kriss Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 Salutare. Vin cu o poveste trista care mi s-a intamplat azi ... de multe ori glumeam pe tema asta, dar se pare ca de ce ti-e frica, nu scapi ... Concluzia pe care am tras-o este proprie si personala, ma rog sa nu fie adevarata dar toate simptomele duc in aceeasi directie. Azi exact cand am oprit intr-o locatie unde trebuia sa ajung, la oprirea motorului am observat ca ventilatorul de la radiator nu functiona, desi temperatura indicata pe bord era peste jumatate si in mod normal ii simteam caldura degajata. Am oprit contactul, l-am pus, am pornit motorul sa vad poate totusi o ia din loc, nimic ... Cu motorul oprit, dar cu contactul pus, peste vreo 30 de secunde observ ca temperatura sare pe ceas la maxim ... am zis ca-i ciudat si o fi vreo eroare la indicator (bordul original a fost spart de vechiul proprietar si inlocuit cu unul care in loc de ceasul pt temperatura, avea unul de benzina - eu i-am schimbat bobina cu cea veche pt ca indicatorul de benzina statea tot timpul la maxim si m-am gandit ca vin caldurile si as vrea sa stiu si eu alertele de temperatura). Dupa vreo 2 ore, plec din locatia respectiva (rosetti), temperatura la minim, ajungand pe la baba novac cand am observat ca iar ajunsese peste jumatate. Trag pe dreapta sa vad daca functioneaza ventilatorul ... nimic. Opresc vreo 10 minute, dau drumul si aud ventilatorul facandu-si treaba ... am zis ca si-a revenit si am plecat din nou la drum. Tot drumul am mers fara sa o turez tinand cont ca ceva nu este in regula ... dar cand am ajuns pe la pod la IOR, coincidenta sau nu, a inceput sa se comporte ca si cum nu ar mai avea benzina ceea ce se confirma uitandu-ma la kilometrajul intermediar de pe bord ... am tras pe dreapta si am dat drumu la rezerva, si-a revenit dar la nici 15 secunde a inceput iar sa scada turatia, moment in care am intrat in panica si am oprit motorul. Am asteptat 30 de minute dupa care am facut ce trebuia sa fac de prima data (sa verific nivelul antigelului), am desfacut putin capacul de la radiator, moment in care a iesit un fel de spuma in loc de antigel (am intrebat mai multe persoane, si nimeni nu a auzit ca antigelul sa se faca spuma - dar sunt persoane neavizate). Am zis ok ... dar ar trebui macar sa porneasca daca dau o cheie, dar nimic ... desi electromotorul se invartea, motorul nu pornea, moment in care am simtit miros de benzina puternic, apoi la cateva minute am vazut cum se scurge benzina din filtrul de aer (este a doua oara cand patesc asta, prima fiind cand am scapat-o de pe loc - nu a stiut nimeni sa-mi explice fenomenul (de ce asa multa benzina in filtru 2-3l ) ). Am luat-o la impins vreo 3 km pana acasa, unde am desfacut capacul filtrului de aer si au curs vreo 3-4 l de benzina (as usual). L-am lasat la uscat vreo 2 ore dupa care am incercat cu sufletul cat un purice s-o pornesc. S-a invartit electromotorul de vreo 2 ori dupa care s-a blocat ... . Mie imi suna a calare ... Am comis-o bine de tot, sunt idiot pt ca nu am stiut ce sa fac de la primele semnalmente, si nu am verificat nivelul antigelului cand am plecat, dar nu credeam sa se intample o defectiune ca asta asa rapid. Din punctul meu de vedere motorul este compromis, insa vreau sa il repar cat mai repede pentru ca am nevoie de el la job. Cu aproximatie, aveti idee cat ma costa o reparatie ca asta si aveti vreo recomandare asupra unui service serios care poate face treaba ok ? