Sari la conținut

Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100


Postări Recomandate

Wrong.

Clientii raman fideli unei marci. Toti cei ce au avut/ inca au Transalp/AT/ Ncx etc vor fi tentati sa cumpere noua AT. Chiar si cei ce au schimbat pe alta marca. Sunt stufii facute. Mai intervin actiunile de PR, reclama, competitii, comparatii, renumele firmei /modelului. Si daca vor merge pe US, nu cum au facut in anii 90, sigut vor sta bine cu vanzarile. Cat drspre ritzipitzi cu gadgeturile electronice samd....hmm din ce am gasit eu...mai majoritate celor ce vreau adventure zic pas la asa ceva. Deci e o treaba cu electronica minimalista. Restul chestiilor ce tin de performanta.. Nu ma pronunt. E tot o chestie in genul aleia cum ca visez ca vinerea cand ies de la scarbicia sui pe mobra si fac turul lumii. Pentru mine pur ersonal, cea mai mare dezamagire e ca motorul nu e in V. Ambeu asa un fix.


» Post actualizat in 05 Aug 2015 07:07

written from my dumbfone. Scuze de greseli.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Si totusi poate ca nu au gresit chiar asa cei de la honda.

Pe piata de adventure touring care este in boom, s-a creat un vacuum pe care il tintesc ei cu noua africana (in opinia mea).

Odata ce KTM si BMW au ajuns cu lupta lor la 1200 cc, si optiuni electronice care transforma motocicletele in nave spatiale (si au mai tras si pe altii dupa ei), au ramas in clasa de1000cc doar concurentele orientate spre asfalt. Singura concurenta pe acolo cu ceva valente offroad cred ca este la ora actuala KTM 1090 care nu era lansata cand s-au apucat cei de la honda de surubarit, si cred ca o sa le cam incurce ploile.

Cred ca cei de la honda (probabil) au vrut sa ofere ei un all-rounder capabil de 1000 "cum se faceau odata", care sa nu exceleze neaparat in vreun domeniu dar sa te scoata onorabil cam din orice situatie .

Daca au reusit sau nu, om trai si om vedea dar eu cred ca asa au gandit baietii.

 

Iar apropos de clientii AT nu cred ca se mai poate vb serios. Clientii care au cumparat o africana noua s-au reorientat de mult spre alta marca, iar cei care le cumpara SH nu cred ca sunt de mare interes pentru fabricant.

 

Nu cred ca ai dreptate cu KTM-ul de 1090. Valentele lui de offroad sunt cam ca ale Vstrom-ului de 1000 adica aproape zero. Mai degrabă s-au gândit să exploateze locul lăsat gol de KTM-ul 9x0.

De asemenea va capta si ceva fani ai vechiului AT, nu de pe la noi de prin tară probabil, ci din zonele pe unde oamenii isi cumpără mobre noi.

La noi incă se venerează mobre din ani 80 si injectia este considerată tehnologie prea avansată si prea nouă ca să fie fiabilă, asta in conditiile in care e planeta de 100 de ani si până si URAL-ul are injectie.

 

In altă ordine de idei a auzit cineva ceva despre "lansarea din România" ? As face un test ride cu ea, chiar dacă cel mai probabil nu mi-as cumpăra una.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie personal nu mi-e clar ce au urmarit KTM cand au lansat 1050 (in afara de A2), dar am trait cu impresia ca daca ii pui niste jante cu spite cred ca se descurca decent pe ceva off, mai bine decat vstrom-ul. Eu l-am pus acolo ca mi s-a parut cel mai apropiat de ce ar putea fi noua AT , poate gresesc, nu ar fi prima (sau ultima) data.

 

Despre probat noua africana as fi tare curios daca se va putea ca si eu sunt curios; dar avand in vedere ca anul trecut cand cautam motor am fost pe la mai multi dealeri si niciunul nu avea prin showroom un tenere ca sa ma urc macar pe el, nu stiu cat de usor va fi. Despre probat nici nu se discuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa specificatii seamana mult cu 990 dar facut mai fiabil si mai bun offroad.. eu zic ca e o varianta pentru cei care isi doresc un 1190r dar nu au nevoie de atata putere( asta neluand in calcul diferenta de pret care e mare).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre probat noua africana as fi tare curios daca se va putea ca si eu sunt curios; dar avand in vedere ca anul trecut cand cautam motor am fost pe la mai multi dealeri si niciunul nu avea prin showroom un tenere ca sa ma urc macar pe el, nu stiu cat de usor va fi. Despre probat nici nu se discuta.

