Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 (editat) 21 vs. 25 de litri. Si ceva de genul 1,5 vs. 5-6 kg. Asa arata 300 de lei: Concluzia zilei: - Cumparati-va diesel mic. Am mers deja 800 de km intr-o saptamana dintre care mai bine de 75% strict pentru motor. - Daca vreti ceva cu adevarat exceptional la final nici sa nu va ganditi sa nu dati si al doilea strat de lac. Dupa primul doar se corecteaza si ultimele imperfectiuni. Editat Septembrie 21, 2011 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 21 vs. 25 de litri. Si ceva de genul 1,5 vs. 5-6 kg. nu inteleg diferenta de greutate... pp ca primul e stock, al 2-lea upgrade... gresesc? - Cumparati-va diesel mic. Am mers deja 800 de km intr-o saptamana dintre care mai bine de 75% strict pentru motor. Pai nu-i nimic, ca-l termini si dupa aia o sa zici "am mers 800km azi cu benzinar de 660 doar ca am vrut strict pt mine" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 aida coane, ca se da cu aplauze din public. deja la anu am programata excursie la timisoara, sa vad cu ochii mei bijuteria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 (editat) nu inteleg diferenta de greutate... pp ca primul e stock, al 2-lea upgrade... gresesc? Pai nu-i nimic, ca-l termini si dupa aia o sa zici "am mers 800km azi cu benzinar de 660 doar ca am vrut strict pt mine" Primul este un rezervor aftermarket pentru XT-ul de 600 de dinainte de 1990 , fabricat de Acerbis, care cu foarte mici modificari se poate instala si pe XT-ul de 600 post `90. Are 21 de litri fata de standardul de 11 litri al acelor vremuri, daca imi amintesc corect. Si cred ca 15 litri standardul de dupa 90. L-am cumparat eu la pachet cu mai multe piese de XT, asa. just in case. Imi place la nebunie fiindca este usor ca un fulg si, foarte interesant, muuult mai usor si mai mic decat cel de tabla de la Tenere, desi vorbim de o diferenta de doar 4 L. M-a amuzat diferenta de greutate si marime, aseara, cand le-am adus pe amandoua acasa si de-asta le-am facut o poza impreuna. In anii `80 si prima parte a anilor `90, cand febra raliurilor in Africa ii cuprinsese pe multi din lumea civilizata (FR, DE, UK, IT, etc), a existat o firma in Franta - MotoForms - care a produs rezervoare de "plastic" pentru Tenerele meu. Rezervorul in cauza avea 47 de litri, dar, din pacate, sunt niste mega raritati si, chiar daca prinzi unul pe Ebay, ai mare noroc daca il scoti la 7-800 de euro. Ca idee, fiindca azi-noapte nu mai aveam nervii... Dupa prima vopsire este imposibil sa nu gasiti defecte (mai ales daca mai sunteti si megaminutiosi, megapretentiosi...) - stickere ce fac mici bule de aer sub ele (daca vopsitorul face greeala si baga ce a vopsit, in cuptor, la caldura), bobite de praf sub stratul de lac, etc. Rezervorul, ca si toate piesele vopsite, le-am luat acasa pentru a sta la uscat pana duminica. Pana atunci eu voi marca cu bucatele mici de hartia adeziva (scotch din acela pentru vopsitorii) toate micile defecte iar duminica voi incepe sa le scot cu smirghel de 800, 1000, 1200, etc. Dupa asta, duc toate piesele din nou la vopsitorie, le matuiesc ei peste tot si le baga la al doilea strat de lac. aida coane, ca se da cu aplauze din public. deja la anu am programata excursie la timisoara, sa vad cu ochii mei bijuteria. Ma grabesc si eu cat pot de incet , ca sa iasa treaba ca la carte. Discutie super tare intre mine si vopsitor (Giz): "- Giz, poftim toate ansamblele motorului sa le vopsesti, bla, bla. Linistit, nu te grabi, fa treaba buna,fiidca eu si asa trebuie sa comand niste piese de prin motor si nu am mai