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmin_2300 Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 (editat) Eu acum vorbesc dpdv al unui Âşofer de "conservă", deci sper să nu vorbesc prostii. Motorul se calează doar în lipsă de ULEI. În lipsă de apă, arzi garnitura de chiulasă, intră antigel în pistoane Âşi nu mai porneÂşte motorul. Cred că "spuma" a apărut datorită diferenței de presiune. AÂşa cum probabil Âştii, cu cât presiunea este mai mare, cu atât punctul de fierbere al unui lichid este mai mare. Antigelul ăla a avut o presiune mult mai mare decât cea atmosferică (dar totuÂşi nu fierbea, deÂşi temperatura lui era probabil cu mult peste 100 grd. C), iar când tu ai scos capacul brusc el a început să fiarbă, de aici Âşi spuma. L.E.: legat de benzina din filtrul de aer, dacă ai dat la automat Âşi motorul nu a pornit, toată benzina aia trebuia să ajungă undeva! Pe evacuare Âşi/sau pe admisie. Editat Iulie 20, 2011 de cosmin_2300 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 (editat) salut. eu zic ca 99% motorul nu este calat. Am patit ceea ce zici tu la un kawasaki gpz600r. Din cauza gropilor si a lipsei uleiului in amortizoare s-a dereglat nivelul de benzina din carburatoare (la tine in nivel mai mare) si benzina inunda carburatorul. La tine mai poate fi si varianta ca unul sau mai multe din cuiele pontou din carburator sa nu inchida. In momentul in care carburatorul se inunda motorul se ineaca, porneste foarte greu sau deloc si miroase puternic a benzina. Benzina care inunda carburatorul are doua trasee. Unul spre filtrul de aer (unde ai descoperit si tu benzina) si al doilea traseu spre motor. La Kawasaki am patit ca cilindrul sa se umple cu benzina (era intr-un punct in care supapele de admisie erau deschise). In momentul in care un cilindru se umple cu benzina, electromotorul nu poate invarti motorul (lichidul fiind incompresibil). Eu am rezolvat problema astfel: Am bagat motoreta in treapta cea mai mare de viteza am suit pe cineva in sea si am tras cu putere in spate (sa invart motorul in sens invers). Vreau sa spun ca nu iti poti imagina cum a sarit benzina pe galeriile de adminie. Inceraca varianta asta poate asta e cauza si la tine PS. Pana sa se caleze motorul ar fi trebuit sa ti se arda garnitura de chiuloasa Editat Iulie 20, 2011 de _Blade_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 Eu din cate stiu, spuma in radiator inseamna un singur lucru : garnitura de chiuloasa dusa.Dar vezi si alte pareri.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 (editat) Eu acum vorbesc dpdv al unui Âşofer de "conservă", deci sper să nu vorbesc prostii. Motorul se calează doar în lipsă de ULEI. În lipsă de apă, arzi garnitura de chiulasă, intră antigel în pistoane Âşi nu mai porneÂşte motorul. Cred că "spuma" a apărut datorită diferenței de presiune. AÂşa cum probabil Âştii, cu cât presiunea este mai mare, cu atât punctul de fierbere al unui lichid este mai mare. Antigelul ăla a avut o presiune mult mai mare decât cea atmosferică (dar totuÂşi nu fierbea, deÂşi temperatura lui era probabil cu mult peste 100 grd. C), iar când tu ai scos capacul brusc el a început să fiarbă, de aici Âşi spuma. L.E.: legat de benzina din filtrul de aer, dacă ai dat la automat Âşi motorul nu a pornit, toată benzina aia trebuia să ajungă undeva! Pe evacuare Âşi/sau pe admisie. Calat - nu ai apa. GRIPAT - nu ai ulei. Esti sigur ca era spuma ? Sau niste bule de aer + abur ? Editat Iulie 20, 2011 de BQGDDAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 1. cred ca ai motorul de f putin timp si de asta esti panicat, crezi ca se strica repede da' nu-i asa negru dracu'. 