Emanuel Iancu Postat Noiembrie 19, 2015 Share Postat Noiembrie 19, 2015 Am o nelamurire legata de aprinderea la scuter, moto..Exista aprindere 2 timpi si aprindere 4 timpi, sau diferenta este doar din CDI ? Daca se poate fara misto, ar fi perfect.Nu sunt mecanic, meserias, etc..vreau doar sa surubaresc.. Multumesc anticipat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Noiembrie 19, 2015 Share Postat Noiembrie 19, 2015 nu exista aprindere 2T sau 4T sunt motoare in 2 timpi respectiv 4 timpi, fiecare cu managementul propriu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Noiembrie 19, 2015 Share Postat Noiembrie 19, 2015 da, stiu asta. Ma refer la faptul ca pe un motor 2 timpi, pot pune o aprindere de scuter 4t, si cu CDI de 2 timpi ? asta e intrebarea mea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Noiembrie 19, 2015 Share Postat Noiembrie 19, 2015 poti, dar nu o sa mearga ca si in reclama aia cu creditul.... raspunsul e NU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Noiembrie 19, 2015 Share Postat Noiembrie 19, 2015 (editat) aprinderea de la un scuter in 4 timpi sa inteleg ca da o scanteie cand trece prin dreptul la cititor, a doua oara cand trece nu da, sau cum ? Va rog sa nu va suparati..sunt mai putin decat incepator ) » Post actualizat in 19 Nov 2015 15:13Sau da scanteie si in timpul evacuarii ? Editat Noiembrie 19, 2015 de EmanuelEmy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Pazel Anton Postat Noiembrie 19, 2015 Share Postat Noiembrie 19, 2015 /index.php?/topic/204359-2-timpi-vs-4-timpi/ Gasesti aici diferentele dintre 2T si 4T si dupa poti deduce singurel daca merge sau nu ce vrei sa faci. Spor la citit. PS: Sfat: Daca mai ai nelamuriri da un search inainte ca altfel nu te va ajuta nimeni si vei fii si "atacat". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Noiembrie 19, 2015 Share Postat Noiembrie 19, 2015 La 2t are scanteie de cate ori pistonul e sus. la 4t din 2 in doua ture sau daca da scanteie la fiecare tura nu se intampla nimic pentru ca la inchiderea evacuarii nu are ce sa arda! iar la urmatoarea tura fiind pe compresie cu combustibil arde stiu ca e sinteza sintezei citeste ciclurile motoarelor cu ardere interna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Noiembrie 19, 2015 Share Postat Noiembrie 19, 2015 La 2t are scanteie de cate ori pistonul e sus. la 4t din 2 in doua ture sau daca da scanteie la fiecare tura nu se intampla nimic pentru ca la inchiderea evacuarii nu are ce sa arda! iar la urmatoarea tura fiind pe compresie cu combustibil arde stiu ca e sinteza sintezei citeste ciclurile motoarelor cu ardere interna. tocmai asta e nelamurirea mea..nu ai adus nimic nou la ea.. ) /index.php?/topic/204359-2-timpi-vs-4-timpi/ Gasesti aici diferentele dintre 2T si 4T si dupa poti deduce singurel daca merge sau nu ce vrei sa faci. Spor la citit. PS: Sfat: Daca mai ai nelamuriri da un search inainte ca altfel nu te va ajuta nimeni si vei fii si "atacat". ok, asta chiar ma ajuta.Multumesc mult din nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Noiembrie 19, 2015 Share Postat Noiembrie 19, 2015 CDI-ul si la 2T si la 4T (bineinteles un singur piston) da scanteie la fiecare tura pentru ca senzorul ia semnal de pe volanta, in principiu da merge 50cc 2t cu 50 cc 4t pentru ca ar trebui sa corespunda curba de avans, cam aceeasi compresie si turatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 19, 2015 Share Postat Noiembrie 19, 2015 mai - la electronice sunt multe chestii mai importante decat numarul de timpi ai motorului de la care iei bucati. nu prea poti sa le amesteci dupa ureche Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Noiembrie 19, 2015 Share Postat Noiembrie 19, 2015 mai - la electronice sunt multe chestii mai importante decat numarul de timpi ai motorului de la care iei bucati. nu prea poti sa le amesteci dupa ureche E simplu daca ai acelasi avans la aprindere prin captarea semnalului de pe volanta CDI-ul nu stie ce PMS i-a dat semnal asa ca "trosc" da scanteie de fiece data, este bun si pentru 2T si pentru 4T. Ca sa extrapolam virago 535 are un singur senzor pentru 2 cilindri in V (daca erau in linie era mai simplu). TCI-ul se ocupa cu calculul defazajului intre scanteile V-uli dar tot da o scanteie/tura/cilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Noiembrie 20, 2015 