Sari la conținut

Loob man (ex - Scottoiler)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 250
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Apesi pe butonul rezervorului, curge ulei intr-o camera mai mica de unde se scurge pe furtun spre capul de ungere. De acolo ajunge pe foaie care-l distribuie pe lant. Cam atat..

 

si cand faci asta, sau cat de des?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si cand faci asta, sau cat de des?

Cat de des dai si cu spray sau putin mai des. De exemplu pleci in excursie si dai drumul la ulei cam 5-10cm pe tub, asta te tine sigur 200km minim, daca intri pe forestier si faci o pauza poti sa ii mai dai 5cm sa iti spele lantul. E recomandat cand stii ca a ajuns uleiul pe tub in jos pana la pinion sa nu se mearga in viteza foarte mare ca sa nu stropeasca roata sau altele.

Nu e rau ungatoru, dar furca aia e ciudatica, recomand sa prindeti cu soricei si bratele furcii fiindca mie unul mi s-a cracanat o parte si nu mai da ulei pana pe pinion ci curge pe langa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si care-s avantajele si dezavantajele fata de Loobman?

 

LE: Locul unde ai pus capatul de livrare mi se pare foarte nesigur, eu nu l-as pune acolo si sa risc sa raman fara el sau sa se intampla ceva si mai nasol.

Editat de Discordless
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si care-s avantajele si dezavantajele fata de Loobman?

 

 

 

avantaj Loobman = pret mik, cam atat :cheers:

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

avantaj Loobman = pret mik, cam atat :cheers:

 

 

Si eu am cumparat unul, nu stiam exact ce am comandat numai dupa ce l-am primit..

face exact ce poti face cu o seringa!!! singurul avantaj ca nu trebuie sa invarti roata pana pui uleiul pe lant, ci faci o tura de cateva minute pana curge uleiul din "ungatorul" Loobman..

Eu inca nu l-am montat :-)..am ramas la metoda veche cu seringa pana vine vara..

Totusi este cineva care a montat "ungatorul" Loobman? asa multi cumparatori au fost dar cati utilizatori sunt?

 

..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am cumparat unul, nu stiam exact ce am comandat numai dupa ce l-am primit..

face exact ce poti face cu o seringa!!! singurul avantaj ca nu trebuie sa invarti roata pana pui uleiul pe lant, ci faci o tura de cateva minute pana curge uleiul din "ungatorul" Loobman..

Eu inca nu l-am montat :-)..am ramas la metoda veche cu seringa pana vine vara..

Totusi este cineva care a montat "ungatorul" Loobman? asa multi cumparatori au fost dar cati utilizatori sunt?

 

..

 

Eu il am montat si sunt multumit de el. Rezervorul ii pe ghidon, cu putina grija am pus furtunul doar in coborare incat sa-mi bage tot uleiul pe lant, am pus capul de ungere intr-o pozitie ok (dupa cateva incercari) si sunt multumit de cum ii uns lantul in mers.

 

Eu mai ung lantul si acasa, dar cand ma bag pe drumuri prafuite, atunci butonez la greu si lantul pare ca se curata.

post-60128-0-21879800-1333233986_thumb.jpg

post-60128-0-33799900-1333233995_thumb.jpg

Editat de alex_xt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu il am montat si sunt multumit de el. Rezervorul ii pe ghidon, cu putina grija am pus furtunul doar in coborare incat sa-mi bage tot uleiul pe lant, am pus capul de ungere intr-o pozitie ok (dupa cateva incercari) si sunt multumit de cum ii uns lantul in mers.

 

Eu mai ung lantul si acasa, dar cand ma bag pe drumuri prafuite, atunci butonez la greu si lantul pare ca se curata.

 

nu ajunge ulei si pe roata? cauciuc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ajunge ulei si pe roata? cauciuc?

 

oho si inca cat ulei ajunge , daca era dupe mine il botezam pneuloob :crack::crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ajunge pe roata

1 - e pus aiurea (desi instructiunile sunt atat de simple)

2 - dozaj prea mare

 

 

Daca nu il pui unde trebuie (sa se potriveasca la stilul de mers) e normal sa curga peste tot. Daca-i dai cea mai scurta cale (la scarita) iar tu stai la semafor toata ziua cum plm sa nu curga si pe roata. Puneti-le calumea si dupa aia sa va plangeti ca a inceput sa arunce pe roata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

schimbati sarma aia ce se prinde pe bascula cu ceva mai solid. eu am tras furtunu printr-un intrerupator de veioza iar in capat am prins furca.incercati si veti vedea diferenta. nu mai miscaa si ramane in aceeasi pozitie. dor tr fixat calumea. apoi nu mai misca nici in 0ff

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am montat si eu loobmanul! e drept, provizoriu, mai mult sa vad cum se comporta!

 

Cam asa arata

 

post-8246-0-95700500-1333809726_thumb.jpg post-8246-0-65933700-1333809872_thumb.jpg post-8246-0-70584000-1333810178_thumb.jpg

 

post-8246-0-31893800-1333810186_thumb.jpg post-8246-0-02598800-1333810204_thumb.jpg post-8246-0-99474900-1333809844_thumb.jpg

 

post-8246-0-39330400-1333810172_thumb.jpg

 

capul

 

post-8246-0-91787400-1333809835_thumb.jpg post-8246-0-46390100-1333809840_thumb.jpg post-8246-0-40392800-1333809853_thumb.jpg

 

post-8246-0-75061000-1333809859_thumb.jpg post-8246-0-14906000-1333810196_thumb.jpg

 

 

Maine fac un drum de 150 km ! Sa vedem cum se comporta!