2. estimez ca o sa urmeze o discutie interminabila, cu toate ca nimeni n-a vazut motorul tau. cheama un mecanic, plateste-i deplasarea si zi-i sa-si dea o parere. da' eu asa la oha as zice ca n-are nici pe dracu si se rezolva destul de simplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 (editat) Cel mai probabil ai vreo problema la carburatie, unul sau mau multe plutitoare blocate. La fel am patit si eu cand plutitoul s-a blocat pe deschis, in mers. Motorul mergea intrerupt, in hopuri, nu se mai tura si scotea benzina pe furtunul de supraplin de la carburator. Eu am monocilindru, deci ii mai simplu de identificat problema - 1 cilindru, 1 carburator. Am oprit si in cateva minute mi-a curs benzina in cilindru si am patit la fel ca si tine, demarorul nu mai avea putere sa invarta motorul. In cazul tau, scoate bujiile si lasa-l asa peste noapte sa se evapore. In caz ca te grabesti, dai la demaror cu bujiile scoase. In mod sigur si uleiul este contaminat de benzina, am tot auzit o gramada de variante, ba ca-i in regula sa mergi cu uleiul asa, ba ca nu. N-am vrut sa-mi asum vreun risc si am schimbat uleiul preventiv. Pt cat ma costa, nu se merita. Dupa ce-ai rezolvat sa pornesti motorul du-l la un service sa se uite la carburatoare. Editat Iulie 20, 2011 de alex_xt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 daca poti du-l tu la un service. eu l-am dus la dillypoint si intr-o zi mi-au zis si diagnosticul si cat ma costa (ieftin)...si nu te speria ca si eu m-am ca##t pe mine de frica cand am avut motorul blocat, mai toata lumea zicea ca s-a dus, sa-mi iau altul etc, dar in cele din urma a ffost ceva banal si ieftin! bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pachemon Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 la tine s-a intamplat o chestie simpla: "releul de temperatura" adica termostatul s-a blocat din cauze diverse; apa a fiert in motor fara sa strice ceva. spuma pe care ai vazut-o tu este de la antigel. de fapt a facut percum laptele cand da in fiert. nu-i problema se completeaza cu apa din cauza fatului ca motorul a fosr incins unul din cuiele pontou de la carburator nu a mai inchis cum trebuie. rezolvare: capac rezervor deschis, robinet trecut pe rezerva tinand cont de faptul ca ai mai ramas cu putina benzina(asta in cazul in care asa este realitatea), peste noapte se aeriseste cilindrul care este probabil inecat, dai la automat si vei avea o surpriza ca va porni. este posibil ca garnitura de chiulasa sa se fi bulit. cum iti dai seama: in ulei vei vedea ca este tulbure, adica contine apa. remediere: se schimba garnitura dupa ce dai capacul la chiulasa jos si il pui la loc. acest lucru se poate face acasa singur cu grija si cu un aparat foto. faci poza inainte de a demonta cate o piesa ca sa stii sa le pui la loc. in rest te descurici tu ca esti baiat destept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sharky66 Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 (editat) daca vrei service, www.goracing.ro vezi cum rezolvi cu motorul, dar neaparat sa rezolvi si cu sistemul de racire (mergi la un mecanic sau service sa verifice ca totul merge cum trebuie) la temperatura foarte foarte mare, uleiul nu mai lubrifiaza corect (vascozitatea este prea mica si uleiul nu mai adera la peretii cilindrului si a altor componente... ungerea in diferite conditii de temperatura este un subiect foarte vast, asa ca nu intru in detalii) mergi cu ea sa o curete si sa o regleze, ca nu s-a stricat nimic permanent sau "grav" Editat Iulie 20, 2011 de Sharky66 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 salut. eu zic ca 99% motorul nu este calat. Am patit ceea ce zici tu la un kawasaki gpz600r. Din cauza gropilor si a lipsei uleiului in amortizoare s-a dereglat nivelul de benzina din carburatoare (la tine in nivel mai mare) si benzina inunda carburatorul. La tine mai poate fi si varianta ca unul sau mai multe din cuiele pontou din carburator sa nu inchida. In momentul in care carburatorul se inunda motorul se ineaca, porneste foarte greu sau deloc si miroase puternic a benzina. Benzina care inunda carburatorul are doua trasee. Unul spre filtrul de aer (unde ai descoperit si tu benzina) si al doilea traseu spre motor. La Kawasaki am patit ca cilindrul sa se umple cu benzina (era intr-un punct in care supapele de admisie erau deschise). In