nici o sansa sa imi soseasca mai devreme de 10 zile." Discutia asta cred ca a fost vineri. Luni seara aveam deja piesele . Si il sun din nou pe Giz sa ii dau marea veste si sa il rog sa se miste cat poate el de repede (dar incet, ca sa ma repet). Imi raspunde omul cu un chef la telefon si imi zice ceva de genul : "- Stiu...stiu... am citit pe topic. Ai facut deja rost de piese !" Editat Septembrie 22, 2011 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Giz Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 Discutie super tare intre mine si vopsitor (Giz): "- Giz, poftim toate ansamblele motorului sa le vopsesti, bla, bla. Linistit, nu te grabi, fa treaba buna,fiidca eu si asa trebuie sa comand niste piese de prin motor si nu am mai nici o sansa sa imi soseasca mai devreme de 10 zile." Discutia asta cred ca a fost vineri. Luni seara aveam deja piesele . Si il sun din nou pe Giz sa ii dau marea veste si sa il rog sa se miste cat poate el de repede (dar incet, ca sa ma repet). Imi raspunde omul cu un chef la telefon si imi zice ceva de genul : "- Stiu...stiu... am citit pe topic. Ai facut deja rost de piese !" Ieri am inceput sa imi bat capul cu pregatirea pieselor. Incerc sa evit pe cat posibil sablarea carterelor, prea multe chestii pot merge prost. O sa ma grabesc incet cat de repede pot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 Ieri am inceput sa imi bat capul cu pregatirea pieselor. Incerc sa evit pe cat posibil sablarea carterelor, prea multe chestii pot merge prost. O sa ma grabesc incet cat de repede pot. Spor, my friend! Eu tocmai mi-am mai gasit de lucru cu partea de vopsitorie , asa ca pot prelungi din nou termenul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 poti sa-mi spui si mie,orientativ cam cat a costat vopsirea cadrului si a basculei?(banuiesc ca a fost in camp electrostatic) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiuluka Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 (editat) nu scrie pasionat fara motiv la profil ..abia astept sa ne vedem la anu raul .cheers from london buddy Editat Septembrie 22, 2011 de ovidiuluka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 (editat) poti sa-mi spui si mie,orientativ cam cat a costat vopsirea cadrului si a basculei?(banuiesc ca a fost in camp electrostatic) Pai, uite, il ai pe Giz 2 posturi mai sus: http://www.motocicli...ost__p__2958511 Vorbeste ce ai nevoie cu el si stabiliti si pret, toate conditiile, etc. Da, in camp electrostatic au fost. Au implicat baie de decanol, sablare fina si vopsire. Acum 2-3 luni, cu tehnica, nervii si comenzile pe care le avea Giz, am platit 250 pe cadru si ceva in jur de 75 pe bascula. Duse la usa omului si ridicate tot de acolo. Important este ca vopseaua este f.ok ca grosime si rezistenta. Vrei, nu vrei, sunt zone unde trebuie sa o cureti inainte de montarea unor piese si mi-a luat ceva timp operatiunea asta. Ceva bine de tot - vezi zona de contact dintre disc si butuc. nu scrie pasionat fara motiv la profil ..abia astept sa ne vedem la anu raul .cheers from london buddy O mare onoare sa vad ca imi scrii pe acest topic, prietene! Sa ne vedem sanatosi. Si tu calare pe Mille sau pe orice alt animal dubios vrei tu. Editat Septembrie 23, 2011 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 Pai, uite, il ai pe Giz 2 posturi mai sus: http://www.motocicli...ost__p__2958511 Vorbeste ce ai nevoie cu el si stabiliti si pret, toate conditiile, etc. Da, in camp electrostatic au fost. Au implicat baie de decanol, sablare fina si vopsire. Acum 2-3 luni, cu tehnica, nervii si comenzile