theos_ Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 daca a facut stanga trebuia sa se asigure din fata, simplu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 daca a facut stanga trebuia sa se asigure din fata, simplu ! Cand e linie discontinua si vrei sa virezi, cum te asiguri cand vine unu cu faru stins si 200 km/h? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CatalinC Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 sincer eu nu am vazut o concluzie o oficiala din partea autoritaritatilor care sa spuna : motociclistul rula cu 250 de km pe ora sunt putin sceptic in ceea ce priveste viteza lui , poate a avut 100 - 130 dar 200 mi se pare destul de imposibil avand in vedere conditile de trafic , in plina zi dimanica acestui accident este total necunoscuta , in afara de faptele care sunt evidente loganul a intors pe linie continua si motorul a intrat in el martorii spun ca circula cu viteza mare , hai sa ne gandim daca martorii erau niste babe care veneau de la posta dupa ce si-au luat pensia , si pentru care un scuter de 50 cmc care circula cu fabuloasa viteza de 40 de km pe ora si nu are toba este un motor care circula cu 100 , sau pentru dorel care a iesit de la munca si e pulbere de beat , si a vazut si el ceva si vorbeste neintrebat si isi da cu parerea . hai sa facem un test , luati motorul si plimbati-va pe bulevard , apoi puneti pe cineva sa intrebe trecatori , estimativ cam ce viteza avea motociclistul ,veti fi fascinati de raspunsuri nu contesta nimeni accidentul sau din vina caruia dintre participanti s-a intamplat dar , nu uitati ca domnul cu loganul a intors peste linia dubla , o actiune care se intampla destul de des si care provoaca in cele mai multe cazuri accidente destul de grave , la fel ca si neacordarea de prioritate pentru mine e simplu 1 el e vinovat ca a intors peste dunga 2 motociclistul e vinovat ca mergea destul de tare si fara abecedar 3 unul acum e intre 4 scanduri , altu va suporta consecintele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 (editat) Nu vreau sa ma bag aiurea in seama,parerea mea este ca loganistul a incalcalt legea in momentul in care a intors pe linie continua dar ideea principala este faptul ca motociclistul rula cu cu o viteza mult prea mare si este clar ca omul nu l-a vazut.Imi este greu sa cred ca cineva ar intoarce pe linie continua intr-o zona atat de aglomerata fara sa arunce macar o privire in oglinda. Sincer sa fiu ma pun in locul loganistului,daca tipul circula cu 200 de km ora si eu am aruncat o simpla privire in oglinda este si normal sa nu vad racheta.(cred ca este clar ca nu circula cu 50 din moment ce a rasturnat o masina) Imi pare nespus de rau pe ceea ce a patit copilul din dreapta care este singurul nevinovat din tot accidentul asta. Dar parera mea este ca principalul vinovat ramane brunetul cu motorul pe care nu pot sa-l numesc motociclist... daca a facut stanga trebuia sa se asigure din fata, simplu ! @ cnairda: nu am mai dat quote Editat Septembrie 22, 2011 de theos_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paniq Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 Corect, daca esti idiot nu e atenuanta. Idiotenia nu iti usureaza pedeapsa, ci ti-o inlatura total: La minori e la fel, dupa Codul Penal, vezi alin. 2. Iar de virsta se tine obligatoriu seama cind se stabileste vinovatia. Reformulez: Daca e idiot in sensul strict juridic ai dreptate. Dar asta ar fi trebuit observat/demonstrat inainte dand un test psihologic. Daca ar fi fost declarat in mod oficial idiot poate parintii nu ii mai luau r6 sau macar nu il lasau sa iasa cu el pe strada(in caz ca nu i l-au luat ei). Evident ca in acest caz nu poate fi vorba de vina si nici de pedeapsa. Daca vorbim ca e idiot in sensul mai larg de "teribilist/inconstient/iresponsabil"(asta