Saracie Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 l am cunoscut pe DURACEL la arc parea un pusti haios si la locul lui am facut impreuna cateva mii de km de la 0 grade la 40 de la 0 m la 2800 altitudine deci nu intre romana si victoriei cum ar crede multi nu stiu cat de bine merg eu.... dar el ma "dovedeste" nu stiu cati bani are ca e foarte cumpatat dar clar NU ARE "valente" de baiat cu bani si chiar asa respect orice baiat cu bani care investeste in industria moto chiar si aia fara permis chiar si aia care o cumpara ... pentru ultimul drum macar nu sunt FATALAI sa stea intr o tona de fier tunata as vrea sa va vad la o tura pe ce traseu vreti voi mergand alaturi de el.... pana atunci mai usor cu afirmatiile eu pun benzina la bataie daca il luati si voi la fel daca pierdeti.... as vrea sa ma pot prinde eu intr-un traseu cu el. foarte probabil la sf lunii sa am treaba la Huelva,Spania si-mi este plictisitor sa merg singur... asigur cazare ptr prima noapte la Krefeld,Germania...a doua in zona Barcelona(probabil Figueras) si la Huelva... motocicleta promit sa fie pe numele meu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 as vrea sa ma pot prinde eu intr-un traseu cu el. foarte probabil la sf lunii sa am treaba la Huelva,Spania si-mi este plictisitor sa merg singur... asigur cazare ptr prima noapte la Krefeld,Germania...a doua in zona Barcelona(probabil Figueras) si la Huelva... motocicleta promit sa fie pe numele meu... daca ma dau pe un bmw nu inseamna ca am actiuni la omv sau molma refeream aici.... romania col de siriu, col de cheia nu CAPU NORD....... postul tau este foarte relevant pentru noi....... noroc ca ai scris,ca noi chiar incepusem sa avem o parere proasta despre el.......dar acu' ne-am linistit. A dat ianachim verdictu. "DURACEL" stie sa se 'dea' pe motocicleta si el de fapt nici nu pare baiet de bani gata........ Te-as contrazice cu argumente la fiecare propozitie pe care ai scris-o dar recent mi-am demonstrat singur ca pe forumu' asta a discuta in contradictoriu este mai trist decat lupta cu morile de vant.... Sincer ma doar-n poponeata de cati bani are sau n-are, de ce drumuri face si cat arunca sau nu cu banii lui sau ai altora..... Ideea este ca nu s-a contrazis doar cu 2-3, ci pur si simplu el detine adevarul absolut in materie de ABS si motoare in general iar mie sincer imi moare pwla cand vad atata aroganta debordanta de 'connaisseur' in ale motociclismului....... Eu m-am LAMURIT cu turele de motociclisti ale romanilor cu BANI din tara asta........ok? OK, da, RESPECT pentru voi ca totusi raportat la cei care stau si f.ut bulevardele,sunteti o idee mai sus (ca mentalitate).........dar atat. Nu comparati o calatorie sau calatoriile pe care le fac unii cu sacrificii si in anumite conditii.......cu calatoriile altora pentru care banii nu sunt o problema...... Una e sa-mi dea 5 lei imprumut un amic care tac-su e miliardar, si alta e sa-mi dea 5 lei un amic care e rupt in gura si care stiu ca aia 5 lei is ultimii lui bani......sper ca se intelege unde bat..........si diferenta intre a face ceva ce ti-e la indemana.....si ceva ce e un efort  substantial / sacrificiu.... nu reusesc sa ma prind deloc unde e dif intre turele unuia care face sacrificii si unul cu bani?.ala cu bani .... are pompieri salvare politie in fata lui?.......sau ....nu merg amandoi pe aceleasi soseleexista afara banda speciala pentru ...bogati???????ne cam ca.cam pe noi la fazele astea ce are abs cu banii de ture........?????