andreim92 Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 Salut,in viitorul foarte apropiat am de gand sa dau pentru A .Sunt mort dupa munte,dupa Transalpina si muntii de la Vaideieni si atunci cand am fost pe acolo cu un 4x4 numai motociclete imi veneau in minte,e un vis al meu si nu mor , pana nu mi l indeplinesc, si sunt mort dupa motocicletele Enduro/Cross .Problema este urmatoarea,eu am 110 kile si 1.97 si nu as vrea sa arat pe ea ca un magar pe bicileta.(sunt in procesul de a slabi momentan) ) Ce recomandari ati face pentru o persoana asa "mare ca mine" ,la motociclete ma refer. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 Yamaha TDM , Honda Africa Twin, ... enduro. In general astea enduro sunt vaci mari ... Sau Bmw R1200GS ... acum depinde de ce buget ai ... Honda Varadero ... ce iti place ... ce vrei de la moto ... Sau daca e doar un moft ... si vrei sa dea bine .... pnm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fury Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 (editat) Mare zici ?! GS 1200 Adventure. Sau Bmw R1200GS ... acum depinde de ce buget ai ... Aaannnd you ruined my post Editat Iulie 19, 2012 de Fury Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 zicea omu enduro cross! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GDan Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 Motoarele pe care sa nu arati ca un urs, sunt cele enduro/touring si cele mai multe au in jur sau peste 200 kg. Chiar daca ai inaltimea si greutatea mentionata, nu cred ca vei putea sa te opui unui fier de peste 200 kg pe teren accidentat, care vrea sa cada intr-o situatie dificila. Pe motoare enduro/cross vei arata ca un urs. Spun asta fiindca ma aflu cam in aceeasi situatie. Un motor de 140 kg este deja considerat greu pentru enduro/cross. Depinde mult de ce vei sa faci cu el. Daca vrei pe dealuri si paduri, pe teren putin mai dificil, un motor de 140 kg va fi destul de greu chiar si pentru ursul din/de tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 un motor de 140 kg va fi destul de greu chiar si pentru ursul din/de tine. Aici cam exagerezi.De ce nu-i recomandam un Minsk, ca are 90 de kile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 Aici cam exagerezi.De ce nu-i recomandam un Minsk, ca are 90 de kile. Numai dacă probezi , sa vezi cum iti sta pe ea , si eu am metri tai doar cu 10 kg in plus (120) , 2 ani am tras de o yamaha dt 125r ,slabuta , micuta , usurica (105-110 kg) dar m-am distrat calumea cu ea , pe mai toate tipurile de teren chiar daca am aratat poate putin penibil , dar mie nu mi-a pasat , acum am o honda dominator , e mult mai puternica , nu cu mult mai mare (ca si constructie fata de yamaha), dar totodata si mai grea ... ceea ce e un inconvenient pt enduro-cross, tot ca ursii pe bicicleta suntem , dar nu asta conteaza, deci dacă vrei ceva mare cauta la sectiunea touring-enduro , dar sunt mult mai grele , daca vrei adrenalina maxima , doar pe coclauri cauta ceva cross in 2 timpi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreim92 Postat Iulie 19, 2012 Autor Share Postat Iulie 19, 2012 (editat) Multumesc frumos pentru raspunsuri.Cam asta as cauta eu,ce spune mihay_star ,si anume senzatii tari pe sus pe munte. Eu vorbesc de portiuni nu prea dificile pe dealuri,sus pe munte,criblura etc. si drum de pamant cu denivelari si pietre( drumurilor forestiere) La Vaideieni daca cunosteti sunt 14 trasee superbe care eu zic ca merita incercate cu asemenea motociclete de ma jos. http://www.autovit.r...c-M3256308.html http://www.autovit.r...4-M3289783.html Genu asta ma atrage , am inteles ca astea ar fi enduro-cross,daca gresesc lamuriti ma.Design-ul imi place foarte mult la ele dar nu mi dau seama ce dimensiuni au.Din poze par destul de masive. Editat Iulie 19, 2012 de andreim92 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 Un DRZ de 400 te-ar face fericit. Bine, si pe mine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionofjudah Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 Există un sportiv, un endurist faimos David Knight, cu un gabarit ca al tău...caută-l pe youtube Âşi observă cu ce motoare se dă! În off-road, mai ales dacă vrei ceva mai "hard", va trebui să fii un pic urs Âşi crede-mă, acolo nu contează cum arăți, ci cum te...miÂşti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Eu recomand Yamaha XT 600, Honda Dominator si DR 650, in functie de tipul traseeleor pe care vrei sa le faci. Eu am avut de cumparat un endurel care sa mearga si pe strada si pe offroad cat mai bine si dupa multe "calcule" am ajuns sa imi iau un XT de 600. Nu e cea mai potrivita pt drum lung si nici cea mai potrivita pt deal, insa le face pe amandoua cel mai bine. Domi