bocosb Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 Dupa specificatii seamana mult cu 990 dar facut mai fiabil si mai bun offroad.. eu zic ca e o varianta pentru cei care isi doresc un 1190r dar nu au nevoie de atata putere( asta neluand in calcul diferenta de pret care e mare). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 seamana mult cu 990 dar facut mai fiabil si mai bun offroad.. asta o sa fie amuzant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 Dupa specificatii seamana mult cu 990 dar facut mai fiabil si mai bun offroad.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 Despre probat noua africana as fi tare curios daca se va putea ca si eu sunt curios; dar avand in vedere ca anul trecut cand cautam motor am fost pe la mai multi dealeri si niciunul nu avea prin showroom un tenere ca sa ma urc macar pe el, nu stiu cat de usor va fi. Despre probat nici nu se discuta.Yamaha din Otopeni, sos Odai, a avut in luna mai toata gama la teste. 660, 900, 1200 clasic sau cu suspensii electronice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 am si eu o intrebare cati dau 100 de cai la roata? pe sosea? dar pe of? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 https://www.youtube.com/watch?v=9dRAfWML9-o cica exista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 am si eu o intrebare cati dau 100 de cai la roata? pe sosea? dar pe of? Cu pasager si bagaje?.... in depasire? .....in Alpi?..... cam toti ar vrea sa aiba 100 de cai » Post actualizat in 05 Aug 2015 18:22 Dupa specificatii seamana mult cu 990 dar facut mai fiabil si mai bun offroad.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 (editat) Pai.. la greutate sunt tot acolo 208-209 kg.. garda la sol 250mm honda vs 260mm ktm, cursa suspensiilor 210mm ktm vs 220/230mm la honda.. roti 18/21 au amandoua, putere/cuplu aprox la fel - si in plus honda are motorul 2 in linie si masa centralizata ceea ce e un avantaj fata de v2-ul de pe ktm. Imi scapa ceva? Editat August 5, 2015 de bocosb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 6, 2015 Share Postat August 6, 2015 am si eu o intrebare cati dau 100 de cai la roata? pe sosea? dar pe of? Am si eu o contra-intrebare: cand folosesti cei 100 CP? Raportandu-ma la ceea ce am eu acum, africana veche are pe hartie 60 CP la 7500 rpm Eu nu ajung aproape niciodata la acea turatie, nu am nevoie, deci probabil am vreo 40-45 CP la roata la un regim de croaziera 120 km/h 4500 rpm 100 CP la o motocicleta care se va folosi atat pe asfalt cat si pe offroad sunt mai mult decat suficienti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat August 6, 2015 Share Postat August 6, 2015 (editat) Pai.. la greutate sunt tot acolo 208-209 kg.. garda la sol 250mm honda vs 260mm ktm, cursa suspensiilor 210mm ktm vs 220/230mm la honda.. roti 18/21 au amandoua, putere/cuplu aprox la fel - si in plus honda are motorul 2 in linie si masa centralizata ceea ce e un avantaj fata de v2-ul de pe ktm. Imi scapa ceva? Credeam ca am fost destul de evident, colorând in Quote textul din postul tău. Cum iti dai tu seama, ca noua AT va fi mai fiabilă [decât orice altă motocicletă] si mai bună in offroad [decat orice altă motocicletă/ si aici ai ales KTM care e mama si tata lor la capitolul ăsta] ? Adică nu o lua personal, dar nimeni nu a văzut măcar, cu ochiul lui mobra asta, nu vorbesc să se fi suit pe ea doamne fereste test ride, dar tu deja afirmi ca e mai bună in OFF decât KTM si mai fiabilă. Dacă pentru prima afirmatie ajuge un testride relativ scurt pe niste coclauri, pt partea a doua e nevoie de ani buni, iar KTM-ul 9x0, in ciuda parerii destul de răspândite, este destul de fiabil, cel putin motorul este bomb proof. Referitor la postul de mai sus. In materie de suspensii KTM 9x0, a fost foarte inconsistent de-a lungul anilor de fabricatie, astfel cea mai lungă cursă a suspensiei a fost in 2007 parca, 270 mm. Acum 4 ani am aflat insă[pe