Sari la conținut

Bisnitarul de la Ducati


ccalugaru_mihai
 Share

Postări Recomandate

HAHAHAHHA.

 

Monsterul este modelul cu cele mai mari vanzari, dar in niciun caz nu murea Ducati daca nu-l faceau. Se pare ca pt unii, Ducati n-au vandut decat monstrii, 748/916/996/998/749/999/ST(2/4/3)SS(750/800/900)/1098/848 nici n-au existat intre 94 si 2009. Common'..

 

Ai mers cu vreuna care venea cu un singur disc de frana? Poti face diferenta intre modelul cu un disc si cel cu 2?

 

 

.

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 567
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Scuzati, spunea cineva Ducati? :D

wow wow wow.

cine stie ce ulei o fi avut in ea, sau ce a facut pe la ea. poate era a unui roman de i s-a intamplat asta. :haha: dar aia sa ia foc.......mai greu.

 

mai era un fotbalist de la noi care ii luase foc Ferarri-ul acu cativa ani. ignorase nush ce avertizare la motor. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Adeian B...da pana in 2002 venea cu un singur disc ptr ca nu era necesar mai mult ...dar in 2002 au bagat 2 discuri la cererea publicului nu ca ar fi fost nevoie neaparat....dar totusi cum era si pe modelul de monster 600 sau peSS 750 ...puteai sa iti pui al doilea disc/etrier....

 

mda cat despre monster ca familie da si eu cred ca fara monster fabrica ducati avea mai mult de suferit...

 

@cesar....ce nu as da sa am eu epava aia...:)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce laudati furcile usd,ca sint de cct,dupa un an doi incepe sa lacrimeze pe la semeringuri direct pe disc de frina,pe cind una normala nici dupa 10 ani nu ai problema asta.

 

sau incep

ai gresit topicul. cel de "fun" este la "motociclisti in timpul liber". in schimb daca ai vorbit serios... ii dau dreptate lui cezar... trist pentru tine.

 

 

Buggy: da' tot monsteru' era mobra ce venea cu un singur disc pe fata intr-o vreme...

 

Monster e cea mai low cost moto de la Ducati, dar si cea mai vanduta. fara ea, erau terminati.

 

 

hai sa nu exageram... daca nu era galluzzi era un alt designer. italienii chiar nu duc lipsa de ei. se gasea un altul sa scoata un model de "naked"

Editat de zar916
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiam de milano stiam ca a facut cel putin la inceput scoala in state ...probabil dupa sa dus la milano sa fie treaba treaba:)))

pai a terminat scoala in america dar in 88 a venit la milano ptr cursuri de design, sau "schimb de experienta", cum vrei sa-i spui:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici un hahaha

 

stii ca am dreptate.

 

n am zis ca dadeau faliment, ci doar ca monster e cam piesa principala din puzzle ul "Ducati".

 

stiu prea bine ce modele fabrica Ducati, degeaba mi le enumeri.

 

La noi cele mai prezente sunt monsterele. Mai vezi cate un SS ( gen 620 ss, 900 ss).

 

familia 748,749 dar si 916,996,998 si 999 e mai rar vazuta ( pe la noi cel putin).

 

 

iar aia cu discu de frana, nici n are sens sa ti raspund..

ai sa razi dar sunt mai multe din familia 748 916 999 749 decat SS 900 sau etc....oricum ne pierdem in detaliii.......hai ceva o furca un bisnitar :)))))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
iar aia cu discu de frana, nici n are sens sa ti raspund..

 

 

Poti incerca.. dar ai grija ce zici. :D

 

@AdrianB : Au trecut 3 saptamani si n-ai dat niciun raspuns / n-ai incercat sa te strofoci in privinta celui de-al doilea disc pe fata.

 

Poate-ti explica si baiatul acesta cum sta treaba cu un singur disc.

