CozonacRutier Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 (editat) (Naso)Tracheal tubes se numesc, daca are alta denumire o probabil un termen foarte tehnic pe care nu-l foloseste nimeni Editat Martie 21, 2012 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 Apesi pe butonul rezervorului, curge ulei intr-o camera mai mica de unde se scurge pe furtun spre capul de ungere. De acolo ajunge pe foaie care-l distribuie pe lant. Cam atat.. si cand faci asta, sau cat de des? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 si cand faci asta, sau cat de des? Cat de des dai si cu spray sau putin mai des. De exemplu pleci in excursie si dai drumul la ulei cam 5-10cm pe tub, asta te tine sigur 200km minim, daca intri pe forestier si faci o pauza poti sa ii mai dai 5cm sa iti spele lantul. E recomandat cand stii ca a ajuns uleiul pe tub in jos pana la pinion sa nu se mearga in viteza foarte mare ca sa nu stropeasca roata sau altele. Nu e rau ungatoru, dar furca aia e ciudatica, recomand sa prindeti cu soricei si bratele furcii fiindca mie unul mi s-a cracanat o parte si nu mai da ulei pana pe pinion ci curge pe langa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 Am pus aici o metoda de construit ungator: /index.php?/topic/202679-intretinere-lant/page__view__findpost__p__3082519 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 (editat) Si care-s avantajele si dezavantajele fata de Loobman? LE: Locul unde ai pus capatul de livrare mi se pare foarte nesigur, eu nu l-as pune acolo si sa risc sa raman fara el sau sa se intampla ceva si mai nasol. Editat Martie 21, 2012 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 (editat) Si care-s avantajele si dezavantajele fata de Loobman? avantaj Loobman = pret mik, cam atat Editat Martie 21, 2012 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Martie 31, 2012 Share Postat Martie 31, 2012 avantaj Loobman = pret mik, cam atat Si eu am cumparat unul, nu stiam exact ce am comandat numai dupa ce l-am primit.. face exact ce poti face cu o seringa!!! singurul avantaj ca nu trebuie sa invarti roata pana pui uleiul pe lant, ci faci o tura de cateva minute pana curge uleiul din "ungatorul" Loobman.. Eu inca nu l-am montat :-)..am ramas la metoda veche cu seringa pana vine vara.. Totusi este cineva care a montat "ungatorul" Loobman? asa multi cumparatori au fost dar cati utilizatori sunt? .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Martie 31, 2012 Share Postat Martie 31, 2012 (editat) Si eu am cumparat unul, nu stiam exact ce am comandat numai dupa ce l-am primit.. face exact ce poti face cu o seringa!!! singurul avantaj ca nu trebuie sa invarti roata pana pui uleiul pe lant, ci faci o tura de cateva minute pana curge uleiul din "ungatorul" Loobman.. Eu inca nu l-am montat :-)..am ramas la metoda veche cu seringa pana vine vara.. Totusi este cineva care a montat "ungatorul" Loobman? asa multi cumparatori au fost dar cati utilizatori sunt? .. Eu il am montat si sunt multumit de el. Rezervorul ii pe ghidon, cu putina grija am pus furtunul doar in coborare incat sa-mi bage tot uleiul pe lant, am pus capul de ungere intr-o pozitie ok (dupa cateva incercari) si sunt multumit de cum ii uns lantul in mers. Eu mai ung lantul si acasa, dar cand ma bag pe drumuri prafuite, atunci butonez la greu si lantul pare ca se curata. Editat Martie 31, 2012 de alex_xt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 Eu il am montat si sunt multumit de el. Rezervorul ii pe ghidon, cu putina grija am pus furtunul doar in coborare incat sa-mi bage tot uleiul pe lant, am pus capul de ungere intr-o pozitie ok (dupa cateva incercari) si sunt multumit de cum ii uns lantul in mers. Eu mai ung lantul si acasa, dar cand ma bag pe drumuri prafuite, atunci butonez la greu si lantul pare ca se curata. nu ajunge ulei