SlipComunistu Postat Noiembrie 5, 2006 Share Postat Noiembrie 5, 2006 (editat) Iata ca dupa ce am luat fieru si m-am lamurit cum sta treaba cu el, m-am apucat de curatat modificat putin si de construit alte piese pt design. Deocamdata am ajuns in stadiul de fata, nu prea mai am timp pt ca am inceput facultatea si e cam greu cu naveta la Buc. nu prea mai e timp decat sambata si duminica. Ar mai fi multe de facut la ea - o sa fie o sa in trepte da din doua bucati (principala pt a merge singur si cea pt pasager pt a merge cu logodnica (cam greu pt ca nu vrea sa se urce pe motor), ma gandeam sa schimb si ghidonu da cum nu am unu acum il las pe asta (m-ar interesa unu mai inalt), mai am o pereche de aripi modificate (adica taiate cum am vrut eu) care se vor aplica in functie de designul motorului (adica: solo men, cu coburi fara coburi, cu nevasta fara nevasta cu aripioarele de pe aripa din spate, fara etc) o sa vedeti cand o termin, a si aripioare pe aripa din spate care sa mascheze fiarele alea doua care ma calca pe nervi, dupa cum se vede am schimbat si rezervorul (multumita lui Axa cu scame), acum e montata pt a lua niste dimensiuni si facut schite pt piesele ce urmeaza sa le construiesc, Eu am vrut sa fac CZ-ul asta sport sa arate mai Clasic pt ca nu imi plac motoarele sport si nici vitezistele. multam pt vizionare si astept critici, sfaturi cat si aprecieri daca sunt A si o intrebare, ce bord sa ii pun ca asta nu imi place? mersi Editat Noiembrie 5, 2006 de SlipComunistu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Noiembrie 5, 2006 Share Postat Noiembrie 5, 2006 rezervorul ala original de cz 250 il mai ai.mi-ar trebui mie.mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soti Postat Noiembrie 5, 2006 Share Postat Noiembrie 5, 2006 Nu fi trist ca logodnici nu-i place mersul pe motor.Fa-l de un singur loc arata mai bine,nu de multe ori am vazut motoare modificate binisor dar, saua de doua locuri urcata pe aripa din spate aproape ca strica tot aspectul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SlipComunistu Postat Noiembrie 5, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2006 rezervorul ala original de cz 250 il mai ai.mi-ar trebui mie.mersi. Il mai am, da mai am aproape inca un CZ (aproape toate piesele + motor) si vreau sa il fac si pe ala Nu fi trist ca logodnici nu-i place mersul pe motor.Fa-l de un singur loc arata mai bine,nu de multe ori am vazut motoare modificate binisor dar, saua de doua locuri urcata pe aripa din spate aproape ca strica tot aspectul. Pai am zis ca saua o fac in trepte din doua bucati, deci cea de pasager poate fi demontata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Noiembrie 5, 2006 Share Postat Noiembrie 5, 2006 Multa munca,rezultat pe masura. Cred ca va iesi super. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Noiembrie 5, 2006 Share Postat Noiembrie 5, 2006 (editat) super marfa...bv...e bun si de caratus din cate vad culoare lasa de dorit, mie unu nu imi place , dar, tie sa iti placa, nu? Editat Noiembrie 5, 2006 de Mr_ORL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SlipComunistu Postat Noiembrie 5, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2006 super marfa...bv...e bun si de caratus din cate vad culoare lasa de dorit, mie unu nu imi place , dar, tie sa iti placa, nu? Nu aia e culoarea, culoarea ei o sa fie Albastru combinat cu negru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Noiembrie 5, 2006 Share Postat Noiembrie 5, 2006 super marfa...bv...e bun si de caratus din cate vad culoare lasa de dorit, mie unu nu imi place , dar, tie sa iti placa, nu? Nu aia e culoarea, culoarea ei o sa fie Albastru combinat cu negru E grund,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SlipComunistu Postat Noiembrie 5, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2006 E grund,nu? yap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Noiembrie 5, 2006 Share Postat Noiembrie 5, 2006 Nu aia e culoarea, culoarea ei o sa fie Albastru combinat cu negru asa tata...fa-o frumoasa....felicitari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bladexp Postat Noiembrie 5, 2006 Share Postat Noiembrie 5, 2006 Stiu prin ce treci(in legatura cu facultatea si naveta). Nu vreau sa te descurajez, dar mie mi-au trebuit doi ani sa o aduc in starea in care este acum. Multa bafta, nervi de otel si o sa iasa super. Vlad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 5, 2006 Share Postat Noiembrie 5, 2006 keep up the good work! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Noiembrie 5, 2006 Share Postat Noiembrie 5, 2006 Frumos , succes. Ciudat , tocmai culoarea i-mi place. