Sari la conținut

2013 Aprilia Caponord 1200 Revealed


Postări Recomandate

Aprilia Caponord 1200 a fost prezentata saptamana asta la salonul moto de la Milano - EICMA.

 

Motor V2 de de 128cp @ 8500rpm si 116Nm @ 6500; ride by wire cu 3 moduri de mapare (Sport, Touring, Rain), transimisie prin lant, cursa suspensie fata/spate: 167/150mm.

Roata fata de 17", ABS decuplabil, ASC cu 3 setari posibile si decuplabil, cruise-control, rezervor de 24L, parbriz reglabil (!!!).

Despre greutate se pare ca nu exsita inca date.

 

Pachet optional Travel: preload spate regalbil in 4 trepte, Aprilia Dymanic Damping, sidecase-uri de 29L in culoarea motocicletei si cric central (!!!).

 

Poze, date tehnice si informatii pe site-ul oficial: http://caponord.apri...en/gallery.html

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 60
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Clasa de care vorbesti tu nu e noua si e chiar foarte declarata se cheama TOURING. De aia e de sosea ; iar mobrele astea sunt niste touringuri "vopsite" sa para altceva dar sunt touringuri.

 

BTW. Ai uitat sa incluzi aici Multistrada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parere sincera si personala este ca ii lipesete cardanul si janatele siptate dar poatea astea sunt optioanle(la jante ma refer) dar dupa ce vad in poze si date tehnice este suficent pt clasa enduro-touring si adica ma refer la putere,cuplu,comfort ( shaua aia pare nesimtit de comfortabila si fac pariu ca au optat pt gel) nu ma pot pronuta in cazul suspensiilor, la side case vad ca au ramas pe acesia forma din 2001 in coace (35L) sunt facute de Givi dar sub licenta aprila... in rest pare rivalul direct al Hondei si Triumphului( BMW`ul este alta clasa :),peste cele enumerate, nu ca as fi vre`un fan, dar asta e realitatea )

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inaintea celor enumerate de tine ii trebuiau cativa cm in plus la cursa suspensiilor si roata pe fata de 19. In rest este foarte OK. Lantul nu este o problema. Pui ungator, schimbi Kit-ul la 30000 km si ai transmisia finala noua mereu Mai nou vad ca si cardanele se schimba tot cam pe acolo, numai costul schimbarii este de 10 ori mai mare. Si asta la minunata" din alta clasa". Nici eu nu sunt vre-un fan, dar asta e realitatea!

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

All-Round Touring sunt astea. Grand Touring sunt chestii gen Goldwing iar FJR intra la sport touring. Zic bine?

 

Cum vrei tu, atata timp cat nu apare enduro acolo ....mi se pare ok si mi se mai pare ca nu si-ar avea locul pe sectiunea asta a forumului si asta e valabil pt orice mobra care nu are macar 19 pe fata. Nu ca asta ar fi singurul criteriu dar restul nu sunt asa de evidente.

 

Inaintea celor enumerate de tine ii trebuiau cativa cm in plus la cursa suspensiilor si roata pe fata de 19. In rest este foarte OK. Lantul nu este o problema. Pui ungator, schimbi Kit-ul la 30000 km si ai transmisia finala noua mereu Mai nou vad ca si cardanele se schimba tot cam pe acolo, numai costul schimbarii este de 10 ori mai mare. Si asta la minunata" din alta clasa". Nici eu nu sunt vre-un fan, dar asta e realitatea!

 

Pai eu mi-am schimbat kit-ul la peste 30k si asta in conditiile in care nu am avut ungator decat de la un moment dat si oricum pe aratura nu functioneaza ungatorul [nu stiu de ce]

 

Nu imi este clar daca ti-ai schimbat cardanul sau te pregatesti ?

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Cum vrei tu, atata timp cat nu apare enduro acolo ....mi se pare ok si mi se mai pare ca nu si-ar avea locul pe sectiunea asta a forumului si asta e valabil pt orice mobra care nu are macar 19 pe fata. Nu ca asta ar fi singurul criteriu dar restul nu sunt asa de evidente.

 

 

 

Pai eu mi-am schimbat kit-ul la peste 30k si asta in conditiile in care nu am avut ungator decat de la un moment dat si oricum pe aratura nu functioneaza ungatorul [nu stiu de ce]

 

Nu imi este clar daca ti-ai schimbat cardanul sau te pregatesti ?

Eu am moto din clasa comuna. Cardanele se strica in clasa speciala, legendele!

Ce ungator ai ? Poti modifica debitul? La mine a functionat indiferent de traseu, problema este cu reglajul. Pe ploaie torentiala sau noroi debitul de ulei trebuie crescut de 10-15 ori fata de cel minim pe vreme frumoasa si sosea. Cu ungator poti trece usor de 40-50000km cu un kit de lant, in conditiile in care ultimii 5000km, nu zornaie sau trebuie intins din mie in mie.

