Adrian B Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 fesu' nu stiu cum sa formulez, ca sa nu par prost De ce ai investit atat intr-un motor? Din curiozitate sa vezi cum iese? Adica atata putere unde o pui jos? si V ul are limitarile sale....(V2 ul ma refer).....sigur ai ales platforma potrivita pt ce vrei sa faci? N-o sa incep cu cacaturi din alea gen "cu banii astia iti luai motor nou". Ca eu sunt apostrofat pe forum ca vreau sa schimb o FURCA si o ROATA, is curios ce ti-ar zice tie baietii....... Ti-ar sugera sa-ti iei alt motor,asa cum mi-au sugerat si mie..... Da' oricum,cazu' tau e oleaca dus la extrem ,zic eu........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Pfff, urca-te o data pe un RSV si nu o sa mai pui intrebari... Pe mine ma uimeste motoreta asta (inca). Adica Ciclistica de fuge Honda sub plapuma, Putere cu un caracter aparte, ceva ce nu am mai simtit cu altele, Suspensie pe care o simti extraordinar, CUPLU excelent, foarte utilizabil, nu extremisme de pus pe circuit (desi pun pariu ca face o figura frumoasa) Pachetul asta, acompaniat de un sunet si un aspect unic, fac vraja perfecta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian B Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Pfff, urca-te o data pe un RSV si nu o sa mai pui intrebari... Pe mine ma uimeste motoreta asta (inca). Adica Ciclistica de fuge Honda sub plapuma, Putere cu un caracter aparte, ceva ce nu am mai simtit cu altele, Suspensie pe care o simti extraordinar, CUPLU excelent, foarte utilizabil, nu extremisme de pus pe circuit (desi pun pariu ca face o figura frumoasa) Pachetul asta, acompaniat de un sunet si un aspect unic, fac vraja perfecta! Aoleu nene, hai te rog Am mers chiar acu' 2 sapt pe RSV si iar nu m-a dat pe spate... No offense, dar la ciclistica eu zic ca nu e mai buna ca un gsx-r 750.... Putere: TLR ii da muc la putere (Nu zic eu,o zic altii mai experti). Suspensia nu ma pronunt, n-am mers asa incat sa simt cum e (adica incat sa-mi permit sa mi dau cu parerea). Dar mai ales la varianta R stiu ca ar trebui sa fie buna (Ohlins ul ala). Cuplul ca un V2 1000cc superbike (gen SP1/SP2/ TLR ) Imi place RSV, chiar ma tenta la un moment dat.... Adica imi place cum arata...si-mi place foarte mult cum stai pe ea (adica cum stateam eu pe ea,pozitia), rezervorul e scobit incat o tii foarte bine... Nu m-a dat pe spate sunetul onboard (adica de pe ea), nu m-a dat pe spate cuplul si puterea... Iar ciclistica nu-mi permit sa spun nimic pt ca nu am mers suficient cat sa eman pareri. Sper ca exprimarea mea a fost pertinenta si decenta,sa nu va luati de mine c-am zis ceva nasol de RSV,doar mi am exprimat parerea cat am apucat sa merg eu cu ea (atata tot).. Aaa era sa uit: nu exista motor cu bord mai de CA.CA.T ca RSV ul...............daca e un lucru care NU MI A PLACUT NICIODATA e bordu ala obosit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 ... Turboul ala cred ca ar merge si pe o Scania . Mi s-a facut pielea de gaina cand am vazut pistoanele si turbina. De conversia la 1100 am auzit numai chestii bune dar la nivelul de atentie si bani investiti cred ca iese ceva balistic. In sfarsit va vea puterea sa se si tina dupa miare. Ha ha... Sper doar ca odata construit frankenV2-ul sa si tina cat mai mult. Super proiectul, respectele mele pentru nebunia de a comite atatia bani in motorul asta si astept cu nerabdare rezultatul! +poze cu etapele lucrarii +film la final Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 @mistery, am un filmulet de acum 2 ani cand am cochetat cu turbo pe rsv dar nu l-am tinut decat in teste un pic din lipsa de timp. acum am o luna la dispozitie deci il pot pune pe picioare ca sa spun asa... sunetul este d-am pwulea pe youtube, nu stiu de ce dar here goes nothing... http://www.youtube.com/watch?v=XNTu_LqCG7E pardon, e de un an Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian B Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 (editat) Mi-am luat RSV. E de k.k.t ) Editat Iunie 29, 2012 de Adrian B Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 nu ai nimerit tu unul nou noutz sau ....ce ? argumenteaza si lamureste`ne si pe noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian B Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 (editat) nu ai nimerit tu unul nou noutz sau ....ce ? argumenteaza si lamureste`ne si pe noi Nu e de mine, mi-am dat seama ca nu mi mai place viteza, vitezanele... Credeam ca e doar un text pe care mi-l spun singur noaptea ,gen auto-prostire....dar cat am mers pe RSV acum imi dau seama ca nu mi place viteza ....punct Motocicletei n-am ce sa-i reprosez, absolut nimic Plang dupa SV650 ul meu ) O sa postez poze diseara, sa ma laud.. Acu sunt la munca dupa ce am batut 600 km pe motor fara sa dorm Editat Iunie 29, 2012 de Adrian B Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
incult Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 (editat) Adrian, fa-l Tuono si s-ar putea sa-l pastrezi mai mult timp. Editat Iunie 29, 2012 de incult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian B Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 Adrian, fa-l Tuono si s-ar putea sa-l pastrezi mai mult timp. Vreau sa intreb de consum,dar fara sa-mi sariti in cap cu k.k.turi gen " fraiere, ai motor de 1000cc, vrei sa consume 5 %?" Vreau sa stiu,daca e vb de cruising , care e viteza de croaziera optima pt consum, in ce regim de turatii..... Am scos prin munti pe ceata, pe curbe cu a 2-a si a 3-a 8.4 % ,apoi 7.4 %.....si cred ca poate sa scoata lejer 6.5 %... Inca ceva, inca imi prind ureschile, limitatorul ala 'optic' din bord (ledul ce palpaie), pot sa-l setez la orice turatie, el nu are decat rol de informare,corect? adica nu are nici o influenta asupra comportamentului mobrei,nu? LE: Cat are RSV ul 'stock' pe spate, 190/55/ 17 sau 190/50 / 17? Ca vad informatii contradictorii pe net..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 ti-am mai zis eu treaba cu consumul. nu are nimeni grija de reglat amestec si sincronizare (pentru cei ce nu stiu da, rsv-ul nu are sonda lambda si are doua potentiometre pe ecu de unde se regleaza amestecul. in functie de amestec se face si sincronizarea. trebuie un analizor de gaze cu doua sonde. orice service auto mai rasarit o idee are asa ceva.) cat despre gume rsv-ul pana-n 2004 vine cu 180/55 si 190/55 si 120/65 si 120/70, din fabrica si trecute in carte. cel putin al meu e omologat cu ambele dimensiuni. dar cum la noi rar-ul e cel putin degeaba rsv-ul unui prieten are trecute in carte doar doua dimensiuni, 190/55 si 120/70... ce mi se pare aiurea in schimb e faza cu 180-ul. 180 se reteaza la o janta de 5.5, pe cand rsv-ul are de 6. cel mai bine m-am inteles cu 190/55 in schimb, profil ascutit si pata de contact mai mare. 180-ul desi stiu ca o sa sune ciudat mi s-a parut de toata jena. chiar si in oras ajungeam la capatul lui, cand ma dadeam pe serpentine imi fugea... nasol, ce sa zic? si nu, nu era vechi, era nou-nout, dunlop qualifier rr, asta dupa ce avusesem tot q rr pe spate, tot nou (de fapt setul, eu le schimb pe ambele la 6-7000 maxim) deci nu e vorba de alta guma total diferita. si mai e ceva: eu reglez suspensiile si in functie de inaltimea gumei (masurata, nu ce scrie pe ea ca mai tot timpul are alt diametru decat calculul clasic x% din latime). si cand spun ca reglez suspensiile nu ma refer la sag ci chiar la inaltimea lor si din jug (in caz ca pun 65) si din amortizorul de spate (da, rsv-ul are reglaj de inaltime din fabrica, si pe sachs si pe ohlins) sau poate pur si simplu am eu un mers kamikaze. oricum, mie personal nu mi-a placut neam 180-ul... ah, am uitat de shift-light! apesi pe "c" o secunda si ii dai drumul, acul o sa se miste pana unde e setat. daca mai apesi o data se