ZIA Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 Asteptat de ceva timp, urmasul lui Caponord vine. Se pare ca va fi motorul de la Dorsuduro: V-twin 1197cc, 130 CP la 8700 rpm. Asa ca fanii clasei 1200 vor mai avea o alternativa. Nu sunt multe date momentan, roata fata pare sa fie de 17. Poate varianta finala o sa fie de 19, cu spite (sau cel putin varianta ADV). Eu unul sunt curios ce o sa iasa si cum o sa se diferentieze fata de Multistrada. Sper sa nu aiba parte de anonimatul lui Moto Guzzi Stelvio. 2013 Aprilia Caponord 1200 Revealed at Piaggio Dealer Meeting Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 Asteptat de ceva timp, urmasul lui Caponord vine. Se pare ca va fi motorul de la Dorsuduro: V-twin 1197cc, 130 CP la 8700 rpm. Asa ca fanii clasei 1200 vor mai avea o alternativa. Nu sunt multe date momentan, roata fata pare sa fie de 17. Poate varianta finala o sa fie de 19, cu spite (sau cel putin varianta ADV). Eu unul sunt curios ce o sa iasa si cum o sa se diferentieze fata de Multistrada. Sper sa nu aiba parte de anonimatul lui Moto Guzzi Stelvio. 2013 Aprilia Caponord 1200 Revealed at Piaggio Dealer Meeting carena fata imi aminteste de...un scuter ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 Mie imi pare a fi un RSV4 foare inalt. Ceea ce nu-i tocmai rau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 (editat) arata bine.vad ca toti producatorii merg pe ideea Ducati multistrada.un adv mai polivalent Editat Februarie 4, 2012 de dragos1972 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 (editat) Rotile foarte mici in sine si in raport cu inaltimea motocicletei. Intradevar o concurenta pt Multistrada. Excelent, categoria enduroturing mare creste. Ce ma ingrijoreaza este puterea din ce in ce mai mare. 130 cp incep sa devina standard pt noile sosite si parca este cam mult. O fi pe lant sau cu cardan? Pare lant. Editat Februarie 4, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIA Postat Februarie 4, 2012 Autor Share Postat Februarie 4, 2012 Este pe lant. Aici se vede ceva mai bine: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 puterea,banuiesc ca se poate selecta,ca la multistrada(5 setari) in functie de ce vrei de la ea,sau in ce toane esti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 Arata bine. Totusi roata aia pe fata pare din alt film... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 Aprilia face o Multistrada dar la pret redus. Ceva setari va avea, dar nu 5 si nu peste tot. Adica fara suspensie setata electronic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 (editat) Toate astea (Caponord, Multistrada, Crosstourer, ST, GSA) mi se par o combinatie intre utilitatea unuui sport-tourer si 'look-ul' unui naked. Editat Februarie 5, 2012 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 Toate astea (Caponord, Multistrada, Crosstourer, ST, GSA) mi se par o combinatie intre utilitatea unuui sport-tourer si 'look-ul' unui naked. Sunt toate motoare turing dar cu o pozitie dreapta in sa, mai comoda dpmdv, si suspensii care sa permita abordarea oricarui drum oricat de prost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 Fugly big time. Cel putin asa, ca prima reactie. Voi mai vedea dupa aceea daca imi schimba ratiunea parerea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIA Postat Februarie 6, 2012 Autor Share Postat Februarie 6, 2012 Arata bine. Totusi roata aia pe fata pare din alt film... La ce te referi? Dimensiune, frane...furca inversata (care naiba e avantajul unei asemenea solutii?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 Intrebi care e avantajul furcii inversate? Sa zicem ca in general e vorba de un raspuns mai bun al suspensiei, daca nu ma insel. Reducerea greutatii ne-amortizate, sporirea stabilitatii, d'astea ordinare. Roata fata e din filmul potrivit, daca accepti ca "Enduro-Touring" nu are nicio legatura cu "Enduro" si ca intreaga clasa 1200cc "Adventure" e un fel de echivalent pe 2 roti al SUVurilor. Care in general sunt mari si degeaba, avand EVENTUAL tractiune 4x4 ca aminire a punctului din care au plecat - masinile de teren. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 14, 2012 Share Postat Februarie 14, 2012 (editat) Frumusica n-am ce zice! Care o fi treaba cu trei faruri? Editat Februarie 14, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 14, 2012 Share Postat Februarie 14, 2012 Faza lunga, faza scurta si unul de rezerva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 15, 2012 Share Postat Februarie 15, 2012 Faza lunga, faza scurta si unul de rezerva. Parca numai K1600 are trei faruri, unul dupa colt. O fi noua directie in materie de lumini moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIA Postat Februarie 15, 2012 Autor Share Postat Februarie 15, 2012 Fata cu 3 faruri e cam neobisnuita. Cel putin in felul asta faza scurta nu o sa mai fie pe un singur far (cum am eu pe Fazer). Probabil ca cel din mijloc va fi mereu aprins, un fel de pozitie mai smechera... Am mai observat: parbrizul se regleaza manual, iar ambreajul este hidraulic Au inceput sa apara si poze "prelucrate". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 Fata cu 3 faruri e cam neobisnuita. Cel putin in felul asta faza scurta nu o sa mai fie pe un singur far (cum am eu pe Fazer). Probabil ca cel din mijloc va fi mereu aprins, un fel de pozitie mai smechera... Mai nasol cu conversia lor la xenon. Fie o faci numai pt o faza , fie trebuie trei instalatii separate. Scump si trebuie ingramadite sub bord. Altfel arata bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 Mai nasol cu conversia lor la xenon. Fie o faci numai pt o faza , fie trebuie trei instalatii separate. Scump si trebuie ingramadite sub bord. Altfel arata bine. Poate o avea din fabrica optiunea xenon, sa nu f*ti soferii la ochi cu farurile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 Jante turnate...poate era mai buna solutia cu spite ca la primul model. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 (editat) Daca va merge la fel de bine pe cum arata, va fi un succes. sa vedem si pretul. Preturile de Germania pt Crosstourer. Aprilia trebuie sa fie pe aproape poate cu 1000 euro mai jos. http://www.honda.de/tmppdf/HONDA_Crosstourer_Daten_de.pdf Cu succesul mai greu. Sunt deja multe modele la categorie, iar cumparatorii aceeasi. Vanzarile sunt impartite si nimeni nu va vinde cum vindea BMW, GS-ul, cand era singur pe piata. E... nu chiar singur, dar Stelvio nu a fost niciodata prea cautat, iar Multistrada prea extraterestra. Mai aproape. Seamana cu V-Stromul Editat Februarie 16, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 Asa este...futu-i mama ei de treaba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIA Postat Februarie 21, 2012 Autor Share Postat Februarie 21, 2012 Care o fi treaba cu trei faruri? OFF - Apropo de bestii cu trei faruri...iata viitorul touringului: 800 CC, 3 cilindri, cardan, roata fata 21, viteza max 160 km/h, motor DIESEL!! M-am crucit cand am vazut cum arata evacuarea, iar sunetul la relanti e priceless ...dar mi-a stat rasu'n gat cand am auzit consumul mediu: 3%. Oare cat costa de noua? http://www.youtube.com/watch?v=fk5atysUu6U&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=sh1hjIYPHjQ&feature=related Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 22, 2012 Share Postat Februarie 22, 2012 (editat) OFF - Apropo de bestii cu trei faruri...iata viitorul touringului: 800 CC, 3 cilindri, cardan, roata fata 21, viteza max 160 km/h, motor DIESEL!! M-am crucit cand am vazut cum arata evacuarea, iar sunetul la relanti e priceless ...dar mi-a stat rasu'n gat cand am auzit consumul mediu: 3%. Oare cat costa de noua? http://www.youtube.com/watch?v=fk5atysUu6U&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=sh1hjIYPHjQ&feature=related E scumpa rau! 18-20000euro. Mai asteptam. Editat Februarie 22, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.