Sari la conținut

Legenda


Bigfoot
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 594
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pare rau boss, ca s-a stricat "legenda" :( Lucru' scuNp din ziua de azi e scuNp ca sa iti arate bine fudulia. Cheltui mult pe-o scula si te asteapta la gaura sa te mai jupoaie putin cate putin. Ii inteleg pe cei care nu vor sa se desparta de cazanele din anii 90...

Daca nu stii lectia pe care vor sa o invatam, ti-o scriu acum: consuma si supune-te sistemului ca sa traiesti "fericit" in acest cubical special construit pt tine.

Daca esti bogat, considera asta o investitie:

 

Numai bine si succes cu servisul BMW in orice fel de situatie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta-i mobra cu care eu am facut cea mai buna investitie acum 3 ani. Am dat pe ea exact 700 eur. Am vandut-o cu 1200 dupa ce am spalat-o si am completat uleiul. Uitasem de treaba asta si am ners fara sa verific cam 5-6 luni cu ea asa.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pare rau boss, ca s-a stricat "legenda" :( Lucru' scuNp din ziua de azi e scuNp ca sa iti arate bine fudulia. Cheltui mult pe-o scula si te asteapta la gaura sa te mai jupoaie putin cate putin. Ii inteleg pe cei care nu vor sa se desparta de cazanele din anii 90...

Daca nu stii lectia pe care vor sa o invatam, ti-o scriu acum: consuma si supune-te sistemului ca sa traiesti "fericit" in acest cubical special construit pt tine.

Daca esti bogat, considera asta o investitie:

 

Numai bine si succes cu servisul BMW in orice fel de situatie!

 

Scump si prost (ca fiabilitate).

Daca te referi la mine cand zici ca lucrul scump iti arata fudulia,eu cred ca gresesti,pentru ca tu nu sti ce fac eu cu motocicleta cat o folosesc si pe unde merg,ce posibilitati materiale am. Eu am nevoie de motocicleta care sa imi permita sederea in sa pentru mult timp pe durata calatoriilor si care in utilizarea de zi cu zi sa fie comfortabila,pe langa asta vreau sa fie si sportiva din punctul de vedere al ciclisticii si evident sa aiba putere peste medie(si MULT cuplu),nu neaparat maxima(apreciez puterea utilizabila,nu cea de pe rosu) cu un consum decent si care sa arate cat de cat bine.

Pe langa toate astea am multe chestii care fac fiecare plimbare (lunga sau nu)frumoasa, computer de bord + ESA( care este absolut geniala,in orice situatie ) . Asa ceva nu o sa vezi pe un naked bike cu aptitudini touring de la alte marci japoneze.

 

Sincer mie fuduli mi se par cei cu vitezane care merg in oras sau care se chinuie sa faca drumuri lungi(ma refer 800km pe zi),daca le pot face,fara sa ii doara anumite parti ale corpului. ( nu ma iau de tine ca ai 954,zic in general,pentru ca ii vad pe multi asa). Dar gusturile nu se discuta,fiecare cu genul lui.

 

Legat de service nu o sa ma las,o sa fac in weekend sper 1000km si o sa ma duc luni la ei,pentru ca eu cred ca sunetul va reveni.

O rezolva (nu ma intereseaza cum),sau ne judecam.

 

Buell?

 

Nu m-am gandit niciodata la Buell :rolleyes: ,dar nu cred ca sunt foarte OK pentru touring,de FUN sunt sigur ca merita.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer mie fuduli mi se par cei cu vitezane care merg in oras sau care se chinuie sa faca drumuri lungi(ma refer 800km pe zi),daca le pot face,fara sa ii doara anumite parti ale corpului. ( nu ma iau de tine ca ai 954,zic in general,pentru ca ii vad pe multi asa). Dar gusturile nu se discuta,fiecare cu genul lui.