si pe roata? cauciuc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 nu ajunge ulei si pe roata? cauciuc? Mai ajunge, daca apas de multe ori pe buton. Dar nu foarte mult, doar cateva picaturi. Oricum, mult mai putin ca si cu ungatorul dinainte, facut dintr-o perfuzie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 nu ajunge ulei si pe roata? cauciuc? oho si inca cat ulei ajunge , daca era dupe mine il botezam pneuloob :crack: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 Daca ajunge pe roata 1 - e pus aiurea (desi instructiunile sunt atat de simple) 2 - dozaj prea mare Daca nu il pui unde trebuie (sa se potriveasca la stilul de mers) e normal sa curga peste tot. Daca-i dai cea mai scurta cale (la scarita) iar tu stai la semafor toata ziua cum plm sa nu curga si pe roata. Puneti-le calumea si dupa aia sa va plangeti ca a inceput sa arunce pe roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 schimbati sarma aia ce se prinde pe bascula cu ceva mai solid. eu am tras furtunu printr-un intrerupator de veioza iar in capat am prins furca.incercati si veti vedea diferenta. nu mai miscaa si ramane in aceeasi pozitie. dor tr fixat calumea. apoi nu mai misca nici in 0ff Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klu Postat Aprilie 7, 2012 Share Postat Aprilie 7, 2012 (editat) Am montat si eu loobmanul! e drept, provizoriu, mai mult sa vad cum se comporta! Cam asa arata capul Maine fac un drum de 150 km ! Sa vedem cum se comporta! Uleiul este de transmisie si el provizoriu! Am acasa de lant de drujba! Pozitia finala va fi langa baterie, sub carena, prelungit cu un cablu de frana de bicicleta pt al putea actiona de pe ghidon! Am sa schimb si sarma aia ca nu imi inspira increedere! Maine revin cu impresii! scuze pt calitatea pozelor! sunt facute cu telefonul! Editat Aprilie 7, 2012 de klu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALINPAPA2000 Postat Aprilie 7, 2012 Share Postat Aprilie 7, 2012 Jegul de pe bascula, janta si de pe pinion este in parametri ,,normali'' sau este dobandit dupa montarea ungatorului ? Sincer intreb, nu vreau sa jignesc. Stima, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klu Postat Aprilie 7, 2012 Share Postat Aprilie 7, 2012 Jegul de pe bascula, janta si de pe pinion este in parametri ,,normali'' sau este dobandit dupa montarea ungatorului ? Sincer intreb, nu vreau sa jignesc. Stima, Alin nu este nici o jignire! Estea jeg ! Un jeg dupa 150 km! Ungatorul abia l-am montat, nu am facut nici macar 100 m cu el! Doar un pic in fata, spate sa vad daca isi pastreaza pozitia! Camera aceea micuta nu am umplut-o(verific si etanseitatea asa)! Maine dimineata inainte sa plec, voi apasa pana cand se umple camera mica si apoi vor urma cei 150 km! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Aprilie 7, 2012 Share Postat Aprilie 7, 2012 Mai are careva ungator d'asta de dat? Sau se mai face comanda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALINPAPA2000 Postat Aprilie 7, 2012 Share Postat Aprilie 7, 2012 Poti te rog ,sa revii cu poze dupa tura II-a ? Sa facem o analiza prin comparatie...stii ce vreau sa spun. Initial l-am vrut si eu dar sincer, inca stau pe ganduri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klu Postat Aprilie 7, 2012 Share Postat Aprilie 7, 2012 Poti te rog ,sa revii cu poze dupa tura II-a ? Sa facem o analiza prin comparatie...stii ce vreau sa spun. Initial l-am vrut si eu dar sincer, inca stau pe ganduri maine cand ajung acasa asta voi face! @nael, vorbeste cu userul mianmar23! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grip Postat Aprilie 7, 2012 Share Postat Aprilie 7, 2012 maine cand ajung acasa asta voi face! @nael, vorbeste cu userul mianmar23! Sunt curios si eu de comportarea chain-oiler-ului, insa o sa il montez abia dupa ce fac ultimele modificari pe la partea din spate. Ca prea am mers mult timp cu lantul soios. Mi-e si mila de el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat Aprilie 8, 2012 Share Postat Aprilie 8, 2012 mi-am montat si eu loobman-ul...ce sa zic?! arunca putin ulei si pe janta...nu-i bai, se poate spala...oricum mie imi place jucaria, ii simpla, probabil se mai poate imbunatati, iar la 16 euro... sigur nu se poate compara cu scottoiler-ul sau cu ungatorul facut de Bogdan Harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 8, 2012 Share Postat Aprilie 8, 2012 (editat) Stropitul excesiv al rotii vine din prea mult ulei in generel sau din prea mult ulei intr-un interval scurt de timp dupa apasarea butonului. Prima se rezolva prin lungirea perioade sau nr de km parcursi intre doua actionari, iar a doua prin incetinirea curgerii uleiului. Trebuie gasita o metoda de strangulare a furtunasului astfel incat uleiul sa ajunga pe lant intr-un timp cat mai lung pt ca absobtia lui prin capilaritate dincolo de O ringuri nu se face instantaneu iar uleiul care pt scurt timp este in exces ajunge pe roata. Ideea este ca o data actionat butonul o anumita cantitate de ulei va ajunge oricum pe lant, ideal in timpul cel mai lung posibil si evident in mers. Intradevar sistemul este foarte simplu si ieftin si utilisat cu grija va fi perfect. 1333232194[/url]' post='3091875']Eu inca nu l-am montat :-)..am ramas la metoda veche cu seringa pana vine vara.. Eu am mai folosit sticlutele din plastic cu picurator de la picaturi de ochii sau alcool boricat. Mai usor de folosit si dozat picaturile de ulei inainte de plecare pe traseu. Editat Aprilie 8, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Aprilie 8, 2012 Share Postat Aprilie 8, 2012 Eu am pus bidonasul oblic pe cadru la f650gs ,l-am umplut , si de atunci tot curge pe la bidonasul ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALINPAPA2000 Postat Aprilie 8, 2012 Share Postat Aprilie 8, 2012 Eu am pus bidonasul oblic pe cadru la f650gs ,l-am umplut , si de atunci tot curge pe la bidonasul ala Nu poti sa mai golesti rezervorul cu o seringa ? .....Sau da tai fasetele si sa-l muti intr-o pozitie spre verticala Stropitul excesiv al rotii vine din prea mult ulei in generel sau din prea mult ulei intr-un interval scurt de timp dupa apasarea butonului. Prima se rezolva prin lungirea perioade sau nr de km parcursi intre doua actionari, iar a doua prin incetinirea curgerii uleiului. Trebuie gasita o metoda de strangulare a furtunasului ...................... Nu stiu cat este de gros furtunul, dar stiu ca la perfuzii exista o piesa care stranguleaza furtunul tocmai pt. dozajul cantitatii de curgere. Sau mai simplu ,,gatuit'' prin strangere controlata spre o piesa metalica cu faseta de plastic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Aprilie 8, 2012 Share Postat Aprilie 8, 2012 (editat) Am montat si eu loobmanul! e drept, provizoriu, mai mult sa vad cum se comporta! Maine fac un drum de 150 km ! Sa vedem cum se comporta! Uleiul este de transmisie si el provizoriu! Am acasa de lant de drujba! Pozitia finala va fi langa baterie, sub carena, prelungit cu un cablu de frana de bicicleta pt al putea actiona de pe ghidon! Am sa schimb si sarma aia ca nu imi inspira increedere! Maine revin cu impresii! scuze pt calitatea pozelor! sunt facute cu telefonul! Vezi ca se cam zgaltaie in off-road in pozitia aia. E prea in spate si se haltacaie cu tot cu ulei. Al meu a dat p-afara si nici nu e chiar atat de oblic. In rest vad ca furculita aia sta in aceeasi pozitie pe care am pus-o. Nu s-a clintit de acolo. Si mie mi se pare ca da prea mult ulei in timp scurt. Cred ca merge un robinet d-ala de acvarii pe traseu. Apropo', se mai dau comenzi de Loobman? Mai veau unu' Editat Aprilie 8, 2012 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.