momentul in care un cilindru se umple cu benzina, electromotorul nu poate invarti motorul (lichidul fiind incompresibil). Eu am rezolvat problema astfel: Am bagat motoreta in treapta cea mai mare de viteza am suit pe cineva in sea si am tras cu putere in spate (sa invart motorul in sens invers). Vreau sa spun ca nu iti poti imagina cum a sarit benzina pe galeriile de adminie. Inceraca varianta asta poate asta e cauza si la tine PS. Pana sa se caleze motorul ar fi trebuit sa ti se arda garnitura de chiuloasa Colegul de mai sus are dreptate. E posibil sa ai un cilindru ori mai multi inundati cu benzina. In primul rand nu mai incerca sa il pornesti. Risti sa faci o gaura in unul din pistoane daca un altul poorneste. Scoate bujiile si da-i la automat. Dar fereste ochii din motor. Benzina daca este o sa sara cu presiune. daca nu ai joja baga o sarma in ulei si vezi daca miroase a benzina. daca miroase schimba-l. daca uleiu e schimbat de curand incerca sa il dai afara intr-un vas curat. daca e mai mult decat ai bagat tu il schimbi daca e aceasi cantitate si doar miroase a benzina il poti baga inapoi. Are prea putina benzina in el ca sa il afecteze si oricum o sa o scoata pe peurator prin evaporare cand se incalzeste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iulie 21, 2011 Share Postat Iulie 21, 2011 remediere: se schimba garnitura dupa ce dai capacul la chiulasa jos si il pui la loc. acest lucru se poate face acasa singur cu grija si cu un aparat foto. faci poza inainte de a demonta cate o piesa ca sa stii sa le pui la loc. in rest te descurici tu ca esti baiat destept. Nu! Se schimba garnitura dupa ce dai jos: capacul de la chiulasa, desfaci distributia, axele cu came si scoti chiulasa afara. Si apoi remontare. Nu mi se pare o operatiune pe care sa o faca oricine acasa. Cred ca confunzi cu garnitura capacului de chiulasa care n-are nici o treaba. In alta ordine de idei, nici eu nu cred ca s-a calat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Iulie 21, 2011 Share Postat Iulie 21, 2011 verifica nivelul uleiului. oricum daca miroase a benzina, il schimbi. daca e cum zic baietii si ai benizna in cap la pistoane, nu-i mai da la automat sau sa incerci sa il pornesti impins, fara sa scoti benzina din motor. oricum cred ca parte din ea s-a scurs in baie pe langa segmenti si pe unde a prins supape deschise, s-a evaporat un pic. cred ca verificarea cu antigelul e doar o intamplare si te-ai impacientat aiurea. am hornet si nu porneste electroventilatorul la jumatatea scalei, ci mai sus. teoretic, la jumatatea scalei ai temperatura optima de functionare a motorului (aprox 87 grade), pe la 90+ se deschide termostatul si intra circuitul secundar de apa si pe la 102 parca porneste ventilatorul (asta din amintiri). oricum apa din motor fiind sub presiune, fierbe mai sus de 100 grade si cum zicea cineva mai sus, desfacand busonul si nemaifiind presiune, a inceput sa fiarba instantaneu. eu zic ca antigelul face si un pic de spuma. deci, verifica si uleiul, scoate bujiile si poti invarti motorul si probabil ca o sa-ti arunce benzina daca e cum zic colegii. motorul nu e bulit. bafta si tine-ne la curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Iulie 21, 2011 Share Postat Iulie 21, 2011 Ca si incurajare vreau sa iti spun ca chiar daca motorul tau e irecuperabil, sa gasesc motoare de Hornet functionale la dezmembrari la 300 de euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kriss Postat Iulie 21, 2011 Autor Share Postat Iulie 21, 2011 Multumesc tuturor pentru sfaturi! Tre sa dau o bere! Ce am facut azi dimineata: am bagat-o in ultima treapta de viteza si am dat-o inapoi cativa metri, moment in care am observat ca ea chiar vrea sa se miste ... Apoi am incercat sa-i dau o cheie, moment in care am respirat usurat ca se invartea ceva . Dupa cateva