Alex28 Postat Ianuarie 15, 2015 Share Postat Ianuarie 15, 2015 verifica sigurantele, exact asa imi facea si mie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Ianuarie 16, 2015 Share Postat Ianuarie 16, 2015 Ştie cine care este cauza la un rsv de nu mai vrea să invarta la automat? Apesi pe buton şi se aude releul , că şi cum ar fi ceva blocat şi nu lasă să învârte motorul...Ce releu se aude? Releul de pornire? Dacă da, caută unde-i releul, si da pe direct cele 2 borne. Dacă nu merge, verifica dacă ai curent sau electromotorul e gata. Ar mai fi si sprag clutch parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat Ianuarie 16, 2015 Share Postat Ianuarie 16, 2015 Tare imi este ca e altceva? A mai dat semne ca ar scapa bendixul? » Post actualizat in 16 Jan 2015 09:49 Poate s a prajit rahatul ala de releu de pornire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 16, 2015 Share Postat Ianuarie 16, 2015 ca sa fie bendixu tre sa auzi un zgomot ca invarte (chiar daca in gol). Sunt curios cum a elucidat el ca NU e bateria.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat Ianuarie 16, 2015 Share Postat Ianuarie 16, 2015 ca sa fie bendixu tre sa auzi un zgomot ca invarte (chiar daca in gol). Sunt curios cum a elucidat el ca NU e bateria.... La mine s a spart rulmentul de pornire si imi blocase tot sistemul de pornire. Cand apasam butonul de start nu se intampla nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Ianuarie 17, 2015 Share Postat Ianuarie 17, 2015 (editat) Asa e cu italiencele astea ..iti aduc satisfactie maxima cat merg ,dar cand se strica...d-zeu cu mila .bagi mana adanc in buzunar .Piese second in tara ,pwula ! Te duci frumos la repr si cumperi de nou frate ) In cel mai bun caz gasesti second pe ebay.Daca ai noroc .Din acest punct de vedere Japan > E.U. Eu ....in ~10 ani de japo ,am schimbat o siguranta ,un bec faza lunga,si curatat niste mufe ...Asta e.Plusuri si minusuri .Vrei exclusivitate ?Platesti frate Editat Ianuarie 17, 2015 de Fatal Fury Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 17, 2015 Share Postat Ianuarie 17, 2015 Asa e cu italiencele astea ..iti aduc satisfactie maxima cat merg ,dar cand se strica...d-zeu cu mila .bagi mana adanc in buzunar .Piese second in tara ,pwula ! Te duci frumos la repr si cumperi de nou frate ) In cel mai bun caz gasesti second pe ebay.Daca ai noroc . Din acest punct de vedere Japan > E.U. Eu ....in ~10 ani de japo ,am schimbat o siguranta ,un bec faza lunga,si curatat niste mufe ... Asta e.Plusuri si minusuri .Vrei exclusivitate ?Platesti frate Eu n-am inteles nimic din postarea ta. Mi se pare cel mai idiot cliseu sincer.... Omu a zis ca nu-i porneste mobra, si tu vii si vomiti un cliseu despre italience, despre exclusivitate etc... Sau esti si tu unu din ala care umple randurile celor care-si dau cu parerea despre ''italience'' sau care ''au prieteni care au avut si ei o Aprilia",nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baz-v8 Postat Ianuarie 18, 2015 Share Postat Ianuarie 18, 2015 Gata am rezolvat problema, era releul ăla de lângă baterie... Mulţumesc pt sfaturi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragos T Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 Salut baieti. Am un RSV MIlle 2001 , 45000 km si se aude o bataie la ambreaj, daca ating foarte usor levierul ambvreajului zgomotul dispare.Stie cineva despre ce ar putea fi vorba si cum pot remedia beleaua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 Salut baieti. Am un RSV MIlle 2001 , 45000 km si se aude o bataie la ambreaj, daca ating foarte usor levierul ambvreajului zgomotul dispare.Stie cineva despre ce ar putea fi vorba si cum pot remedia beleaua? Cred ca mai bine ai merge la un service. Poate fi de la un reglaj prost al cablului pana la furca, placi, oala etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 Salut baieti. Am un RSV MIlle 2001 , 45000 km si se aude o bataie la ambreaj, daca ating foarte usor levierul ambvreajului zgomotul dispare.Stie cineva despre ce ar putea fi vorba si cum pot remedia beleaua? cred ca sunt discurile uzate. la 916 la fel imi facea. cand zic discurile, ma refer la dintii de ghidare sau cum se numesc, nu la uzura ferodo » Post