Share Postat Noiembrie 20, 2015 tot sunt in ceata, dar multumesc mult oricum ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Noiembrie 20, 2015 Share Postat Noiembrie 20, 2015 Te scot eu din ceaţă. CDI de scuter 2T potriveşte şi la scuter 4T. Se pierde o scânteie. Dacă fizic poţi monta senzorii pe motor, atunci nu ai nicio treabă. Mai pe înţeles de atât nu pot explica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Noiembrie 20, 2015 Share Postat Noiembrie 20, 2015 Te scot eu din ceaţă. CDI de scuter 2T potriveşte şi la scuter 4T. Se pierde o scânteie. Dacă fizic poţi monta senzorii pe motor, atunci nu ai nicio treabă. Mai pe înţeles de atât nu pot explica. e perfect atat..imi intareste o ipoteza pe care o crede-am. Multumesc mult ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihalache N. Marian Postat Noiembrie 27, 2015 Share Postat Noiembrie 27, 2015 Va salut, nu stiu daca am postat unde trebuie dar sper ca da... Am cumparat de curand un scuter Aprilia Scarabeo, pe injectie 49 cc 2t, dar care nu mai este pe injectie ci cu alimentare clasica. Am schimbat ambielaj, cilindrul,piston, semeringuri etc....Am demontat,remontat,verificat,referificat motorul si fiecare aspect care l-ar face sa nu functioneze.( aer fals...etc)... Intr-un final dupa vreo 2 luni de montaje si vreo 5 litri de benzina consumata "baraindu-l" in incercarea de a-l pornii., a pornit. Acum, problema este ca cu carburatorul nou nu merge decat daca astup cu mana gura lui( indiferent cate mii de regleje as face- deci cred ca chinezii au "scapat " un carb. def. pe piata)...., am trecut la carburatorul vechi "de firma" cu care functioneaza : cu nivelul mare, jiglerul de amestec(aer) este inchis la max. daca il reglez asa cum ar trebuii sa fie ( motorul se turaza si merge foarte frumos reglet ca :la carte") parcurg 30 m si motorul moare, de parca nu s-ar mai alimenta cu benzina( sau de parca ar avea nivelul mic, dar mai mare decat l-am dat nu se mai poate), Fum scoate cat un 650 la arat, Motorul nu are forta si abia ating 45 km/h dupa vreo 600 m. Am probat 3 carburatoare, l-am reglat de le-au sarit jigloarele, muzicuta este noua , Aprilia,( am verif. si pe-asta de 30 ori) , aer fals nu trage( am verificat fiecar cm2 al motorului.) Setul nou are compresie( am remontat setul vechi desi nu era uzat, si face la fel) Scuterul a fost al unui prieten si "fugea cu 80 - 90 km/h fara probleme ( cu setul vechi) Am uitat sa mai spun ca dimineata ca sa il pornesc trebuie sa astup carb. si sa dau la automat 1minut ca sa porneasaca. Am facut orice am stiut cu mare grija si atentie ( cu unul dinter carb. am dat de perete de nervi) si precautie, imi poate spune cineva vreo hiba de care nu stiu......inainte sa il duc la fier vechi ? O zi buna ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talibanu83 Postat Noiembrie 27, 2015 Share Postat Noiembrie 27, 2015 carcasa f aer si tubulatura dnu , nu lasa carb in bataia vantului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 27, 2015 Share Postat Noiembrie 27, 2015 jiglerul de amestec(aer) este inchis la max. cat de sigur esti ca ai un jigler care regleaza aerul ? nu cred ca s-au facut carburatoare in ultimii 20 de ani pt scutere/motociclete cu jiglere reglabile de aer.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihalache N. Marian Postat Noiembrie 27, 2015 Share Postat Noiembrie 27, 2015 am uitat sa spun ca bujia nu o gasesc inecata, deci nu supra limentarea este o problema, ci subalimentarea\ robinetul vacumatic testat, functioneaza. la astuparea carb. observ ca exista forta vacumatica. Am detinunt scutere Kimco 150cc, apr.Leonardo 125, honda, motociclete toate harburi reparate de mine de la 0. si toate au functionat de not 10 dar aceasta mi-a pus capac. » Post actualizat in 27 Nov 2015 10:16cat de sigur esti ca ai un jigler care regleaza aerul ? nu cred ca s-au facut carburatoare in ultimii 20 de ani pt scutere/motociclete cu jiglere reglabile de aer.... Regleaza amestecul de aer cu benzina, deci regleza cantit. de aer, cred , ma rog...cum am spus am probat si alte carb, filtru de aer exista, nu este in bataia vantului, dar ar fi trebuit sa mearga "cat de cat" si fara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Noiembrie 27, 2015 Share Postat Noiembrie 27, 2015 Daca ai dell'orto de 12 cred ca stiu care e rezolvarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihalache N. Marian Postat Noiembrie 27, 2015 Share Postat Noiembrie 27, 2015 (editat) Daca ai dell'orto de 12 cred ca stiu care e rezolvarea. Nu stiu de care este dar posibil sa fie. Deci care ar fi ? Inca o data mai spun ca daca reglez jiglerul de amestc asa cum trebuie ( 2,5 ture sau dupa ureche la turatie) motorul se tureaza frumos, nu mai scoate fum mult, dar cand plec la drum merge "subalimentat" si la un momentdat daca mai tin acceleratia la max moare....si desigur nu prindew nici 30 km/h cuiul pont. deschide si inchide perfect, carburatorul l-am curatat de vreo 5 ori cu substante speciale....etc Editat Noiembrie 27, 2015 de Mihalache N. Marian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cyanide Postat Noiembrie 27, 2015 Share Postat Noiembrie 27, 2015 Pai sa incepem cu inceputul. Cum ai trecut de la injectie la carburatie?, ai schimbat corpul de injectie cu un carburator si aia a fost sau ai modificat si aprinderea? Am facut si eu treaba asta la un Intruder M800 si a trebuit sa modific volanta, sa pun alti senzori si sa schimb cdi-ul. Deci operatia este mai complicata. Acum am o nedumerire: spui ca ai trecut iar la "carburatorul de firma" care are nivel si alte chestii specifice carburatoarelor, dar la inceput spui ca este pe injectie. Daca e pe injectie nu poti sa reglezi nivelul pentru ca benzina vine din pompa direct in injector. Esti sigur ca e pe injectie? Daca porneste doar cand astupi intrarea in carburator, amestecul este sarac rau, de asta nu are nici forta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihalache N. Marian Postat Noiembrie 27, 2015 Share Postat Noiembrie 27, 2015 Scuterul a fost modificat pana sa ajunga pe mana mea, si functiona ireprosabil oricine l-ar fi modificat ( prietenul meu il avea de cativa ani asa modificat) Carb. "de firma" era cel montat pe el cand l-am cumparat, ii spun de firma fiindca se vede ca nu e o chinezarie de 2 bani, Imi dau seama ce amestecul este in neregula, este sarac, dar la ce sa mai umblu ? si de ce trebuie sa am nivelul mare si jiglerul ala de amestec strans la max, sa mearga ( probabil aer fals, dar totul este verificat)....... Merci pentru raspuns ! » Post actualizat in 27 Nov 2015 11:21 Daca ai dell'orto de 12 cred ca stiu care e rezolvarea. Pai spunet-mi domnule Sandu, care este rezolvarea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Noiembrie 27, 2015 Share Postat Noiembrie 27, 2015 Dacă e carburator pentru 4T nu ai ce-i face, motorul 2T are depresiunea la admisie mult mai mică. Există şi posibilitatea să tragă aer fals dacă cere aşa de multă benzină la pornire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihalache N. Marian Postat Noiembrie 27, 2015 Share Postat Noiembrie 27, 2015 Scuterul a fost modificat pana sa ajunga pe mana mea, si functiona ireprosabil oricine l-ar fi modificat ( prietenul meu il avea de cativa ani asa modificat) Carb. "de firma" era cel montat pe el cand l-am cumparat, ii spun de firma fiindca se vede ca nu e o chinezarie de 2 bani, Imi dau seama ce amestecul este in neregula, este sarac, dar la ce sa mai umblu ? si de ce trebuie sa am nivelul mare si jiglerul ala de amestec strans la max, sa mearga ( probabil aer fals, dar totul este verificat)....... Merci pentru raspuns ! » Post actualizat in 27 Nov 2015 11:21 Pai spunet-mi domnule Sandu, care este rezolvarea ? Carburatorul e 2T ( yamaha din cat mi-a spus cineva)......... » Post actualizat in 27 Nov 2015 11:41 Carburatorul e 2T ( yamaha din cat mi-a spus cineva)......... O alta "treba" curioasa cum mi-a spus un mecanic, este ca acest motor are (din fabrica) o valva care sufla afara un, puff la fiecare rotatie a mo0torului falva e in contact mecanic cu ambielajul, am blocat-o dar aceasi chestie............ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Noiembrie 27, 2015 Share Postat Noiembrie 27, 2015 Vezi la carburator, cand scoti filtrul de aer, trebuie sa aiba 3 gauri. Incearca sa o astupi pe cea din partea cea mai de jos. Incearca pentru inceput ca solutie provizorie cu un betisor. S-ar putea sa fii surprins, am avut problema asta la un Aprilia SR si asa l-am rezolvat. Nu garantez ca asta e problema, dar merita sa incerci. Dincolo de asta, ca o curiozitate... De ce nu l-ai lasat pe injectie...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.