chei a pornit si a inceput sa scoata ceva fum pe toba si sa miroasa a benzina ne-arsa. L-am lasat sa mearga vreo cateva minutele si dupa sunete, mergea ca in timpurile bune. Garnitura de chiulasa nu cred ca are nimic. Am facut un test pe care m-a invatat un prieten: am scos joja cu ulei din baie si am incercat sa-i dau foc (presupun ca ar fi trebuit sa arda daca ar fi avut benzina, oricum schimb uleiul). Nivelul pare acelasi. Parca miroase putin a benzina, dar foarte slab. Cu desfacutul bujiilor era ceva mai complicat, ca trebuia dat rezervorul jos si nici cheie nu aveam ... Probleme la carburatie sigur are ... mi-a mai zis un prieten tot cu un hornet identic ca nu prea are vlaga la demaraj si am ceva la carburatoare (desi mie nu mi se pare, dar nu am termen de comparatie ). Avand in vedere ca e 2-a oara cand mi se ineaca, de data asta in mers, o s-o duc la doctor. Am mai avut o problema acum 1 luna cand mi s-a oprit un cilindru in mers cand am lasat-o la relanti, s-a uitat cineva si mi-a zis ca se dereglase relanti-ul ... Multumesc inca o data pentru sfaturi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Iulie 21, 2011 Share Postat Iulie 21, 2011 (editat) .... Cu desfacutul bujiilor era ceva mai complicat, ca trebuia dat rezervorul jos si nici cheie nu aveam ... .... Nu terbuie sa dai jos rezervorul la Hornet ca sa dai bujiile jos (si nici carena la modelul semicarenat). Tot ce iti trebuie este cheia speciala de bujii (eventual sa o imprumuti de la un hornetist), si o cheie de 14 (cred, ca sa actionezi cheiala tubulara "speciala"). Mai greu e la cilindrul #3, dar cu putina rabdare il rezolvi si pe ala Cam asta e smecheria Scoti fisa, bagi cheia asta si o invarti cu o cheie de 14 sau cat are in capatul celalat. Editat Iulie 21, 2011 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iulie 21, 2011 Share Postat Iulie 21, 2011 (editat) La Kawasaki am patit ca cilindrul sa se umple cu benzina (era intr-un punct in care supapele de admisie erau deschise). In momentul in care un cilindru se umple cu benzina, electromotorul nu poate invarti motorul (lichidul fiind incompresibil). Eu am rezolvat problema astfel: Am bagat motoreta in treapta cea mai mare de viteza am suit pe cineva in sea si am tras cu putere in spate (sa invart motorul in sens invers). E mai bine sa scoti bujiile si sa invarti motorul. @initiatorul, poate s-a intamplat ceva cand ai pus rezerva, ceva mizerie din robinet / rezeror a intrat la carburatoarele. Editat Iulie 21, 2011 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kriss Postat Iulie 24, 2011 Autor Share Postat Iulie 24, 2011 (editat) Revin cu problema mea si nu vad decat 2 posibilitati la ceea ce s-a intamplat: ori cineva a vrut sa faca vreo gluma, ori lichidul de racire s-a contaminat cu ceva din motor. Acum, ceea ce odata era antigel, a devenit un fel de crema putin uleioasa parca. Am incercat sa schimb lichidul de racire, dar in ritmul in care se scurge, cred ca imi ia vreo 2 zile + ca am impresia ca trebuie desfacut cam tot si curatat p-acolo. Cand am desfacut surubul de scurgere, a curs intai apa dupa care a inceput sa se scurga crema aia, semn ca nu tot circuitul era afectat. Aveti idee ce s-ar fi putut intampla p-acolo ? Daca umplu sistemul cu antigel bun, exista sanse sa se intample ceva cativa km pana la service ? Atasez poze sa vedeti minunatia d-acolo ... Editat Iulie 24, 2011 de kriss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iulie 24, 2011 Share Postat Iulie 24, 2011 ba tot circuitul este afectat. apa incet-incet se decanteaza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iulie 24, 2011 Share Postat Iulie 24, 2011 sa fie antigelul vechi si sa se fi coagulat in halul ala? acuma, toarna apa in radiator si curata-l,inainte sa pui antigel nou... la gust antigelul e dulce,dar ai grija ca