca te uiti nu le dai 700.000 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se rupe cu ru' cum conduci. Remarca mea era la ineptia schimbarii grupului pentru un semering. La multe mobre daca te uiti nu le dai 700.000 km.

 

Vorbeste ma frumos :rolleyes: Impertinentule :crack:

 

Da bun, eu am inteles altceva, nu ai fost explicit, se puteau intelege diverse. Nu m-am gandit la problema grupului :burnout: .

Bai or merge altele 700.000km (exagerezi) dar hai 100.000km si a mea cum *************** s-a dus la 33.000km, enduro nu am facut cu ea, am ingrijit-o am ............de toate.......... badluck. Tu de cate ori ai patit asa ceva?(final drive)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

La inceput semnalizarea BMW pare aiurea, dar dupa un timp iti intra in reflex si nu ai probleme. Eu ma adaptez instant de pe Aprilia pe Bmw.

In orice caz iarasi...........conceptie buna............daca stai sa analizezi atent, in opinia mea semnalizarea in 3puncte de la BMW e mai buna, mai rider active ca sa zic asa. Cand ai un singur comutator pe stanga (vb din exp mea de pe Aprilia Yamaha Husqvarna ) bai stai o leaca sa cauti cu degetul butonul ala, si tot asa stai sa il apesi ca sa il inchizi, te tot freci cu degetul mare, il plimbi pe comanda aia inainte inapoi, dupa aceea apesi iarasi comanda aia, e de munca ca sa zic asa.

La BMW sistemul in 3 puncte te SCUTESTE de jogging, ai fix in dreptul degetului/incheieturii butonul de stanga pentru mana stanga , butonul de drepata pentru mana dreapta totul natural la indemana iar OFF-ul este iarasi super la indemana, pe partea dreapta. La inceput pare si este STUPID acest sistem mai ales daca te-ai obisnuit pe cel conventional, dar sistemul in 3 puncte este superior ergonomic si nu stiu......... e intuitiv.........firesc ( stanga - stanga : dreapta - dreapta ) butoanele sunt MARI nu stai sa cauti butonul sa faci jogging pe bord dupa comutator. Iarasi conceptie BMW , omul conteaza, restul sunt " detalii " .

In oras acest sistem ( cel putin in Bucuresti ) este genial iti permite sa mergi mai repejor, timpii de semnalizare sunt mai scurti pentru totul este la indemana ( dreapta - dreapta : stanga - stanga ).

In opinia mea este mai bun acest sistem.

Subiectiv vorbind eu il prefer de departe fata de sistemul conventional de semnalizare. ( Nu sunt fan BMW, nu am actiuni la BMW, este o constatare personala ).

 

:crack: q.e.d

Bmw-istii au lumea lor, in care semnalizarea cu 3 butoane e mai intuitiva si mai buna decat sistemul clasic!:laugh:

 

E normal mah sa va placa motoretili astea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

 

Pai de ce sa nu comparam cuplul si cum ajunge la o anumita viteza? Eu macar m-am dus sa merg cu BMW-ul sa vad cum merge, voi ati mers cu Hayabusa,XX si miare japoneze? Iti spun eu ca in orice viteza dupa 4000 de ture o Busa dispare de langa acest 1600! Ah, ca poate trage mai tare intre 1000-4000?Cine naiba tine motoreta gen Hayabusa sub 4000 de ture?Atunci cand are chef sa-i dea? O turezi dupa 7000 de ture si se blureaza orizontul instant!

 

Deci eu ma asteptam ca acest 1600 sa traga mai tare. Atat.

 

Daca esti pus pe comparatii ai putea sa incepi o paralela MIG 35 vs Airbus si poti continua cu cea intre Lamborghini si S Klasse..ca de, sunt cam tot un drak!

Interesanta logica..

Din postarile tale pe forum trag concluzia ca esti un baiat inteligent, dar cind ai scris astea ai avut un moment de blackout..

