nike Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 Pai ca si Ducati, multi producatori au modele low cost si modele de top. Pe un GSX-R 1000 vei vedea cele mai bune suspensii produse de Suzuki. Ca si la Ducati, pe Monster (600, 620, 695, S2R) care este low cost-ul de la Ducati ai niste USD-uri frumoase ca aspect dar fara nici un reglaj. Nu vorbi de low-cost la Ducati atata timp cat tot ceea ce inseamna ambreiaj + sistem de franare, pe toate motocicletele este pus Brembo. La GSXR-ul pe care l-ai pomentit, japonezii aia au pus Brembo doar pe fata si asta din economie ca sa nu sara pretul si sa nu le scada vanzarile. S2r-ul are furca reglabila din fabrica ca si SS-ul de 900 Ba' acu lasand gluma deoparte, chiar nu inteleg de ce plm pun astia furci USD fara reglaje pe unele mobre (n-are treaba cu Ducati, deci sa nu sara vreun ducatist in sus). Pentru ca ar costa mai mult si ar pierde clienti ce fac alte economii si s-ar duce sa cumpere un Ducati. Si 2 la mana tot o ardeti aiurea cu furci USD reglabile si mai stiu eu ce. Vreau sa-l vad si eu pe ala care stie sa-si faca singur reglaje profi, nu sa dea aiurea clickuri si sa invarta de surubele, si le mai si le face fara sa-si rupa gatul si pe urma sa vina sa ne povesteasca ce si cum. Reglajele unei furci, fie USD sau nu, te intereseaza doar daca le si folosesti cum trebuie, altfel te poti lipsi de ele fara probleme. Asta am zis si eu. ONTOPIC:N-o mai ardeti aiurea cu toate topoarele, ardeti bisnitarul!! Deci oricum discutia viza persoane care au habar cat de cat despre furci si rolu' lor... Oricum, tre sa aduci un capac de bere Fulger din 94.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 ONTOPIC:N-o mai ardeti aiurea cu toate topoarele, ardeti bisnitarul!! da! sa arda! am niste lemne esenta tare, facem un rug Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 Il aduc si ti-l pun dop stii tu unde :* :* :* Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 La CB500 este Brembo pe fata pt ca e mai ieftin asa, motocicleta producandu-se in Italia. CB500 e o motoretutza ieftina. Iar rembo nu este doar scuNp, este si eftin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 Din ciclul n-ai USD, nu existi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 (editat) Din ciclul n-ai USD, nu existi FUCK!! Si stiam ca nu trebuia sa iau Euro. Editat Ianuarie 3, 2013 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 (editat) HAHAHAHHA. Monsterul este modelul cu cele mai mari vanzari, dar in niciun caz nu murea Ducati daca nu-l faceau. Se pare ca pt unii, Ducati n-au vandut decat monstrii, 748/916/996/998/749/999/ST(2/4/3)SS(750/800/900)/1098/848 nici n-au existat intre 94 si 2009. Common'.. Ai mers cu vreuna care venea cu un singur disc de frana? Poti face diferenta intre modelul cu un disc si cel cu 2? . Editat Ianuarie 4, 2013 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 si eu cred ca daca nu era familia Monster Ducati era pe copca demult. Poate nu in faliment dar p-acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 Scuzati, spunea cineva Ducati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 Scuzati, spunea cineva Ducati? wow wow wow. cine stie ce ulei o fi avut in ea, sau ce a facut pe la ea. poate era a unui roman de i s-a intamplat asta. dar aia sa ia foc.......mai greu. mai era un fotbalist de la noi care ii luase foc Ferarri-ul acu cativa ani. ignorase nush ce avertizare la motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 De ce laudati furcile usd,ca sint de cct,dupa un an doi incepe sa lacrimeze pe la semeringuri direct pe disc de frina,pe cind una normala nici dupa 10 ani nu ai problema asta. sau incep Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 Partea trista este ca da, cred ca vorbeste serios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 (editat) De ce laudati furcile usd,ca sint de cct,dupa un an doi incepe sa lacrimeze pe la semeringuri direct pe disc de frina,pe cind una normala nici dupa 10 ani nu ai problema asta. sau incep ai gresit topicul. cel de "fun" este la "motociclisti in timpul liber". in schimb daca ai vorbit serios... ii dau dreptate lui cezar... trist pentru tine. Buggy: da' tot monsteru' era mobra ce venea cu un singur disc pe fata intr-o vreme... Monster e cea mai low cost moto de la Ducati, dar si cea mai vanduta. fara ea, erau terminati. hai sa nu exageram... daca nu era galluzzi era un alt designer. italienii chiar nu duc lipsa de ei. se gasea un altul sa scoata un model de "naked" Editat Ianuarie 4, 2013 de zar916 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 