propria piele/portofel], ca doar cursa suspensiei nu spune foarte multe despre comportamentul acesteia, in special in offroad. Puterea si cuplul sunt niste date seci in fisa tehnică a unei motorete, contează foarte mult, cum sunt ele puse pe pământ. Despre partea cu superioritatea paralel twin vs V2, eu zic să ai grjiă, pt ca africanistii hardcore, s-ar putea sa fi pus deja la cale linsarea ta. Editat August 6, 2015 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat August 6, 2015 Share Postat August 6, 2015 Despre partea cu superioritatea paralel twin vs V2, eu zic să ai grjiă, pt ca africanistii hardcore, s-ar putea sa fi pus deja la cale linsarea ta. Daca il prindem la vreo intrunire de Africane il indopam cu gulas si bere si facem Jihad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat August 6, 2015 Share Postat August 6, 2015 Pai.. la greutate sunt tot acolo 208-209 kg.. garda la sol 250mm honda vs 260mm ktm, cursa suspensiilor 210mm ktm vs 220/230mm la honda.. roti 18/21 au amandoua, putere/cuplu aprox la fel - Imi scapa ceva? Da, diferenta de 12 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat August 6, 2015 Share Postat August 6, 2015 Cum iti dai tu seama, ca noua AT va fi mai fiabilă [decât orice altă motocicletă] si mai bună in offroad [decat orice altă motocicletă/ si aici ai ales KTM care e mama si tata lor la capitolul ăsta] ? Adică nu o lua personal, dar nimeni nu a văzut măcar, cu ochiul lui mobra asta, nu vorbesc să se fi suit pe ea doamne fereste test ride, dar tu deja afirmi ca e mai bună in OFF decât KTM si mai fiabilă. Pai normal ca is numai speculatii.. asta e concluzia mea personala la care am ajuns citind despre motoarele astea pe net Orice e posibil, chiar sa fie mai slab ca 990 pe off, dar impresia asta mi-a lasat-o dupa ce am vazut specificatiile e ca cei de la Honda au vrut sa faca un 990 mai bun, din moment ce s-au dus in directia asta cu designul (roti 18/21, cursa suspensii, putere mai mica decat clasa 1200) - ar fi stupid sa iasa cu un model care sa fie mai slab pe off ca si cel de la KTM care are 12 ani vechime ca si concept cum zice si Hosszu mai sus. Si-ar taia craca de sub picioare si si-ar bate joc de brandul africa twin. Btw si eu am motor V2, si chiar vroiam sa imi iau africa twin pe vremuri dar asta e adevarul cu motorul 2 paralel, e mai potrivit pentru aplicatia asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat August 6, 2015 Share Postat August 6, 2015 si-ar bate joc de brandul africa twin. Nu ştiu dacă asta-mi doresc sau asta prevăd, dar de când au apărut zvonuri despre lansarea noii AT trăiesc acest scenariu. Iar cu suspensiile e cale luuuungă. Uite, DR650 are parcă 300mm pe cursa faţă, e mai bun ca şi KTM 990 ? Cursa e o foarte mică parte din tot ansamblul unei suspensii cu adevărat bune/potrivite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat August 6, 2015 Share Postat August 6, 2015 (editat) Honda poate sa faca doar un 950/990 mai prost!!!!!!!!! Cum sa faca Honda o masinarie cu atat "fun factor" cand e foarte bine cunoscuta filozofia lor. Mai sunt si cei mai zgarciti producatori japonezi la echiparea motocicletelor. Cine stie cu ce suspensii o sa apara, mira-m-as sa vad WP-uri. Si la 990/950 a scazut cursa la suspensii ca devenea prea inalta motocicleta (88-89 cm)-->sa stai decent trebuie sa ai peste 185 cm cand e incarcata si pe ceva offroad. Apare o nisa ingusta de posibili cumparatori. Sa vedem ce o sa fie, dar eu ma astept la ceva caracteristic HONDA. Pana atunci raman la KTM-ul meu. Editat August 6, 2015 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Green_Alex Postat August 6, 2015 Share Postat August 6, 2015 Cred ca deja ar trebui schimbat titlul thread-ului in "Noua AT vs. KTM 9x0" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 7, 2015 Share Postat August 7, 2015 Honda poate sa faca doar un 950/990 mai prost!!!!!!!!! Cum sa faca Honda o masinarie