misca 50 sau 100 de ture mai sus, nu mai tin minte exact. daca tii apasat continuu pe el o sa sara din mie-n mie. il setezi de la 6000 in sus, sub nu vrea. eu il tineam la 10250 ca acolo are puterea maxima si cand schimb treapta "cade" in cuplu. liniutze-style acum dupa ce o termin si ma duc pe dyno o sa vad unde o sa am caii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 2,3 poze adi`adrian cu rsv`ul?felicitari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 ti-am mai zis eu treaba cu consumul. nu are nimeni grija de reglat amestec si sincronizare (pentru cei ce nu stiu da, rsv-ul nu are sonda lambda si are doua potentiometre pe ecu de unde se regleaza amestecul. in functie de amestec se face si sincronizarea. trebuie un analizor de gaze cu doua sonde. orice service auto mai rasarit o idee are asa ceva.) cat despre gume rsv-ul pana-n 2004 vine cu 180/55 si 190/55 si 120/65 si 120/70, din fabrica si trecute in carte. cel putin al meu e omologat cu ambele dimensiuni. dar cum la noi rar-ul e cel putin degeaba rsv-ul unui prieten are trecute in carte doar doua dimensiuni, 190/55 si 120/70... ce mi se pare aiurea in schimb e faza cu 180-ul. 180 se reteaza la o janta de 5.5, pe cand rsv-ul are de 6. cel mai bine m-am inteles cu 190/55 in schimb, profil ascutit si pata de contact mai mare. 180-ul desi stiu ca o sa sune ciudat mi s-a parut de toata jena. chiar si in oras ajungeam la capatul lui, cand ma dadeam pe serpentine imi fugea... nasol, ce sa zic? si nu, nu era vechi, era nou-nout, dunlop qualifier rr, asta dupa ce avusesem tot q rr pe spate, tot nou (de fapt setul, eu le schimb pe ambele la 6-7000 maxim) deci nu e vorba de alta guma total diferita. si mai e ceva: eu reglez suspensiile si in functie de inaltimea gumei (masurata, nu ce scrie pe ea ca mai tot timpul are alt diametru decat calculul clasic x% din latime). si cand spun ca reglez suspensiile nu ma refer la sag ci chiar la inaltimea lor si din jug (in caz ca pun 65) si din amortizorul de spate (da, rsv-ul are reglaj de inaltime din fabrica, si pe sachs si pe ohlins) sau poate pur si simplu am eu un mers kamikaze. oricum, mie personal nu mi-a placut neam 180-ul... ah, am uitat de shift-light! apesi pe "c" o secunda si ii dai drumul, acul o sa se miste pana unde e setat. daca mai apesi o data se misca 50 sau 100 de ture mai sus, nu mai tin minte exact. daca tii apasat continuu pe el o sa sara din mie-n mie. il setezi de la 6000 in sus, sub nu vrea. eu il tineam la 10250 ca acolo are puterea maxima si cand schimb treapta "cade" in cuplu. liniutze-style acum dupa ce o termin si ma duc pe dyno o sa vad unde o sa am caii. scuze, eram de abia trezit din somn 180/55 si 190/50 are din fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
incult Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 Corect. Eu din pacate am doar 180 in carte si trebuie sa trec pe la RAR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 fa cum fac si eu: ia-ti o coaja de guma care mai are profil si nu e totusi crapata, cat mai ieftin posibil si tine-o pentru rar/itp. eu am una din 2003 si am folosit-o de doua ori pana acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
incult Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 E si asta o solutie, chiar daca o sa-mi faca omologare dupa specificatiile producatorului cu 190/50, tot cu 190/55 o sa ma prezint si aceeasi problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian B Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 bag 2 poze facute azi cu tel, din pacate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 Arata foarte bine, pare a fi ultimul model din seria respectiva(2002-2003?). Ce nu-ti place la ea? Cat ai dat pe ea? Avea dealerul local de M Guzzi si un Rsv 2001 de vanzare. Pretul...4500 euro. Evident ca sta in acelasi loc de 6 luni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 (editat) arata excelent,FELICITARI!!! imi place!