 

Ai dreptate, si eu ii compatimesc pe cei care chinuie sportive in oras. Eu am 700 de km mersi pe strada anul asta, restul am facut pe pista si atat. In oras cel mai bun este un scuter sau o bicicleta. :ok:

Numai bine, sper sa nu trebuiasca sa ajungi la judecatorie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce sa zic..........nasol.............m-a mancat in *** sa am o motocicleta foarte scumpa si foarte proasta(ca fiabilitate),

 

Din respect ca ne cunoastem zic doar atat: esti ultima persoana dintre toti motociclistii pe care eu ii cunosc, care ar avea dreptul sa faca o astfel de afirmatie. Prietenii stiu de ce. :nono: (evident, nu exclud si niscaiva ghinion)

In plus, este clar ca si service-ul BMW din Ro nu face decat sa-ti intareasca parerea negativa dar asta e alta poveste.

 

Oricum, legat de garantie:

- nu ai niciun drept sa primesti garantie in plus; ai fi primit-o daca plateai piesa schimbata, ceea ce e cu totul altceva; tu ai garatntie la motocicleta in ansamblu 2 ani si atat;

- ai dreptul si e normal sa primesti zile in plus de garantie extra pt. perioada cat a stat moto in service dar nu si pt. cat a stat la tine in garaj, trebuia s-o lasi acolo si castigai 3 saptamani la garantie.

 

Sunt de acord cu tine sa-ti treaca schimbarea cutiei in cartea de service, fiind acoperirea ta in caz ca nu functioneaza corect. Si avand in vedere ca mai ai putin pana la expirarea garantiei, nu o lasa asa daca inca se aude acel zgomot.

Iar daca ai dubii ca nu ti-au schimbat cutia, dupa ce ti-au trecut schimbarea in cartea service, ii verifici cu alt service (daca se poate proba) si apoi vezi ce masuri iei. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Divaghez putin, dar tot pomenesti de "touring" cind te referi la R-ul tau, care de fapt este un naked si nu se pupa cu descrierea..

Total nefericita alegerea pentru drumuri afara, dupa parerea mea, naked-urile ar trebui limitate doar la oras, eventual carate pe platforma pina la munte, pe viraje..

Nu-mi dau seama ce touring este ala pe mobra aia, decopertata total..peste 120 esti vela pe ea..in fine..

Ma refer la notiune in general, nu-mi spune ca tu poti, asa imi povestea si cineva cu M1800R ca facuse nu stiu ce tur cu panarama aia..

Da-o, ia-ti un RT/ST/GTR si pe urma vei da alta definitie notiunii de touring.

Succes.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca trebuie sa insisti calumea la BMW pentru a-ti schimba cutia de viteze. Atata timp cat functioneaza o sa-ti spuna sa vii cand nu mai merge. Insa zic si eu : insista! Stai si fa scandal pentru ca daca este o problema evidenta trebuie sa se rezolve.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din respect ca ne cunoastem zic doar atat: esti ultima persoana dintre toti motociclistii pe care eu ii cunosc, care ar avea dreptul sa faca o astfel de afirmatie. Prietenii stiu de ce. :nono: (evident, nu exclud si niscaiva ghinion)

 

 

Hai ma Vlad :lol:

De acord ca o ard unde am ocazia, DAR , japoneza pe care am avut-o si care a costat 7000euro(nu XXXXXXXX cat Bmw-ul) de ce nu a patit ma NIMIC in 35.000km,si cu Tenere gandeste-te ca am mers si pe offroad in stilul caracteristic.

 

:cheers:

 

Divaghez putin, dar tot pomenesti de "touring" cind te referi la R-ul tau, care de fapt este un naked si nu se pupa cu descrierea..

Total nefericita alegerea pentru drumuri afara, dupa parerea mea, naked-urile ar trebui limitate doar la oras, eventual carate pe platforma pina la munte, pe viraje..

Nu-mi dau seama ce touring este ala pe mobra aia, decopertata total..peste 120 esti vela pe ea..in fine..

Ma refer la notiune in general, nu-mi spune ca tu poti, asa imi povestea si cineva cu M1800R ca facuse nu stiu ce tur cu panarama aia..

Da-o, ia-ti un RT/ST/GTR si pe urma vei da alta definitie notiunii de touring.

Succes.

 

Eu unul sincer nu am nici o problema la drumuri lungi cu motocicleta asta. Serios,chiar ma simt bine,nu ma doare nimic,vantul ma bate intre 100 si 140 dupa care trece de casca si nu imi mai provoaca turbulente deranjante. Fata de Tenere 2008 R-ul asta e PARFUM la drum intins,Tenere era mai bun decat R-ul,doar la protectia vantului atat,dar si cu R-ul se rezolva atat timp cat pe autostrada o ti la 150km/h. Am acolo un parbriz :D

 

RT nu imi place deloc cum arata,singurele tourere care ma atrag(estetic si tehnic) sunt FJR1300 si GTR1400.