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 (editat) Eu m-am LAMURIT cu turele de motociclisti ale romanilor cu BANI din tara asta........ok? OK, da, RESPECT pentru voi ca totusi raportat la cei care stau si f.ut bulevardele,sunteti o idee mai sus (ca mentalitate).........dar atat. Nu comparati o calatorie sau calatoriile pe care le fac unii cu sacrificii si in anumite conditii.......cu calatoriile altora pentru care banii nu sunt o problema...... Una e sa-mi dea 5 lei imprumut un amic care tac-su e miliardar, si alta e sa-mi dea 5 lei un amic care e rupt in gura si care stiu ca aia 5 lei is ultimii lui bani......sper ca se intelege unde bat..........si diferenta intre a face ceva ce ti-e la indemana.....si ceva ce e un efort substantial / sacrificiu.... BS. Adica rahat de vaca. Editat Iulie 8, 2012 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 daca ma dau pe un bmw nu inseamna ca am actiuni la omv sau molma refeream aici.... romania col de siriu, col de cheia nu CAPU NORD....... N-am terminat... ca sa compensam, la sfarsitul zilei cel care castiga etapa face 'cinste'... mergem la curve...ca mie tare mult imi plac curvele adica; cel care intarzie plateste benzina si cel care castiga curvele, vom fi cel putin tanti pe mandi si vb din experienta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 (editat) ca sa compensam, la sfarsitul zilei cel care castiga etapa face 'cinste'... mergem la curve...ca mie tare mult imi plac curvele Daca face el cinste, atunci cel care castiga alege el curvele si cel care pierde e obligat sa le babardeasca? Editat Iulie 8, 2012 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 Iar provocari din diaspora? Cum dracu' se face ca provocarile astea nu vin niciodata din acelasi oras? Un om care se da cu el spune ca merge tare, mergeti voi mai tare- iaca am pus-o de un challenge! Ce motoristi de carton mai suntem fara nici o provocare ,nimic? Eu sunt deja curios sa vad cum merge Bigfoot, la urmatoarea iesire gen Cheia-Siriu postez si aici poate vine si el. In rest sunt ca deobicei numai vorbe goale de forumijdi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 9, 2012 Admin Share Postat Iulie 9, 2012 (editat) Un om care se da cu el spune ca merge tare. Eu sunt deja curios sa vad cum merge Bigfoot, la urmatoarea iesire gen Cheia-Siriu postez si aici poate vine si el. ..Sa traga de gaz stie orice handicapat. Ideea este ca baiatul merge chiar bine, bine de tot.. Parerea mea despre el ca om am mai spus-o pe topicul asta, nu o repet. Nu inteleg altceva..daca omul sustine ca-i place sa mearga fara sisteme de control unde este problema celorlalti? Bigfoot, ti-as da un sfat insa..nu mai intra in discutii interminabile cu nimeni, invarte rotile, ca o faci bine! Editat Iulie 9, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 (editat) daca nu reusesti sa te prinzi,n -are sens sa elaborez... oricum toata discutia de cand a degenerat e de cacao....si n-am deraiat-o eu,.............au inceput-o altii cu ABS & sh|t.... apropo de ELABORARE eram pe insula in samotraki ...am mai povestit ..dar acum ma faci sa repet merge un pusti power flower pe un scuter ...amarat..rau... imprumutase 5 euro..de la un alt amic...si ala amarat rau..care ii avea mostenire de la un unchi....mai amarat decat toti.. revin deci merge el pe scuter in fata mea si de amarat ce era...imi lua tot peisajul pe unde trecea...gaseam doar pustiu in urma lui.... nasol frate ...asa de amarat si imprumutat era incat lasa in urma lui totul sterp si eu in bogatia mea cu bmw cand treceam nimic nu mai gaseam asta sa fie diferenta intre o tura/excursie/etc intre unul amarat /imprumutat cu 5 lei si unul cu bmw??????? si totul a plecat de la ABS asta mic....... va saluta....... din c.u.r.baaaaaa ps...daca citesti ce am scris atunci ref la pustiul cu scuterul sa stii ca.l invidiam Editat Iulie 9, 2012 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 Nu a pus careva la indoiala daca stie sau nu sa se dea:)) Dar acum ca a zis ianachim si l.u.v. ca 'baiatu se da', putem dormi linistiti noaptea...... Ianachim vrajeala ieftina:) rotile in poza asa nu se misca, sigur e pe crick motoru si sta doar la poza... (PS: glumesc, ca poate se mai trezesc tampiti sa o ia de buna si sa se atace)..... NAIN NAIN NAIN" E PRINS CU GUTA DE 0,9 DE SUS DE