pe care le avea Giz, am platit 250 pe cadru si ceva in jur de 75 pe bascula. Duse la usa omului si ridicate tot de acolo. Important este ca vopseaua este f.ok ca grosime si rezistenta. Vrei, nu vrei, sunt zone unde trebuie sa o cureti inainte de montarea unor piese si mi-a luat ceva timp operatiunea asta. Ceva bine de tot - vezi zona de contact dintre disc si butuc. ok, mersi de info Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 Coane, noutati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 (editat) De vreo cateva zile incoace, scot, cu smirghel de 1000, micile imperfectiuni ce au aparut dupa primul strat de lac. Mi-am gasit si eu nasul tipicarismului si minutiozitatii mele. Deja nu mai am nervi, sincer. ZIua muncesc in balcon, la lumina de afara iar noaptea trag draperiile si lucrez cu lampa din aceea de garaj. Muncesc cate putin fiindca este imposibil repede si mult, dar cred ca in seara asta termin si maine il duc la lacuit. Mai am jumatate de rezervor, aripa si carena fata. Editat Septembrie 26, 2011 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 Ar trebui sa fii clonat Astept finalul si sper vei onora toata munca depusa cu niste poze cat mai profi cu motocicleta la sfarsit. Spor la treaba si numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 De vreo cateva zile incoace, scot, cu smirghel de 1000, micile imperfectiuni ce au aparut dupa primul strat de lac. Mi-am gasit si eu nasul tipicarismului si minutiozitatii mele. Deja nu mai am nervi, sincer. ZIua muncesc in balcon, la lumina de afara iar noaptea trag draperiile si lucrez cu lampa din aceea de garaj. Muncesc cate putin fiindca este imposibil repede si mult, dar cred ca in seara asta termin si maine il duc la lacuit. Mai am jumatate de rezervor, aripa si carena fata. Esti sigur ca motocicleta vrea exact ce vrei si tu?!? Cum o sa ai suflet sa-l tii departe de viata pe care a avut-o si pt care s-a nascut!!! Faci din Tenere motocicleta de asfalt?!? Esti de admirat pt. efortul fizic, psihic si financiar depus! Eu sper sa termini cat mai repede si sa nu te uiti la imperfectiuni! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 (editat) Ar trebui sa fii clonat Astept finalul si sper vei onora toata munca depusa cu niste poze cat mai profi cu motocicleta la sfarsit. Spor la treaba si numai bine. Cred ca toate organizatiile de femei ar protesta impotriva clonarii mele daca ar auzi povestile consoartei . Daca ma gandesc bine, un nebun ca mine e suficient. Multumesc f. mult de urari! Esti sigur ca motocicleta vrea exact ce vrei si tu?!? Cum o sa ai suflet sa-l tii departe de viata pe care a avut-o si pt care s-a nascut!!! Faci din Tenere motocicleta de asfalt?!? Esti de admirat pt. efortul fizic, psihic si financiar depus! Eu sper sa termini cat mai repede si sa nu te uiti la imperfectiuni! Bafta! Motocicleta asta si-a demonstrat pedigree-ul, Arpy. De-acuma incolo va fi moto de oras, de fitza, de parada de duminica dimineata, etc. Probabil ca nu o va deranja foarte tare sa aiba ocazia sa tina si ea un kit de lant de la 20.000 de km in sus, ulei 3-5000 de km, placute de frana minim un sezon, anvelope la fel. Pe mine clar nu ma va deranja sa o fac motor de strada, rar de tot soft turism, sa cheltui infinit mai putin cu ea si sa ii lungesc considerabil durata de viata. La imperfectiuni ma uit, fiindca altfel nu ar putea putea iesi ce imi doresc. Ca mai imi scapa si mie unele (sau le las scapate pe altele, mici, mici de tot), acuma... Rolul detinut de ea va fi luat, daca totul merge conform planurilor mele, pe la primavara, de un 400 patru