Atunci cand am fost in Alpi cu Vlad era un baiat Daniel parca(marele alb) care avea RT si tin minte ca intr-o zi cu ploaie cand am mers impreuna,era la fel de ud ca si mine,si eu ma uitam la el si nu intelegeam cum poate sa fie atat de ud cand are atat de multe protectii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu unul sincer nu am nici o problema la drumuri lungi cu motocicleta asta.

 

Eu inteleg ca ai numit-o "naked bike cu aptitudini touring" ceea ce este total adevarat, cu atat mai mult cu cat ai adaugat protectiile de maini, picioare si parbrizul "touring" dar oricum sunt foarte multi care chiar fac touring cu R-ul. Basca, capacitatea de a cara bagaje este aceeasi cu a uni RT sau GT, coburii fiind chiar identici. Iar din dpdv tehnic si dotari optionale este aproape identica cu RT.

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Daca o compari cu Tenere,1200 GS sau orice de genul este fix acelasi lucru dpdp al confortului.. :rolleyes:

Daca o iei din partea ailalta si te dai jos de pe ceva adevarat ai sa plangi cu sughituri..

Pe astea te bate vantul din orice directie, orice parbriz ai pune.

Noroc ca exista tunerii de casa(Wunderlich/Touratech)care alina orgoliile si scutura cu gingasie techinii din portofelele.. :grinbandit:

Ploaia, mai ales aia grea te uda pe orice motor, mai ales cind stai pe loc..

Eu raman la parerea sa incerci un GTR si mai vorbim..

Oricum, important este ca te simti tu bine pe ea..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze de offtopic dar nu am putut rabda referitor la preturile de piese:

rulmenti roate spate BMW R1100R - 275 lei(65 euro)+ 130 lei(35 euro)

rulmenti roata spate Honda VFR 800 Vtech- 80 euro+80 de euro

 

Vorbesc strict desper piese OEM.

 

Bigfoot

Chiar imi pare rau ca ai probleme cu mobra. Dar se stie ca cutia BMW-lor boxer este zgomotoasa.Sper sa rezolvi cat mai repede si cat mai e in garantia problema cu cutia de viteze.

 

P.S. Si eu sunt de parere ca R1xxxR se poate folosi pt touring.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici l.u.v are dreptate nu faci cu R-ul touring de clasa I,dar de clasa II-a faci + ca e putin mai sportiva,decat un touring adevarat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din respect ca ne cunoastem zic doar atat: esti ultima persoana dintre toti motociclistii pe care eu ii cunosc, care ar avea dreptul sa faca o astfel de afirmatie. Prietenii stiu de ce. :nono: (evident, nu exclud si niscaiva ghinion)

deci omul nu stie sa mearga ca un BMW-ist :huh: Poate omul nu a auzit de cuvantul rodaj? Poate sa-i dai acceleratii fulminante si socuri la un motor precum cel de mai jos e recomandabil?

La Bavaria le e lene sa se uite intr-o cutie, asa ca mai bine sa se dea omu cu rulmentul uruind. De atunci s-or fi futat si altele, nu doar rulmentul? Daca s-a schimbat cutia poate buba-i si pe la ambriaj?

Cate intrebari...

post-4291-0-40478400-1316601667_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1000km i-am facut super finut 3500/4000 rpm maxim, oricum in primii 2000km mi-a fost frica de ea,am inceput sa dau in ea cu adevarat dupa 10.000km. Deci rodajul a fost facut.

Eu cred ca aici e vorba de o motocicleta foarte sensibila(ca sa nu zic proasta),bai la baniii ei nu avea voie sa sufle. Daca iau o masina noua la aceeasi bani si merg cu ea in forja nu se strica la +20.000km.

 

De mers am mai mers cu ea 700km,ca a trebuit sa ajung acasa. Odata ajuns acasa am lasat moto in garaj si apoi am dus-o la BMW,special ca sa nu o stric mai rau,ca evident dupa rulment urmeaza alte piese care pot ceda. Am intrebat la BMW,setul ambreiajului e ok? Au zis ca da,nu are probleme.