MACARA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 Iar provocari din diaspora? Cum dracu' se face ca provocarile astea nu vin niciodata din acelasi oras? Un om care se da cu el spune ca merge tare, mergeti voi mai tare- iaca am pus-o de un challenge! io incercam sa-mi gasesc tovaras de drum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat August 25, 2012 Autor Share Postat August 25, 2012 (editat) Acum are aproape 33.000km i-am schimbat cauciucurile, am pus un set de Pirelli Corsa Diablo Rosso, mai moale pe laterale/mai tare pe centru. Am renuntat, initial provizoriu la parbriz, dar cred ca voi renunta definitiv la el. E o prostie, eu am 1,87m si pana in 100-120 km/h nu prea ma deranjeaza, dupa 120km/h imi apareau turbulente la nivelul castii. Asa acum fara parbriz este MULT MAI BINE , e adevarat ca ma bate vantul in piept si se lipesc toate mustele, DAR, nu am turbulente la nivelul castii, pot sta relaxat, numai trebuie sa-mi incordez gatul dupa 120km/h. Turbulente seriose nu am simtit, catre Pitesti la + *00km/h , asta e bate vantu nene dar nu te zguduie, cel putin pe mine nu ma deranjeaza. Prefer sa ma bata vantul decat sa-mi sara casca din cap datorita turbulentelor. Am 900km cu noile cauciucuri, sunt OK, devin nervoase pe ud, dar cat timp ai asfalt uscat si curat, poti sa polizezi scaritele. Editat August 25, 2012 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 25, 2012 Share Postat August 25, 2012 Am renuntat, initial provizoriu la parbriz, dar cred ca voi renunta definitiv la el. Sau incerca eventual parbrizul ala mic, mie mi s-a parut foarte ok, mai ia din presiunea din piept dar turbulente zero; si arata si bine, mai ales fumuriu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat August 26, 2012 Autor Share Postat August 26, 2012 Sau incerca eventual parbrizul ala mic, mie mi s-a parut foarte ok, mai ia din presiunea din piept dar turbulente zero; si arata si bine, mai ales fumuriu. Banuiesc ca depinde si de inaltimea ta ca motociclist. In orice caz nu simt nevoia sa-mi iau parbriz o las asa, daca nu o sa am ce face o sa incerc parbrizul sport. Momentan nu e o prioritate pentru mine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
noobzor Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 Am vazut motocicleta asta aproape zilnic, m-am suit o data pe ea(nu e stilul meu cred ca sunt si prea mare pentru ea), te-am vazut si cum te dai cu ea prin oras(din intamplare de cateva ori, cam tare, nu-ti doresc,dar cred ca o sa ai o surpriza neplacuta candva) si cred ca exagerezi putin. Arata foarte bine, desi mie nu imi place genul asta de motor, sunt sigur ca a facut si face toti banii dar cred ca intr-o zi ai sa plangi langa un cilindru de boxter spart/strambat cu tot cu engineguard-ul daca o tii asa. BMW,HD,H Goldwing, etc, intra intr-o categorie de pret , se adreseaza motociclistilor maturi si sunt facute pentru alte lucruri decat pus scaritele jos pe serpentine si pacalit ABS-ul(hai sa-i zicem golaneala). Sunt de sincera parere ca astea sunt motociclete de "parada" sau suit nevasta/frigier/purcel in spate si mers pana la Timisoara in weekend cuminte sau poate putin mai sportiv prin Poiana Brasov sa-ti impresionezi prietenii posesori de BMW-uri din reprezentanta. Stiu ca mai aveai doua motociclete mult mai bune de asa ceva, nu inteleg de ce insisti sa o chinui pe asta? Iarasi, felicitari pentru achizitie si tot respectul pentru pasiunea si tehnica de care dai dovada, dar cred ca la cum o tratezi, ai fi mai castigat pe un all-rounder mai ieftin si de pedigree mai mic. Asta cred ca e o motocicleta de oameni care si-au satisfacut mofturile de 200+km/h si derapaje controlate, consider ca d-asta are si ABS. PS, ca nu ma lasa ego-ul : Treaba de motor boxter+ sigla BMW, evident tin de cultura moto generala, DAR sunt de parere ca nu o sa bata niciodata un cruiser ingrijit la capitolele aspect si prestanta. Zic, nu dau cu parul! Drum