Uleiul este de transmisie si el provizoriu! Am acasa de lant de drujba!

Pozitia finala va fi langa baterie, sub carena, prelungit cu un cablu de frana de bicicleta pt al putea actiona de pe ghidon! Am sa schimb si sarma aia ca nu imi inspira increedere!

Maine revin cu impresii!

scuze pt calitatea pozelor! sunt facute cu telefonul!

:cheers:

post-8246-0-04865400-1333809867_thumb.jpg

Editat de klu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jegul de pe bascula, janta si de pe pinion este in parametri ,,normali'' sau este dobandit dupa montarea ungatorului ?

Sincer intreb, nu vreau sa jignesc.

 

Stima,

 

Alin nu este nici o jignire! Estea jeg :laugh: ! Un jeg dupa 150 km!

Ungatorul abia l-am montat, nu am facut nici macar 100 m cu el! Doar un pic in fata, spate sa vad daca isi pastreaza pozitia! Camera aceea micuta nu am umplut-o(verific si etanseitatea asa)!

Maine dimineata inainte sa plec, voi apasa pana cand se umple camera mica si apoi vor urma cei 150 km!

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti te rog ,sa revii cu poze dupa tura II-a ?

Sa facem o analiza prin comparatie...stii ce vreau sa spun.

Initial l-am vrut si eu dar sincer, inca stau pe ganduri

 

maine cand ajung acasa asta voi face! :ok:

 

 

@nael, vorbeste cu userul mianmar23!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

maine cand ajung acasa asta voi face! :ok:

 

 

@nael, vorbeste cu userul mianmar23!

 

Sunt curios si eu de comportarea chain-oiler-ului, insa o sa il montez abia dupa ce fac ultimele modificari pe la partea din spate. Ca prea am mers mult timp cu lantul soios. Mi-e si mila de el...:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-am montat si eu loobman-ul...ce sa zic?! arunca putin ulei si pe janta...nu-i bai, se poate spala...oricum mie imi place jucaria, ii simpla, probabil se mai poate imbunatati, iar la 16 euro...

 

sigur nu se poate compara cu scottoiler-ul sau cu ungatorul facut de Bogdan Harea

post-43087-0-84000000-1333862826_thumb.jpg

post-43087-0-04183500-1333862923_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stropitul excesiv al rotii vine din prea mult ulei in generel sau din prea mult ulei intr-un interval scurt de timp dupa apasarea butonului. Prima se rezolva prin lungirea perioade sau nr de km parcursi intre doua actionari, iar a doua prin incetinirea curgerii uleiului. Trebuie gasita o metoda de strangulare a furtunasului astfel incat uleiul sa ajunga pe lant intr-un timp cat mai lung pt ca absobtia lui prin capilaritate dincolo de O ringuri nu se face instantaneu iar uleiul care pt scurt timp este in exces ajunge pe roata. Ideea este ca o data actionat butonul o anumita cantitate de ulei va ajunge oricum pe lant, ideal in timpul cel mai lung posibil si evident in mers. Intradevar sistemul este foarte simplu si ieftin si utilisat cu grija va fi perfect.

 

1333232194[/url]' post='3091875']

Eu inca nu l-am montat :-)..am ramas la metoda veche cu seringa pana vine vara..

 

Eu am mai folosit sticlutele din plastic cu picurator de la picaturi de ochii sau alcool boricat. Mai usor de folosit si dozat picaturile de ulei inainte de plecare pe traseu.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus bidonasul oblic pe cadru la f650gs ,l-am umplut , si de atunci tot curge pe la bidonasul ala :angryfire:

Nu poti sa mai golesti rezervorul cu o seringa ?

.....Sau da tai fasetele si sa-l muti intr-o pozitie spre verticala

 

Stropitul excesiv al rotii vine din prea mult ulei in generel sau din prea mult ulei intr-un interval scurt de timp dupa apasarea butonului. Prima se rezolva prin lungirea perioade sau nr de km parcursi intre doua actionari, iar a doua prin incetinirea curgerii uleiului. Trebuie gasita o metoda de strangulare a furtunasului ......................

 

Nu stiu cat este de gros furtunul, dar stiu ca la perfuzii exista o piesa care stranguleaza furtunul tocmai pt. dozajul cantitatii de curgere.

Sau mai simplu ,,gatuit'' prin strangere controlata spre o piesa metalica cu faseta de plastic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am montat si eu loobmanul! e drept, provizoriu, mai mult sa vad cum se comporta!

 

Maine fac un drum de 150 km ! Sa vedem cum se comporta!

Uleiul este de transmisie si el provizoriu! Am acasa de lant de drujba!

Pozitia finala va fi langa baterie, sub carena, prelungit cu un cablu de frana de bicicleta pt al putea actiona de pe ghidon! Am sa schimb si sarma aia ca nu imi inspira increedere!

Maine revin cu impresii!

scuze pt calitatea pozelor! sunt facute cu telefonul!

:cheers:

Vezi ca se cam zgaltaie in off-road in pozitia aia. E prea in spate si se haltacaie cu tot cu ulei. Al meu a dat p-afara si nici nu e chiar atat de oblic. In rest vad ca furculita aia sta in aceeasi pozitie pe care am pus-o. Nu s-a clintit de acolo. Si mie mi se pare ca da prea mult ulei in timp scurt. Cred ca merge un robinet d-ala de acvarii pe traseu.

 

Apropo', se mai dau comenzi de Loobman? Mai veau unu' :D

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...