 

+ ca am cerut special sa se schimbe la fiecare 10.000km uleiul din cutie si din cardan,chiar daca nu era neaparat nevoie,si asta special ca sa protezej mai bine toate aceste elemente,dar............motocicleta proasta ramane proasta............BMW.........ce e 1310 sa cada daca o folosesti sportiv, ce naiba :( :angryfire:

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ma Vlad :lol:

De acord ca o ard unde am ocazia, DAR , japoneza pe care am avut-o si care a costat 7000euro(nu XXXXXXXX cat Bmw-ul) de ce nu a patit ma NIMIC in 35.000km,si cu Tenere gandeste-te ca am mers si pe offroad in stilul caracteristic.

 

Ce model de japoneza? Tot noua?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce model de japoneza? Tot noua?

 

Citeste ce ai citat, ca e inclus...

 

@Bigfoot - cam cat consuma japoneza ( si cherasina si ulei ma intereseaza ) la mie cand te dadeai la ea?

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citeste ce ai citat, ca e inclus...

 

@Bigfoot - cam cat consuma japoneza ( si cherasina si ulei ma intereseaza ) la mie cand te dadeai la ea?

Deviem putin de la subiect dar daca ma intrebi :D :

Daca nu saream de 6000rpm sincer nu prea consuma ulei. Daca saream de 6000rpm si incepeam sa dau in ea,gen 1-a si 2-a putin pe roata,sau daca incepeam sa merg cu viteza pe asfalt iarasi manca.Pe offroad niciodata nu mi-a consumat ulei.

De exemplu cand am fost in Franta,de la Bucuresti la Paris mi-a mancat 500ml de ulei(decent pt un mono),in conditiile in care am mers in mare parte 90% legal pe autostrada in afara tarii si blana unde aveam loc si puteam in Romania.

La intoarcere am mers cu minim 170km/h in Germania(dansau venele pe antebratele mele :crack: dar ma plictiseam)si sa sti ca am prins si 198km/h cu ea (dar greu dupa 190km/h asteptam MULT) atunci aveam 7200rpm,am scos un consum de 8,3 % + 500ml ulei in Germania in conditiile in care motociclteta mie imi consuma maxim 5,5% iar minim 4% in RO la un mers 100% legal.Cu toba stock ajungeam relativ "usor" la 190km/h,in orice caz SIGUR ajungeam sa ating acea viteza.

 

In orice caz drumul meu Bucuresti - Poiana BV cu 70km/h in comuna si 150km/h in afara comunei ma costa FIX 5% .

In opinia mea dupa cati km am mers cu Tenere 2008 cel mai bine se simtea in 5-a la 4000rpm 110km/h aproape nici o vibratie,nici un zgomot si consum sub 5%.

Dupa ce i-am schimbat tobele LEO VINCE&filtru de aer sport DNA la 17.000km, motocicleta a pierdut din puterea de varf,dar a devenit mai hotarata in plaja joasa si medie de turatie. Ajungeam mai greu la 180 185km/h si daca aveam noroc 190km/h dar greu,mult mai greu fata de tobele stock. Si asta stiu clar pentru ca innainte de ma trimite facultatea in stagiu de practica,am zis sa-mi pun totusi toba originala inapoi,sa nu ma apostrofeze vreun frantuz pe acolo.

 

 

 