cu atat "fun factor" cand e foarte bine cunoscuta filozofia lor. Mai sunt si cei mai zgarciti producatori japonezi la echiparea motocicletelor. Cine stie cu ce suspensii o sa apara, mira-m-as sa vad WP-uri. Si la 990/950 a scazut cursa la suspensii ca devenea prea inalta motocicleta (88-89 cm)-->sa stai decent trebuie sa ai peste 185 cm cand e incarcata si pe ceva offroad. Apare o nisa ingusta de posibili cumparatori. Sa vedem ce o sa fie, dar eu ma astept la ceva caracteristic HONDA. Pana atunci raman la KTM-ul meu. Honda nu va apela niciodata la firme non-japoneze pentru echipare standard Asa cum BMW echipeaza motocicletele cu frane Brembo, KTM apeleaza la WP pentru suspensii etc, Honda pune suspensii Showa si frane Nissin, pentru ca alea sunt japoneze si te asigur eu ca sunt bune Nu-mi spune ca sunt zgarciti, imi permit sa aduc din nou in discutie BMW, care la echiparea standard sunt varza, daca vrei sa mai pui o tablita o cumperi pe bani grei de la Touratech sau Wunderlich, care, ce sa vezi, sunt firme germane, nu de alta natie Deci vei ramane la KTM-ul tau pentru ca-ti place si pentru ca Honda e Honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat August 7, 2015 Share Postat August 7, 2015 Am si eu o intrebare: cati ditre cei care sustin ca noua AT e "THE SHIT" au de gand sa depuna un avans? Am mai spus, eu eram pornit(citeste innebunit),vazand reclamele, spy shots, prezentat ca "THE SHIT" intre CRF450 si vechea AT ....eram gata sa depun un avans........mi-am zis ca asta e motocicleta pt care merita sa reunt la 950 .......... pana au aparut spec.technice.(aproape identice cu ce am in garaj) Cand ai banii in buzunar sau vrei sa-ti faci rate, leasing(13.000+ eur)...nu mai pare asa de super-hyper motocicleta, Iti dai seama, ca e doar o alta optiune la cat grea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat August 7, 2015 Share Postat August 7, 2015 Fac ce fac astia si reusesc sa agite spiritele pe momociclism...ceva de speriat ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat August 7, 2015 Share Postat August 7, 2015 (editat) sa vezi cum arata alea de pe advrider cu noua at Editat August 7, 2015 de prafrau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 7, 2015 Share Postat August 7, 2015 Dupa fotbal si politica, motocicletele sunt urmatorul subiect la care se pricepe tot romanul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat August 7, 2015 Share Postat August 7, 2015 https://www.youtube.com/watch?v=9dRAfWML9-o hmmm, sa inteleg ca au facut drumul, au gasit "linia" de cativa km unde se putea, au intors si au facut filmarea... sau au riscat, i-a dat pana in 240... a vazut santul, a lasat-o moale si asta a fost? 200+ in teren sunt ferm convins ca daca nu a fost prima data a fost un numar care poate fi numarat pe la degetele de la o mana... am mers suta in teren de cateva ori in viata. e un pic mai interesant decat 250 pe asfalt... 200+ pe drum de pamant... misto! tare. dar ceva mai rar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat August 7, 2015 Share Postat August 7, 2015 (editat) Honda nu va apela niciodata la firme non-japoneze pentru echipare standard Asa cum BMW echipeaza motocicletele cu frane Brembo, KTM apeleaza la WP pentru suspensii etc, Honda pune suspensii Showa si frane Nissin, pentru ca alea sunt japoneze si te asigur eu ca sunt bune Nu-mi spune ca sunt zgarciti, imi permit sa aduc din nou in discutie BMW, care la echiparea standard sunt varza, daca vrei sa mai pui o tablita o cumperi pe bani grei de la Touratech sau Wunderlich, care, ce sa vezi, sunt firme germane, nu de alta natie Deci vei ramane la KTM-ul tau pentru ca-ti place si pentru ca Honda e Honda BMW ul la echipare standard nu sunt deloc varza In 2000 sau putin peste 2000 aveau abs in standard...manere incalzite in standard etc....la ESA era tot standard. Si daca vei compara suspensiile dp 1200gs cu Varadero ...ai sa vezi ca nici