mi s-a parut a fi sensul in contextul respectiv) asta intr-adevar nu tine de varsta (la fel de idiot mi s-a parut si nenea cu Loganul desi era mult mai in varsta) si de asta zic ca nu mi se pare ca ar avea circumstante atenuante. Oricum, avand peste 16 cred ca s-ar fi incadrat mai degraba la aliniatul 3 decat la 2. Limitele răspunderii penale Art. 113. - (1) Minorul care nu a împlinit vârsta de 14 ani nu răspunde penal. (2) Minorul care are vârsta între 14 si 16 ani răspunde penal numai dacă se dovedeste că a săvârsit fapta cu discernământ. (3) Minorul care a împlinit vârsta de 16 ani răspunde penal potrivit legii. Ce am vrut eu sa spun a sintetizat foarte bine blackd1rt: Faptul ca era pusti si ar trebui sa avem intelegere pentru el... se aplica pana la un punct. Pana la punctul in care nu pune in pericol vieti omenesti. Nu te uiti cu ingaduinta la un copilas piroman, nu? Un ingeras care trage de semnalul de alarma de kiki-riki-miki si opreste trenul violent nu va avea niciodata simpatia mea. Nici un pustan care se suie pe-o racheta fara sa aibe permis si goneste cu 200 la ora pe un drum public. In rest ai dreptate: cauza accidentului este in EXCLUSIVITATE intorsul pe linie continua. Logic si teoretic vorbind. Dar daca scoatem chestia asta din context, abstractizam, discutam teoretic, fara a tine cont de particularitatile cazului riscam sa nu invatam altceva decat gandirea logica si asta nu cred ca ne ajuta foarte tare data viitoare cand iesim pe strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anihilator Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 Cunosc foarte bine zona, si e posibil sa fi avut 200, avand in vedere ca e proaspat asfaltat.Aseara am trecut pe-acolo pe jos, si ghiciti ce? Unul facea stanga peste linia continua. De la sensul giratoriu pana acolo sunt 600-700 de metri, deci probabil undeva pe la 160-170 as zice eu, asta in blana maxim. Nefericirea face ca il cunosteam si pe el, si daca la inceput a fost precaut, a prins tupeu mult prea repede. Pacat, inconstienta ucide. Cat despre comentariile xenofobilor... karma is a bitch. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann800 Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 Selectia naturala... copy paste (Method): Propun pe aceasta cale o campanie de sensibilizare a populatiei "de origine tzigani" intru incurajarea folosirii pe scara cat mai larga a motocicletelor in toate drumurile "pe care le are ei de facut".Avantajele motocicletei fata de 600SEL,Fiat Regata cu nr vechi de Italia si/sau Jeep-uri cu volan pe dreapta : consum mic,manevrabile chiar si printre carutze,se poate cara fier vechi in spate,posibilitatea unui demaraj puternic la aparitia politiei,nu trebuie sa porti centura de siguranta,casca de asemenea este recomandabil sa nu fie purtata pt ca va poate strica ingrozitor freza. Este laudabil daca puteti merge la viteze de 200+ pe orice fel de drumuri,pt aceasta recomand modelele deja consacrate : Kawasaki Ninja ZX-10R (aia verde),Suzuki GSX-R 1000 (aia alba cu albastru de scrie si un R mare rosu pe ea,R e de la "Reising",e mare meserie) Honda CBR 1000 RR (CBR-ul mancatzi-as) si vestita Yamaha YZF-R1 (asta e R1,coae!). Bineinteles nu ocolitzi bomboana,cireasa de pe tort Suzuki GSX-R 1300R Hayabusa (Busa,tata,asta are motorul cat ala de pe Dacie!)"adusa" din Anglia sau SUA.Acest model alaturi de R1 sunt cele mai recomandate ca prima alegere. Succes si la mai mare ! This post has been edited by Method: 02 June 2011 Deci...TARE RAU faza asta! Si un sfat in caz de accident..evitati prin orice mijloc impactul cu alte vehicole sau pietoni..incercati pe cat posibil copaci,capete de pod si eventual camioane ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 Dupa cum pui tu problema ar putea zice si familia mortului: daca nu intorcea