dan.c. Postat Noiembrie 6, 2016 Share Postat Noiembrie 6, 2016 ) Pentru ca sunt "foldable" si sunt 'eftine. La singurul track day la care am participat am stat cu morcovu' ca la cea mai mica buseala rup manetele si nu mai am cu ce sa ma dau. Aveam carene de schimb, scarite, dar manete nu aveam. Asa, le am pe astea care teoretic se pliaza daca e sa cad si le voi avea si pe cele stock in caz de ceva. Si imi place feelingul cu ele scurte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 7, 2016 Share Postat Noiembrie 7, 2016 Sunt proaste tocmai prin faptul ca sunt scurte. Cu cea de ambrieiaj nu debreiez complet - pe termen mediu buba cutie. Problema cu manetele scurte este ca iti forteaza mainile spre interiorul ghidonului ceea ce nu e bine. Pentru ca tot vorbeai despre circuit, nicaieri in WSBK sau GP nu se folosesc manete scurte. 10 dolari setul - daca ai dat mai mult ai luat teapa dubla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Noiembrie 7, 2016 Share Postat Noiembrie 7, 2016 Recunosc ca nu stiam nimic din ce zici tu! O voi regla pe cea de ambreiaj cat mai departe de ghidon ca sa apas mai mult pe ea sau pur si simplu le lungesc, ca au si reglaj pe lungime. Si da, am luat teapa cam tripla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 7, 2016 Share Postat Noiembrie 7, 2016 (editat) Sorry, dude... Daca ai manetele originale, compara de curiozitate profilul acestora si ai sa vezi ca sunt foarte diferite. Asta e si motivul pt care cu maneta de ambreiaj, cei mai multi au probleme. In sezonul asta am montat 3 seturi pe trei motociclete diferite. Toti trei motociclistii s-au intors sa monteze manetele originale Foloseste loctite pe acele surubelele care permit extinderea. Majoritatea se desfileteaza si pierzi piesa mobila. Editat Noiembrie 7, 2016 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Noiembrie 7, 2016 Share Postat Noiembrie 7, 2016 Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 7, 2016 Share Postat Noiembrie 7, 2016 Doar pentru ca ambreiajul e hidraulic dar... tot au un profil odios. Si ce te faci cu frana? ..... Pai bine sef, tu de ce ai manetele stoc pe RSV? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Noiembrie 7, 2016 Share Postat Noiembrie 7, 2016 (editat) Fratili vostru are tot manete scurte. Or avea o logica în moto GP dar cum suntem niște utilizatori obișnuiți cred ca balanta înclină mai mult spre preferință personala. Eu printre primele modificări pe care le'am făcut a fost sa schimb manelele cu unele short Pe SV cum nu găseam ce îmi doream țin minte ca le-am tăiat direct la bomfaier și le'am polizat cu șmirghel Editat Noiembrie 7, 2016 de SyDemon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Noiembrie 28, 2016 Share Postat Noiembrie 28, 2016 Ziceam ca iarna asta voi trimite ECU la remapat. Mai exact vreau sa i se puna ultima varianta de harta lansata de Aprilia si activata optiunea "open loop", care dezactiveaza sonda lambda, modificare necesara in cazul in care ai tobe si filtru de aer sport. Am luat legatura cu Gabro (un tuner italian) care mi-a cerut 250E+transport pentru a-mi scrie o harta personalizata care "greatly improves rideability" si a-mi activa "open loop". I-am zis ca vreau doar ultima harta de la Aprilia si open loopul. Nu a mai raspuns. L-am gasit in schimb pe Griff de la Aprilia Performance UK care a zis ca imi face ce vreau eu cu 60Lire + transport. Pe ambii i-am gasit pe facebook. Dupa modificarea asta va fi nevoie si de o resincronizare a clapetelor de acceleratie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Noiembrie 28, 2016 Share Postat Noiembrie 28, 2016 daca aveai 1st gen, rezolvai cu vreo 70 euro cu Gabro, era mai usor (schimbai doar EPROMU). La 2nd gen,din ce spui tu, pare mai 'complicat'.. Sunt curios ce v-a impins spre 2nd gen, pe cei care detineti modelul asta. Banuiesc ca doar din ratiuni ce tin de estetica. Din cate stiu,dpdv al ciclisticii 1st gen este foarte reusit (poate chiar mai reusit decat 2nd gen). Iar dpdv al puterii, 1st gen se poate aduce lejer la puterea 2nd gen (cu throttle body de 2nd gen, intake manifold, eprom, tobe, etc). Era doar o intrebare, nu dati cu pietre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Noiembrie 28, 2016 Share Postat Noiembrie 28, 2016 Look-ul! Atat!... ca la nivelul meu de chilot/pilot... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat Noiembrie 28, 2016 Share Postat Noiembrie 28, 2016 Nenea Adrian...gen 2 are alta bicicleta fata de gen 1 ...si este peste...si motorul putin altfel...asa ca sunt 2 mobre diferite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Noiembrie 29, 2016 Share Postat Noiembrie 29, 2016 The progress will not be stopped Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Noiembrie 29, 2016 Share Postat Noiembrie 29, 2016 Nenea Adrian...gen 2 are alta bicicleta fata de gen 1 ...si este peste...si motorul putin altfel...asa ca sunt 2 mobre diferite. motorul cam fix ala, in mare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Noiembrie 30, 2016 Share Postat Noiembrie 30, 2016 Ziceam ca iarna asta voi trimite ECU la remapat. Mai exact vreau sa i se puna ultima varianta de harta lansata de Aprilia si activata optiunea "open loop", care dezactiveaza sonda lambda, modificare necesara in cazul in care ai tobe si filtru de aer sport. Am luat legatura cu Gabro (un tuner italian) care mi-a cerut 250E+transport pentru a-mi scrie o harta personalizata care "greatly improves rideability" si a-mi activa "open loop". I-am zis ca vreau doar ultima harta de la Aprilia si open loopul. Nu a mai raspuns. L-am gasit in schimb pe Griff de la Aprilia Performance UK care a zis ca imi face ce vreau eu cu 60Lire + transport. Pe ambii i-am gasit pe facebook. Dupa modificarea asta va fi nevoie si de o resincronizare a clapetelor de acceleratie. chiar eram curios daca mergi mai departe cu initiativa de remapare. asta e site-ul oficial: http://www.apriliaperformance.co.uk/ ? (nu am fb) pana la urma o sa ii trimiti ECU sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Noiembrie 30, 2016 Share Postat Noiembrie 30, 2016 Da, asta seara il dau jos si maine, cel tarziu vineri il voi trimite. Din ce am mai trimis eu pana acum in UK, cel mai mic pret l-am gasit la DPD. 105lei cel mai mic colet (care e destul de mare). Nu stiu preturile de la posta romana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 2, 2016 Share Postat Decembrie 2, 2016 Mai este Crespocom. Cauta-i. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Decembrie 2, 2016 Share Postat Decembrie 2, 2016 Vad ca nu au punct la mine in Craiova. Am trimis cu DPDul. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DArtagnan Postat Februarie 12, 2017 Share Postat Februarie 12, 2017 Va salut, Sper că nu e prea mare deranjul de offtopic, va arat și eu noua mea Mobră. Un Aprilia Tuono din 2005. Merge superb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Februarie 12, 2017 Share Postat Februarie 12, 2017 Va salut, Sper că nu e prea mare deranjul de offtopic, va arat și eu noua mea Mobră. Un Aprilia Tuono din 2005. Merge superb sa o stapanesti sanatos. Arata misto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DArtagnan Postat Februarie 12, 2017 Share Postat Februarie 12, 2017 Merci. Are "doar" 20.000 km (nu știu dacă e mult sau puțin) și în ultimii ani nu prea a fost folosita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Februarie 12, 2017 Share Postat Februarie 12, 2017 Felicitări pt achiziție. Nici nu te uita la km, nici nu te incanta la ei. Dacă motorul merge ok și nu are probleme.. Atunci apa, paie și bătaie! Da'i bice. Daca te ajuta in vreun fel informația Tuono meu 2013 are cam 25.000km in ideea in care eu sunt plecat din tara cam 7 luni pe an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DArtagnan Postat Februarie 25, 2017 Share Postat Februarie 25, 2017 Aha. Dar totuși, 20k înseamnă mult? Putin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 Are cineva carenele astea? Stanga si dreapta. Nu ma intereseaza zgarieturile sau culoarea, dar as prefera sa nu fie crapate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Februarie 28, 2017 Share Postat Februarie 28, 2017 Merci. Are "doar" 20.000 km (nu știu dacă e mult sau puțin) și în ultimii ani nu prea a fost folosita. Aha. Dar totuși, 20k înseamnă mult? Putin?Mult. Dar sunt dispus sa te scap de ea, iti pot da un GSXR 750 din 2002 la schimb. Are in jur de 40000km ☺ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DArtagnan Postat Februarie 28, 2017 Share Postat Februarie 28, 2017 Merci nu :-) am inteles ironia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.