Ungatorul il recomand nu atat pt cresterea vietii kitului, cat pt simplitatea intretinerii. Scapi de spalat si uns lantul, aproape la fel de simplu ca la cardan.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am moto din clasa comuna. Cardanele se strica in clasa speciala, legendele!

Ce ungator ai ? Poti modifica debitul? La mine a functionat indiferent de traseu, problema este cu reglajul. Pe ploaie torentiala sau noroi debitul de ulei trebuie crescut de 10-15 ori fata de cel minim pe vreme frumoasa si sosea. Cu ungator poti trece usor de 40-50000km cu un kit de lant, in conditiile in care ultimii 5000km, nu zornaie sau trebuie intins din mie in mie.

Ungatorul il recomand nu atat pt cresterea vietii kitului, cat pt simplitatea intretinerii. Scapi de spalat si uns lantul, aproape la fel de simplu ca la cardan.

 

Bogdane ma dezamgesti cu ieftinelile astea, poti mai mult. Cate cardane bushite stii tu personal la oameni pe care ii cunosti ?

 

Referitor la ungator e un Scottoiler . Stiu ca ar trebui sa-i cresc debitul in off dar mi-e incomod si mai si uit si mai nasol e sa uit sa-l dau inapoi cand ies de pe off ca se fac varza bagajele cel putin inainte sa-l rerutez asa se intampla. In fine kit-ul s-a dus la 30k pt ca am patit o chestie la foaie si asta mi-a stricat si lantul dar altfel cred ca mai ducea mult si bine .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum vrei tu, atata timp cat nu apare enduro acolo ....mi se pare ok si mi se mai pare ca nu si-ar avea locul pe sectiunea asta a forumului si asta e valabil pt orice mobra care nu are macar 19 pe fata. Nu ca asta ar fi singurul criteriu dar restul nu sunt asa de evidente.

 

:goodposting:

 

Valabil si pt. Multistrada, Versys etc.

 

 

parere sincera si personala este ca ii lipesete cardanul si janatele siptate dar poatea astea sunt optioanle(la jante ma refer) dar dupa ce vad in poze si date tehnice este suficent pt clasa enduro-touring ...

 

Dupa parerea mea, cu roata de 17" pe fata, notiunile enduro/offroad ies de tot din discutie. Lasand la o parte diametrul in sine, pentru 17" o alta problema o constituie anvelopele mixte sau enduro.

 

 

... in rest pare rivalul direct al Hondei si Triumphului( BMW`ul este alta clasa :),peste cele enumerate, nu ca as fi vre`un fan, dar asta e realitatea )

 

Daca puneai "alta clasa" intre ghilimele, poate unii eram de acord cu tine. :P

 

Dar altfel, atat Honda Crosstourer (cu niste mici retineri dupa parerea mea) si Triumph Tiger Explorer, cat si Yamaha (ST1200), sunt fix in aceeasi clasa cu BMW 12GS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Bogdane ma dezamgesti cu ieftinelile astea, poti mai mult. Cate cardane bushite stii tu personal la oameni pe care ii cunosti ?

 

Referitor la ungator e un Scottoiler . Stiu ca ar trebui sa-i cresc debitul in off dar mi-e incomod si mai si uit si mai nasol e sa uit sa-l dau inapoi cand ies de pe off ca se fac varza bagajele cel putin inainte sa-l rerutez asa se intampla. In fine kit-ul s-a dus la 30k pt ca am patit o chestie la foaie si asta mi-a stricat si lantul dar altfel cred ca mai ducea mult si bine .

Sa-i parasc eu. Nu se face.

Ungatorul nu are nicio vina. De unde sa stie el pe unde mergi tu. Regleaza-l corect de fiecare data si asta este tot. Hai ca poti, nu e greu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferente fata de vechiul model:

 

1) Ce nu imi place:

 

- ghidonul (au pastrat totusi minunatia aia de distantier)

 

- oglinzile (arata prea sport, dar par functionale)

 

- toba in lateral (sunt fan evacuare sub sa)

 

- radiatorul de ulei (atarna cam aiurea)

 

- multa electronica (sper ca au pus macar un claxon mai bun, ala de pe variata veche e de cacao)

 

- sper sa vedem pe o eventuala varianta RAID: crash-bar, roti spitate si muldorita roata fata de 19;

 

 

 

2) Ce imi place:

 

- parbriz reglabil;

 

- genti laterale frumos integrate in linia motocicletei (de ce toate touring-urile trebuie sa aiba genti patratoase?)

