Sari la conținut

Bmw Test Ride Days


Postări Recomandate

Concluzii: K1600GT e nebunie! Ptr cine are banii de dat pe el,merita fiecare banut! E vis!

... dar vorba cuiva,daca nu te lasa si un pic off,n-are farmec numai pe sosea.

 

da, asa este, K1600 e fantastic! Dar ai renunta la GS pt el?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 70
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Super! M-am dat cu F650GS :banana:

Gretos nenea "tanar" de afara, de treaba nenea "batran" de afara, profi tanti de la receptie, sictirit dl. manager Batu. Ma asteptam la putin small-talk, o glumitza, un "cum ti s-a parut?", dar n-a fost sa fie

 

Motorul m-a tratat bine, reprezentantii mi-au lasat un gust amar. Intr-adevar m-am dus doar ca sa casc gura si sa ma plimb cu un motor, insa nu vad motivul greturilor atat timp cat am respectat cerintele impuse de ei. In fine...

249746_214770868554492_100000647405426_685751_90989_n.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam slab feedback-ul. asa este, gsa este un tourer mare, e ok dar n-are treaba cu off road-ul, se vinde pt look, tot vor sa para "adv". pentru ce se poate folosi de fapt, si eu cred ca mai buna treaba face rt-ul. k-ul 1600 e mult peste orice am condus si eu si cred ca le-am condus pe toate si nu in test.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, asa este, K1600 e fantastic! Dar ai renunta la GS pt el?

K1600GTL arata bine si nu i-am gasit decat defecte minore, in schimb K1600GT sa proasta, parbriz prost(din spusele proprietarului) si foarte zgomotoasa.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai mers pe gtl bogdane? seaua e si mai nasoala, e f moale si nu iti permite sa te misti, te incingi rau. acum seaua mea e ok, mi-a muiat-o nitel darian, am facut ieri 650 km, am stat 10 ore pe motor, nu ma resimt. ma rog, am sa iau sei touratech cand apar desi nu mai e nevoie. cu parbrizul asta de rt pe gtl iti multumesc inca odata, e ok, putin cam inalt dar nu-l mai tai. daca il inalt cca 5cm e ok.cu zgomotul, au facut si ei niste tobe sa sune, cum sunt alea aftermarket, se aude la relati si are un "dron" la 2000 cat sa impresioneze, pe urma nu il mai auzi.

Editat de Doru BMW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, asa este, K1600 e fantastic! Dar ai renunta la GS pt el?

Daca as sta in Germania sigur as renunta la GS ptr el,aici insa e alta treaba. Esti conditionat de drumuri bune si cum la noi numai bune nu sunt( de autostrazi ce sa mai zic),asa ca ptr Romania GS-ul e mai potrivit!

Tie cum ti s-a parut?Ai face schimbul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca as sta in Germania sigur as renunta la GS ptr el,aici insa e alta treaba. Esti conditionat de drumuri bune si cum la noi numai bune nu sunt( de autostrazi ce sa mai zic),asa ca ptr Romania GS-ul e mai potrivit!

Tie cum ti s-a parut?Ai face schimbul?

 

F CORECT SPUS

E EXTRA ACEST 1600 dar esti LIMITAT DE DRUMURI

GSA ITI PERMITE SA TE DUCI ORIUNDE VREI.. ma ref la drumuri nu coclauri rupte

gsa nu e DOAR sa pari ADV sa l vad pe 1600 ce pagube are la cazaturi si dupa mai vorbim

 

uite ce zice un proaspat posesor de 1600

 

"hotarati-va frate pe unde o iau pt asfalt bun ca parca vad ca renunt la zetea si imi vad de drum inapoi. "

 

deci cum e cu GSA care doar te face sa pari ADV?????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta iar e o falsa disputa e genul "a mea e mai mare". cum am spus in repetate randuri fiecare isi cumpara motor si face motociclism pentru sine, cum vrea si cu ce vrea. pentru situatia fericita cand poti sa-ti cumperi ce iti place, eu mi-am luat gt1600. altii pot alege orice altceva. important e sa te simti bine cu alegerea facuta si sa poti schimba atunci cand te roade ceva sau ai un discomfort oarecare. motocicletele nu sunt decat niste consumabile, ca atatea altele ce ne incojoara si care au doar menirea de a ne face viata mai placuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut si eu test drive sapt trecuta cu GSA. La felul cum mananca gropi, carii, denivelari pozitie de suv, m-a facut sa ma gandesc serios la ea ca urmatoarea motocicleta.

