Sari la conținut

Honda CBR 929


gianni_83
 Share

Postări Recomandate

Sunt un copil din generatia anilor 80 care si-a facut un rost din shimbul cu surprize de la gume Turbo,a terorizat vecinii cu pocnitori din carbid si care astepta cu nerabdare sa inceapa un nou episod din Kitt sau Black Beauty...Cand am vazut-o,m-a cuprins nostalgia si am stiut ca este speciala...

O mobra care ma face sa ma simt un calaret modern care in loc de scut si pinteni,are geaca cu protectii,cizme si casca.Ca in film.....

Asemanarea este uimitoare...functioneaza in mare parte tot pe baza de pinteni,iar daca esti agresiv cu ea,se ridica in sus si incearca sa te dea jos.Trebuie doar sa cureti putin inainte de plecare si deja este mai cuminte.Nu mananca jar,ci un echivalent modern,obtinut printr-un proces complicat, dar care pana la urma tot....arde....

Si ca sa vedeti,are chiar si pata alba din frunte.....e Blackie

post-9356-0-08142800-1306178746_thumb.jpg

post-9356-0-26814200-1306178775_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...e in garantie

Scuze, nu l-am dat atunci pentru ca a trebuit sa pun o prelata de la masina si am zis sa nu matuiasca parbrizul,

Am nevoie de pareri:

-ce ulei sa ii pun in conditii de mers in oras 90 %

-stie cineva ce model este filtrul de ulei pentru ea?(am un Champion nou nout in casa si nu stiu daca merge,era luat pentru zzr)

Multumesc frumos pentru aprecieri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze, nu l-am dat atunci pentru ca a trebuit sa pun o prelata de la masina si am zis sa nu matuiasca parbrizul,

Am nevoie de pareri:

-ce ulei sa ii pun in conditii de mers in oras 90 %

-stie cineva ce model este filtrul de ulei pentru ea?(am un Champion nou nout in casa si nu stiu daca merge,era luat pentru zzr)

Multumesc frumos pentru aprecieri

 

15W 50 sau 10W 50 daca vrei sa mergi si cand e frig - adica -15 grade :D Sintetic full daca nu treci de 10.000 pe sezon si il tii tot anul iar la primavara bagi alt ulei.

KN 204, HF 204 sunt filtrele, la champinon nu stiu. Zi-mi ce ZZR si iti zic daca se potriveste filtrul.

Serviseaza-i furca, pune-i ulei nou in ea, pune-i arcuri mai tari daca ai peste 80 de kile, intareste-i arcul amortizorului spate la penultima treapta, ia-i niste gume noi si moi si ai sa ai una dintre cele mai smecherm motorete de facut curbe.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

15W 50 sau 10W 50 daca vrei sa mergi si cand e frig - adica -15 grade :D Sintetic full daca nu treci de 10.000 pe sezon si il tii tot anul iar la primavara bagi alt ulei.

KN 204, HF 204 sunt filtrele, la champinon nu stiu. Zi-mi ce ZZR si iti zic daca se potriveste filtrul.

Serviseaza-i furca, pune-i ulei nou in ea, pune-i arcuri mai tari daca ai peste 80 de kile, intareste-i arcul amortizorului spate la penultima treapta, ia-i niste gume noi si moi si ai sa ai una dintre cele mai smecherm motorete de facut curbe.

 

E pentru zzr 600 filtrul

Multumesc frumos pentru sfaturi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

929 motor de oras?? :blink:

 

Iti prajeste picioarele dupa doua semafoare. Plus a fost gandita mai mult pentru ce zice Cesar :)

 

Eu sunt impotriva stickerelor. Pare mai agresiv asa, mai ales ca Honda are reputatie de motocicleta pentru pensionari...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

929 motor de oras?? :blink:

 

Iti prajeste picioarele dupa doua semafoare. Plus a fost gandita mai mult pentru ce zice Cesar :)

 

Eu sunt impotriva stickerelor. Pare mai agresiv asa, mai ales ca Honda are reputatie de motocicleta pentru pensionari...

eu ma inteleg de minune cu 954 in oras...iar faptul ca are un cuplu bun in ture joase ajuta mult.Cu incalzitul ai dreptate intr-un fel insa daca mergi incat sa o si ventilezi nu ai probleme.Mie mi se pare o motocicleta sport buna la toate si de curbe si de oras si de mers pe o roata iar de frane nu mai zic, are discuri mai mari ca la 1000rr.Pentru mine la ora actuala e cea mai buna alegere poate doar un 1000rr dupa 2008 sa ma faca sa ma razgandesc avand in vedere ca au pastrat acelasi stil insa vorbim de alte sume

Editat de ZLD_moto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

954 rupe in oras. E terenul ei de joaca. Acolo se simte bine, serpuind printre masini la semafor. Ca orice vitezana dealtfel. N-o fi ea la fel de agila si usurica precum un GSXR 1300, dar se descurca foarte bine. Si cuplul il are jos, precum spui, spre .9000 rot/min - o adevarata referinta. Se si raceste exemplar, avand motorul cat se poate de inchis.