Yamaha din Otopeni, sos Odai, a avut in luna mai toata gama la teste. 660, 900, 1200 clasic sau cu suspensii electronice.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare cati dau 100 de cai la roata? pe sosea? dar pe of?

 

Cu pasager si bagaje?.... in depasire? .....in Alpi?..... cam toti ar vrea sa aiba 100 de cai

» Post actualizat in 05 Aug 2015 18:22

Dupa specificatii seamana mult cu 990 dar facut mai fiabil si mai bun offroad..

 

:mexicanwave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:10:

 

 

:funny:

 

Pai.. la greutate sunt tot acolo 208-209 kg.. garda la sol 250mm honda vs 260mm ktm, cursa suspensiilor 210mm ktm vs 220/230mm la honda.. roti 18/21 au amandoua, putere/cuplu aprox la fel - si in plus honda are motorul 2 in linie si masa centralizata ceea ce e un avantaj fata de v2-ul de pe ktm.

Imi scapa ceva?

Editat de bocosb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare cati dau 100 de cai la roata? pe sosea? dar pe of?

Am si eu o contra-intrebare: cand folosesti cei 100 CP?

Raportandu-ma la ceea ce am eu acum, africana veche are pe hartie 60 CP la 7500 rpm

Eu nu ajung aproape niciodata la acea turatie, nu am nevoie, deci probabil am vreo 40-45 CP la roata la un regim de croaziera 120 km/h 4500 rpm

 

100 CP la o motocicleta care se va folosi atat pe asfalt cat si pe offroad sunt mai mult decat suficienti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai.. la greutate sunt tot acolo 208-209 kg.. garda la sol 250mm honda vs 260mm ktm, cursa suspensiilor 210mm ktm vs 220/230mm la honda.. roti 18/21 au amandoua, putere/cuplu aprox la fel - si in plus honda are motorul 2 in linie si masa centralizata ceea ce e un avantaj fata de v2-ul de pe ktm.

Imi scapa ceva?

 

 

Credeam ca am fost destul de evident, colorând in Quote textul din postul tău.

 

Cum iti dai tu seama, ca noua AT va fi mai fiabilă [decât orice altă motocicletă] si mai bună in offroad [decat orice altă motocicletă/ si aici ai ales KTM care e mama si tata lor la capitolul ăsta] ?

Adică nu o lua personal, dar nimeni nu a văzut măcar, cu ochiul lui mobra asta, nu vorbesc să se fi suit pe ea doamne fereste test ride, dar tu deja afirmi ca e mai bună in OFF decât KTM si mai fiabilă. Dacă pentru prima afirmatie ajuge un testride relativ scurt pe niste coclauri, pt partea a doua e nevoie de ani buni, iar KTM-ul 9x0, in ciuda parerii destul de răspândite, este destul de fiabil, cel putin motorul este bomb proof.

 

Referitor la postul de mai sus. In materie de suspensii KTM 9x0, a fost foarte inconsistent de-a lungul anilor de fabricatie, astfel cea mai lungă cursă a suspensiei a fost in 2007 parca, 270 mm. Acum 4 ani am aflat insă[pe propria piele/portofel], ca doar cursa suspensiei nu spune foarte multe despre comportamentul acesteia, in special in offroad.

Puterea si cuplul sunt niste date seci in fisa tehnică a unei motorete, contează foarte mult, cum sunt ele puse pe pământ.

 

Despre partea cu superioritatea paralel twin vs V2, eu zic să ai grjiă, pt ca africanistii hardcore, s-ar putea sa fi pus deja la cale linsarea ta. :)

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre partea cu superioritatea paralel twin vs V2, eu zic să ai grjiă, pt ca africanistii hardcore, s-ar putea sa fi pus deja la cale linsarea ta. :)

Daca il prindem la vreo intrunire de Africane il indopam cu gulas si bere si facem Jihad :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai.. la greutate sunt tot acolo 208-209 kg.. garda la sol 250mm honda vs 260mm ktm, cursa suspensiilor 210mm ktm vs 220/230mm la honda.. roti 18/21 au amandoua, putere/cuplu aprox la fel -

Imi scapa ceva?

 

Da, diferenta de 12 ani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum iti dai tu seama, ca noua AT va fi mai fiabilă [decât orice altă motocicletă] si mai bună in offroad [decat orice altă motocicletă/ si aici ai ales KTM care e mama si tata lor la capitolul ăsta] ?