M-au surpins la ea vibratiile din ghidon, probabil nici eu nu eram obisnuit dar senzatia era ca tin o bormasina cu percutie in mana si dau gauri in pereti in timpul mersului. Foarte neplacut probabil cu manusi groase nu stiu.. cum or rezista unii sa mearga 1000km vibratiile alea ramane un mister. :)

Editat de knox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

re: vibratii gsa:

 

la inceput exista o bara stabilizatoere pe ghidon intre manere. au scos-o ca nu puteau pune nu mai stiu ce, parca butonul de la proiectoare si au inlocuit ghidonul cu unul renthal din aluminiu aeronautic si sectiune variabila (cele mai bune ghidoane). apoi, din motive de cost, au inlocuit ghidonul renthal cu unul din otel chior dar cu acelasi "look" renthal. smecherie cu sonerie. de aceea vibreaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca nu se poate testa un F800GS nici macar pe un drum pietruit/de pamant, chiar daca ar avea statut de drum public (drum comunal sau judetean)?

 

Inchiriere :P ... platesti mai mult dar stii ca poti sa te duci... oricum ceva gen F800GS eu cred ca-ti trebuie mai mult de juma de ora sa vezi ce si cum si la viteza si mai pe un forestier, mai o variatie de setare la suspensie, mai aer afara din gume, etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca as sta in Germania sigur as renunta la GS ptr el,aici insa e alta treaba. Esti conditionat de drumuri bune si cum la noi numai bune nu sunt( de autostrazi ce sa mai zic),asa ca ptr Romania GS-ul e mai potrivit!

Tie cum ti s-a parut?Ai face schimbul?

 

Eu nu as avea de ce sa fac schimbul, am ales ce am vrut; avand in vedere ca am avut parte de un sistem de finantare absolut rezonabil de la BMW Financial, ca am reducere buna aici la BMW si ca oricum motocicleta mea a ajuns la un pret destul de mare cu toate optiunile si acesoriile adaugate (peste 7000€ numai astea), efortul sa-mi iau K16 era suportabil.

 

Lasand la o parte pretul, problema este ce asteptari ai de la o motocicleta si unde ai de gand sa o folosesti. Pt. mine un K16 insemna multe limitari, multe griji etc si efort in a-l conduce. Cat am avut motocicleta anterioara nu de putine ori muream de ciuda ca unde se termina asfaltul se termina si drumul meu sau cand vedeam cu ce agilitate se inclina/manevreaza GS-ul. In plus, la asta daca o scap (desi pana acum in 5 sezoane nu mi s-a intamplat) pagubele sunt minime. Apoi, eu chiar caut parbriz mai mic decat standard la GS iar K-ul este la extrema opusa. Merg rar cu pasager si nici dupa autostrazi nu ma omor deloc; in schimb acum in Italia in zona Garda am avut parte de endureala cat incape, chiar un pas intreg care teoretic era inchis circulatiei fiind neasfaltat.

In concluzie, pt. mine GS-ul este in acest moment exact ceea ce imi doresc.

 

Referitor la Germania: in primul rand cifra vanzarilor la GS (la care aduni eventual si F650/800GS) comparativ cu orice alta marca sau tip spune totul despre preferintele nemtilor. Insa, cum este normal, prima destinatie cautata de ei o reprezinta Alpii unde daca te uiti pe strada, GS-ul "face legea" (chiar si la italieni, in "patria motocicleteleor"). Chiar si pt. alte destinatii gen Sardinia/Corsica, Garda, Scandinavia, Islanda... tot GS-ul pare mai potrivit. Si sincer, si cu GS poti merge linistit pe autostrada 140-160km/h fara probleme.

Basca, pt. distante lungi se practica la greu (ceea ce o sa incep sa fac si eu) sa iei auto-trenul ca sa eviti autostrada inutila si sa nu mai pierzi zile pe drum pana la destinatia dorita.

 

Hai ca m-am lungit rau... repet, K16 este super-masina, dar avantajele ei sunt departe de ceea ce-mi doresc eu.

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna, vreau si eu sa ma inscriu, cine stie cand o sa mai am posibilitatea de a fi pe un BMW nou. :bounce:

Am o nelamurire in ceea ce priveste completarea formularului de inscriere, nu stiu ce trebuie sa completez la rubrica "Nr. asigurare medicală". O fi vorba despre asig. medicala facultativa(ex ING,etc.)? :rusinica:

Editat de JimmyPage1987
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna, vreau si eu sa ma inscriu, cine stie cand o sa mai am posibilitatea de a fi pe un BMW nou. :bounce:

Am o nelamurire in ceea ce priveste completarea formularului de inscriere, nu stiu ce trebuie sa completez la rubrica "Nr. asigurare medicală". O fi vorba despre asig. medicala facultativa(ex ING,etc.)? :rusinica:

 

te poti inscrie si "la fata locului".

acolo pune un 0 si ar trebui sa te lase sa treci mai departe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare: eu m-am inscris inca din primele zile. Insa nu am primit nici un mail de confirmare nici un telefon ... nimic. Voi, cei care v-ati inscris ati primit vreo confirmare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare: eu m-am inscris inca din primele zile. Insa nu am primit nici un mail de confirmare nici un telefon ... nimic. Voi, cei care v-ati inscris ati primit vreo confirmare?