bun si multa sanatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 Am vazut motocicleta asta aproape zilnic, m-am suit o data pe ea(nu e stilul meu cred ca sunt si prea mare pentru ea), te-am vazut si cum te dai cu ea prin oras(din intamplare de cateva ori, cam tare, nu-ti doresc,dar cred ca o sa ai o surpriza neplacuta candva) si cred ca exagerezi putin. Arata foarte bine, desi mie nu imi place genul asta de motor, sunt sigur ca a facut si face toti banii dar cred ca intr-o zi ai sa plangi langa un cilindru de boxter spart/strambat cu tot cu engineguard-ul daca o tii asa. BMW,HD,H Goldwing, etc, intra intr-o categorie de pret , se adreseaza motociclistilor maturi si sunt facute pentru alte lucruri decat pus scaritele jos pe serpentine si pacalit ABS-ul(hai sa-i zicem golaneala). Sunt de sincera parere ca astea sunt motociclete de "parada" sau suit nevasta/frigier/purcel in spate si mers pana la Timisoara in weekend cuminte sau poate putin mai sportiv prin Poiana Brasov sa-ti impresionezi prietenii posesori de BMW-uri din reprezentanta. Stiu ca mai aveai doua motociclete mult mai bune de asa ceva, nu inteleg de ce insisti sa o chinui pe asta? Iarasi, felicitari pentru achizitie si tot respectul pentru pasiunea si tehnica de care dai dovada, dar cred ca la cum o tratezi, ai fi mai castigat pe un all-rounder mai ieftin si de pedigree mai mic. Asta cred ca e o motocicleta de oameni care si-au satisfacut mofturile de 200+km/h si derapaje controlate, consider ca d-asta are si ABS. PS, ca nu ma lasa ego-ul : Treaba de motor boxter+ sigla BMW, evident tin de cultura moto generala, DAR sunt de parere ca nu o sa bata niciodata un cruiser ingrijit la capitolele aspect si prestanta. Zic, nu dau cu parul! Drum bun si multa sanatate! dupa cateva mii de km in compania lui duracell atat ca antemergator cat si ca privitor al gaurii tevii de esapament pot sa spun ca motociceta asta i se potriveste ca o manusa omul pana la urma a luat.o sa SE DEA, nicicum sa O PLIMBE are toata viata inainte pentru PLIMBARE atat la drum lung cat si la ture de.o zi/golaneala motorul este f ascultator si il ajuta foarte mult in virajele montane (scurte/bruste/unghiuri stranse) daca nu as fi FAN GSA mai ca as lua un R singurul lucru pe care eu il vad ca MINUS este ca DURACELL e destul de inalt pentru pozitia de pilotat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 In plus, ce dracu' e ala boxter? Io stiam ca e un model de Porsche. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 dupa cateva mii de km in compania lui duracell atat ca antemergator cat si ca privitor al gaurii tevii de esapament Cand ai fost tu antemergator cu Duracell?? l-ai rugat frumos sa te lase sa-l depsesti? In plus, ce dracu' e ala boxter? Io stiam ca e un model de Porsche. Nici macar, ala e Boxster. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 Cand ai fost tu antemergator cu Duracell?? l-ai rugat frumos sa te lase sa-l depsesti? Nici macar, ala e Boxster. e paula... am dat spaga sa nu.i mai vad poponeata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 am dat spaga sa nu.i mai vad poponeata Pai daca vrea oricum nu i-o vezi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 Nici macar, ala e Boxster. Mai zi ceva daca mai poti. Nici macar masina. Am vazut motocicleta asta aproape zilnic, m-am suit o data pe ea(nu e stilul meu cred ca sunt si prea mare pentru ea), te-am vazut si cum te dai cu ea prin oras(din intamplare de cateva ori, cam tare, nu-ti doresc,dar cred ca o sa ai o surpriza neplacuta candva) si cred ca exagerezi putin. Arata foarte bine, desi mie nu imi place genul asta de motor, sunt sigur ca a facut si face toti banii dar cred ca intr-o zi ai sa plangi langa un cilindru de boxter spart/strambat cu tot cu engineguard-ul daca o tii asa. BMW,HD,H Goldwing, etc, intra intr-o categorie de pret , se adreseaza motociclistilor maturi si sunt facute pentru alte lucruri