actualizat in 28 Jan 2015 11:27 ma jur ca nu te mai ajut cu nimic daca nu gasesti nici aici. http://valvetrain.kpmivalvetrain.com/viewitems/ducati-monster-st2-900-supersport-800-2000-to-2007/r-ducati-monster-st2-900-supersport-800-motorcycle » Post actualizat in 28 Jan 2015 11:31 scuze, nu am vrut sa-ti scriu tie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragos T Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 Ms pentru raspunsuri.Am mai auzit pareri ca r putea fi rulmentul de presiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 mai bine mergi la un mecanic, si preferabil nu la vreun idiot obisnuit cu japoneze care are pareri ''destepte'' despre italience ( PS: RSV are motor austriac, facut de Rotax) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 29, 2015 Share Postat Ianuarie 29, 2015 Salut baieti. Am un RSV MIlle 2001 , 45000 km si se aude o bataie la ambreaj, daca ating foarte usor levierul ambvreajului zgomotul dispare.Stie cineva despre ce ar putea fi vorba si cum pot remedia beleaua? Un idiot obisnuit cu japoneze (asa cum spune prietenul de mai sus) spune ca ar putea fi slabe niturile de la oala de ambreiaj,sau uzura rulmentului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 29, 2015 Share Postat Ianuarie 29, 2015 Un idiot obisnuit cu japoneze (asa cum spune prietenul de mai sus) spune ca ar putea fi slabe niturile de la oala de ambreiaj,sau uzura rulmentului. TNG am avut de-a face suficient cu mecanici si pseudo-mecanici care au o atitudine ingusta vis a vis de celelalte motoare in afara japonezelor..... N-are sens sa te bagi pe fir,din cate am vazut pe forum,nu te incadrezi deloc in categoria asta (ai lucrat chiar si pe RSV ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragos T Postat Ianuarie 29, 2015 Share Postat Ianuarie 29, 2015 Multumesc TNG.Oricine are o parere pertinenta nu se poate incada in categoria idiotilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 29, 2015 Share Postat Ianuarie 29, 2015 (editat) Exact.Mai putin baz-v8 ) sau 8.1 )) El iti poate spune cum sa cresti puterea la RSV si ce tiuning sa-i faci Editat Ianuarie 29, 2015 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 30, 2015 Share Postat Ianuarie 30, 2015 mai bine mergi la un mecanic, si preferabil nu la vreun idiot obisnuit cu japoneze care are pareri ''destepte'' despre italience ( PS: RSV are motor austriac, facut de Rotax) Tu nu te lasi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat Februarie 3, 2015 Share Postat Februarie 3, 2015 (editat) APRILIA TO ENTER MOTOAMERICA SUPERSTOCK 1000 CLASS The first race of the 2015 MotoAmerica series is just around the corner, yet manufacturers, race teams, and riders are still making some big announcements. Most recently, Aprilia USA announced that it will officially compete in the MotoAmerica Superstock 1000 class. The last time that Aprilia was officially involved in racing stateside was in 2009, when Chaz Davies raced for the Factory Aprilia Millennium Technologies Team in the Daytona SportBike class, aboard an RSV1000R. Davies took home two second place finishes that year, and finished 9th overall. For 2015, Aprilia has paired with HSBK Racing, who in 2014 helped take Dustin Dominguez to a second place finish in the SuperSport championship.According to Aprilia, the newly formed Aprilia HSBK Racing Team will have two riders, and will race Aprilia RSV4 Factory machines. The two rider line-up will be announced at a later date, Aprilia says. For now, we'll revel in the idea that more manufacturers are coming out to play in 2015. More info on Aprilia’s MotoAmerica racing plans, and future racing plans, from the press release below:New York - Aprilia USA is proud to announce an official entry to compete in MotoAmerica Superstock 1000 series. A newly formed two rider team will race the Italian RSV4 Factory machines under the team title “Aprilia HSBK Racing”. Aprilia HSBK Racing Aprilia USA has officially partnered with HSBK Racing to lead the MotoAmerica program and to provide racing development services for privateers competing on Aprilia RSV4 machines.The two rider line-up will be announced by the newly formed Aprilia HSBK Racing Team. Phil Read Jr., Marketing & Communications Director, Piaggio Group Americas“Aprilia is a racing brand, it is in our DNA. The passion for racing is what drives our ambitions and a relentless determination for success. The new MotoAmerica Superstock series offers a critical step to developing future champions and gives Aprilia USA the ideal opportunity to go racing with the RSV4 Factory. But this is only the first step of a longer plan and we look forward to some exciting racing this year.” Bobby Shekarabi – Team Principal, HSBK Racing“Since its conception, HSBK Racing has been focused on bringing the Aprilia RSV4 on the national racing stage. Partnering with Aprilia is a perfect fit as we are a franchised dealer for the brand with strong race experience. The Aprilia RSV4 is the premier bike in its class, we are excited to get this amazing bike on the grid and take it to the podium." About Aprilia Racing:Aprilia boasts 54 World Titles (38 in MotoGP, 7 in World Superbike and 9 in off-road disciplines) making it one of the most victorious brands on a global level in motorcycle racing and the most successful among the European brands. http://www.sportrider.com/aprilia-to-enter-motoamerica-superstock-1000-class/ » Post actualizat in 01 Mar 2015 21:51Salutare! Astazi am schimbat uleiul si antigelul. Mai am de schimbat lichidul de frana si uleiul din furca. Pentru uleiul din furca vreau sa ma programez la TNG, trebuie sa vorbesc cu el. Cam frig, ca am stat afara, dar a fost OK. Am vrut sa schimb si filtrul de aer cu unul K&N insa e diferit de original, si ma cam grabeam ca am prindea noaptea si nu am stat sa vad cum vine prins, il voi pune weekendul ce vine. Ce m-a enervat a fost ca nu poti scoate uleiul din radiatorul de ulei decat pana la jumatate, acolo are mufele pentru furtune, pe care n-am vrut sa le desfac din colierele originale. O varianta (pe care am gandit-o dupa ce am ajuns acasa) ar fi fost sa culc mobra pe o parte, sa se scurga uleiul din radiatorul respectiv. Taranii de la reprezentanta, cand au umblat ultima data, desi nu stiu ce au cautat sub rezervor, au uitat sa puna furtunele de supraplin si aerisire. Era plin de mizerie sub rezervor, in dreptul mufelor furtunelor, plus vopseaua galbena de la benzina scursa aiurea. Bujiile, se pare ca am cumparat doar 2, le iau saptamana asta si pe celelalte 2. Bateria am tinut-o in casa pana azi, a pornit instant, n-a fost nevoie de incarcare. Mai am sa ii fac asigurare si e gata de sezon, astept vremea frumoasa. Mereu uit sa fac poze... ma iau cu treaba si uit total. » Post actualizat in 02 Mar 2015 14:42edit Editat Februarie 3, 2015 de Adyp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat Martie 14, 2015 Share Postat Martie 14, 2015 Hai sa mai revigoram topicul asta. Demontat link suspensie , spalat, inlocuit rulmenti, semeringuri si bolturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baz-v8 Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 (editat) amintiri ... Editat Martie 23, 2015 de baz-v8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 se jucau copiii pe ea ca pe trabant in fata blocului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baz-v8 Postat Aprilie 6, 2015 Share Postat Aprilie 6, 2015 multe combinatii ... pff si ce de bani se fac din astea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat Aprilie 7, 2015 Share Postat Aprilie 7, 2015 » Post actualizat in 07 Apr 2015 18:12Munca de vreo 2 ore. Am imbracat in folie de aluminiu adeziva airbox-ul, sa nu mai dea caldura in el asa tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 7, 2015 Share Postat Aprilie 7, 2015 » Post actualizat in 07 Apr 2015 18:12 Munca de vreo 2 ore. Am imbracat in folie de aluminiu adeziva airbox-ul, sa nu mai dea caldura in el asa tare. Felicitari,a iesit frumos!Mai ramane sa vezi cat de bine sta adezivul la caldura..se inmoaie si se dezlipeste,sau se lipeste mai tare Am tot citit de acest mic tuning..ma gandeam sa-i fac si eu la hayabusa,dupa care mi-am dat seama ca nu prea conteaza. Adica daca moto sta mult pe loc la relanti,da, posibil sa infuenteze,dar o data ce te deplasezi, airbox-ul o sa ia temperatura aerului aspirat sau ce intra prin ram air. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.