e toxic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat Iulie 24, 2011 Share Postat Iulie 24, 2011 (editat) Revin cu problema mea si nu vad decat 2 posibilitati la ceea ce s-a intamplat: ori cineva a vrut sa faca vreo gluma, ori lichidul de racire s-a contaminat cu ceva din motor. Acum, ceea ce odata era antigel, a devenit un fel de crema putin uleioasa parca. Am incercat sa schimb lichidul de racire, dar in ritmul in care se scurge, cred ca imi ia vreo 2 zile + ca am impresia ca trebuie desfacut cam tot si curatat p-acolo. Cand am desfacut surubul de scurgere, a curs intai apa dupa care a inceput sa se scurga crema aia, semn ca nu tot circuitul era afectat. Aveti idee ce s-ar fi putut intampla p-acolo ? Daca umplu sistemul cu antigel bun, exista sanse sa se intample ceva cativa km pana la service ? Atasez poze sa vedeti minunatia d-acolo ... Exact aceeasi problema am avut-o si eu, si la mine nu a fost de la garnitura de chiuloasa, ci de la doua o-ringuri de cauciuc de cateva zeci de lei care erau roase rau si trebuiau inlocuite si care permiteau ca uleiul sa intre in circuitul de racire, facand exact acelasi mustar in loc de apa. Nu schimba chiuloasa aiurea pana nu pui mecanicul sa verifice asta intai. Risti sa dai ampulea cateva sute de euro pe garnitura + manopera. Mergi la un mecanic bun. Editat Iulie 24, 2011 de Inspektor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kriss Postat Iulie 26, 2011 Autor Share Postat Iulie 26, 2011 Exact aceeasi problema am avut-o si eu, si la mine nu a fost de la garnitura de chiuloasa, ci de la doua o-ringuri de cauciuc de cateva zeci de lei care erau roase rau si trebuiau inlocuite si care permiteau ca uleiul sa intre in circuitul de racire, facand exact acelasi mustar in loc de apa. . Bingo, e la service. Se pare ca a cedat ventilatorul, si desi pe bord imi arata totul ok, se pare ca motorul s-a supra-incins si garniturile alea s-au dus naibii (sau pur si simplu le venise vremea, din ce mi-a zis mecanicul, timp de 11 ani nu a fost umblat la motor iar cica motoarele astea gen hornet si cbr-urile vechi prezinta problema asta ). De desfacut, tot trebuia desfacut din pacate pentru ca mustarul ala era prin toate componentele sistemului de racire ... doar cu benzina se curata. Bilant: - 200 de euro manopera (desfacut motor, schimbat, curatatat, pus la loc, curatat si sincronizat carburatoare) - 680 de lei piesele (antigel, ulei, ventilator, garnitura de chiulasa (250 de lei), garniturile alea 2 vinovate si parca mai era ceva, dar nu mai tin minte) in cel mai bun caz, in care se presupune ca termostatul si senzorul ala electric din radiator sunt ok, altfel mai punem 450 de lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 De vina e traficul din Bucuresti ca s-a incins ... futui ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 Trebuie sa dau cu Poola ca m-ati enervat. Din pacate multi isi cumpara motociclete si habar nu au cum functioneaza cum se intretin ce de importanta au anumite lucruri banale. Astia se numesc BIRJARI. Nici motociclisti nici rideri nici bikeri nici reisari. BIRJARI. Pai eu inainte sa-mi cumpar motocicleta citesc inclusiv despre intervalul mentenanta care se face la modelul respectiv. Apoi ma pun schimb tot (consumabile) chiar daca mi se zice ca le-a schimbat ieri.. Apoi cand capeti experienta poti zice de un ulei ca-i ars sau un filtru de aer ca-i curat.. De un antigel expirat. Mai sunt si categoria precauti. Astia se sterg la fund inainte sa se c@ce arunca uleiuri bune 300V-uri cu care au facut 2000KM si-l schimba ca a trecut un an. BAFTA! si puneti mana si mai cititi putin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 i-a curs 3-4 litri de benzina din filtru?frate da ce debit are furtunul ala 10 litri pe minut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.