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Noiembrie 6, 2006 Share Postat Noiembrie 6, 2006 Faci treaba buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Noiembrie 6, 2006 Share Postat Noiembrie 6, 2006 Bravo dom'le, uite ca mai este cate unul care chiar pune osul la treaba si surubareste un fier pana ii iese cum ii place...noi, "astialalti" , ne-am cam lenevit Chiar da bine rezervorul ala pus acolo, ai scapat de mari modificari de facut la el. Dupa cum ti-am mai zis, apuca-te urgent de partea mecanica si asigura-te ca motorul e brici, dupa aia mai vezi tu de partea cosmetica. Ar fi pacat sa il termini "la tipla" si sa il tii de bibelou ca doamne-feri nu gasesti nustiu-ce-piesa la motor. Odata facut bine poti pune baza pe el, iti zic din experienta nu din auzite spor P.S. culoarea e belea da-i un lac si e gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Noiembrie 6, 2006 Share Postat Noiembrie 6, 2006 e belea omu'. am si eu o rugaminte la tine. ai cumva instalatia pe 6V? am si eu un motor de 175, un cz sport si nu stiu cum sa fac instalatia. mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Noiembrie 6, 2006 Share Postat Noiembrie 6, 2006 Arata super cu rezervorul ala. Daca e CZ sport o sa ai destul de furca cu motorul dar daca il faci e racheta. Mie imi place mai mult culoarea asta dar probabil ca in acte e albastru. Eu as face motorul negru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SlipComunistu Postat Noiembrie 6, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2006 Bravo dom'le, uite ca mai este cate unul care chiar pune osul la treaba si surubareste un fier pana ii iese cum ii place...noi, "astialalti" , ne-am cam lenevit Chiar da bine rezervorul ala pus acolo, ai scapat de mari modificari de facut la el. Dupa cum ti-am mai zis, apuca-te urgent de partea mecanica si asigura-te ca motorul e brici, dupa aia mai vezi tu de partea cosmetica. Ar fi pacat sa il termini "la tipla" si sa il tii de bibelou ca doamne-feri nu gasesti nustiu-ce-piesa la motor. Odata facut bine poti pune baza pe el, iti zic din experienta nu din auzite spor P.S. culoarea e belea da-i un lac si e gata Mersi Axa, rezervorul arata bine doar ca nu vine la gauri da o rezolv si pe asta, culoarea e a grundului (pe mine ma calca pe nervi da nu am gasit alt grund) motoru nu am reusit sa il pornesc cand am luat-o din cauza aprinderii si instalatiei electrice da il rezolv si pe el la timpul potrivit. e belea omu'. am si eu o rugaminte la tine. ai cumva instalatia pe 6V? am si eu un motor de 175, un cz sport si nu stiu cum sa fac instalatia. mersi mult Da instalatia e pe 6V da inca nu m-am apucat de ea, da am niste scheme daca vrei Arata super cu rezervorul ala. Daca e CZ sport o sa ai destul de furca cu motorul dar daca il faci e racheta. Mie imi place mai mult culoarea asta dar probabil ca in acte e albastru. Eu as face motorul negru. Si mie mi-ar place negru, da in acte e albastru da stai linistit ca o sa fac o combinatie intre albastru si negru si o sa arate bine, amandoua culorile mate Si multumesc pentru incurajari, m-ati facut sa lucrez la ea cu mai mult spor, si fiind primu motor de care ma apuc sper sa iasa cat de cat bine si din primavara sa ma alatur voua pe asfalt. Multam si O sa va tin la curent cu evolutia fierului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Noiembrie 7, 2006 Share Postat Noiembrie 7, 2006 baga niste scheme daca ai. se potrivesc si la cz de 175 sport? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BIBANU CZ Postat Noiembrie 9, 2006 Share Postat Noiembrie 9, 2006 BAFTA LA MODIFICAT. SUPER TARI MOTOARELE DE CZ. DAR AR FI MAI BINE SA-L TRECI PE 12V, SI NU O SA MAI AI TREABA CU INSTALATIA. EU IL AM MODIFICAT CU APRINDERE DE IJ JUPITER5 SI MERGE BETON. PIESE CEVA MAI AI CA SI YO M-AM APUCAT SA-L MODIFIC CAFE RACER SI MI-AR TREBUI CEVA PIESE. SAU STI DE UNDE SA IAU? CA LA NOI ADUCEA UN RUS PIESE NOI DA ACU" NU STIU CE NAIBA E CU EL CA N-A MAI VENIT PRIN PIATA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
desirre Postat Noiembrie 20, 2006 Share Postat Noiembrie 20, 2006 auzi? da culoarea nu te streseaza? ce e rosul ala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRY Postat Noiembrie 20, 2006 Share Postat Noiembrie 20, 2006 (editat) Nu aude, eventual citeste. Ceea ce tu se pare ca nu faci. Pentru ca daca ai fi facut, ai fi citit pe prima pagina ca "rosul" ala e GRUND. Grundul: - are rolul de a acoperi imperfectiunile din/de pe obiectul vopsit - mareste aderenta vopselei pe suprafata vopsita - are proprietati anticorozive - mareste rezistenta la lovituri, zgariteuri, etc. a suprafetei vopsite. Se aplica in general cu pensula, oricum este MAT si de obicei trebuie smirgheluit pentru a ajunge la o suprafata perfect neteda, numai buna de vopsit. Se poate folosi si chit & "spritzchit". pentru netezire imperfectiunilor mai mari. ontopic: Bafta in continuare si nu te grabi, ca oricum e pe terminate sezonul. Nu are rost sa te ineci la mal. Desi daca nu ai garaj incalzit, nu e deloc OK. Acum cativa ani mi-am promis ca nu mai lucrez in frig. Cand e ger, ti se "lipesc" sculele de mana. In rest, te sfatuiesc si eu sa-l treci pe 12 V. Ai doar avantaje, unde mai pui ca gasesti si becuri si baterii mai usor. Poate reusesti sa-i pui un alternator de Ij, la Jawa 250 s-a potrivit. Cu "mici" modificari bine-nteles. Editat Noiembrie 20, 2006 de SRY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.