timpi, dedicat exclusiv pentru hard enduro. Vom trai si vom vedea. Multumesc pentru urari! Bravos domnule ! De cand nu mai vizitez ,,coltul adventure-touring", nici nu mai stiu ce se intampla cu unii membrii ! Abia acum am vazut in ce treaba te-ai bagat ! Nu pot decat ca apreciez, MAXIM, ceea ce faci si astept cu nerabdare ,,poza de final" ! Tot un ,,tratament" din asta visez si eu pentru Matilda (CB450S) ! Sper sa gasesc ingredientele principale : timp si bani Multumesc de urari, Petrica! Pune-le in alta ordine: Bani, nervi si timp. Banii poate nu vor fi cu mult mai multi decat ai estimat. Daca ai mai si intrat ca mine, cu capul inainte in proiect si cu ideea ca "nu conteaza cat costa, este aproape irelevant, numai cheltuieli de om nebun sa nu fac", atunci este aproape ok. Plus ca proiectul se intinde si la mine de ceva luni, asa ca banii nu ii cheltui toti deodata. Eu mai aveam si piese cumparate incepand de acum 2 ani, fiindca stiam ca intr-o zi voi face reconstructia asta. Dar nervii... My friend, cati nervi o sa consumi... Din pacate, cel putin in Timisoara si la banii pe care ii cheltui eu (deloc putini) este aproape imposibil sa obtii o calitate a finisajelor asa cum a fost ea din fabrica. Este suficient 1% sa nu fie ca nou, dar tu sa stii lucrul asta si tot te racaie un pic pe suflet. Singurul lucru important este sa fii tu cel putin multumit cu rezultatul final. Pana acum, eu sunt, dar mai am mult pana la final. Revenind la povestirea mea: - Dupa primul strat de lac este imposibil sa nu observi mici imperfectiuni. Cele mai nasoale sunt bulele de aer de sub stickere. Sunt f. mici, nu va asteptati la chestii mari. Se formeaza de la particule mici de aer sau apa ramase sub stickere, ce se umfla daca vopsitorul baga piesele vopsite in cuptor la caldura. In afara de ele mai sunt si particulele de praf de sub stratul de lac. Bulele de aer au fost intepate cat s-a putut de repede, cand pelicula de lac era inca neintarita serios si au iesit fara probleme. Am lasat apoi piesele la uscat bine de tot cam 5 zile, dupa care am inceput smirgheluirea cu smirghel de 800, 1000 si 1500 a micilor defecte. Nu puteam lucra decat la lumina naturala, pe inserat. Pe soare puternic lacul reflecta lumina ceva de speriat (ma dureau ochii de innebuneam dupa 10 min) iar noaptea, lampa de lucru degaja la fel de multe reflexii + o caldura crunta, mai ales ca stateam cu fata f. aproape de ea. Cel mai important insa - nu vezi totul asa de repede si de bine cum vezi la lumina naturala. Am preferat sa retusez eu toate aceste mici detalii, fiindca nu mai aveam nervii sa vad ca si al doilea vopsitor a lucrat in graba si nu a observat mici defecte pe care trebuia sa le indrepte inainte de lacuire. - Ieri trebuia sa duc piesele la vopsitor pentru al doilea strat de lac. Fiindca am intarziat cu corecturile, am fost reprogamat luni. Intre timp, dupa ce au stat 2 zile in decanol, carterele, dar mai ales cilindrul si chiulasa, nu au vrut sa se lepede deloc de vopsea. Decat f. putin. Asa ca, dupa ceva cautari, Giz a gasit o metoda super inofensiva de sablare ce nu va zgaria nici o suprafata delicata si o va pune in practica zilele astea. Am sa il intreb daca pot sa postez ce si cum e cu ea si am sa revin. Cam atat. Deci, ceva poze si actiune, mai degraba peste vreo 2-3 zile. Am gasit pe un site de posesori un Tenere 3AJ, despre care am realizat faptul ca ar fi singurul Tenere pentru care m-as mai baga intr-un asemenea proiect, pornindu-l de la o motocicleta in bani cat mai putini in a carei reconstructie de la zero sa investesc serios. Asa de tare imi