 

Pe drum drept in schimb nu prea ii place. La iesiri cam stramba din nas. N-o ajuta carenele, cutia etajata lung sau puterea maxima pe care o da spre 11.000 rot/min. Asta e, nu poti sa le ai pe toate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

954 rupe in oras. E terenul ei de joaca. Acolo se simte bine, serpuind printre masini la semafor. Ca orice vitezana dealtfel. N-o fi ea la fel de agila si usurica precum un GSXR 1300, dar se descurca foarte bine. Si cuplul il are jos, precum spui, spre .9000 rot/min - o adevarata referinta. Se si raceste exemplar, avand motorul cat se poate de inchis.

 

Pe drum drept in schimb nu prea ii place. La iesiri cam stramba din nas. N-o ajuta carenele, cutia etajata lung sau puterea maxima pe care o da spre 11.000 rot/min. Asta e, nu poti sa le ai pe toate.

 

He he :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

954 rupe in oras. E terenul ei de joaca. Acolo se simte bine, serpuind printre masini la semafor. Ca orice vitezana dealtfel. N-o fi ea la fel de agila si usurica precum un GSXR 1300, dar se descurca foarte bine. Si cuplul il are jos, precum spui, spre .9000 rot/min - o adevarata referinta. Se si raceste exemplar, avand motorul cat se poate de inchis.

 

Pe drum drept in schimb nu prea ii place. La iesiri cam stramba din nas. N-o ajuta carenele, cutia etajata lung sau puterea maxima pe care o da spre 11.000 rot/min. Asta e, nu poti sa le ai pe toate.

Daca incercai un reply destept si ironic nu prea ti-a iesit, dar asta e nu poti sa le ai pe toate.De fapt nu stiu de ce te bagi in seama din moment ce nu stii despre ce vorbim

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca incercai un reply destept si ironic nu prea ti-a iesit, dar asta e nu poti sa le ai pe toate.De fapt nu stiu de ce te bagi in seama din moment ce nu stii despre ce vorbim

 

Jupane, faptul ca eu nu stiu despre ce e vorba e irelevant in absolut, prin prisma faptului ca nu am detinut (vezi? e subliniat) si probabil ca nu voi detine niciodata o motocicleta japoneza de viteza (de fapt nici acum n-am motoreta, dar imi dau si eu cu parerea). In schimb, faptul ca tu, detinator, vorbesti prostii, e mai nasol.

 

trantesc si eu o intrebare aci, ca de pe gugal nu m-am lamurit... si anume, cate kg are CBR 929? si cam cat consuma (oras si afara)?

 

Dry-weight: 172kg

Consumption average: 18.2 km/L

 

Sursa este asta. E destul de fiabila. Si chiar daca nu or fi cifrele exacte la virgula, macar iti dau o idee.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca esti manelist de folosesti astfel de adresari, eu am spus pro-uri in categoria in care se afla motorul meu pentru ca e logic ca nu o sa il compar cu un supermoto in oras dar tu fiind motociclist de duminica (maxim) nu ai cum sa stii cum e sa folosesti motorul zi de zi pe oriunde ai treaba/nevoie.Partea de circuit si de drumuri virajate acolo unde este destinat un motor sport nu ai cum sa o intalnesti zilnic decat daca esti pilot sau somer bogat.Pentru mine varianta asta e compromisul ideal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da omul a zis ca se descurca cu ea in oras nu a zis ca e ideala pt oras..Nu inteleg ce ii asa imposibil sa mergi cu o vitezana in oras :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bo$$ de bo$$, eu nu ies deloc. Tu nu intelegi ca nu am motoreta? M-am bagat si eu in seama p-aci, c-am vazut ca e forum liber. Dar trebuie sa iti dau dreptate: un supersport este un compromis ideal cand mergi marea majoritate a timpului prin oras.

 

Si cu manelele ce ai? Daca m-ai cunoaste precum induci, ai stii ca nu plec nicaieri fara playeul plin cu gutzi si salami la mine. Da' lasa ca va stiu eu pe voi. Nu va place, nu va place, "da' la bairame merge!".

 

Acestea fiind zise, te las pe matale sa comentezi in continuare daca ai pofta. Eu ma retrag ca-s pe off-topic.

 

Ta-ta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu va mai atacati baieti,adevarul este ca 90 dintre vitezane fierb vara prin traficul de (cuvant urat) din Bucuresti,trebuie sa ne adaptam,sa impacam si capra (sa fim practici) dar si varza(orgoliul si satisfactia de a avea ce motor ti-a dorit inima).Nu exista supersport sa fie facut pentru mers in oras,refuz sa cred asta ca s-au gandit japonezii,hai dom'ne sa construim mobra pentru urcat trotuarele si eventual cu optiune de pedale sa nu mai futzi ambreiajul in coloane cand mergi cate 2 metri la 5 minute.

Conteaza sa ne " Simtem" noi bine calare si sa nu venim acasa cu gambele ca Jean Vladoiu pe gratar de 1 mai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...