andrei belcic Postat Ianuarie 3, 2015 Share Postat Ianuarie 3, 2015 Cumva asta e topicul /index.php?/topic/720029-honda-true-adventure-crf1000l-urmasa-xrv750-africa-twin/ » Post actualizat in 03 Jan 2015 18:05 https://www.youtube.com/watch?v=6xUewDN9lgYUp? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Ianuarie 4, 2015 Share Postat Ianuarie 4, 2015 (editat) Se pare ca pana in 2016 nu vom vedea mare lucru..... Editat Ianuarie 4, 2015 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Ianuarie 4, 2015 Share Postat Ianuarie 4, 2015 probabil asta inseamna sfarsitul lui 2015. astia asa fac, vand modelul din anul urmator incepand din august-septembrie anul precedent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 http://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2015/january/secrets-of-the-new-africa-twin/ Un articol mai proaspat cu o radiografie a noii regine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 Nici nu s-a nascut si e regina.... Twin inline..... F800 cu alta emblema. Ambele made in china..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 (editat) Nici nu s-a nascut si e regina.... Twin inline..... F800 cu alta emblema. Ambele made in china..... Cred ca gresesti comparând-o cu F800. Prin prisma cilindreeei, greutatii si a puterii se afla in clasa cu proaspat decedatul 990, care era singur pâna acum. Asa ca dupa deces, ii ramâne locul viitoarei/ipotetice AT. Chiar sunt curios ce va scoate Honda din acest concept. Editat Ianuarie 21, 2015 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 (editat) Care greutate? Probabil va concura cu F800 la greutate, altfel de ce sa iei 1000le de la honda si nu 1190 de la ktm? Ca 1050u oricum nu are nici un sens. Editat Ianuarie 21, 2015 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 Cred ca gresesti comparând-o cu F800. Prin prisma cilindreeei, greutatii si a puterii se afla in clasa cu proaspat decedatul 990, care era singur pâna acum. Asa ca dupa deces, ii ramâne locul viitoarei/ipotetice AT. Chiar sunt curios ce va scoate Honda din acest concept. Comparam si eu cu modele in productie. De Tiger n-am zis, ca are 3 cilindrii. Si cred ca nu e made in china. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 Care greutate? Probabil va concura cu F800 la greutate, altfel de ce sa iei 1000le de la honda si nu 1190 de la ktm? Ca 1050u oricum nu are nici un sens. Din ce se spune [zvoneste] pana acum se pare ca va avea mai mult de 200 kg la gol. » Post actualizat in 21 Jan 2015 20:58 Comparam si eu cu modele in productie. De Tiger n-am zis, ca are 3 cilindrii. Si cred ca nu e made in china. In prima zi Dumnezeu a facut pamântul Restul e Made in China. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Ianuarie 22, 2015 Share Postat Ianuarie 22, 2015 http://www.pemotoare.ro/africa-twin/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Ianuarie 22, 2015 Share Postat Ianuarie 22, 2015 Acum 4 ani se auzea ca vor sa scoata altceva,dupa parerea mea,mai interesanta: http://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2010/june/honda-africa-twin-1200/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Ianuarie 22, 2015 Share Postat Ianuarie 22, 2015 Acum 4 ani se auzea ca vor sa scoata altceva,dupa parerea mea,mai interesanta: http://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2010/june/honda-africa-twin-1200/ chestia aia e deja pe piata - varadero 1000 stilizat in photo-shop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adris Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 (editat) Incep sa aprinda fitilele: Editat Aprilie 29, 2015 de adris Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 http://www.motorcyclenews.com/news/2015/may/new-honda-africa-twin-revealed/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 (editat) Am inteles eu gresit ultimile fraze? Va avea 200 cai putere si va costa 100.000 lire sterline? Nu stiu de ce sa ma mai mir... de putere pt off road sau de pret? ``` Editat Mai 12, 2015 de cristache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Am inteles eu gresit ultimile fraze? Va avea 200 cai putere si va costa 100.000 lire sterline? Nu stiu de ce sa ma mai mir... de putere pt off road sau de pret? ``` se refera la modelul RC213V-S, vitezana din ultima poza, nu la ce ne intereseaza pe noi, :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 (editat) Aha...dar despre ce ne intereseaza pe noi, cand vom avea detalii? Articolul asta e alt teaser... `` Editat Mai 12, 2015 de cristache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Bine macar ca nu are cioc...conform trendului actual . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Test & sound: https://www.youtube.com/watch?v=tS6PaGHTRBM&feature=youtu.be Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Se pare ca intr-adevar se va numi Africa Twin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrwwwhite Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Marketing ca la balamuc. I au zis "True Adventure" si gata, restu nu mai conteaza oricum o sa prinda la (f.....) lume. Inca o vaca grea care ingorasa randurile motocicletelor "adevarate" de aventura. Moda inceputa de BMW de mai bine de un deceniu... Bravo lor ca stiu cum sa faca bani, ca vorba aceea: "prost ii cine da nu cine cere". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Mobra pentru hipsterii aventurieri "Teaserele" astea sunt mai penale decat alea de la Scrambler. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 BMW a inceput moda asta fix in 1980 cu R80GS iar boxerele mari de acum sunt printre noi de fix 21 ani. --1994 lansarea R1100GS ------------ Sunt multi fani Africa Twin care si-o vor dori cu ultima resuflare, eu cred ca va prinde! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Sunt multi fani Africa Twin care si-o vor dori cu ultima resuflare, eu cred ca va prinde! Poate nu o sa prinda la fanii Africanei, pe mine ce m-a atras la Africa Twin a fost faptul ca e o motocicleta cu un aspect greoi,mare,voluminos. Aspect care,din ce vad pana acum s-a dus,semanand mai mult cu Yamaha XTZ1200. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrwwwhite Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 BMW a inceput moda asta fix in 1980 cu R80GS iar boxerele mari de acum sunt printre noi de fix 21 ani. --1994 lansarea R1100GS ------------ Sunt multi fani Africa Twin care si-o vor dori cu ultima resuflare, eu cred ca va prinde! Sa nu amestecam. R80GS avea sub 190kg (wet) si heritage de Dakar. Cand am zis mai bine de un deceniu ma refeream tot la marketing, adica la momentul care a explodat fenomenul "vaca de adventure", si anume "Long way round" si mai tarziu "Long way down". De atunci in lume imaginea de "adventure riding" a devenit sinonima cu GS, cutii de aluminiu, costum BMW Rallye (Belstaff, desi cool a ramas in nisa si nu a prins) si VISUL de a ajunge la Magadan sau Ushuaia pt cumparatorii Nord Americani (neindeplinit in cele mai multe situatii datorita lipsei de timp sau fonduri ). Cum am zis, cand e marketing orice prinde indiferent de calitate, specs, capabilitati, etc etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.