zgarciti la specificatii nu sunt! Eu chiar sunt curios cum o sa fie noua @ dar sunt aproape sigur ca va fii inferioara KTM pe partea de suspensie etc. Pt KTM high performance e ceea ce vinde...pt oricare altii pretul de productie primeaza. Cate motociclete echipeaza cu WP sau Ohlins in standard -- si japonezii o fac...dar doar pe variantele hyperformance! E vorba de alte filosofii aici..cred ca Honda va incerca sa produca un echilibru intre performanta si pret Editat August 7, 2015 de marius.roibu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 7, 2015 Share Postat August 7, 2015 (editat) Conteaza acum unde a găsit linia, etc, etc. A arătat că se poate pentru cine vrea. Adică, exista posibilitatea asta. Sunt oameni care vor asa ceva. Ultima AT este un adventure. Sau un big trail. Cărări mari, carevasăzică. Nu un trail. Poteci adica. Adică nu este un maxim 150 de kg gol si motor de dus o singura persoana + bagaje. Este un turism pentru doua persoane, bagaje si drumuri proaste, nu pentru poteci. Daca ma duc sa vad Albania, Macedonia, Iran, Stan-uri, etc nu voi avea timp sa adulmec poteci uitate de Dzeu prin coasta cornisei muntelui din spatele masivului, cum cobori in spatele satului. Nu. Ma duc pentru plăcerea călătoritului in sa pana acolo si pentru a vedea chestiile mainstream si faine din tara x sau y - pasul nu stiu care la 5000 de metri, lacul x, soselele montane y. Si pentru asta - adventure adica - am nevoie de spor la drum. Altfel urcam in avion si inchiriam de la destinatie motor de hard enduro dedicat, de la firma unui englez/polonez din Kirgizstan. Si eu zic ca Pichler are spor maxim pe 1190 si merge cu el prin locuri cat se poate de rupte, cam la limita unui adventure sau big trail. Pana la cărări mergi insa pe autobahn prin De, At, Hu, cu putin noroc chiar si prin Ro. Sau pe zisele faine prin zone turistice, gen Alpi, TA, TF, etc. Si aici e plin de masini. Mie nu imi place sa stau cu masina in fata, darămite intre ele. Si pentru asta ai nevoie de power si viteza. Eu zic ca 1190 a adus in tabara asta ceea ce aventurierii visau neîmpliniri de ani de zile - viteze cu muuult peste 250 kmh. Un motor care merge 270 este relaxat la 200. Ceea ce mie unul mi se pare revelatie. Stiu ca sunt printre putinii idioti caruia orice motor de om normal i se pare slab. Eu am fost mereu de parere ca niciodata un surplus de putere nu a stricat. Acum, exista si oameni carora 200 viteza de top si 100 de cp li se par arhisuficient. Si care vor mai degraba confort si manevrabilitate. Ei o sa isi Gs. Cei care vor fiabilitate rezultată din motoare niciodata duse in zona de disconfort o sa isi ia Honde. Noi restul dusilor cu capul o sa visam Ktm sau unii o sa si-l si ia. Oameni si oameni, produse si produse. Este o lume liberă si macar de atata lucru ne putem bucura si noi maxim din acest fenomen hidos numit capitalism - multitudinea de optiuni/ Editat August 7, 2015 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat August 7, 2015 Share Postat August 7, 2015 Daca ma duc sa vad Albania, Macedonia, Iran, Stan-uri, etc nu voi avea timp sa adulmec poteci uitate de Dzeu prin coasta cornisei muntelui din spatele masivului, cum cobori in spatele satului. Nu. Ma duc pentru plăcerea călătoritului in sa pana acolo si pentru a vedea chestiile mainstream si faine din tara x sau y - pasul nu stiu care la 5000 de metri, lacul x, soselele montane y. asta faci tu, nu generaliza sunt oameni care nu suporta sa mearga undeva numai pe drumurile principale si sa vada aceleasi chestii pe care le vede tot turistul debarcat din autocar care urmeaza un stegulet, carora le place intr-o plimbare mai mult partea de explorare si partea aia in care esti pierdut prin munti la 3000 de km de casa la 7 seara are atractia ei pentru unii n-ai vrut niciodata sa adulmeci potecile alea? daca ai stii ca te poti baza pe motor n-ai face-o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.