place schema asta de culori ca nu imi vine sa cred: Iar daca vreodata ma diclesc de-a binelea si ma apuc si de un Super Tenere de 750, atunci asa o sa arate (si la asta visez de ceva ani buni): LINK Editat Septembrie 28, 2011 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 Cred ca nu mai poti edita postul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 (editat) Supeeeer! Multumesc @vis-a-vis ! LATER EDIT (28.09.2011) So, sa revenim, ca doar meseriasilor le sta bine cu poze in topic . M-a chemat Giz in seara asta pe la el, sa imi arate ce nazdravanii a mai facut cu revolverul lui de sablare . Na, si omul, fata de ce nebunii ma asteptam eu sa faca, a fost chiar cuminte. Vreau doar sa zic ca nu a golit toate alimentarele si magazinele din Timisoara de rezerva lor de bicarbonat de sodiu, asa cum ma ameninta acum cateva zile . Da, da, ati citit bine - bicarbonat de sodiu... Nu, nu, are el surse mai bune decat alimentarele, Kauflandul, Selgrosul, etc, dar asta este secretul lui. O sa va intrebati pentru ce avea nevoie de asa ceva . Adevarul este ca si eu ma miram la fel de tare cand am auzit ce ganduri avea omul. Raspunsul este: - Pentru una dintre operatiile la care se pricepe el atat de bine! Pentru sablare. Si nu orice sablare, ci una atat de fina, incat nu matuie nici sticla, daramite aluminiul. A avut nevoie de asa ceva fiindca trebuia sablat tot exteriorul motorului, iar materialele pe care le folosea in mod uzual ar fi creat o porozitate prea mare. Fiindca cilindrul si chiulasa au sanse mari sa ramane aluminiu crud, fara revopsire, nu aveam nevoie de pori mari, care sa ajute procesul de oxidare. La fel, in zona carterelor, sunt multe zone unde vin garnituri, semeringuri mici, ringuri, etc si mascarea lor ar fi durat imens de mult. Marele avantaj al bicarbonatului este ca se curata imediat cu un jet de apa (urmat imediat de clatirea abundenta cu solvent) Imagini cu piesele inainte si dupa, ca sa va faceti o idee: Capacul chiulasei: Cilindrul: Capacul stanga: Carterul: Capacul lateral dreapta Ce vedeti pulbere alba in poze este bicarbonat de sodiu. Nu apucase omul sa le sufle cu aer si sa le spele. Petele negre, care din pacate exista si nu se pot scoate, reprezinta oxid de aluminiu ce a mancat in interiorul materialului si care nu se poate scoate decat, probabil, prin polizare. Editat Septembrie 28, 2011 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 Si acum nu-l faci "bling-bling"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 (editat) Nu am mai putut edita, asa ca voi continua aici: Desi arata ciudat in poze, oxidul acela de aluminiu nu este chiar "dracul gol", ca sa zic asa. Mare parte din el va fi acoperit de vopseaua electrostatica. Spun "mare parte" fiindca deocamdata am decis impreuna cu Giz sa lasam neacoperite cu vopsea cilindrul si chiulasa. Solutiile tehnice de moment nu ne permit sa acoperim 100 % perfect zona aceea plina de fante. Mai vedem, ne gandim la tot felul de variante. Si acum nu-l faci "bling-bling"? Urmeaza, domnu`, urmeaza . Ca si asa, doar bate la poarta iarna si cine stie ce sanse mai am sa ma dau cu ea anul asta. Asa ca... ce sa ma mai grabesc ? Btw, este in Timisoara o firma ce aureÂşte componente de caroserie auto, pentru diverse persoane cu inclinatii "artistice" ! Cred ca as fi cea mai buna reclama pentru ei.... Editat Septembrie 28, 2011 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 28, 2011 Admin Share Postat Septembrie 28, 2011 Nea', dar vad ca esti tipicar rau, nu stiu cum te suporta femeia aia in casa! In mod normal toate acele mici imperfectiuni de la vopsea ies la polish. Da-i un polish si apoi mai da-i un strat de lac si dupa iar polish. Un vopsitor bun ar trebui sa stie asta.. Succes.