klu Postat Aprilie 8, 2012 Share Postat Aprilie 8, 2012 (editat) Bun! Deci am facut 150 de km! Cu toate ca Loobman zice sa apesi de 2 ori, eu am apasat de 8 ori pentru a vedea daca si cat se stropeste janta! Problema e ca uleiul de transmisie folosit, este prea fluid si a luat-o in jos pe furtun! Pana mi-am pus casca si manusile deja a aprut o picatura jos! Picatura ce a curs de pe lant! Am oprit dupa 30 de km sa vad ce si cum! Janta stropita destul de putin zic eu, tinand cont de cat ulei am pompat! Se vede si unde a curs uleiul pe cauciuc cand am oprit la o bariera imediat dupa ce am plecat! Bineinteles ca am mai apasat de 2 ori! Am oprit dupa inca 40 de km si janta nu a mai fost stropita(deci loobman avea dreptate 2-3 picaturi sunt suficiente pe timp uscat!La plecare am mai apasat de 3 ori! Venea ploaia(nu a venit)! Sper sa sa inteleaga din poze: lantul este uns, oringurile erau umede! Tot uleiul pompat s-a scurs! Urma lasata de soricei! Cred ca este ok ca distanta de dinti! Capul ungatorului nu si-a schimbat pozitia! Ce am sa modific: - nu am impins furtunul complet in cap si de aceea pe acolo stropeste cu ulei - am sa scot sarma aceea. cineva a zis ca a pus un intrerupator si a fixat-o serios! sarma respectiva vibreaza si inclin sa cred ca picatelele de ulei de pe janta sunt din aceasta cauza! - voi folosi ulei de lant de drujba sau 10w40 ce recomanda loobman - voi schimba unghiul capului sa cada undeva la 45 de grade si il voi pozitiona la ora 8! - voi monta bidonasul sub carena si voi folosi un prelungitor din cablu de frana pentru bicicleta, montat pe ghidon pt a actiona butonul! Acum parere proprie si personala: Isi merita banii! Se poate folosi fara nici o imbunatatire, doar montat si gata! Eu unul sunt foarte multumit! Sunt convis ca daca respectam indicatiile lui loobman, referitoare la dozaj si ulei, nu aparea nici o picatura pe janta! Una peste alta eu il recomand! Spor! Editat Aprilie 8, 2012 de klu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 8, 2012 Share Postat Aprilie 8, 2012 Cam asa ar trebui sa arate roata dupa o zi intreaga de mers 4-500 km. Foloseste ulei de lant de drujba, e cel mai bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klu Postat Aprilie 8, 2012 Share Postat Aprilie 8, 2012 Cam asa ar trebui sa arate roata dupa o zi intreaga de mers 4-500 km. Foloseste ulei de lant de drujba, e cel mai bun. Pai ulei de drujba folosesc! Doar ca nu l-am avut la mine cand am montat loobmanul! Eu zic ca poate arata si mai bine roata daca fixez mai bine capul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 8, 2012 Share Postat Aprilie 8, 2012 @klu: butonu ala am inteles ca se apasa. cum vrei sa-l actionezi prin cablul de frana de la bicicleta? Sunt curios ca loobmanul meu e pe drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klu Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 @klu: butonu ala am inteles ca se apasa. cum vrei sa-l actionezi prin cablul de frana de la bicicleta? Sunt curios ca loobmanul meu e pe drum. Pai in primul rand o sa prin butoiasul cu un colier nu cu soricei! Apoi ii pun o parghie ce va apasa pe buton! Parghia va fi actionata de cablul de bicicleta(cu camasa). Il voi trage pe sub rezervor pana in zona ghidonului! Atasez un inel in parte opusa a cablului! Cam asa m-am gandit! O sa incerc sa il pun astazi daca timpul imi permite si postez! Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 Pai in primul rand o sa prin butoiasul cu un colier nu cu soricei! Apoi ii pun o parghie ce va apasa pe buton! Parghia va fi actionata de cablul de bicicleta(cu camasa). Il voi trage pe sub rezervor pana in zona ghidonului! Atasez un inel in parte opusa a cablului! Mi-a trecut si mie prin cap un sistem de genul asta, dar n-am vrut sa ma complic si am pus rezervorul direct pe ghidon. Arata urat si nu sta in pozitia optima, dar isi face treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 E destul de mare ca sa il pui pe ghidon, eu cred ca-l pun pe suportii de coburi, in felul asta am si acces usor la el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 E destul de mare ca sa il pui pe ghidon, eu cred ca-l pun pe suportii de coburi, in felul asta am si acces usor la el Depinde si de ghidon. Trebuie sa gasesc o modalitate sa-l montez mai vertical, sa-l pot umple de tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 Depinde si de ghidon. Trebuie sa gasesc o modalitate sa-l montez mai vertical, sa-l pot umple de tot. prea mare, prea voluminos si cam nesigur fixat. sincer nu merge bine acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 eu pe al meu l-am fixat de cadru (la bmw f550). in partea dreapta in fereastra de sub aripa neagra. grija mare la furtun. cu cat e mai lung cu atat dureaza mai mult sa ajunga uleiul pe lant, mai mult decat atat trebuie ca sa aiba cadere. daca cumva intr-o zona furtunul se orizontalizeaza sau isi schimba panta, nu mai ajunge doza de ulei pe lant. in rest e ok... dupa 2-3 modificari ale pozitiei si traseului furtunului, picatura de ulei ajunge intr-un timp rezonabil pe lant. partea buna este ca lantul se mentine curat. se pare ca sprayul de uns lantul avea o componenta lipicioasa care se facea mazga si nu se indeparta decat prin spalare. acum daca cumva se prafuieste lantul cu cateva doze de ulei practic mizeria zboara de pe lant... dar nu mi se pare ca ar tine o doza (o apasare) 200 km.... eu dau cam 2-3 doze lejer pe 200 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 prea mare, prea voluminos si cam nesigur fixat. sincer nu merge bine acolo. Dupa niste teste pe drumuri neasfaltate, pe ploaie, namol si balti am ajuns la concluzia ca nu-i tocmai ok pe ghidon. Pe asfalt ii ok ca nu folosesc mult ulei, dar fiind pozitionat departe de picurator tot face burta si nu mai ajunge uleiul pe lant. Oricat as cauta o pozitie ok, nu mi-a iesit. I-am dat foarte mult, cateodata aveam si 5-10 cm de ulei pe furtun, daca il ridicam manual curgea prea repede. O sa incerc sa-l pozitionez in interiorul crash-bar-ului de pe spate, ca in imagine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 (editat) Daca puneti rezervorul inclinat, aveti grija ca indiferent pe sosea sau off se baltacaie si iese afara pe la capac si curge pe protectia de lant. Dupa ce mai se foloseste din ulei nu mai curge afara pe deasupra. Nu e rau sistemul, dar la urmatoarea moto nu cred ca o sa-mi mai pun. Sunt curios la spalat mobra daca furca aia nu zboara de-acolo cand dau cu jetu sa curat bascula si lantul si spitele de noroi,,, ca daca tot trebe sa-mi var dejtele sa reglez furca, il zbor dreacu la gunoi L.E. In poza va arat inclinatia doar, aici era inainte sa curga pe deasupra P.S. Nu poate vre-un moderator sa schimbe numele topicului in Loobman? @Bogdan Harea imi dai te rog un link unde pot citi despre ungatorul confectionat/comercializat de tine? Multumesc. Editat Aprilie 15, 2012 de Dane_Bad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 (editat) Daca puneti rezervorul inclinat, aveti grija ca indiferent pe sosea sau off se baltacaie si iese afara pe la capac si curge pe protectia de lant. Dupa ce mai se foloseste din ulei nu mai curge afara pe deasupra. Nu e rau sistemul, dar la urmatoarea moto nu cred ca o sa-mi mai pun. Sunt curios la spalat mobra daca furca aia nu zboara de-acolo cand dau cu jetu sa curat bascula si lantul si spitele de noroi,,, ca daca tot trebe sa-mi var dejtele sa