Sari la conținut

Detinatori de Aprilia RSV


freeman
 Share

Postări Recomandate

1.80 maxim! :) si 90 de kile...

cam p'acolo estimez si eu statura maxima care poate fi acomodata cat de cat ok de un RSV4. Daca ai peste, poti avea in vedere si alternativa - Tuono V4R

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Ce frumos stau ele aliniate cu Ohlinsurile la vedere :) Asa multe sunt in Ct?

 

A mea a intrat la caldurica si ne asteapta o iarna lunga:

post-33933-0-21960600-1478440680_thumb.jpgpost-33933-0-16014700-1478440684_thumb.jpgpost-33933-0-00443200-1478440688_thumb.jpg

A primit manete goldeanu :D si crash paduri la roata.

I-am refacut cu Helicoil filetul la unul din cele 2 suruburi ce tin rezervorul. Trebuie sa fac acelasi lucru si la 2 din 4 suruburi de la aripa spate.

Mai am pe raft si un indicator de treapta de viteza ce asteapta sa fie montat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)) Pentru ca sunt "foldable" si sunt 'eftine. La singurul track day la care am participat am stat cu morcovu' ca la cea mai mica buseala rup manetele si nu mai am cu ce sa ma dau. Aveam carene de schimb, scarite, dar manete nu aveam. Asa, le am pe astea care teoretic se pliaza daca e sa cad si le voi avea si pe cele stock in caz de ceva. Si imi place feelingul cu ele scurte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt proaste tocmai prin faptul ca sunt scurte.

Cu cea de ambrieiaj nu debreiez complet - pe termen mediu buba cutie. Problema cu manetele scurte este ca iti forteaza mainile spre interiorul ghidonului ceea ce nu e bine.

Pentru ca tot vorbeai despre circuit, nicaieri in WSBK sau GP nu se folosesc manete scurte. ;)

 

10 dolari setul - daca ai dat mai mult ai luat teapa dubla :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recunosc ca nu stiam nimic din ce zici tu! O voi regla pe cea de ambreiaj cat mai departe de ghidon ca sa apas mai mult pe ea sau pur si simplu le lungesc, ca au si reglaj pe lungime.

Si da, am luat teapa cam tripla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sorry, dude...

Daca ai manetele originale, compara de curiozitate profilul acestora si ai sa vezi ca sunt foarte diferite. Asta e si motivul pt care cu maneta de ambreiaj, cei mai multi au probleme.

In sezonul asta am montat 3 seturi pe trei motociclete diferite. Toti trei motociclistii s-au intors sa monteze manetele originale :)

Foloseste loctite pe acele surubelele care permit extinderea. Majoritatea se desfileteaza si pierzi piesa mobila.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratili vostru are tot manete scurte. Or avea o logica în moto GP dar cum suntem niște utilizatori obișnuiți cred ca balanta înclină mai mult spre preferință personala. Eu printre primele modificări pe care le'am făcut a fost sa schimb manelele cu unele short :) Pe SV cum nu găseam ce îmi doream țin minte ca le-am tăiat direct la bomfaier și le'am polizat cu șmirghel :)

Editat de SyDemon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Ziceam ca iarna asta voi trimite ECU la remapat. Mai exact vreau sa i se puna ultima varianta de harta lansata de Aprilia si activata optiunea "open loop", care dezactiveaza sonda lambda, modificare necesara in cazul in care ai tobe si filtru de aer sport.

Am luat legatura cu Gabro (un tuner italian) care mi-a cerut 250E+transport pentru a-mi scrie o harta personalizata care "greatly improves rideability" si a-mi activa "open loop". I-am zis ca vreau doar ultima harta de la Aprilia si open loopul. Nu a mai raspuns. :)

L-am gasit in schimb pe Griff de la Aprilia Performance UK care a zis ca imi face ce vreau eu cu 60Lire + transport.

Pe ambii i-am gasit pe facebook.

Dupa modificarea asta va fi nevoie si de o resincronizare a clapetelor de acceleratie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca aveai 1st gen, rezolvai cu vreo 70 euro cu Gabro, era mai usor (schimbai doar EPROMU). La 2nd gen,din ce spui tu, pare mai 'complicat'..


Sunt curios ce v-a impins spre 2nd gen, pe cei care detineti modelul asta. Banuiesc ca doar din ratiuni ce tin de estetica. Din cate stiu,dpdv al ciclisticii 1st gen este foarte reusit (poate chiar mai reusit decat 2nd gen). Iar dpdv al puterii, 1st gen se poate aduce lejer la puterea 2nd gen (cu throttle body de 2nd gen, intake manifold, eprom, tobe, etc).


Era doar o intrebare, nu dati cu pietre :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...