si galluzzi nu e italian... ))))) asta e si mai frumos:) asa e, dar a studiat la milano;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 nu stiam de milano stiam ca a facut cel putin la inceput scoala in state ...probabil dupa sa dus la milano sa fie treaba treaba:))) pai a terminat scoala in america dar in 88 a venit la milano ptr cursuri de design, sau "schimb de experienta", cum vrei sa-i spui:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Ianuarie 22, 2013 Share Postat Ianuarie 22, 2013 (editat) iar aia cu discu de frana, nici n are sens sa ti raspund.. Poti incerca.. dar ai grija ce zici. @AdrianB : Au trecut 3 saptamani si n-ai dat niciun raspuns / n-ai incercat sa te strofoci in privinta celui de-al doilea disc pe fata. Poate-ti explica si baiatul acesta cum sta treaba cu un singur disc. Editat Ianuarie 6, 2013 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Ianuarie 24, 2013 Share Postat Ianuarie 24, 2013 Ai dreptate m3n,sunt eu idiot....e mai bine sa ai doar un disc de frana . ...si cred ca si restu fabricantilor sunt niste idioti ca pun 2 discuri....mai multa greutate in plus pe roata, etc... niste fraieri Scuze ca am avur indrazneala sa te contrazic... Nu te ataca absurd ca n-are rost, nu am vrut decat sa-ti demonstrez ca nu e cazul sa mai susti in continuare ca franarea cu 2 discuri este mai buna/puternica decat cea cu un disc fata. La 750SS-ul avut inainte, am avut un disc de frana pe fata si pompa era fara sistem progresiv. Singura diferenta intre ambele motorete (care au aceeasi greutate) era ca in cazul in care bruscai frana fata la modelul cu un disc si fara franare progresiva, aveai toate sansele sa blochezi fata si te intindeai mai usor pe jos. Tehnic, la modelul cu un disc de frana placutele se uzau mai repede dar nici nu costau dublu(din cauza numarului de discuri). Am facut o masuratoare stradala de la 100km/h la 0 cu un monster si culmea.. motoretele s-au oprit in aceeasi distanta Ducati a pus 2 discuri din cauza marketingului, adica inchiderea gurii carcotasilor care sustin ca franarea cu 2 discuri ar fi mult mai sigura/puternica decat cea cu 1 disc. Intrebare : Zi mi de ce sunt totusi 2 discuri de frana pe motorete si de ce d.p.d.v tehnic fabrica a pus 2. Se poate frana si cu un singur disc foarte bine insa treaba asta trebuie exersata destul. Fa un test pe motoreta ta si franeaza doar cu un disc, nu e nicio diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Ianuarie 24, 2013 Share Postat Ianuarie 24, 2013 (editat) Nu te ataca absurd ca n-are rost, nu am vrut decat sa-ti demonstrez ca nu e cazul sa mai susti in continuare ca franarea cu 2 discuri este mai buna/puternica decat cea cu un disc fata. La 750SS-ul avut inainte, am avut un disc de frana pe fata si pompa era fara sistem progresiv. Singura diferenta intre ambele motorete (care au aceeasi greutate) era ca in cazul in care bruscai frana fata la modelul cu un disc si fara franare progresiva, aveai toate sansele sa blochezi fata si te intindeai mai usor pe jos. Tehnic, la modelul cu un disc de frana placutele se uzau mai repede dar nici nu costau dublu(din cauza numarului de discuri). Am facut o masuratoare stradala de la 100km/h la 0 cu un monster si culmea.. motoretele s-au oprit in aceeasi distanta Ducati a pus 2 discuri din cauza marketingului, adica inchiderea gurii carcotasilor care sustin ca franarea cu 2 discuri ar fi mult mai sigura/puternica decat cea cu 1 disc. Intrebare : Zi mi de ce sunt totusi 2 discuri de frana pe motorete si de ce d.p.d.v tehnic fabrica a pus 2. Fa un test pe motoreta ta si franeaza doar cu un disc, nu e nicio diferenta. Jeezez ... am mai avut o data in carciuma discutia asta (acum o luna) ... dar erai prea terminat sa intelegi ceva. Fa un test pe motoreta ta si franeaza doar cu un disc, nu e nicio diferenta. Coae ... asta e de pus in rama ... daca ai vorbit serios. Editat Ianuarie 24, 2013 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Ianuarie 24, 2013 Share Postat Ianuarie 24, 2013 @ ZaiR, o sa scot un disc si sa vad cum franeaza doar cu unul. Insa ceea ce zici tu se cam contrazice cu legile fizicii. fizica si motociclismul nu merg mana-n mana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Ianuarie 24, 2013 Share Postat Ianuarie 24, 2013 Eheee,se pare ca sint multi cu usd, p-aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Ianuarie 24, 2013 Share Postat Ianuarie 24, 2013 (editat) Jeezez ... am mai avut o data in carciuma discutia asta (acum o luna) ... dar erai prea terminat sa intelegi ceva. Si am lasat discutia