reglez furca, il zbor dreacu la gunoi L.E. In poza va arat inclinatia doar, aici era inainte sa curga pe deasupra P.S. Nu poate vre-un moderator sa schimbe numele topicului in Loobman? @Bogdan Harea imi dai te rog un link unde pot citi despre ungatorul confectionat/comercializat de tine? Multumesc. :crack:al meu cred ca sti deja dar la prima spalare cu jet la OMV sa dus dracului si a intrat la spite putin iar acum am doua furci , sa vedem ce iasa dupa ce il modific. Danut asa cum am discutat cu chestia aia comandata de pe louis Din punctul meu de vedere Loobman = shit Editat Aprilie 15, 2012 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 Dupa niste teste pe drumuri neasfaltate, pe ploaie, namol si balti am ajuns la concluzia ca nu-i tocmai ok pe ghidon. Pe asfalt ii ok ca nu folosesc mult ulei, dar fiind pozitionat departe de picurator tot face burta si nu mai ajunge uleiul pe lant. Oricat as cauta o pozitie ok, nu mi-a iesit. I-am dat foarte mult, cateodata aveam si 5-10 cm de ulei pe furtun, daca il ridicam manual curgea prea repede. O sa incerc sa-l pozitionez in interiorul crash-bar-ului de pe spate, ca in imagine. de ce nu-l prinzi de acel rezervor de la amortizor. folosesti triunghiul acela de plastic care a venit in pachet si te agati de acel rezervor. in felul asta este mai usor accesibil si ferit de namolul care ti-l va arunca cauciucul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 decat sa va chinuiti cu loobmane pompite si alte aiureli de ce nu incercati cel mai sinplu si mai eficient sistem de pana acum? un bidonas, un robinet vacumatic, un robinetel de perfuzii sau acvarii si ce vreti voi sa folositi ca si picurator: ace de siringa, mine de pix, etc. reglezi sa curga la circa o picatura la 40-50 secunde pe timp uscat sau una la 25-35 pe ploaie. merg asa de 90.000km fara probleme cu lanturi duse pana la 30.000km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 (editat) de ce nu-l prinzi de acel rezervor de la amortizor. folosesti triunghiul acela de plastic care a venit in pachet si te agati de acel rezervor. in felul asta este mai usor accesibil si ferit de namolul care ti-l va arunca cauciucul Rezervorul ala nu sta tocmai fix. Sambata viitoare o sa incerc un nou montaj, inca nu m-am hotarat unde. Poate gasesc vreo posibilitate de prindere ok in zona rezervorului - sau prind rezervorul in asa fel incat sa nu se mai miste. decat sa va chinuiti cu loobmane pompite si alte aiureli de ce nu incercati cel mai sinplu si mai eficient sistem de pana acum? un bidonas, un robinet vacumatic, un robinetel de perfuzii sau acvarii si ce vreti voi sa folositi ca si picurator: ace de siringa, mine de pix, etc. reglezi sa curga la circa o picatura la 40-50 secunde pe timp uscat sau una la 25-35 pe ploaie. merg asa de 90.000km fara probleme cu lanturi duse pana la 30.000km. Am avut un ungator de genul asta, facut dintr-o perfuzie. N-am gasit bidonas ok, a trebuit sa folosesc pe post de rezervor un furtun incolacit sub rezervor (la multe trante curgea tot uleiul din el) si pe post de picurator acul de la perfuzie (se tot infunda). Pt. dozare foloseam un robinet de aer pt acvarii, nu prea imi iesea - dadea ori prea mult ori deloc. Sistemul meu era destul de rudimentar, dar isi facea treaba - ma interesa mai mult pe off, pe asfalt n-am mers inca atata de mult incat sa nu ajunga un uns ok de acasa. Editat Aprilie 16, 2012 de alex_xt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 decat sa va chinuiti cu loobmane pompite si alte aiureli de ce nu incercati cel mai sinplu si mai eficient sistem de pana acum? un bidonas, un robinet vacumatic, un robinetel de perfuzii sau acvarii si ce vreti voi sa folositi ca si picurator: ace de siringa, mine de pix, etc. reglezi sa curga la circa o picatura la 40-50 secunde pe timp uscat sau una la 25-35 pe ploaie. merg asa de 90.000km fara probleme cu lanturi duse pana la 30.000km. Daca este asa siplu spune de unde se poate cumpara si la ce pret: -robinet vacumatic -bidonas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 parerea mea e ca suna ghey cealalta parere e ca e bun asa ceva la lantul omului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 decat sa va chinuiti cu loobmane pompite si alte aiureli de ce nu incercati cel mai sinplu si mai eficient sistem de pana acum? un bidonas, un robinet vacumatic, un robinetel de perfuzii sau acvarii si ce vreti voi sa folositi ca si picurator: ace de siringa, mine de pix, etc. reglezi sa curga la circa o picatura la 40-50 secunde pe timp uscat sau una la 25-35 pe ploaie. merg asa de 90.000km fara probleme cu lanturi duse pana la 30.000km. lantul meu a dus 35.000km in condintiile in care l-am uns cu spray procycle (ala cel mai ieftin de la louis). nu ma astept ca loobman sa prelungeasca cu mult durata de viata ci sa imi asigure o intretinere mai usoara. Am primit si eu Loobmanul. inca nu l-am montat pt ca o sa folosesc pt capul de ungere un sistem deja consacrat revin cu poze cand va fi gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 (editat) lantul meu a dus 35.000km in condintiile in care l-am uns cu spray procycle (ala cel mai ieftin de la louis). nu ma astept ca loobman sa prelungeasca cu mult durata de viata ci sa imi asigure o intretinere mai usoara. Am primit si eu Loobmanul. inca nu l-am montat pt ca o sa folosesc pt capul de ungere un sistem deja consacrat revin cu poze cand va fi gata pune poze cu capul de ungere cand e gata, saptamana ce vine ii fac upgrade si eu capului eu am luat astea de pe louis http://www.louis.de/...&TITLE=10003163 http://www.louis.de/_103e3280f05153f5d4ec069c51cb090465/index.php?topic=search&searchterm=10003163&cmd.x=7&cmd.y=5 Editat Aprilie 16, 2012 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 (editat) Salut, scuzati ca dau buzna, dar mi-am pus si eu asa ceva pe enduro si face fata foarte bine in teren accidentat. Am fost o provocare sa dirijez furtunul astfel incat sa aiba cadere dar a meritat. Editat Aprilie 17, 2012 de Impostorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 La mine s-a umplut de noroi, s-a descentrat si varful ala de soricel a intrat inapoi, pica pe langa. Daca furtunasul e spre orizontal, aliluia... nu mai ajunge ulei la furculita. Bidonasul pus in spate nu-i o idee buna, haltacaie si da p-afara ulei. Trebuie pus cat mai spre centrul motocicletei, cum a facut si colegu' de mai sus. Mai fac o incercare de repozitionare a tot ansamblului azi, daca nu merge, incercam altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 mai bine treci si vezi cum l am montat eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Tot acolo? E deschis azi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pachemon Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Nu l-a montat nimeni sa ne zica impresii dupa folosire? M-as baga si eu la 1 ... EU am montat asa ceva si e minunat. simplu de montat si isi face treaba poate explica cineva cum functioneaza exact. in afara de partea cu gravitatia se monteaza sistemul si pe doua prelungiri de soricel care se ating cu gingasie de foaia de spate se prelinge uleiul pe aceasta si datorita fortei centrifuge uleiul ajunge pe lant si de pe acesta foarte putin (in functie de ulei) si pe janta. Decat sa curat lantul la 200-300km este suficient sitemul. Lantul se mentine in conditii optime de ungere pentru 150-200 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.