Arthur E Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Cred ca au deja pe stoc ) Nu o vreau pe aia . Cred ca este a lui Robert . Mai astept putin . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Poate ca o sa se poata upgrada cu electronice in functie de gustul si bugetul fiecaruia - asta insemnand ca poti sa optezi pt o versiune simpla fara prea multa electronica si nu trebuie sa platesti toate brizbrizurile de care nu ai nevoie. » Post actualizat in 04 Nov 2014 12:08E doar un prototip !!! Intotdeauna prototip-ul arata exotic si bine . Ce ajunge in productie de serie e destul de diferit. L-au prezentat ca pe un model 2015, nu cred ca o sa fie foarte diferit, pt ca nu e timp de asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 E frumoasa, singura chestie care nu-mi place e partea din fata (farurile). In rest, e siexi rau. Daca castig la loterie imi iau ori una de-asta ori KTM 1190 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 (editat) Sa speram ca de maine vor fi si poze mai detaliate si ceva mai multe info.... » Post actualizat in 04 Nov 2014 20:05deocamdta se speculeaza : “Leaked” Specifications of the Rumored 2015 (or 2016) Africa Twin These are specs that were published by a couple of motorcycle publications in Europe. They claimed the information came from Honda insiders and was associated with a new Africa twin: 200kg / 440lbs (fueled) // 180kg / 396lbs (dry) 20L / 5.3 gallon fuel capacity Parallel twin engine, 1000cc 100hp 250mm / 9.8in suspension 21” front / 17” rear Offroad-designed ABS brakes Offroad-designed traction contro Editat Noiembrie 4, 2014 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 ala din dreapta cu rosu/alb pare cb500x-ul rally aparut prin asia oricum, nu pare sa aiba peste 250 de kg asa cum se astepta lumea Cel din drepta este crf450 Paris-Dakar » Post actualizat in 04 Nov 2014 21:08 Dragoste la prima vedere!!..asteptam detali si pretul sa stiu cat sa ce de la "caserie"!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Da, dupa cum arata in imagini, are alura de "aventuroaica" pur sange. Sa asteptam datele oficiale... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Se pare ca Honda a recunoscut oficial prin acest prototip superioritatea Supertenereului de 750 si au facut o mobra asemanatoare spunandu-i Africa Twin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Africana mea am dat-o numai din cauza lipsei de putere in conditile in care eu merg mult cu sotia si cu bagaje(acum am un Varadero ..am putere si comfort dar este grea si se simte pe anumite drumuri)...asa ca inca ma bate gandul sa-mi fac un supertenere cu motor de tdm900..ar fii cea mai ieftina varianta pt o motocicleta capabila de a cara pe orice fel de drum doua pers+bagaje iar pe asfalt ai avea confortul unor depasiri fara emotii! Nu mai spun de faptul ca te-ai putea mandrii cu realizarea unei moto in regie propie!! Dar noua aparitie mi-a tulburat gandurile!!...semana cu f800 gs in partea inferiora a carenelor si cu xtz1200 in zona superiora..dar chiar si asa semna bine cu AFRICA TWIN..este ca la bebelusi...seman cu cineva dar inca nu este clar cu cine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Cresterea capacitatii cilindrice si electronica le-a permis sa scoata cuplu acceptabil "de jos" si sa profite de atuurile supertenereului (final mult mai bun). Doar ca in felul asta se indeparteaza de "legenda". Probabil ca va fi o motocicleta foarte buna si avansata, dar in mod clar altceva decat clasica vacutza. Nimeni insa nu poate opri timpul in loc ...si evolutia. Acuma si eu sunt maximum de curios cat o fi pretul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Pretul il dicteaza cutia: automata sau nu. Accesoriile vin dupa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 poza cu cateva persoane langa....asa se vede mai bine ce dimensiuni are(partea din fata e ridicata) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_vararu Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 poza cu cateva persoane langa....asa se vede mai bine ce dimensiuni are(partea din fata e ridicata) Roata din fata este prinsa de un suport montat pe un bolovan ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Roata din fata este prinsa de un suport montat pe un bolovan ... Da, asta am vrut sa spun si eu in paranteza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_vararu Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Eu credeam ca te-ai referit la dimensiuni si design si ca nu ai observat bolovanul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Slash28 Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 roata din fata e de 21" ? nu prea arata asa mare in poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 asa ma nene! PS: cine cumpara un F800GS 2010? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 Este exact ce trebe Unii spun ca testele au fost facute undeva intre Tabla Buţii şi lacul Vulturilor De aia nu are scăriţe şi alte cele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 Oare de ce nu apare numele Africa Twin nicunde? In schimb... "True Adventure"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_vararu Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 Pentru ca nu este Africa Twin ci CRF1000L , varianta stradala pentru cea de Dakar si inlocuitoarea lui Africa Twin ca tehnica de marketing . Ca vezi doamne daca lumea stie ca tine locul legendarei motociclete Africa Twin o sa aiba vanzari mult mai mari . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 (editat) Oare de ce nu apare numele Africa Twin nicunde? In schimb... "True Adventure"? Marketing. Adventure = an unusual and exciting or daring experience. .......se pare ca e la moda,da bine la public, de toti producatorii il folosesc unde pot. Honda a mai pus peste cu o lopata, cu cuvantul True = in accordance with fact or reality. » Post actualizat in 06 Nov 2014 09:53 * Rog un moderator sa schimbe titlul cu Honda True Adventure (eventual prototip), ieri cand s-a lansat si am creat topicul toata lumea vorbea de Africa Twin, azi vad ca deja e amintit peste tot ca True Adventure urmasul africanei. Editat Noiembrie 6, 2014 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 O oarecare motocicletă.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 (editat) Asa e bine? Daca nu sunteti multumiti revin sau editez din nou. Ca nu suntem inca siguri ca i se va zice True Adventure. Editat Noiembrie 6, 2014 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 (editat) De pe canalul youtube Honda Motorcycles Europe: Honda's own philosophy says, that to dream & never stop exploring is what makes us who we are...The legend lives on. Winners of the gruelling Dakar rally in 1986, ’87, ’88 and ’89. Honda fuels the spirit of True Adventure.True Adventure refelects our past glory but also encapsulates our future vision. Cred ca e True Adventure are si hashtag #trueadventure Cover photo: tot True Adventure http://www.youtube.com/user/HondaMotorcyclesEU/videos Editat Noiembrie 6, 2014 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 Se poate sa ramana "True Adventure" ca denumire comerciala, pana in prezent e un slogan publicitar de lansare. Am sa-l pun si pe asta in titlu, mai ales ca mi se pare corect sa nu denumeasca "Africa Twin" ceva diferit de legendarul V2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 Singura denumire pe care am găsit-o cât de cât oficială este CRF1000, nicidecum Africa Twin. Nu mai asociaţi noua motocicletă de duzină cu XRV, vă rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.