 

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate m3n,sunt eu idiot....e mai bine sa ai doar un disc de frana :(. ...si cred ca si restu fabricantilor sunt niste idioti ca pun 2 discuri....mai multa greutate in plus pe roata, etc... niste fraieri :(

 

Scuze ca am avur indrazneala sa te contrazic...

 

Nu te ataca absurd ca n-are rost, nu am vrut decat sa-ti demonstrez ca nu e cazul sa mai susti in continuare ca franarea cu 2 discuri este mai buna/puternica decat cea cu un disc fata.

 

La 750SS-ul avut inainte, am avut un disc de frana pe fata si pompa era fara sistem progresiv. Singura diferenta intre ambele motorete (care au aceeasi greutate) era ca in cazul in care bruscai frana fata la modelul cu un disc si fara franare progresiva, aveai toate sansele sa blochezi fata si te intindeai mai usor pe jos. Tehnic, la modelul cu un disc de frana placutele se uzau mai repede dar nici nu costau dublu(din cauza numarului de discuri). Am facut o masuratoare stradala de la 100km/h la 0 cu un monster si culmea.. motoretele s-au oprit in aceeasi distanta

 

Ducati a pus 2 discuri din cauza marketingului, adica inchiderea gurii carcotasilor care sustin ca franarea cu 2 discuri ar fi mult mai sigura/puternica decat cea cu 1 disc.

 

 

Intrebare : Zi mi de ce sunt totusi 2 discuri de frana pe motorete si de ce d.p.d.v tehnic fabrica a pus 2.

 

Se poate frana si cu un singur disc foarte bine insa treaba asta trebuie exersata destul.

 

Fa un test pe motoreta ta si franeaza doar cu un disc, nu e nicio diferenta. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te ataca absurd ca n-are rost, nu am vrut decat sa-ti demonstrez ca nu e cazul sa mai susti in continuare ca franarea cu 2 discuri este mai buna/puternica decat cea cu un disc fata.

 

La 750SS-ul avut inainte, am avut un disc de frana pe fata si pompa era fara sistem progresiv. Singura diferenta intre ambele motorete (care au aceeasi greutate) era ca in cazul in care bruscai frana fata la modelul cu un disc si fara franare progresiva, aveai toate sansele sa blochezi fata si te intindeai mai usor pe jos. Tehnic, la modelul cu un disc de frana placutele se uzau mai repede dar nici nu costau dublu(din cauza numarului de discuri). Am facut o masuratoare stradala de la 100km/h la 0 cu un monster si culmea.. motoretele s-au oprit in aceeasi distanta

 

Ducati a pus 2 discuri din cauza marketingului, adica inchiderea gurii carcotasilor care sustin ca franarea cu 2 discuri ar fi mult mai sigura/puternica decat cea cu 1 disc.

 

 

Intrebare : Zi mi de ce sunt totusi 2 discuri de frana pe motorete si de ce d.p.d.v tehnic fabrica a pus 2.

 

 

Fa un test pe motoreta ta si franeaza doar cu un disc, nu e nicio diferenta. ;)

 

Jeezez ... am mai avut o data in carciuma discutia asta (acum o luna) ... dar erai prea terminat sa intelegi ceva.

 

 

Fa un test pe motoreta ta si franeaza doar cu un disc, nu e nicio diferenta. ;)

Coae ... asta e de pus in rama ... daca ai vorbit serios.

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jeezez ... am mai avut o data in carciuma discutia asta (acum o luna) ... dar erai prea terminat sa intelegi ceva.

Si am lasat discutia ca tine pentru ca eram prea blana ca sa te fac sa intelegi ce vorbim aici.

 

 

Coae ... asta e de pus in rama ... daca ai vorbit serios.

Ce e de pus in rama? Discul, discutia sau propunerea de a afla cum poti face asta?

 

 

@ ZaiR, o sa scot un disc si sa vad cum franeaza doar cu unul. Insa ceea ce zici tu se cam contrazice cu legile fizicii.

