Sari la conținut

Postări Recomandate

buna ziua

printre altele am un maxiscuter aprilia scarabeo de 500cmc din 2003 si nu stiu ce problema are...

porneste perfect sta la relantii pana in 10 secunde dupa care se opreste

daca ii dau sprituri scurte din acceleratie reusesc sa merg cu el pana la 40km/h

i-am schimbat cdi si injector dar tot asa imi face

s-a mai lovit cineva de aceasta problema?!?

ma poate ajuta cineva cu reparatia lui?

sunt din arad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cand pui contactul trebuie sa apara un cod de eroare pe ledul immobilizatorului( un led rosu),in functie de palpairea acestuia ai un cod,dupa acest cod led immo poate ramane aprins continuu sau se stinge ,depinde de problema pe care o are

Editat de Maximo74
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zilele astea am sa verific toate furtunele sa vad daca nu trage aer gals pe undeva

apoi am sa schimb debitmetrul,cineva imi zice ca e sigur acela baiul...dar am mai avut cativa care au zis ca e sigur injectorul...si am doua acum...cdi-ul si am tot doua...

si pompele de benzina trebuie sa le verific mai in detaliu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,am un piaggio zip in 2t l-am segmentat acum 2 sapt i.am cumparat carburator nou si muzicuta noua pentru ca deabaea pornea si nu se ambala deloc,pana acum doua zile cand l.am pornit fara cureua de la transmisie se ambaleaza la maxim cand ii pun cureaua la loc nimic deaaba trage,nu stiu ce sa ii mai fac...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!am si eu un beverly de 200cmc si are o problema,il pornesc si se aude ceva care ramane cuplat,imi omoara bateria si daca ii dau curent de la alta baterie scuterul da sa porneasca fara sa pun contactul sau sa apas butonul de pornire,invarte singur de capul lui!ma poate ajuta cineva cu un sfat ceva?multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut marius ... Initial vroiam sa iti zic ca e blocat bendixul, dar am citit din nou si tin sa cred ca da, e blocat, dar din cauza contactului. Bendixul la electromotor are cuplaj electro-magnetic .. Daca un contact din "contact"(cel in care bagi cheia) e blocat din cauza calaminei sau a altui motiv ... El a ramas cuplat, de asta omoara bateria( se invarte intruna electromotorul) chiar daca nu se simte, rotita dintata de pe bendix "prinde " doar intro directie (ca pinioanele la bicicleta) ... Parerea mea e ca initial sa cureti contactul bine .. Sa nu aiba calamina. Daca nu, sa incerci sa probezi un altul.

» Post actualizat in 14 Feb 2016 20:46

Acum nush daca pornirea la u e ca la moto ... Contact+buton ... Daca e asa verifica butonul de pornire sa nu fie blocat (apasat) ... Daca e din contact ca la masina ... Verifica cum am zis in primul post.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt sfat,in wekend o sa verific si releul,asta in caz ca am sa l gasesc!

» Post actualizat in 17 Feb 2016 10:51

Am rezolvat,releul de pornire era de vina!multumesc de sfaturi

» Post actualizat in 17 Feb 2016 10:51

Am rezolvat,releul de pornire era de vina!multumesc de sfaturi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut am si eu o problema cu o aprilia rs 50 Nu pornește la automat , pornește numai la împins și așa dacă îi pun benzina în capul la piston și când pornește sta accelerata la maxim vreo 30 de sec după se oprește, vreo ideea ceva , va mulțumesc .

Editat de Bogdan Ionut
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce motor are, cumva am6 minarelli ? Nu ca ar avea o importanta capitala dar e bine de stiut E clar ca merge doar cat are benzina pusa de tine in capul pistonului. Faptul ca sta accelerata la maxim indica prezenta a prea mult aer in raport cu benzina . La carburator ai problema. Totusi schimba si bujia ca ar tr sa porneasca la buton daca i-ai pus benzina in cilindru. Inclusiv aerul fals tras pe undeva poate sa fie cauza.

Editat de Dragomir Ionut
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Va salut. Aprilia scarabeo 50cc 2t (injectie)- Problema initiala era ca se incingeau firele (mai ales de masa) pana se oprea motorul. Am localizat un fir albastru dubios pe care il conectasem eu la sasiu atunci cand am refacut motorul ( il conectasem acolo unde parea a fi locul lui) . Cu firul pus, bateria se incarca 13-14 V luminile sunt constante ( parca farul arde mult prea luminos) dar se incinge instalatia.

Am dat firul jos dar nu mai am masa la electromotor ( il ating de sasiu) porneste, si il dau jos, Motorul merge mult mai "usor"- relaxat si lumini nu se mai aprind decat cand turez motorul. Bateria nu se mai incarca. Si firele nu se mai incing. Folosesc o baterie de Matiz care este aproape noua( daca are importanta) Firul albastru( detul de gros ). este de masa( l-am sunat cu aparatul).. Am incercat sa dau masa la sasiu direct de la baterie, si acelasi lucru.

Am uitat sa spun ca atunci cand ating firul respectiv de motor sau sasiu se produce o mare flama ...( anormala as zice) . daca scot mufa de la regulatorul de tensiune ( cu mot. pornit) si ating iarasi firul atunci "flama" este normala pt. un fir de masa. Am desfacut toata "motoreta" de la cap la coada cautand un scurt sau ceva dubios. Deci firul albastru imi suna la porna de la baterie (-) daca il dau jos nu mai am masa nicaieri pe motoreta. Cu el pornit isi ia masa de la generator. Deci care-i problema? un fel de scurt intre masa bateriei si masa generata de generator ? Am incercat sa schimb regulatorul( am probat vreo 3) si toate se incing rau de tot (chinezesti). Cel original nu se incinge. Or fi altfel desi mufa e la fel. daca il ating de sasiu ( pe cel chinezesc face mare flama. Are vreo legatura rezistenta aia de ceramica, fiindca fad doar un fir ce iese din ea( la scuterul chinezesti are doua fire) . desi nu ampare in schema de mai jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK, treaba stă în felul următor:

Baterie de 4 carburatoare Keihin cvk 30 de pe un eliminator de 600 ce a fost desfăcută până la ultima piuliță pentru curățare. Cum reglez eu amestecul pe fiecare carb. separat? Nu vorbesc de sincronizare ci de amestecul aer-benzina. Nu am bujie transparentă deci caut soluții!

Editat de Motojurnal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut..pana ajung la un mecanic am zis sa intreb si aici poate cine stie ..ma ajuta...am un tmax din 2005 iar la relanti dupa ce se incalzeste bine cateodata nu mereu oscileaza turatiile..cat pe aici sa se opreasca motorul...specific la diagnoza nu a dat nici o eroare..ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...