Adică nu o lua personal, dar nimeni nu a văzut măcar, cu ochiul lui mobra asta, nu vorbesc să se fi suit pe ea doamne fereste test ride, dar tu deja afirmi ca e mai bună in OFF decât KTM si mai fiabilă.

 

Pai normal ca is numai speculatii.. asta e concluzia mea personala la care am ajuns citind despre motoarele astea pe net :) Orice e posibil, chiar sa fie mai slab ca 990 pe off, dar impresia asta mi-a lasat-o dupa ce am vazut specificatiile e ca cei de la Honda au vrut sa faca un 990 mai bun, din moment ce s-au dus in directia asta cu designul (roti 18/21, cursa suspensii, putere mai mica decat clasa 1200) - ar fi stupid sa iasa cu un model care sa fie mai slab pe off ca si cel de la KTM care are 12 ani vechime ca si concept cum zice si Hosszu mai sus. Si-ar taia craca de sub picioare si si-ar bate joc de brandul africa twin.

 

Btw si eu am motor V2, si chiar vroiam sa imi iau africa twin pe vremuri dar asta e adevarul cu motorul 2 paralel, e mai potrivit pentru aplicatia asta :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si-ar bate joc de brandul africa twin.

Nu ştiu dacă asta-mi doresc sau asta prevăd, dar de când au apărut zvonuri despre lansarea noii AT trăiesc acest scenariu.

 

Iar cu suspensiile e cale luuuungă. Uite, DR650 are parcă 300mm pe cursa faţă, e mai bun ca şi KTM 990 ?

Cursa e o foarte mică parte din tot ansamblul unei suspensii cu adevărat bune/potrivite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda poate sa faca doar un 950/990 mai prost!!!!!!!!!

 

Cum sa faca Honda o masinarie cu atat "fun factor" cand e foarte bine cunoscuta filozofia lor. Mai sunt si cei mai zgarciti producatori japonezi la echiparea motocicletelor. Cine stie cu ce suspensii o sa apara, mira-m-as sa vad WP-uri. Si la 990/950 a scazut cursa la suspensii ca devenea prea inalta motocicleta (88-89 cm)-->sa stai decent trebuie sa ai peste 185 cm cand e incarcata si pe ceva offroad. Apare o nisa ingusta de posibili cumparatori.

 

Sa vedem ce o sa fie, dar eu ma astept la ceva caracteristic HONDA. Pana atunci raman la KTM-ul meu. :blbl:

Editat de wawessh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda poate sa faca doar un 950/990 mai prost!!!!!!!!!

 

Cum sa faca Honda o masinarie cu atat "fun factor" cand e foarte bine cunoscuta filozofia lor. Mai sunt si cei mai zgarciti producatori japonezi la echiparea motocicletelor. Cine stie cu ce suspensii o sa apara, mira-m-as sa vad WP-uri. Si la 990/950 a scazut cursa la suspensii ca devenea prea inalta motocicleta (88-89 cm)-->sa stai decent trebuie sa ai peste 185 cm cand e incarcata si pe ceva offroad. Apare o nisa ingusta de posibili cumparatori.

 

Sa vedem ce o sa fie, dar eu ma astept la ceva caracteristic HONDA. Pana atunci raman la KTM-ul meu. :blbl:

 

Honda nu va apela niciodata la firme non-japoneze pentru echipare standard

Asa cum BMW echipeaza motocicletele cu frane Brembo, KTM apeleaza la WP pentru suspensii etc, Honda pune suspensii Showa si frane Nissin, pentru ca alea sunt japoneze si te asigur eu ca sunt bune

Nu-mi spune ca sunt zgarciti, imi permit sa aduc din nou in discutie BMW, care la echiparea standard sunt varza, daca vrei sa mai pui o tablita o cumperi pe bani grei de la Touratech sau Wunderlich, care, ce sa vezi, sunt firme germane, nu de alta natie

 

Deci vei ramane la KTM-ul tau pentru ca-ti place si pentru ca Honda e Honda

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare: cati ditre cei care sustin ca noua AT e "THE SHIT" au de gand sa depuna un avans?

 

Am mai spus, eu eram pornit(citeste innebunit),vazand reclamele, spy shots, prezentat ca "THE SHIT" intre CRF450 si vechea AT ....eram gata sa depun un avans........mi-am zis ca asta e motocicleta pt care merita sa reunt la 950 .......... pana au aparut spec.technice.(aproape identice cu ce am in garaj)

 

Cand ai banii in buzunar sau vrei sa-ti faci rate, leasing(13.000+ eur)...nu mai pare asa de super-hyper motocicleta, Iti dai seama, ca e doar o alta optiune la cat grea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...