Pai parca tipul de mai sus a dat peste cap legile fizicii, nu mi spune ca de fiecare data cand pui frana o faci la maxim ca sa opresti in timp ultil.

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica daca luam doua motociclete identice, insa una cu un disc si alta cu doua si aplicam aceeasi forta asupra manetei de frana, ambele vor frana in aceeasi distanta, nu?

DA!!

 

 

 

Si cele doua discuri sunt chestie de marketing la majoritatea motocicletelor?
I-am zis lui AdrianB sa mi spuna care este motivul pentru care au fost puse 2 discuri, asta in afara de ideea ca motoreta ar frana mai repede sau ca ai o siguranta mai mare pe frane. Poate ti va da el raspunsul. ;)

 

Ce este in filmulet este un supermoto, care are alte caracteristici fata de o motocicleta sport sau un naked/tourer. Doua discuri confera o suprafata de frecare mai mare decat un disc. Doua discuri intotdeauna vor frana mai bine decat unul singur in conditii asemanatoare.
Buei.. am avut aceeasi motoreta cu un disc si cu 2 (diferenta intre ele era de 14CP), franeaza identic.

 

Nu compara un supermoto cu 130 kg si o Hayabusa de 250kg sau un ZZR1400.

 

Nu compara masele, ca vei gasi choppere mai grele cu un singur disc de frana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are doua discuri pe fata ca sa franeze mai bine:

se incing mai greu - cand sunt incinse prea tare franeaza mai greu.

se incinge lichidul de frana mai greu.

se racesc mai repede (disipa mai bine 2 decat unul)

suprafata de contact disc-placute e mai mare si uzarea lor e intarziata.

 

Eu am avut necazul sa-mi cada placutele dintr-un etrier pe A2, si a trebuit sa continui drumul cu un singur etrier, dupa ce am obturat furtunul pentru cel cu necaz.

Se simte imediat diferenta.

 

Desigur, franarea este un lucru asupra caruia e bine sa inveti in circuit, nu pe strada. Pentru a opri motocicleta in siguranta, in regim de plimbare pana la colt sa iei o paine, este suficient un disc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are doua discuri pe fata ca sa franeze mai bine:

se incing mai greu - cand sunt incinse prea tare franeaza mai greu.

se incinge lichidul de frana mai greu.

se racesc mai repede (disipa mai bine 2 decat unul)

suprafata de contact disc-placute e mai mare si uzarea lor e intarziata.

 

De aceea au fost puse 2 discuri de frana, in niciun caz ca mobra sa franeze intr-o distanta mai mica. Diferenta intre cele 2 modele se va observa intr-un mediu racing, in niciun caz la 20 de franari in oras sau 40 pe Cheia.

 

Eu am avut necazul sa-mi cada placutele dintr-un etrier pe A2, si a trebuit sa continui drumul cu un singur etrier, dupa ce am obturat furtunul pentru cel cu necaz.

Se simte imediat diferenta.

Asta poate pentru ca nu ai aerisit complet instalatia..

 

Desigur, franarea este un lucru asupra caruia e bine sa inveti in circuit, nu pe strada. Pentru a opri motocicleta in siguranta, in regim de plimbare pana la colt sa iei o paine, este suficient un disc.

Asta incerc sa le spun si eu.

 

.

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar de HD Sportster 1200 in varianta cu 1 disc vs cea cu 2? De aia ce zici?

Am vazut suficienti mastodonti pe la intlnirile moto cu un disc (fara racire) mai grei decat busa sau zx14 pe care sa-i exemplific, nu m-am gandit la HD. :)

 

se incing mai greu - cand sunt incinse prea tare franeaza mai greu.

se incinge lichidul de frana mai greu.

se racesc mai repede (disipa mai bine 2 decat unul)

suprafata de contact disc-placute e mai mare si uzarea lor e intarziata.

Iar punctele de mai sus, cumulate nu duc la o franare mai eficienta?