ala, mortul se ducea (sau nu) la puscarie ca a mers fara permis, dar cam atit, nu murea. Tocmai de asta trecutul pe rosu (din exemplul tau) sau intoarcerea pe linie continua in situatia de fata, nu sint chestiuni optionale, ci obligatorii de respectat. Normal ca aia care vor sa traiasca, tin cont si de posibilitatea ca un dement fara permis sa treaca cu 200 sau unu cu permis sa intoarca aiurea si in consecinta aplica o conduita preventiva la condus. Dar asta ca sa se protejeze pe ei, nu sa schimbe vreo vinovatie in caz de accident. Zic si eu, nu dau cu parul: da' limita de viteza de ce n-ar fi obligatoriu de respectat? Pentru ca, mergand pe aceeasi logica, oricand poate sa sara un pieton pe carosabil, sau un caine sau o groapa sau stalp sau bariera - dupa cum s-au vazut cazuri. Adica de ce punem problema: "e obligatoriu sa nu trec peste linia continua pentru ca s-ar putea sa vina unul tare" si nu "e obligatoriu sa nu merg tare pentru ca s-ar putea sa intoarca unu' peste continua"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dks Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 (editat) @ Petru Moldovan Ai si tu dreptate in felul tau ... totusi este nevinovat pentru ca la 10 ani nu prea ai control asupra destinului.La 10 ani nu cunosti regulile de circulatie si nu te poti considera "complice" la actiunile celui de la volan.El , copilul , nu putea sa-i traga lu' tac-su' doua smetii peste ochi sa-i atraga atentia ca greseste sau sa refuze sa mearga cu el in masina pe motiv ca merge prost , pentru ca habar nu are sa evalueze logic si pertinent situatiile de viata (la dracu' doar de aia e minor si are capacitate de executie limitata /// tot aici iti dau dreptate ca fiind indrumat de un tampit care incalca zilnic regulile de circulatie este foarte clar ca la fel ar fi facut si el la obtinerea permisului , doar a invatat de la 'taticu').La varsta aia esti pur si simplu sclavul parintilor si gata (nu cred ca exista cineva sa nu fi fost cel putin ULTRA-entuziast de o plimbare cu masina la varste fragede). Intr-adevar in general din parinti imbecili ies si copii la fel , doar nu faci din cac.t bici ... dar exista si posibilitatea (destul de mica) sa fie un om admirabil si cu o judecata decenta. In fine , despre morti numai de bine! Editat Septembrie 22, 2011 de dks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pyro_rs Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 se pare ca pana la urma cocalarul a capatat ce si-a dorit...si anume atentia lumii.Nu in felul in care si-o dorea,dar a reusit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 ba tot ce am inteles in viata asta de motoretist dupa ce am citit comentarii despre el si nu numai despre cazul de fata, e ca Ingerii mor doar pe R1 si R6. ai drecu japonezi care din orga au facut motocilete pt ingeri. are cineva ideie cum se explica fenemenul asta? eu banuiesc ca e de la ideia aia: Nu zbura mai tare decat poate ingerul tau pazitor.deci Yamaha face motoare care depasesc i ingerii pazitori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 blackd1rt, foarte buna postarea ta!...multumesc frumos pt. invataturile din ea...exact asa gandesc si eu! Cred ca deja s-a spus destul pe acest subiect! oricum vor mai fi asemenea cazuri..scolile de permise A lucreaza masiv... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BELgoR Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 lasa ca eu cand am dat examen pentru A politaiu vorbea la telon il durea in ..... si au luat permisu vr-o cateva specimene cred ca mai rare decat cocalaru ... dar cand conserva intoarce pe naspa si o face atat de lent te ia nervii ... si ce e mai intrigant ca sunt soferi profesionisti si pe tir totul este mai in reluare .... e timp si sa mori.... fiecare isi merita soarta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blueenduro Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 (editat) blackd1rt, foarte buna postarea ta!...multumesc frumos pt. invataturile din ea...exact asa gandesc si eu! Cred ca deja s-a spus destul pe acest subiect! oricum vor mai fi asemenea cazuri..scolile de permise A lucreaza masiv... Daca exact asa gandesti si tu,ce ai de invatat?Posturi inutile.................... Editat Septembrie 22, 2011 de blueenduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 Daca exact asa gandesti si tu,ce ai de invatat?Posturi inutile.................... Pai nimic, doar am confirmarea altui om cu scaun la cap, ca gandesc bine...si repetarile sint bune pt. astia noii de intrara in 2011...astia cu tupeu si gura mare, care desi abia si-au luat permise, si o ard racincig peste tot, zici ca sint del putin profesori doctori docenti magna cum laude in motociclism... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BELgoR Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 si orcum voi aveti niste posturi naspa ia vede-ti aici compasiune http://www.youtube.com/all_comments?v=SNVYzPtO490 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 Concluzie: Un cocalar de mare efect in minus si un sofer de Logan iresponsabil. Soferul se grabea sa vireze pe o strada si nu a vazut o yamaha rosie la peste 160 km/h. Viteza prind toate motoretele, carnetul se prinde dupa ce faci 18 ani (cica s-ar maturizeaza omu pe acolo) Parerea mea : Natia asta are cea mai mare vina pentru astfel de accidente, daca ar fi penalizate altfel greselile..ar fi pe cale de disparitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ender28 Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 (editat) Offtopic: Eu ma refeream mai sus la faptul ca dupa circa 2,000-3,000km simti ca esti stapan pe agregat si incepi sa-ti supra-evaluezi posibilitatile, si la circa 20,000-30,000 ajungi sa-ti pui problema "Oare nu merg cam tare?". Nu numai eu zic asta, au mai zis-o multi altii pe forumul asta. Undeva pe la 30,000 km iti re-evaluezi stilul de mers si de obicei incepi sa mergi mai prudent/mai preventiv. Suntem in acord. Numai ca eu am avut peste 30k sa invat asta. Pustiu nu a avut ca l-a omorat unu. Eu am invatat ca e ok sa ma urc pe trotoare , sa merg pe linie continua , sa depasesc ilegal , sa intru pe strazi cu un sens etc. Si am invatat ca atunci cand fac asta sa merg cu 10kmh. Si am invatat pe pielea mea si pe zile de spitalizare ca e mai bine sa fii cel mai ilegalist dintre ilegalisti in trafic decat sa mergi cu o viteza peste cea legala.El saracu nu a mai avut sansa asta Apropos ca tocma ce am ajuns in Constanta . tirul care a calcat femeia pe trecere si a lovit-o , ei bine a omorat-o. Editat Septembrie 22, 2011 de Ender28 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serge Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 Curcamalteza strikes again, cu o duma. Stiu ca sunt off topic dar nu am rezistat, cel puțin o parte vor înțelege! Ontopic ...s-a zis totul! Sper sa avem vesti bune si copilul sa-si revină Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 Trebuie sa te pui putin in locul soferului. Orice decizie a soferului se bazeaza pe OBSERVATIE. Codul rutier, sa fim seriosi, vine undeva pe locul doi. Analogie: esti pieton, e strada goala, semaforul de pietoni e rosu. Treci sau nu treci? Daca ala n-a vazut o ghiulea cu farul stins care gonea cu 200 kmph... apai nu e deloc vina lui, sau e foarte putin. Sunt mii de situatii IN VIATA REALA cand iei decizia asta: "fuck this shit, nu se vede nimic, nu ma vede nimeni, eu trec". Bazandu-ma pe asta, nu pe Codul Rutier (o chestie pe care alegi sa o respecti... sau nu, deci arbitrara), eu, ca motociclist, n-as merge cu 200 de kmph in oras. Ca a fost factorul declansator, e alta discutie. Dar