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!sa o stapanesti sanatos fara incidente ,eu nu pot sa fac o comparatie cu ce ai avut inainte , e din alta galaxie asta Editat Iulie 1, 2012 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 Arata foarte bine, pare a fi ultimul model din seria respectiva(2002-2003?). Ce nu-ti place la ea? Cat ai dat pe ea? Avea dealerul local de M Guzzi si un Rsv 2001 de vanzare. Pretul...4500 euro. Evident ca sta in acelasi loc de 6 luni. sunt mai scumpe afara decat in romania. da' si 4500 pe un 2001...:| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 Sunt multi visatori aici. Vad aceleasi mobre la vanzare de 6 luni, poate poate o pica prostul. De VTR Sp nu mai spun, 4-5-6000 euro pe un motor vechi de 10 ani, cu 30-40000 km facuti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian B Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 (editat) Sunt multi visatori aici. Vad aceleasi mobre la vanzare de 6 luni, poate poate o pica prostul. De VTR Sp nu mai spun, 4-5-6000 euro pe un motor vechi de 10 ani, cu 30-40000 km facuti. Asta incerc sa subliniez si eu... Am dat 450 eur + SV 650 ul meu (SV care trebuia inmatriculat si gumele schimbate, ca erau de nefolosit).... Pe un RSV din 2002..... De ce as da peste 3500 eur pe un SP1? Dupa ce am mers cu RSV asta imi dau seama ca daca aveam bani de SP1 si daca luam SP1 eram complet retard. Corect, n am mers pe SP1, dar pt aproape 1000euro diferenta de pret (sau poate chiar mai bine) SP1 nu stiu cu ce poate fi mai bun....... repet, vorbim de aproape o mie de eur DIFERENTA........ daca bag 1000 eur in motoru asta, ma cac si pe SP2...... Si acum cateva poze..(ultima e special pt fazele alea gen cocalaresti de care radem toti ,cu slapi pe motor: ei bine eram doar in CHILOTI. Da, in chiloti, fara nimic in picioare:) ) Astept lupii moralisti Daca e cineva interesat de motoreta, 2600 euro pret FIX sau schimb cu Suzuki SV 650 model 2006 + (+ diferenta) Are 25000 km, 2-3 zgarieturi pe partea stanga (asa am luat-o), in rest arata si merge tipla. Gume bune, ulei schimbat de 1800 km, kit de lant schimbat anu asta,vine cu capac monopost doar (fara sa, dar are scarite pasager), toba stock. Editat Iulie 1, 2012 de Adrian B Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 3500 inca nu este un pret urias. Aici nu gasesti sub 4500-5000, iar de Sp2 nici nu mai spun, 6-7000. Eu unu, cu banii astia prefer sa imi indeplinesc un vis vechi, si sa-mi cumpar un Goldwing. Honda are cateva parti bune care nu pot fi de neglijat, dar parca este prea "eclusivista" pt omul ce are nevoie de motor si pt altceva decat circuit, we si ocazionala defilare. Nici Aprilia nu e tocmai mobra ideala pt touring.Ca idee, in ultimele 2 luni am facut un pic peste 5500 km cu 2 motoare diferite, fara mers la piata, doar ture de we. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian B Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 3500 inca nu este un pret urias. Aici nu gasesti sub 4500-5000, iar de Sp2 nici nu mai spun, 6-7000. Eu unu, cu banii astia prefer sa imi indeplinesc un vis vechi, si sa-mi cumpar un Goldwing. Honda are cateva parti bune care nu pot fi de neglijat, dar parca este prea "eclusivista" pt omul ce are nevoie de motor si pt altceva decat circuit, we si ocazionala defilare. Nici Aprilia nu e tocmai mobra ideala pt touring.Ca idee, in ultimele 2 luni am facut un pic peste 5500 km cu 2 motoare diferite, fara mers la piata, doar ture de we. TOTAL de acord........de aia si ma bate gandu' sa renunt la RSV..... Ce nu mi place NEAM este sunetul cand sunt pe ea.........da-l in pwla mea ce urat ,nu suna deloc a V2.... Si RSV iarasi nu mi inspira deloc a fi o mobra de touring........si oricum mi se pare o mobra pt un omulet cu bani......(which I am NOT) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.