Ba da.. vor duce la o franare mai buna in momentul in care mergem la paine / Cheia ca asta :

http://youtu.be/DuhAVFrVeLI

PS: discurile lui sunt de carbon pentru a nu se incinge atat de tare.

 

Uite cateva explicatii despre folosirea franei in Moto2, sistemele fiind apropiate de cele stock montate pe plasticul importat de la Glina de 28.000E (difereta cred ca o fac placutele)

http://www.youtube.com/watch?v=-wl74DgQqkg

 

Dupa ce-am mers pe ambele modele, crede-ma ca sunt putini nebuni in Ro care ar reusi sa incinga un disc si in acelasi timp sa scoata performanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

De aceea au fost puse 2 discuri de frana, in niciun caz ca mobra sa franeze intr-o distanta mai mica. Diferenta intre cele 2 modele se va observa intr-un mediu racing, in niciun caz la 20 de franari in oras sau 40 pe Cheia.

 

Asta poate pentru ca nu ai aerisit complet instalatia..

 

Asta incerc sa le spun si eu.

 

.

1- Instalatia era proaspat verificata de service autorizat ducati, adica listat pe ducati.com la service ducati. Practic tocmai ce-mi facusem revizia, vreo 2000 roni pe factura, cu tva.

 

2- Placutele au cazut pentru ca nu mai era siguranta la pinul care le tine, lucru constatat de service-ul mobil deplasat la fata locului, si mentionat in procesul verbal semnat de un mecanic atestat RAR. Eu sustin ca au uitat sa o puna, ei ca mi-a furat cineva pinul cand nu am fost atent.Problema e ca eu am plecat din service direct la mare, nu avea cand sa scoata cineva piesa, poate doar la stop.Anyhow, sigurantele se SCHIMBA nu se refolosesc. Acum am o cutie plina, just in case. Te sfatuiesc ca daca nu esti expert in mecanica motocicletelor sa nu-ti dai cu parerea in ceva de care poate depinde viata celor ce citesc aici.

 

3- Diferenta se observa si in 2 franari, iti reamintesc ca vorbesc din experienta mersului in aceleasi conditii in aceeasi ora cu aceeasi motoreta pe aceleasi drum. In opinia mea, dupa 40 de franari pe cheia chiar si cu 2 discuri se simte diferenta. As zice ca dupa 20 se simte deja, dar nu mai stiu cum e asfaltul pe cheia, m-am cam bosorogit.

 

4- Este totusi bine... ca si daca mergi pana la paine, sa poti frana excelent. Conteaza foarte mult si 2 centimetri, daca sunt inainte sau dupa obstacol. Nu exista nicio scuza pentru a fi incompetent in franare, iar acest lucru va poate costa viata dumneavoastra si a celor dragi. Pretul unui curs in care inveti sa franezi suficient de eficient este infim fata de asta. Dupa ce faceti cursul acest topic ar fi inutil.

 

5- N-am nimic personal cu dumneavoastra dar am impresia ca incercati sa argumentati ca franarea eficienta e valida doar la motogp ceea ce e fals. Si da, trebuie sa franati ca in primul filmulet (mai bine chiar, fara sa ridicati spatele), eventual in timp ce va asigurati in stanga (stiti ca se intoarce capul da?) ca sa puteti evita doamna care v-a deschis usa de la rangerover... Trebuie sa aveti mainile lejere, nu incordate si daca ma intrebati pe mine sa puteti schimba 2-3 trepte inferioare - slippery clutch-ul de la SS-ul dumneavoastra ar trebui sa ajute franarea cu spatele... Si nu e ceva ATAT de greu cu putin antrenament (pe pista si supervizat bineinteles). Altfel riscati sa intrati sub un tir si sa va scriem la topic cat de nedreapta a fost soarta, cat de rea a fost doamna care a deschis usa, si cat de camionagiu a fost soferul de tir...

 

Fara suparare,

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...