Sari la conținut

2013 Aprilia Caponord 1200 Revealed


Postări Recomandate

Asteptat de ceva timp, urmasul lui Caponord vine. Se pare ca va fi motorul de la Dorsuduro: V-twin 1197cc, 130 CP la 8700 rpm.

Asa ca fanii clasei 1200 vor mai avea o alternativa.

Nu sunt multe date momentan, roata fata pare sa fie de 17. Poate varianta finala o sa fie de 19, cu spite (sau cel putin varianta ADV).

Eu unul sunt curios ce o sa iasa si cum o sa se diferentieze fata de Multistrada. Sper sa nu aiba parte de anonimatul lui Moto Guzzi Stelvio.

 

2013 Aprilia Caponord 1200 Revealed at Piaggio Dealer Meeting

post-63607-0-10396900-1328368026_thumb.jpg

post-63607-0-40648700-1328368037_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 60
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asteptat de ceva timp, urmasul lui Caponord vine. Se pare ca va fi motorul de la Dorsuduro: V-twin 1197cc, 130 CP la 8700 rpm.

Asa ca fanii clasei 1200 vor mai avea o alternativa.

Nu sunt multe date momentan, roata fata pare sa fie de 17. Poate varianta finala o sa fie de 19, cu spite (sau cel putin varianta ADV).

Eu unul sunt curios ce o sa iasa si cum o sa se diferentieze fata de Multistrada. Sper sa nu aiba parte de anonimatul lui Moto Guzzi Stelvio.

 

2013 Aprilia Caponord 1200 Revealed at Piaggio Dealer Meeting

 

 

carena fata imi aminteste de...un scuter :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arata bine.vad ca toti producatorii merg pe ideea Ducati multistrada.un adv mai polivalent

Editat de dragos1972
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rotile foarte mici in sine si in raport cu inaltimea motocicletei. Intradevar o concurenta pt Multistrada. Excelent, categoria enduroturing mare creste. Ce ma ingrijoreaza este puterea din ce in ce mai mare. 130 cp incep sa devina standard pt noile sosite si parca este cam mult. O fi pe lant sau cu cardan?

Pare lant.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate astea (Caponord, Multistrada, Crosstourer, ST, GSA) mi se par o combinatie intre utilitatea unuui sport-tourer si 'look-ul' unui naked.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate astea (Caponord, Multistrada, Crosstourer, ST, GSA) mi se par o combinatie intre utilitatea unuui sport-tourer si 'look-ul' unui naked.

Sunt toate motoare turing dar cu o pozitie dreapta in sa, mai comoda dpmdv, si suspensii care sa permita abordarea oricarui drum oricat de prost.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata bine. :) Totusi roata aia pe fata pare din alt film...

 

La ce te referi? Dimensiune, frane...furca inversata (care naiba e avantajul unei asemenea solutii?) :what:

post-63607-0-77551700-1328555086_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebi care e avantajul furcii inversate? Sa zicem ca in general e vorba de un raspuns mai bun al suspensiei, daca nu ma insel. Reducerea greutatii ne-amortizate, sporirea stabilitatii, d'astea ordinare.

 

Roata fata e din filmul potrivit, daca accepti ca "Enduro-Touring" nu are nicio legatura cu "Enduro" si ca intreaga clasa 1200cc "Adventure" e un fel de echivalent pe 2 roti al SUVurilor. Care in general sunt mari si degeaba, avand EVENTUAL tractiune 4x4 ca aminire a punctului din care au plecat - masinile de teren.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fata cu 3 faruri e cam neobisnuita. Cel putin in felul asta faza scurta nu o sa mai fie pe un singur far (cum am eu pe Fazer).

Probabil ca cel din mijloc va fi mereu aprins, un fel de pozitie mai smechera...

 

Am mai observat: parbrizul se regleaza manual, iar ambreajul este hidraulic

 

Au inceput sa apara si poze "prelucrate".

post-63607-0-31586500-1329303375_thumb.jpg

post-63607-0-94796700-1329303430_thumb.jpg

post-63607-0-62711900-1329303543_thumb.jpg

post-63607-0-73576800-1329303701_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fata cu 3 faruri e cam neobisnuita. Cel putin in felul asta faza scurta nu o sa mai fie pe un singur far (cum am eu pe Fazer).

Probabil ca cel din mijloc va fi mereu aprins, un fel de pozitie mai smechera...

Mai nasol cu conversia lor la xenon. Fie o faci numai pt o faza , fie trebuie trei instalatii separate. Scump si trebuie ingramadite sub bord. Altfel arata bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai nasol cu conversia lor la xenon. Fie o faci numai pt o faza , fie trebuie trei instalatii separate. Scump si trebuie ingramadite sub bord. Altfel arata bine.

Poate o avea din fabrica optiunea xenon, sa nu f*ti soferii la ochi cu farurile...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca va merge la fel de bine pe cum arata, va fi un succes. sa vedem si pretul. :burnout:

Preturile de Germania pt Crosstourer. Aprilia trebuie sa fie pe aproape poate cu 1000 euro mai jos.

http://www.honda.de/tmppdf/HONDA_Crosstourer_Daten_de.pdf

 

Cu succesul mai greu. Sunt deja multe modele la categorie, iar cumparatorii aceeasi. Vanzarile sunt impartite si nimeni nu va vinde cum vindea BMW, GS-ul, cand era singur pe piata. E... nu chiar singur, dar Stelvio nu a fost niciodata prea cautat, iar Multistrada prea extraterestra.

 

Mai aproape. Seamana cu V-Stromul

post-8769-0-94502600-1329806552_thumb.jpg

post-8769-0-71123700-1329806574_thumb.jpg

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care o fi treaba cu trei faruri?

 

OFF - Apropo de bestii cu trei faruri...iata viitorul touringului: 800 CC, 3 cilindri, cardan, roata fata 21, viteza max 160 km/h, motor DIESEL!! :lol: M-am crucit cand am vazut cum arata evacuarea, iar sunetul la relanti e priceless :haha: ...dar mi-a stat rasu'n gat cand am auzit consumul mediu: 3%. Oare cat costa de noua?

 

http://www.youtube.com/watch?v=fk5atysUu6U&feature=related

 

http://www.youtube.com/watch?v=sh1hjIYPHjQ&feature=related

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OFF - Apropo de bestii cu trei faruri...iata viitorul touringului: 800 CC, 3 cilindri, cardan, roata fata 21, viteza max 160 km/h, motor DIESEL!! :lol: M-am crucit cand am vazut cum arata evacuarea, iar sunetul la relanti e priceless :haha: ...dar mi-a stat rasu'n gat cand am auzit consumul mediu: 3%. Oare cat costa de noua?

 

http://www.youtube.com/watch?v=fk5atysUu6U&feature=related

 

http://www.youtube.com/watch?v=sh1hjIYPHjQ&feature=related

E scumpa rau! 18-20000euro. Mai asteptam.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...