Cu certitudine!

Ce legatura este intre o motocicleta sport de 200 cp si 260 kg si un touring de 160cp si 100kg mai mult?

Asta ai inteles tu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Chiar astazi am bagat un BV, apoi retur prin Rasnov, Predeal, 400km..m-a plouat pina spre Ploiesti, de nervi ca au pus astia 3 comutatoare pt.semnalizare nici nu le-am mai folosit.. :lol:

Ce pot sa spun, nasoala senzatie, adica bagi 4/500km, faci un pipi si mai bagi inca 500..apoi ajungi acasa, iti faci un ceai si te uiti la stiri.. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbeste ma frumos :rolleyes: Impertinentule :crack:

Ia fa-ma sa vorbesc frumos.

 

 

Tu de cate ori ai patit asa ceva?(final drive)

De 2 ori. De fapt o singura data am fost luat prin surprindere. A doua oara deja stiam cand am sa schim semeringul. Deh mah, lectura pe internet te invata si alte chestii.

 

 

Bai or merge altele 700.000km (exagerezi) dar hai 100.000km si a mea cum *************** s-a dus la 33.000km, enduro nu am facut cu ea, am ingrijit-o am ............de toate.......... badluck.

Esti arogant si foarte slab pregatit, mai cocosel. Ia si citeste unde tu nu o sa ajungi niciodata.

 

ma baieti.... voi va mai si dati cu motoarele astea???? sau..... doar vorbiti despre elecrackup.gif

Da' e interzis sa vorbesti de ele? Nu-ti fa griji, ne mai dam si noi cu ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

De 2 ori. De fapt o singura data am fost luat prin surprindere. A doua oara deja stiam cand am sa schim semeringul. Deh mah, lectura pe internet te invata si alte chestii.

 

 

Esti arogant si foarte slab pregatit, mai cocosel. Ia si citeste unde tu nu o sa ajungi niciodata.

 

 

 

E un user Marcel BV care sustine ca a facut 135.000km a schimbat simeringul si apoi dupa 10.000km a schimbat si grupul. Da..... nu stiu ce sa zic ......... depinde de noroc.

 

Pe naiba :crack:

Dumnezeu stie la mana a N-a sunt motociclete de acest gen, sau cate piese au fost schimbate de proprietarii X Y Z anteriori....... Irelevant in opinia mea.

Arata-mi tu una NOUA cu un singur proprietar cu exact 700.000km ca sa nu imi mai permit sa fiu arogant :crack: si atunci mai discutam despre slaba pregatire :crack: .......................eu nu vad dc zici ca sunt arogant, poate realist sau rational ........ mai discutam asa.

Bai, daca mergi incetisor cred si eu ca faci 400.000km cu o moto la mana N-a dar nu poti merge tot timpul ca la inmormantare ( asa mai bine mergi cu un chopper ).

Daca mergi ca un cocosel cum zici tu hai o tine 100.000 dar 33.000............... :what: :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca esti pus pe comparatii ai putea sa incepi o paralela MIG 35 vs Airbus si poti continua cu cea intre Lamborghini si S Klasse..ca de, sunt cam tot un drak!

Interesanta logica..

Din postarile tale pe forum trag concluzia ca esti un baiat inteligent, dar cind ai scris astea ai avut un moment de blackout..

Cu certitudine!

Ce legatura este intre o motocicleta sport de 200 cp si 260 kg si un touring de 160cp si 100kg mai mult?

Asta ai inteles tu?

 

Pai legatura e ca se sustine ca TRAGE TARE!:bigstar: Si atunci am zis ok, trage tare, e 1600, dar comparativ cu ce? Cu un 250cc da, trage de-ti rupe capu'!:laugh:

 

Plus ca am si eu chef de o harjoneala pe aici, nu mai ai voie domne' sa te iei de BMW-isti ca sar toti ca unul!:friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...