ca tine pentru ca eram prea blana ca sa te fac sa intelegi ce vorbim aici. Coae ... asta e de pus in rama ... daca ai vorbit serios. Ce e de pus in rama? Discul, discutia sau propunerea de a afla cum poti face asta? @ ZaiR, o sa scot un disc si sa vad cum franeaza doar cu unul. Insa ceea ce zici tu se cam contrazice cu legile fizicii. Pai parca tipul de mai sus a dat peste cap legile fizicii, nu mi spune ca de fiecare data cand pui frana o faci la maxim ca sa opresti in timp ultil. Editat Ianuarie 24, 2013 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 Adica daca luam doua motociclete identice, insa una cu un disc si alta cu doua si aplicam aceeasi forta asupra manetei de frana, ambele vor frana in aceeasi distanta, nu? DA!! Si cele doua discuri sunt chestie de marketing la majoritatea motocicletelor? I-am zis lui AdrianB sa mi spuna care este motivul pentru care au fost puse 2 discuri, asta in afara de ideea ca motoreta ar frana mai repede sau ca ai o siguranta mai mare pe frane. Poate ti va da el raspunsul. Ce este in filmulet este un supermoto, care are alte caracteristici fata de o motocicleta sport sau un naked/tourer. Doua discuri confera o suprafata de frecare mai mare decat un disc. Doua discuri intotdeauna vor frana mai bine decat unul singur in conditii asemanatoare. Buei.. am avut aceeasi motoreta cu un disc si cu 2 (diferenta intre ele era de 14CP), franeaza identic. Nu compara un supermoto cu 130 kg si o Hayabusa de 250kg sau un ZZR1400. Nu compara masele, ca vei gasi choppere mai grele cu un singur disc de frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 are doua discuri pe fata ca sa franeze mai bine: se incing mai greu - cand sunt incinse prea tare franeaza mai greu. se incinge lichidul de frana mai greu. se racesc mai repede (disipa mai bine 2 decat unul) suprafata de contact disc-placute e mai mare si uzarea lor e intarziata. Eu am avut necazul sa-mi cada placutele dintr-un etrier pe A2, si a trebuit sa continui drumul cu un singur etrier, dupa ce am obturat furtunul pentru cel cu necaz. Se simte imediat diferenta. Desigur, franarea este un lucru asupra caruia e bine sa inveti in circuit, nu pe strada. Pentru a opri motocicleta in siguranta, in regim de plimbare pana la colt sa iei o paine, este suficient un disc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 (editat) are doua discuri pe fata ca sa franeze mai bine: se incing mai greu - cand sunt incinse prea tare franeaza mai greu. se incinge lichidul de frana mai greu. se racesc mai repede (disipa mai bine 2 decat unul) suprafata de contact disc-placute e mai mare si uzarea lor e intarziata. De aceea au fost puse 2 discuri de frana, in niciun caz ca mobra sa franeze intr-o distanta mai mica. Diferenta intre cele 2 modele se va observa intr-un mediu racing, in niciun caz la 20 de franari in oras sau 40 pe Cheia. Eu am avut necazul sa-mi cada placutele dintr-un etrier pe A2, si a trebuit sa continui drumul cu un singur etrier, dupa ce am obturat furtunul pentru cel cu necaz. Se simte imediat diferenta. Asta poate pentru ca nu ai aerisit complet instalatia.. Desigur, franarea este un lucru asupra caruia e bine sa inveti in circuit, nu pe strada. Pentru a opri motocicleta in siguranta, in regim de plimbare pana la colt sa iei o paine, este suficient un disc. Asta incerc sa le spun si eu. . Editat Ianuarie 25, 2013 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 Iar de HD Sportster 1200 in varianta cu 1 disc vs cea cu 2? De aia ce zici? Am vazut suficienti mastodonti pe la intlnirile moto cu un disc (fara racire) mai grei decat busa sau zx14 pe care sa-i exemplific, nu m-am gandit la HD. se incing mai greu - cand sunt incinse prea tare franeaza mai greu. se incinge lichidul de frana mai greu. se racesc mai repede (disipa mai bine 2 decat unul) suprafata de contact disc-placute e mai mare si uzarea lor e intarziata. Iar punctele de mai sus, cumulate nu duc la o franare mai eficienta? Ba da.. vor duce la o franare mai buna in momentul in care mergem la paine / Cheia ca asta : http://youtu.be/DuhAVFrVeLI PS: discurile lui sunt de carbon pentru a nu se incinge atat de tare. Uite cateva explicatii despre folosirea franei in Moto2, sistemele fiind apropiate de cele stock montate pe plasticul importat de la Glina de 28.000E (difereta cred ca o fac placutele) http://www.youtube.com/watch?v=-wl74DgQqkg Dupa ce-am mers pe ambele modele, crede-ma ca sunt putini nebuni in Ro care ar reusi sa incinga un disc si in acelasi timp sa scoata performanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.