vina ii apartine in proportie de 90% motociclistului (un procent arbitrar, parerea mea). Daca mergea decent, ala avea timp sa intoarca, era contraventia lui, isi lua o injuratura, poate o amenda, dar cam atat. Faptul ca era pusti si ar trebui sa avem intelegere pentru el... se aplica pana la un punct. Pana la punctul in care nu pune in pericol vieti omenesti. Nu te uiti cu ingaduinta la un copilas piroman, nu? Un ingeras care trage de semnalul de alarma de kiki-riki-miki si opreste trenul violent nu va avea niciodata simpatia mea. Nici un pustan care se suie pe-o racheta fara sa aibe permis si goneste cu 200 la ora pe un drum public. In alta ordine de idei cei care se bucura "c-a murit o cioara", cu tot respectul, sunt cam... ma abtin, din bun simt. Dar puneti voi aici ce cuvinte credeti ca as avea pentru ei. Ma foarte mir cum administratia acestui forum gaseste de cuviinta sa dea ban pentru imagini pornografice, dar tolereaza aceasta cocleala de rasisti si frustrati. O tzatza si-o chizda n-a omorat pe nimeni (ba dimpotriva, a nascut aproximativ 7 miliarde de insi ). Rasismul, xenofobia, epurarea etnica, ura, da. Codul rutier e esential in aproape orice tara in afara de Romania. Eram odata in Austria si am vazut cu uimire ca niste babe trec la semafor pe rosu, si mi-am zis: "Uite ca si la astia se poate". S-a facut verde, am traversat si eu, si am constatat ca babele vorbeau "American English". Eu n-am vazut austriac sa treaca pe rosu nici la 1 noaptea. Si poate si de asta ei au mult mai putine accidente decat noi. N-am ce dovedi. Sint convins ca "motocicistul" va fi scos vinovat. Eu te intreb, de ce ar fi stat altfel datele problemei daca ar fi avut permis? Loganistul nu stia ca mortul avea sau nu permis si tot intorcea. Cu ce ar fi schimbat vinovatia daca era unu cu permis? Repet ideea, legatura de cauzalitate dintre manevra interzisa si urmarea sanctionata (adica moartea omului) este intoarcerea. Actiunea interzisa de lege de a merge fara permis in conditiile date nu cauza moartea daca ala nu intorcea aiurea. Iar manevra interzisa de lege de a intoarce aiurea, cauza moartea (teoretic) si daca ala avea permis. Parerea mea. Ideea era ca daca mortul avea permis poate mergea mai prudent si poate avea habar de regulile de circulatie. Una e sa mergi dupa ureche si alta e sa treci macar ca gasca prin apa prin cursul ala de legislatie rutiera. Poate incepi sa intelegi ce inseamna semnele alea rutiere pe care nu prea apuci sa le vezi ca mergi prea repede, dar macar daca ai avea timp sa le vezi sa stii macar ce inseamna fiecare.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 In urma acestui accident soselele sunt mai sigure.In afara copilului care chiar e nevinovat, cei doi au patit-o pe mana lor. De acum nu mai riscam sa dea peste noi cel far de permis sau cel ce trece peste linia continua. Zilnic de ar pieri cate doi din astia, fara sa implice alte persoane nevinovate, traficul ar deveni mult mai sigur. Ma gandesc tot mai des, sa imi iau un jeg de masina dar cu tabla tare, sa le raschetez aripile sau usile celor fara minte dar cu masini de fitze. Pe astia nu ii doare daca accidenteaza o persoana, dar ii innozi daca le sifonezi masina si mai platesc si o amenda sau isi pierd permisul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EEK!!! Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 Eu am impresia ca voi nu prindeti ideea...R6 venea pe drum cu prioritate...Loganul i-a intors in fata...loganul nu avea de ce sa intoarca pe-acolo...nu trebuie sa-ti ia nimeni viata pt ca ai depasit viteza...iar daca voi sunteti niste smiorcaiti cu motorete de 50 de cai care nu merg cu 200 niciodata...asta nu inseamna ca nimeni nu trebuie sa aiba si sa mearga pe ele. aaa...si lasati la o parte faptul ca unii n-au permis...sunt si prin bucuresti o groaza...dar merg mai bine decat aia care au. N-ai permis, nu ai ce cauta pe motor... PUNCT ! Soferul Loganului a facut o greseala de rationament la momentul respectiv, MINORUL de pe motor insa a premeditat fapta cand a pus cheia in contact stiind ca NU ARE DREPTUL DE A CONDUCE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Japon Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 Domnule Petru Moldovan, propun sa o lasam mai moale putin cu frazele "codul rutier e esential in aproape (? cum adica) orice tara in afara de Romania" - deci tot mai sunt cativa "nelegiuiti" ca noi ). Lasand gluma, codul rutier, in foarte multe tari, este strict legat de bunul simt si de DENSITATEA traficului (ex istambul). blackd1rt - a fost foarte clar, IN VIATA REALA este... "asa si pe dincolo". Si a avut dreptate dupa parerea mea 100% in postul lui, exceptand PS-ul poate ). Cred ca uitam ceva, foarte adevarat, "cand esti la Roma, fa ca romanii!". Mai explicit, in Ro conduci ca in Ro (si in Bucuresti ca in Bucuresti, nu cu 40 km la ora ca in Cucuietii din Deal pe portiuni de 60km/h =))) ), nu ca in Austria, sub nici o forma! @blackd1rt - trist si adevarat PS: dati un ochi pe siteul http://www.reporterntv.ro/stire/accident-mortal-pe-bulevardul-aurel-vlaicu#formular_comentarii si vedeti acolo nene comentarii daca vreti sa va amuzati putin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 Domnule Petru Moldovan, propun sa o lasam mai moale putin cu frazele "codul rutier e esential in aproape (? cum adica) orice tara in afara de Romania" - deci tot mai sunt cativa "nelegiuiti" ca noi ). Lasand gluma, codul rutier, in foarte multe tari, este strict legat de bunul simt si de DENSITATEA traficului (ex istambul). blackd1rt - a fost foarte clar, IN VIATA REALA este... "asa si pe dincolo". Si a avut dreptate dupa parerea mea 100% in postul lui, exceptand PS-ul poate ). Cred ca uitam ceva, foarte adevarat, "cand esti la Roma, fa ca romanii!". Mai explicit, in Ro conduci ca in Ro (si in Bucuresti ca in Bucuresti, nu cu 40 km la ora ca in Cucuietii din Deal pe portiuni de 60km/h =))) ), nu ca in Austria, sub nici o forma! @blackd1rt - trist si adevarat PS: dati un ochi pe siteul http://www.reporterntv.ro/stire/accident-mortal-pe-bulevardul-aurel-vlaicu#formular_comentarii si vedeti acolo nene comentarii daca vreti sa va amuzati putin... Mai exista si Africa, si India si in general Asia. In UE nu cred sa existe tara unde sa se incalce mai des legislatia rutiera ca la noi. In USA iti pun pistolul in ceafa pentru aproape tot ce nu observa Politia Rutiera la noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 daca si parca...daca avea permis /daca nu'ntorcea/daca nu era basescu presedinte - nu mai conteaza. dupa cum vad eu lucrurile ambii sunt vinovati destul de tare. care e mai mult e discutabil, pana la urma oricare ar fi putut sa evite situatia daca respecta legea. oare cum ar fi fost daca o respectau AMANDOI? dar asta e deja SF partea buna e ca ambii vinovati au fost pedepsiti de data asta, si mai mult decat i-ar fi pedepsit legea - mi se pare OK. daca 1 ar fi fost nevinovat - probabil ca vinovatul ar fi scapat cu 2-3 spagi si interventii. intre atatia infractori scapati de lege sa vad ca macar selectia naturala mai functioneaza din cand in cand. Sincer sa fiu asta e genul de accident care consider ca ar trebui mediatizat la maxim. O campanie gen: - daca intorci pe linia dubla iti moare copilu'. sau tu. - daca esti "super-parinte" si-i iei lu' fitu' de 16 ani r6 o sa il iei cu necropsia Sa vada si unii si altii ca nu e bine, poate le mai vine la oameni mintea la cap. ca fiecare considera ca celalalt e de vina (motociclistu' da vina pe conservar si invers, da' la ai lui nu se uita obiectiv) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.