Revenind la Dacia mea R 1200 R ,zgomotul reapare dar mult mai slab,numai cand e incinsa. In weekend o sa ma duc la Rosia Montana,sunt destui km dus-intors incat sa provoc din nou zgomotul CRED, sau poate ma ajuta Dumnezeu si tace,se aseaza piesele in cutie si gata,cutia mea are acum 120km la activ.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer un pic ma dezamegeste ce spune Bigfoot si ce citesc despre BMW-le (boxer) de 1200. Chair tehnic sunt ok dar de ce au lasat fiabiltatea, de ce s-au luat dupa japoneze nu stiu. Eu am avut un R60 din 64 cu care avem probleme tehnice dupa ce a trecut de varsta de 40 de ani( infundat robinetul, blocat plutitorul, crapat saua, reconditinat motorul) dar la 40 de ani si 300.000 km e acceptabil. Si acuma sa vad ca cele de 1200 dupa nici 50.000 km sa aiba bube ma intristeaza desi sunt un fan a acestui marca. Scuze de offtopic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer un pic ma dezamegeste ce spune Bigfoot si ce citesc despre BMW-le (boxer) de 1200. Chair tehnic sunt ok dar de ce au lasat fiabiltatea, de ce s-au luat dupa japoneze nu stiu. Eu am avut un R60 din 64 cu care avem probleme tehnice dupa ce a trecut de varsta de 40 de ani( infundat robinetul, blocat plutitorul, crapat saua, reconditinat motorul) dar la 40 de ani si 300.000 km e acceptabil. Si acuma sa vad ca cele de 1200 dupa nici 50.000 km sa aiba bube ma intristeaza desi sunt un fan a acestui marca. Scuze de offtopic

 

Asta zic si eu de vreo 3 ani. Ultimul boxer s-a construit la 1100/1150. 1200 sunt foarte capabile, nimic de zis insa reducerea calitatii materialelor isi ia acum taxa. Ma uitam prin dealer room deunazi la f800 sau la R1200R si comparam cu ce vedeam la independenti. Sunt multe japoneze din 2005-2010 care au calitatea materialelor identica cu BMW de azi. Dau ceva exemple ca sa nu zica lumea ca vorbesc prostii : GTR1400, FJR1300, WR450 (care mi se pare, calitativ vorbind, peste G450). Singurul lucru care-mi place la BMW zilele astea este S1000RR. K1300 este neschimbat (bine, plasticaraia de pe controale este clar un pas inapoi comparat cu modelele 2010). Vopseaua si suruburile nu au calitate mai buna ca japonezele (in afara de K1600 care nu prea isi arata maruntaiele).

Insa! In ceea ce priveste pretul si japonezele dar si BMW au valori apropiate, noi fiind. Faptul ca BMW-urile vechi se depreciaza mult mai greu chiar si in ziua de azi decat japonezele arata ca (,) calitatea chiar era o chestie de baza la bavarezi. In ceea ce priveste mentenanta si reparatiile eu nu am constatat nicio diferenta la pret intre BMW si (sa zicem) Suzuki. Vorbesc de mobre noi, intretinute la dealer in Rotterdam. De fapt, cand am vazut devizul la Suzuki GSR atunci m-am intrebat prima data : ce dreq, asta e BMW?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Deviem putin de la subiect dar daca ma intrebi :

Daca nu saream de 6000rpm sincer nu prea consuma ulei. Daca saream de 6000rpm si incepeam sa dau in ea,gen 1-a si 2-a putin pe roata,sau daca incepeam sa merg cu viteza pe asfalt iarasi manca.Pe offroad niciodata nu mi-a consumat ulei.

De exemplu cand am fost in Franta,de la Bucuresti la Paris mi-a mancat 500ml de ulei(decent pt un mono),in conditiile in care am mers in mare parte 90% legal pe autostrada in afara tarii si blana unde aveam loc si puteam in Romania.

La intoarcere am mers cu minim 170km/h in Germania(dansau venele pe antebratele mele dar ma plictiseam)si sa sti ca am prins si 198km/h cu ea (dar greu dupa 190km/h asteptam MULT) atunci aveam 7200rpm,am scos un consum de 8,3 % + 500ml ulei in Germania in conditiile in care motociclteta mie imi consuma maxim 5,5% iar minim 4% in RO la un mers 100% legal.Cu toba stock ajungeam relativ "usor" la 190km/h,in orice caz SIGUR ajungeam sa ating acea viteza.

In orice caz drumul meu Bucuresti - Poiana BV cu 70km/h in comuna si 150km/h in afara comunei ma costa FIX 5% .

In opinia mea dupa cati km am mers cu Tenere 2008 cel mai bine se simtea in 5-a la 4000rpm 110km/h aproape nici o vibratie,nici un zgomot si consum sub 5%.