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 (editat) In mod normal toate acele mici imperfectiuni de la vopsea ies la polish. Da-i un polish si apoi mai da-i un strat de lac si dupa iar polish. Un vopsitor bun ar trebui sa stie asta.. Succes.. In primul rand, multumesc de sfaturi si urari, Luigi ! Uite, de exemplu, genul de defecte la care a trebuit sa folosesc smirghel. Nu erau toate asa de mari, dar am preferat sa fac eu operatiunile astea decat sa ma trezesc ca mai uita vreun adormit "detalii". Toate petecele de banda pentru vopsit din poza de mai jos marcheaza defecte. Majoritatea foarte mici si care probabil ar fi iesit la polish, dar daca tot am inceput cu smirghel fin am zis ca termin tot asa. O tampenie marcajul cu banda de hartie. Dupa o zi devenise greu de dezlipit si lasa adezivul in urma, trebuind sa il mai curat si pe ala. Bine ca nu am facut prostia sa le marchez pe toate prima data. Editat Septembrie 28, 2011 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 las-o bre asa cu chesterfield, ca e faina rau. vacilor astora le sta parca mai bine in culori deschise... si nu te mai plange ca nu gasesti cele trebuicioase prin timisoara, ca mai degraba ai sanse sa dai de oameni priceputi (respectele mele, dl. giz) care sa iti ia un ban normal p-acolea. spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 (editat) las-o bre asa cu chesterfield, ca e faina rau. vacilor astora le sta parca mai bine in culori deschise... si nu te mai plange ca nu gasesti cele trebuicioase prin timisoara, ca mai degraba ai sanse sa dai de oameni priceputi (respectele mele, dl. giz) care sa iti ia un ban normal p-acolea. spor Nu, @scabron, clar, pe asta o las asa. Nici chiar asa nebun nu sunt . Eu ziceam ca as face una si pe negru-albastrui-griul acela numai daca gasesc un exemplar cat de cat ok dpdv tehnic dar uzat estetic si la pret decent. Iar cu meseriasii din TM, in materie de vopsit... na, poate nu ma invart eu in cercurile in care trebuie. Nu sunt multi care sa vrea chestii atipice, tuning, etc si, pe cale de consecinta, nici oferta. Putini cei care eu nervii sa piarda ore sau zile la rand pentru a face ceva peste medie la niste ansamble moto. Prefera ca in timpul asta sa presteze la piese auto si sa castige clar mai mult, mai repede si mai usor. Am vazut acum cateva luni, pe forum, poze cu un GsxR Lucky Strike al unui tip din Bucuresti, instructor moto si ma uitam ca matza-n teava, nu imi venea sa cred cum putea sa arate schema aia de culori/stickere. In Tm eu nu cred ca gasesti pe cineva care sa iti garanteze din start ca este in stare sa faca asa ceva. Si nu vorbesc de incepatori, care se risca, incearca, etc. Nu, vorbesc de cineva care a facut "n" vopsiri cu stickere mari si care sa stie sa faca asa ceva cu ochii inchisi. Nu este tragedia vietii. Motocicleta va iesi pana la urma cum vreau eu, asta e clar. Numai ca preferam sa lucrez cu oameni pe care sa nu trebuiasca sa ii verific de nu stiu cate ori si cu care sa nu ma tiganesc ca la piata. Cine nu vrea ?? Editat Septembrie 29, 2011 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Octombrie 9, 2011 Share Postat Octombrie 9, 2011 Gata? Te-ai oprit din lucrat? Sau nu ne dezvalui noua progresele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Octombrie 16, 2011 Share Postat Octombrie 16, 2011 Cred ca trage tare . La timpul potrivit ne va spune ce a realizat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.