 

- bascula spate arata foarte bine (ca la unele eduro)

 

- amortizor spate prins in lateral (mi-a placut solutia asta la mai multe motociclete, in special la Moto Morini Granpasso)

 

- saua sper ca e cel putin la fel de cofortabila ca pe vechiul Capo RR

 

- sistemul ADD

 

- nu in ultimul rand: struto-domnisoara de pe motoreta

 

 

 

Enjoy:

post-63607-0-92922800-1353249995_thumb.jpg

post-63607-0-31079600-1353250008_thumb.jpg

post-63607-0-61606100-1353250015_thumb.jpg

post-63607-0-64796500-1353250028_thumb.jpg

post-63607-0-04425300-1353250042_thumb.jpg

post-63607-0-45386500-1353250054_thumb.jpg

post-63607-0-77670200-1353250069_thumb.jpg

post-63607-0-25493800-1353250081_thumb.jpg

post-63607-0-55531900-1353250100_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parbriz reglabil, foarte bine, dar unde este parbrizul? Mult prea mic pt a fi confortabil la drum lung. Toba sub sa. In niciun caz, cel putin nu in aceasta clasa. Chiar in afara de vitezane exista un turing cu toba sub sa? Nu-mi vine nimic in cap. Pe de alta parte toba seamana cu cea de Hayabusa. Frumoasa, dar parca nu este a ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar in afara de vitezane exista un turing cu toba sub sa? Nu-mi vine nimic in cap.

 

Baiatul vrea s-o aduca in clasa endiuro-turing, la care toba e cam sub sa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata foarte bine. E un moto pe care poti sa faci un tur al Europei, pe sosea, dar cam atat. Pt zone mai putin prietenoase (gen Africa) exista alta clasa de motoare....

 

Sidecase-urile imi par a fi posete de domnisoara. Unde pui tu bagaj pt doua persoane ? Daca scopul e sa mergi cu acest motor din hotel in hotel, atunci da, incap numai bine cateva perechi de sosete, chiloti, un aparat foto si periuta de dinti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai sa razi dar sunt destul de incapatoare si cum spuneam si mai sus cateva posturi sunt de 35 de L si au acelasi linie si aprilia le foloseste de prin 2001, mai montezi un Givi de 55 de L in spate si eu zic ca ai suficent spatiu chiar si pt 2 persoane lejer fara sa mai vorbim de tankbag

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai sa razi dar sunt destul de incapatoare si cum spuneam si mai sus cateva posturi sunt de 35 de L ...

Nu e chiar asa important dar omul de mai sus vorbea probabil ontopic de Caponord 1200... tu la ce te referi pt. a doua oara cu cei 35L??

 

Sidecase-urile imi par a fi posete de domnisoara. Unde pui tu bagaj pt doua persoane ? Daca scopul e sa mergi cu acest motor din hotel in hotel, atunci da, incap numai bine cateva perechi de sosete, chiloti, un aparat foto si periuta de dinti.

 

Daca te uiti in general pe strazi, cred ca 80-90% din motociclisti merg solo; asadar, de ce ar trebui sa fie din start gandite pentru doua persoane? Mie imi plac cum sunt integrate in designul motocicletei; si sunt convins ca nu sunt singurul care apreciaza ceva si dpdv al designului. In plus, cei 58L la care poti adauga un topcase si un tankbag, cum s-a spus si mai sus, nu-s chiar de colo.

Apoi, cu cat sunt mai mari, sunt mai incomode in trafic. Cine are nevoie de mai mult, gaseste solutii. Pt. ca asa, daca iti iei si echipament de camping, daca vrei sa cari si conserve sau mai stiu io cate scule, spatiul nu va fi niciodata suficient.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal ca la sidecase`uri, 35 de L pe bucata, la ce credeai ca ma refer ? omul le`a facut posete dar nu este chiar asa si nu sunt mici ,le`am avut si stiu depsre ce vorbesc

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal ca la sidecase`uri, 35 de L pe bucata, la ce credeai ca ma refer ? omul le`a facut posete dar nu este chiar asa si nu sunt mici ,le`am avut si stiu depsre ce vorbesc

 

Ca te refereai la sidecase-uri era evident...

Doar ca omul caruia ii raspundeai nu se referea la sidecase-urile pe care le-ai avut tu, ci la cele ale noii Aprilia Caponord (ca despre asta este vorba in acest topic) iar astea au 29L (asa cum am scris in primul meu post cu o pagina in urma) ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai perfecta dreptate ! se pare ca am omis postul tau unde ai scris ca au 29 de L si tot o data am deschis si acel link pus de tine cu datele oficiale dar niciaieri nu am gasit ca scrie ca sunt de 29 L ? dar din nou banuiesc ca ma potzi convinge poate cu alt link nu de alta dar din poze sunt sigur( posibil sa ma insel nu zic nu ) ca sunt fix aceleasi sidecase`uri care le`am avut eu :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...