Sari la conținut

Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100


Postări Recomandate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Nici nu s-a nascut si e regina....

 

Twin inline.....

F800 cu alta emblema. Ambele made in china.....

 

Cred ca gresesti comparând-o cu F800. Prin prisma cilindreeei, greutatii si a puterii se afla in clasa cu proaspat decedatul 990, care era singur pâna acum. Asa ca dupa deces, ii ramâne locul viitoarei/ipotetice AT.

 

Chiar sunt curios ce va scoate Honda din acest concept.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca gresesti comparând-o cu F800. Prin prisma cilindreeei, greutatii si a puterii se afla in clasa cu proaspat decedatul 990, care era singur pâna acum. Asa ca dupa deces, ii ramâne locul viitoarei/ipotetice AT.

 

Chiar sunt curios ce va scoate Honda din acest concept.

Comparam si eu cu modele in productie. De Tiger n-am zis, ca are 3 cilindrii. Si cred ca nu e made in china.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care greutate? Probabil va concura cu F800 la greutate, altfel de ce sa iei 1000le de la honda si nu 1190 de la ktm? Ca 1050u oricum nu are nici un sens.

 

 

Din ce se spune [zvoneste] pana acum se pare ca va avea mai mult de 200 kg la gol.

» Post actualizat in 21 Jan 2015 20:58

Comparam si eu cu modele in productie. De Tiger n-am zis, ca are 3 cilindrii. Si cred ca nu e made in china.

 

 

In prima zi Dumnezeu a facut pamântul

 

Restul e Made in China. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

Am inteles eu gresit ultimile fraze? Va avea 200 cai putere si va costa 100.000 lire sterline?

 

 

Nu stiu de ce sa ma mai mir... de putere pt off road sau de pret?

 

 

 

```

Editat de cristache
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles eu gresit ultimile fraze? Va avea 200 cai putere si va costa 100.000 lire sterline?

 

 

Nu stiu de ce sa ma mai mir... de putere pt off road sau de pret?

 

 

 

```

 

se refera la modelul RC213V-S, vitezana din ultima poza, nu la ce ne intereseaza pe noi, :-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha...dar despre ce ne intereseaza pe noi, cand vom avea detalii?

 

 

Articolul asta e alt teaser...

 

 

 

 

 

 

``

Editat de cristache
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marketing ca la balamuc. I au zis "True Adventure" si gata, restu nu mai conteaza oricum o sa prinda la (f.....) lume.

Inca o vaca grea care ingorasa randurile motocicletelor "adevarate" de aventura. Moda inceputa de BMW de mai bine de un deceniu...

 

Bravo lor ca stiu cum sa faca bani, ca vorba aceea: "prost ii cine da nu cine cere".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW a inceput moda asta fix in 1980 cu R80GS iar boxerele mari de acum sunt printre noi de fix 21 ani. --1994 lansarea R1100GS

------------

Sunt multi fani Africa Twin care si-o vor dori cu ultima resuflare, eu cred ca va prinde!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt multi fani Africa Twin care si-o vor dori cu ultima resuflare, eu cred ca va prinde!

Poate nu o sa prinda la fanii Africanei, pe mine ce m-a atras la Africa Twin a fost faptul ca e o motocicleta cu un aspect greoi,mare,voluminos. Aspect care,din ce vad pana acum s-a dus,semanand mai mult cu Yamaha XTZ1200.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW a inceput moda asta fix in 1980 cu R80GS iar boxerele mari de acum sunt printre noi de fix 21 ani. --1994 lansarea R1100GS

------------

Sunt multi fani Africa Twin care si-o vor dori cu ultima resuflare, eu cred ca va prinde!

 

Sa nu amestecam. R80GS avea sub 190kg (wet) si heritage de Dakar. Cand am zis mai bine de un deceniu ma refeream tot la marketing, adica la momentul care a explodat fenomenul "vaca de adventure", si anume "Long way round" si mai tarziu "Long way down". De atunci in lume imaginea de "adventure riding" a devenit sinonima cu GS, cutii de aluminiu, costum BMW Rallye (Belstaff, desi cool a ramas in nisa si nu a prins) si VISUL de a ajunge la Magadan sau Ushuaia pt cumparatorii Nord Americani (neindeplinit in cele mai multe situatii datorita lipsei de timp sau fonduri :P).

 

Cum am zis, cand e marketing orice prinde indiferent de calitate, specs, capabilitati, etc etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...