Dupa ce i-am schimbat tobele LEO VINCE&filtru de aer sport DNA la 17.000km, motocicleta a pierdut din puterea de varf,dar a devenit mai hotarata in plaja joasa si medie de turatie. Ajungeam mai greu la 180 185km/h si daca aveam noroc 190km/h dar greu,mult mai greu fata de tobele stock. Si asta stiu clar pentru ca innainte de ma trimite facultatea in stagiu de practica,am zis sa-mi pun totusi toba originala inapoi,sa nu ma apostrofeze vreun frantuz pe acolo.

 

Revenind la Dacia mea R 1200 R ,zgomotul reapare dar mult mai slab,numai cand e incinsa. In weekend o sa ma duc la Rosia Montana,sunt destui km dus-intors incat sa provoc din nou zgomotul CRED, sau poate ma ajuta Dumnezeu si tace,se aseaza piesele in cutie si gata,cutia mea are acum 120km la activ.

 

Chiar daca scrise off-topic, multumesc frumos pentru datele despre ultimul Tenere. Un post condensat, din care am aflat multe info utile.

Pe de alta parte, imi pare sincer rau de ceea ce ti se intampla cu Bmw-ul, dar, parerea mea, din ceea ce am citit scris de tine si din filmuletul postat, este ca Bmw-ul nu este cea mai buna motocicleta pentru stilul tau de mers. Eu cred ca iti trebuie o motocicleta mai puternica, mai sportiva, de turatie mai mare si care sa reziste abuzului. In marea majoritate a cazurilor o japoneza. Sau un Triumph, Ducati, ceva de genul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Budd

 

1 Nu compara standardele de afara cu cele din RO. Ora de manopera in afara de ex Franta e 100euro. La noi la yamaha parca e 15 euro + TVA. Numai la BMW Romania pleci cu 300euro mai usor dupa fiecare revizie.

 

2 F800R da are multi concurenti pe piata,mie mi se pare foarte slab din punct de vedere al detaliilor si calitatii imbinarii plasticelor,fata de FZ8 de exemplu in opinia F800R arata ca un motor SH,si culmea e si mai scump(in varianta standard) :crack: .

 

3 G450X este defapt KYMCO 450 X , motorul este facut de cei de la KYMCO,nu are nimic german in el e TAIWANEZ 100% ,cat despre noile 650 mono,ce sa mai zicem LIFAN cu sigla BMW.

 

4 R 1200 R nu prea are concurenti in clasa lui,nu e ca F800R.

Nu o sa gasesti la japonezi sau in alta parte un nakedbike de 1200cmc cu 198kg,transmisie pe cardan,coburi laterali cu adevarat de touring, suspensie ajustabila electronic+computer de bord si manere incalzite. De aceea am zis eu la un moment dat ca e OZN(de s-a suparat cineva) fata de alte motociclete noi din 2011 R 1200 R (aici ma refer la categoria lui) . Toate astea intr-un pachet NU poti sa le gasesti decat la BMW. Pacat de fiabilitate.................

 

 

@ Raul

Ma bucur ca pot fi de folos. Daca te gandesti sa iti cumperi una,merita,atat timp cat esti potolit pe asfalt,pe off road merge singura daca ai peste 20km/h. EU cu Husqvarna fac acum cateva drumuri batute inainte de Tenere si pot spune ca la viteza mare preferam Tenere,era mult mai stabil,dar in spatiile inguste si tehnice,Husqvarna e vis :D .

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 R 1200 R nu prea are concurenti in clasa lui,nu e ca F800R.

Nu o sa gasesti la japonezi sau in alta parte un nakedbike de 1200cmc cu 198kg,transmisie pe cardan,coburi laterali cu adevarat de touring, suspensie ajustabila electronic+computer de bord si manere incalzite. De aceea am zis eu la un moment dat ca e OZN(de s-a suparat cineva) fata de alte motociclete noi din 2011 R 1200 R (aici ma refer la categoria lui) . Toate astea intr-un pachet NU poti sa le gasesti decat la BMW. Pacat de fiabilitate.................

Eh,ba au e drept ca nu la 200 kile ci la 230 kile : XJR1300/1200 si cea mai tare mobra Suzuki (parerea mea) din deceniul trecut : GSX1400. Pretul e foarte accesibil SH pentru ambele (bine, GSX nu se mai fabrica din pacate). XJR vine cu Ohlins direct din fabrica :wink:

PS: si da 1200R e o mobra pure fun. Stiu si eu ca doar am calarit-o prin Alpi.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...