de exemplu, era mai potrivit pt asfalt decat pt deal, DR-ul cam carenat si elsi nici nu gasisem la scor satisfacator atunci, asa ca am ales XT-ul cu care am facut ceva km pe asfalt si cu care ma dau aproape zilnic pe deal. Deci daca mergi mai mult offroad, dar vrei sa mai faci din cand in cand si un drum pe asfalt de cateva sute de km, atunci eu te sfatuiesc sa iti iei o motocicleta in genul XT-ului, adica: 130-150 de kg (ca sa nu te ia vantul pe asfalt la 90-100km/h si in acelasi timp sa fi capabil sa o scoti singur din mocirla pe coclauri), capacitate cilindrica peste 350 cmc (cu cat e mai mare cu atat e mai putin solicitat), un model cat mai comun la care sa ii gasesti usor piese, cat mai putine carene dupa care sa nu iti para rau cand le spargi pe deal pentru ca pe deal ai sa pici...asta e sigur 100% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Genu asta ma atrage , am inteles ca astea ar fi enduro-cross,daca gresesc lamuriti ma.Design-ul imi place foarte mult la ele dar nu mi dau seama ce dimensiuni au.Din poze par destul de masive. sau una din asta: http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzari-motociclete-second-hand--bmw-x%20challenge-din-2007-400111.html intre timp a primit arcuri progresive pe fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adris Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Un DRZ de 400 te-ar face fericit. Bine, si pe mine... Eventual chiar al meu! Asta vroiam sa zic si eu, un DRZ te duce si pe asfalt pana la locul de haiduceala si te si zghihuie consistent pe "chetroaie", fara sa-l simti neprieten. Mie mi s-a parut partenerul ideal, dar de cand nevasta-mea a devenit mare "pasagerita-moto" nu prea mai am timp sa ma bucur de caprita mea. Daca nu esti in situatia mea, e o varianta demna de luat in seama. Si nu neaparat al meu, gasesti si mai ieftine, eventual in varianta S sau SM, desi din ce vad pe tine coclaurul te intereseaza mai mult. Spor sa ai la cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 (editat) Ai nevoie de ceva inmatriculat, destul de usor in caz de il dobori sa il poti ridica singur fara probleme, fiabil, consum mic, intretinere usoara. Am fost si eu ca tine si cred ca ti s-ar potrivi urmatoarele modele in functie de buget: Suzuki DR350S 1000 euro in sus Suzuki DR350SE (estart) - 1300+ Honda XR400 - 1300 euro in sus Honda CRF230 (estart) - 1700+ Suzuki DRZ400 (estart) - 1600 - 3000 euro Toate modelele de mai sus sunt foarte fiabile, si la nevoie poti face enduro hard daca te tin muschii si vrei, poti merge decent pe asfalt, forestier inclusiv bagaje. Editat Iulie 20, 2012 de CazyRO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 21, 2012 Share Postat Iulie 21, 2012 (editat) KTM EXC 530, 450; Yamaha WR 450, Honda CRF 450X; Husaberg FE 450, etc... Toate se inmatriculeaza dar nu e obligatoriu in M-tii Capatanii. Oricum vii cu ea pe remorca sau in duba daca locuiesti mai departe de coclauri. Editat Iulie 21, 2012 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Iulie 21, 2012 Share Postat Iulie 21, 2012 honda xr 650r sau dr-z 400 e sau s daca vrei ceva cu costuri minime de intretinere (daca te hotarasti la drz iti dau un link cu unul de vanzare care stiu sigur ca e ok) desigur clasa 450 si 500+ ofera performante excelente in schimbul a ceva costuri de intretinere suplimentare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vazo72 Postat Iulie 22, 2012 Share Postat Iulie 22, 2012 Dupa mine un KTM 530EXC ar fi idel pt tine.Merge pe asfalt, pe drumuri forestiere, pe munte, in apa, in noroi chiar si zboara daca vrei ( vezi pe Paul Fratila de la Sibiu, este unul dintre liderii nostrii de enduristi), motor foarte puternic, cuplu imens si la turatie mica, suspensie foarte buna ( la greutetea ta trebuoiesc arcuri mai tari decat cele originale! ), inmatriculabil, te duce unde vrei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Iulie 22, 2012 Share Postat Iulie 22, 2012 Yamaha TDM , Honda Africa Twin, ... enduro. In general astea enduro sunt vaci mari ... Sau Bmw R1200GS ... acum depinde de ce buget ai ... Honda Varadero ... ce iti place ... ce vrei de la moto ... Sau daca e doar un moft ... si vrei sa dea bine .... pnm. Care din ele este enduro? Varadero asta DA moto de endureala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabymx Postat August 19, 2012 Share Postat August 19, 2012 Recomandarea mea:- daca vrei adrenalina, iati exc 250 2t -daca vrei o motocicleta cu cuplu mai mare si mai fiabila iati:Yamaha wr450, 250, Exc 450, 250 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 Care din ele este enduro? Varadero asta DA moto de endureala ...daca includem Varadero la enduro, putem bifa si un T34 din WWII Ce vrei sa faci cu utilaju? Ce inseamna MARE? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 asta e compromisul perfect ...e inalta se preteaza perfect la ce vrei tu...e pe injectie (consum ft mic 3,5-4%) xt 660 si are si sun pret decent sub 3000 euro din 2006 incoace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 asta e compromisul perfect ...e inalta se preteaza perfect la ce vrei tu...e pe injectie (consum ft mic 3,5-4%) xt 660 si are si sun pret decent sub 3000 euro din 2006 incoace Yeah right... 3.5-4% :PPPP o fi la XT660Z aerodinamica mai de caramida, greutatea mai mare... dar consumul asta e de filme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 (editat) PAI LA XTZ LA MERS FRUMOS ITI IA MAI MULT DE 4.5-5% ....? nu cred...uite baiatul de aici are multe consumuri si sub 4% http://www.spritmoni...cht/170173.html media fiind de 4,12 Editat Septembrie 4, 2012 de timberland0910 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 (editat) Salutare. Eu personal dupa 12 ani de ss am trecut pe enduro iar combinatia perfecta pt mine la 1.93 , 110kg costuri reduse, zambet pe buze(ia uite ca am facut si o menelo-rima) a fost un drz 400s. Mai tre sa faci anumite modificari la el dar isi face treaba cu varf si indesat. adica eu personal am pus cauciucuri de coclauri(trackmaster2), pinion si foaie schimbate(14/47) ghidon si inaltatoare si merge perfect pt mine. Urmatoarele modificari ca sa fie si mai ok tot pt inaltimea si kg mele este sa schimb arcurile de la suspensii cu unele un pic mai rigide ca daca ma urc pe ea am impresia ca stau pe roata din spate(desi nu e asa) ) Sper sa te fi putu ajuta. Motocicleta nu este strict enduro sau strada... este un dual sport. Editat Septembrie 5, 2012 de alecs_1000rr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 Salutare. Arunca un ochi peste ktm 990 adventure: http://www.motorcyclenews.com/upload/220409/images/01ktm-adventure.jpg http://pictures.topspeed.com/IMG/crop/200801/2008-ktm-990-adventure-11_460x0w.jpg Desi este grea ai "masurile" necesare ca sa poti face mai multe decat crezi pe off cu ea, si are si puterea necesara. Acum cate ceva ca sa te ajute sa te hotarasti: Este prima ta motocicleta? Cat timp vrei sa o ti? Ce anume vrei sa faci cu ea, vrei sa te dai doar off, sau vrei sa poti merge si pe strada cu ea? Cati km vrei sa poti merge pe zi cu ea daca mergi pe asfalt? Daca iti permiti, iti recomand sa iti iei ceva 2004+. Am avut Honda Dominator din '93, si l-am vandut pt ca deja inghitea prea multi bani. Acum am Suzuki V-Strom si sunt f f multumit (daca nu ai pretentii competitionale de off-road, ti-o recomand, te duce oriunde in lumea asta) Am vrut si eu o moto cu care sa pot bate tarile in lung si in lat, si cu care sa ma pot da off fara griji, insa din pacate nu exista una care sa le faca f bine pe amandoua. Trebuie sa alegi tipul de traseu care vrei sa predomine. 1) ok pe asfalt, ok si pe off: (cauta la clasa dual-sport) Suzuki DRZ 400 Yamaha XT BMW X-Challange insa nu poti merge prea mult pe asfalt cu ea si sa iti fie si bine dupa; daca ma insel va rog posesorii care au facut 500+ km intr-o zi sa ma contrazica 2) f bune pe off (cauta la clasa cross, ai grija sa fie inmatriculabile daca vrei sa le poti folosi pe drumuri publice) aici nu ma pricep, rog posesorii sa recomande nu sunt deloc comode de mers la drum lung, daca este departe zona unde te dai off, este mai bine sa le duci pe platforma pt strecurat in oras sunt excelente 3) f bune pe asfalt, poti inghiti mii de km pe ele fara simti nimic, sunt ok pe off (drum forestier, macadam, noroi, trecut printr-un rau etc) (cauta la clasa Enduro - Touring) nu poti face ce faci cu una de cross totusi BMW 800, 1200; Suzuki V-Strom Cauta video pe youtube cu ce poti face cu ele on si off road ca sa iti faci o idee. O sa vezi ca sunt oameni care merg cu SM ca nebunii pe sosele. Mergi tu cu SM ca nebunu 400km, megi apoi cu un Enduro Adventure si vezi concluzia. O sa vezi si oameni care trag ca nebunii de Stroame pe off road. Incearca si tu, dupa incearca cu un cross si concluzioneaza. Trebuie sa te hotarasti exact ce vrei de la mobra. Poti scoate untul din oricare ar fi. Insa nu degeaba sunt si astea impartie pe clase. Gandeste-te la un Lamborghini pe off, un Hummer 3 pe pista de F1, sau un Subaru Forrester pe toate. Cu parere de rau nu am introdus Honda Transalp, Africa Twin, Dominator; Yamaha Super Tenere etc pt ca sunt cam vechi, si cu timpul o sa inghita bani. Am trecut prin asta, imi cer scuze pt posesori, stiu ca le iubiti, si eu am iubit o Dominatoare, insa daca iti permiti ceva 2004+ spuneti voi de ce nu? Sper sa iti fie de ajutor, si sa fi multumit dupa achizite. BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.