Nope, n-am primit nimic. Ce-ai scris la partea cu asig. medicala?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus o liniuta. Acum doua ore am sunat la Automobile Bavaria, dealerul din Cluj Napoca (unde m-am inscris pentru drive test). Mi-au spus ca incep de saptamana viitoare sa ii sune pe toti cei inscrisi. De asemenea mi-au spus ca este o mica eroare pe site-ul lor, testul la Cluj nu se face pe 16-18 iunie ci pe 17-18 iunie (pe 16 abia aduc motocicletele la Cluj).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce sa spun... toate BMW-urile sunt "adevarate".

Apropieri si deosebiri intre ele (astea mari: R 1200 GS, K 1200 GT, K 1600 GTL)

 

GS-ul, stim, boxer, vibreaza, pozitie superba in sa, usoara, extrem de practica, urci borduri, trepte, tragi de acceleratie cu incredere (singur).

Dar dupa 2 saptamani cu GTL-ul, m-am suit pe GS.

Comparativ.

1. Nu voia sa intre in viteza, decat foarte greu?

2. Nu voia sa vireze?

3. Ghidonul fiind clasic (in capul furcii), la gropi simti socurile direct in maini?

4. Puturoasa, la cei 100CP ai ei?

:unsure:

 

k 1200 GT, 4 in linie.

Sincer, inca mi se pare superba.

Motorul muuult mai elastic ca al GTL-ului. Iti da incredere cand mergi cu ea.

Cere 180+km/h pe autostrada si 130-140 pe nationale si europene (unde geometria virajelor permite).

 

Defecte:

Vibreaza pe la 6000 de ture in frana de motor, in scarita dreapta.

Protectia la vant buna, dar modesta comparativ cu GTL-ul.

Confortul seii, modest de-a dreptul (totusi am facut 40 000km cu ea, fara sa-i pun Touratech)

 

Aspect impresionant, Curat si tehnic. Impune respect.

 

Pentru ca tin GT-ul vechi, evolutia fireasca a fost GTL-ul nou.

Fiind mai inalt, 1.97, am pus saua inalta si ghidoanele de pe GT (mai departate de sa cu 5 cm)

 

Motocicleta tastatura.

Comenzile extrem de usor de manevrat in ciuda celor 350kg ale sale.

Silentioasa, practic nu vibreza, merge extrem de rotund si viguros.

Protectia la vint este ca la o masina decapotabila, confortul la fel.

 

Din punctul asta de vedere, urmatorul pas... nu stiu care poate fi. Probabil 4 roti.

Pe autostrada cere 200, si daca fumezi, cred ca poti sa ridici nitel vizeta si sa o faci...

Cu cele 3 mapari, dynamic, road si rain ai 3 moto sub tine, la alegere.

 

Confortul seii, regesc.

In general confortul este dat de misorarea presiunii specifice pe sezut.

Eh, la asta, saua fata este cu 5 cm mai lata si cea din spate cu 10 (fata de GT) + mai groasa si elastica.

Practic pasagerul sta ca in fotoliu. Mami este foaarte multumita!

 

Ca defect, poti sa spui ca avand garda la sol mica trebuie sa fii atent la borduri (denivelari) peste 10 cm. Oricum cricul principal, fiind cel mai jos, protejaza catalizatoarele.

Culmea, avand ghidonul fixat pe sasiu (duolever) nu simti, decat extrem de filtrat, socurile in furca, pe gropi.

 

Intr-adevar un progres exceptional este lumina de intalnire.

La celelalte, noaptea pe viraje cu faza mica (cu tot xenon-ul lor), farul lumina undeva la 10m, ceea ce ma facea sa reduc la 40-50, osciland usor, fiind pregatit sa vad incotro merge drumul. Doar faza mare imi dadea o oarecare siguranta. Unde se putea. Si de obicei in virajele cele mai stranse te intalneai cu diversi din sens contrar...

Ei bine, acum pur si simplu mergi pe viraje ca pe drum drept. Lumina (xenon) este clara, prezenta acolo unde trebuie, undeva la 50 de metri pe banda de asfalt. Indiferent unde o ia drumul. Super.

 

Aer conditionat ii mai trebuie...

De fapt aripioarele deflectoare puse pe carena, lateral, exact in scopul asta, s-au blocat pe inchis dupa 2 saptamani de lasat motorul afara. A intrat mizerie (frunze, flori) si nu se mai pot deschide, O sa incerc sa le suflu cu aer comprimat.

Figuri, cobori nitel parbrizul, deschizi ventilatia la casca, fermoarele la costum si te racoresti.

 

Ce sa spun, sincer mi se pare motocicleta suprema, la BMW.

NU este pentru coclauri si cort.

Este pentru drumuri omenesti, de la pensiuni decente, la 5 stele, oriunde-n lume.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...