decat pus scaritele jos pe serpentine si pacalit ABS-ul(hai sa-i zicem golaneala). Sunt de sincera parere ca astea sunt motociclete de "parada" sau suit nevasta/frigier/purcel in spate si mers pana la Timisoara in weekend cuminte sau poate putin mai sportiv prin Poiana Brasov sa-ti impresionezi prietenii posesori de BMW-uri din reprezentanta. Stiu ca mai aveai doua motociclete mult mai bune de asa ceva, nu inteleg de ce insisti sa o chinui pe asta? Iarasi, felicitari pentru achizitie si tot respectul pentru pasiunea si tehnica de care dai dovada, dar cred ca la cum o tratezi, ai fi mai castigat pe un all-rounder mai ieftin si de pedigree mai mic. Asta cred ca e o motocicleta de oameni care si-au satisfacut mofturile de 200+km/h si derapaje controlate, consider ca d-asta are si ABS. Se vede ca n-ai piscat niciodata franele unui BMW modern. PS, ca nu ma lasa ego-ul : Treaba de motor boxter+ sigla BMW, evident tin de cultura moto generala, DAR sunt de parere ca nu o sa bata niciodata un cruiser ingrijit la capitolele aspect si prestanta. Zic, nu dau cu parul! E nu! Ai vazut un cruzer ca asta in realitate? Iti garantez ca mai multa lume se va invarti pe langa el decat pe langa un harli sa zicem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 (editat) Pai daca vrea oricum nu i-o vezi... ia uita.te si taci http://www.youtube.com/watch?v=0bmqWQ3BULo Editat August 27, 2012 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat August 27, 2012 Autor Share Postat August 27, 2012 (editat) Am vazut motocicleta asta aproape zilnic, m-am suit o data pe ea(nu e stilul meu cred ca sunt si prea mare pentru ea), te-am vazut si cum te dai cu ea prin oras(din intamplare de cateva ori, cam tare, nu-ti doresc,dar cred ca o sa ai o surpriza neplacuta candva) si cred ca exagerezi putin. Arata foarte bine, desi mie nu imi place genul asta de motor, sunt sigur ca a facut si face toti banii dar cred ca intr-o zi ai sa plangi langa un cilindru de boxter spart/strambat cu tot cu engineguard-ul daca o tii asa. BMW,HD,H Goldwing, etc, intra intr-o categorie de pret , se adreseaza motociclistilor maturi si sunt facute pentru alte lucruri decat pus scaritele jos pe serpentine si pacalit ABS-ul(hai sa-i zicem golaneala). Sunt de sincera parere ca astea sunt motociclete de "parada" sau suit nevasta/frigier/purcel in spate si mers pana la Timisoara in weekend cuminte sau poate putin mai sportiv prin Poiana Brasov sa-ti impresionezi prietenii posesori de BMW-uri din reprezentanta. Stiu ca mai aveai doua motociclete mult mai bune de asa ceva, nu inteleg de ce insisti sa o chinui pe asta? Iarasi, felicitari pentru achizitie si tot respectul pentru pasiunea si tehnica de care dai dovada, dar cred ca la cum o tratezi, ai fi mai castigat pe un all-rounder mai ieftin si de pedigree mai mic. Asta cred ca e o motocicleta de oameni care si-au satisfacut mofturile de 200+km/h si derapaje controlate, consider ca d-asta are si ABS. PS, ca nu ma lasa ego-ul Treaba de motor boxter+ sigla BMW, evident tin de cultura moto generala, DAR sunt de parere ca nu o sa bata niciodata un cruiser ingrijit la capitolele aspect si prestanta. Zic, nu dau cu parul! Drum bun si multa sanatate! Ma fiecare crede ce vrea si gandeste cum vrea. E opinia ta, nu ti-o contest. Vreau dar sa raspund la faza aceea cu "tipul de motocicleta" . E sobra, pare a fi motocicleta de om insurat etc etc. Poate sa para si motocicleta de insarcinate ..................... frate nu conteaza............... DC? .................. Oricum ai merge oriunde ai merge, indiferent de numarul de km/zi facuti, NU te dai jos de pe ea obosit ( sau cel putin eu nu obosesc pe ea ) . Asta e primul avantaj. Pare motocicleta de pensionar sau de duminica, dar nu este: Fuge (adica are reprize+cutie, nu stai sa astepti cand acc), consuma putin, e confortabila ( pentru mine ) ........ altceva de strada nu mi-as lua, probabil din curiozitate un V-MAX 1700 , dar in rest.................nu prea vad ce motocicleta(de strada) as putea gasi care.............. sa se muleze pe caracterul meu si care sa fie mai FUN decat R 1200 R. Cat despre faza cu prestanta aspect etc, pentru mine conteaza mai putin, cel mai mult conteaza ceea ce simt cand conduc. PS: Eu cand ma uit la un Chopper ma intreb: Asa .......si care e rostul acestui gen de motocicleta ? Fiecare cu gusturile lui na........ Cat despre faza cu ABS, astazi din greseala i-am scos senzorul de ABS. Dupa tura pe Transalpina, roata mea fata a suferit un mic "facelift" ....... s-a simtit si pe drumul spre casa, cum saream de 160 vibra iar la 180 parca se dezmembra ghidonul......... Am fost azi la Sama sa-mi indrept janta fata, cand s-a montat roata baietii au indepartat o leaca senzorul de ABS, de roata fata si ......bingo numai aveam ABS. Foarte misto fara ABS atunci cand te joci cu frana spate, o corectezi instant si usor , practic "o pui cum vrei unde vrei" . Era sa uit...........BA acum chiar franeaza nene, chiar se opreste, e adevarat ca derapeaza sau merge putin de-a latul, baaa dar se OPRESTE ; cand ABS-ul functioneaza si franezi cu spatele........n-ai nici o sansa sa franezi rapid si din scurt............. nici vorba.......... exclus....... te duciiii si te tot duciiii ......... si intr-un final franeaza si ea...........vezi Doamne in siguranta Problema apare cand pui frana fata, in cazul meu frana fata actioneaza spatele si fata simultan, fapt care iti mascheaza "limita de aderenta" rotii fata si te trezesti ca derapezi cu ambele roti. Cam urat, banuiesc ca din aceasta cauza au pus ABS, datorita franelor combinate. Era frumos daca nu exista ABS pe roata spate . Am remediat problema senzorului, l-am curatat si apropriat roata fata. ia uita.te si taci http://www.youtube.com/watch?v=0bmqWQ3BULo Filmuletul ala editat de mine unde e ? Editat August 27, 2012 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 Problema apare cand pui frana fata, in cazul meu frana fata actioneaza spatele si fata simultan, fapt care iti mascheaza "limita de aderenta" rotii fata si te trezesti ca derapezi cu ambele roti. Cam urat, banuiesc ca din aceasta cauza au pus ABS, datorita franelor combinate. Era frumos daca nu exista ABS pe roata spate . Am remediat problema senzorului, l-am curatat si apropriat roata fata. Frana spate nu o sa fie niciodata blocata de maneta chiar daca nu ai ABS pe combinate. Poti sa incerci cu reziduala doar cand pui mobra pe stand si actionezi doar maneta. AI sa observi ca roata fata nu o mai poti invarti cu mana insa cea spatese poate misca, greu, e drept insa se poate misca. Insa daca apesi pe pedala spate intepeneste. LE: sau poate exista o diferenta notabila cand dai contact ca sa intre servo in functiune. Asta nu am incercat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
noobzor Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 (editat) Ma fiecare crede ce vrea si gandeste cum vrea. E opinia ta, nu ti-o contest. Vreau dar sa raspund la faza aceea cu "tipul de motocicleta" . E sobra, pare a fi motocicleta de om insurat etc etc. Poate sa para si motocicleta de insarcinate ..................... frate nu conteaza............... DC? .................. Oricum ai merge oriunde ai merge, indiferent de numarul de km/zi facuti, NU te dai jos de pe ea obosit ( sau cel putin eu nu obosesc pe ea ) . Asta e primul avantaj. Pare motocicleta de pensionar sau de duminica, dar nu este: Fuge (adica are reprize+cutie, nu stai sa astepti cand acc), consuma putin, e confortabila ( pentru mine ) ........ altceva de strada nu mi-as lua, probabil din curiozitate un V-MAX 1700 , dar in rest.................nu prea vad ce motocicleta(de strada) as putea gasi care.............. sa se muleze pe caracterul meu si care sa fie mai FUN decat R 1200 R. Cat despre faza cu prestanta aspect etc, pentru mine conteaza mai putin, cel mai mult conteaza ceea ce simt cand conduc. PS: Eu cand ma uit la un Chopper ma intreb: Asa .......si care e rostul acestui gen de motocicleta Fiecare cu gusturile lui na........ Cat despre faza cu ABS, astazi din greseala i-am scos senzorul de ABS. Dupa tura pe Transalpina, roata mea fata a suferit un mic "facelift" ....... s-a simtit si pe drumul spre casa, cum saream de 160 vibra iar la 180 parca se dezmembra ghidonul......... Am fost azi la Sama sa-mi indrept janta fata, cand s-a montat roata baietii au indepartat o leaca senzorul de ABS, de roata fata si ......bingo numai aveam ABS. Foarte misto fara ABS atunci cand te joci cu frana spate, o corectezi instant si usor , practic "o pui cum vrei unde vrei" . Era sa uit...........BA acum chiar franeaza nene, chiar se opreste, e adevarat ca derapeaza sau merge putin de-a latul, baaa dar se OPRESTE ; cand ABS-ul functioneaza si franezi cu spatele........n-ai nici o sansa sa franezi rapid si din scurt............. nici vorba.......... exclus....... te duciiii si te tot duciiii ......... si intr-un final franeaza si ea...........vezi Doamne in siguranta Problema apare cand pui frana fata, in cazul meu frana fata actioneaza spatele si fata simultan, fapt care iti mascheaza "limita de aderenta" rotii fata si te trezesti ca derapezi cu ambele roti. Cam urat, banuiesc ca din aceasta cauza au pus ABS, datorita franelor combinate. Era frumos daca nu exista ABS pe roata spate . Am remediat problema senzorului, l-am curatat si apropriat roata fata. Filmuletul ala editat de mine unde e ? N-ai prins ideea, ziceam oameni MATURI,nu ramoliti, te ataci aiurea, te-am felicitat pentru achizitie si ti-am urat de bine. Care este rostul unei astfel de motociclete? Eu nu te-am intrebat de ce ai nevoie de 100+ cai pe 220kg. Am mers si eu 6 ore pe a mea fara sa sufar de pe urma drumului, fiecare cu ce-i place pana la urma. Cred ca exagerezi putin cu mulatul pe caracter, daca aveai doar 1000 de euro bani de motor ti se mula pe caracter fara probleme o motopartza din 92 cu garnituri proaste. Iar, multa bafta, drum bun si felicitari pentru achizitie. Sa o stapanesti sanatos! Mai zi ceva daca mai poti. Nici ma Se vede ca n-ai piscat niciodata franele unui BMW modern. E nu! Ai vazut un cruzer ca asta in realitate? Iti garantez ca mai multa lume se va invarti pe langa el decat pe langa un harli sa zicem. Nu prea vad legatura intre modelul asta pe care da, il stiam si un cruiser(care din punctul meu de vedere ar trebui sa aiba un V2 in el), dar ma rog, fiecare cu ce-l doare. Asta chiar e total pe langa subiect. Editat August 27, 2012 de noobzor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat August 27, 2012 Autor Share Postat August 27, 2012 N-ai prins ideea, ziceam oameni MATURI,nu ramoliti, te ataci aiurea, te-am felicitat pentru achizitie si ti-am urat de bine. Care este rostul unei astfel de motociclete? Eu nu te-am intrebat de ce ai nevoie de 100+ cai pe 220kg. Am mers si eu 6 ore pe a mea fara sa sufar de pe urma drumului, fiecare cu ce-i place pana la urma. Cred ca exagerezi putin cu mulatul pe caracter, daca aveai doar 1000 de euro bani de motor ti se mula pe caracter fara probleme o motopartza din 92 cu garnituri proaste. Iar, multa bafta, drum bun si felicitari pentru achizitie. Sa o stapanesti sanatos! Domnu' !? Cu ce ma atatc eu? Ti-am si zis........opinia ta nu o contest. unde e problema? Pegaso-ul meu intra in categoria mentionata mai sus. Tot ce pot critica la el e ca NU trage...... e mort......... dar isi face treaba in weekend-urile de enduro-touring. Deci am si o motocicleta de 1000euro dar nu chiar motoparta, am bagat ceva banuti in ea sa o aduc la zi . Cam rautacioasa chestia asta cu motoparta de 1000euro , in orice caz nu m-as multumi doar cu ea, indiferent de situatie. Mersi de urari Dedicatie speciala pentru ratusca cea urata ( R 1200 GSA ) si Achim: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.