Sari la conținut

Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100


Postări Recomandate

Mie mi se pare destul de supla fata de concurenta. (GS,1290adv,supertenere)...asta din ce vad pana acum ...ramane sa aflam mai multe si daca m am inselat sau nu...per total mi e imi place desi asta cu true adventure macane :))))...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pina la lansarea oficiala cand o sa vedem specificatiile tehnice reale toate astea sunt speculatii, DAR, cifra de 200kg (dry weight) este destul de plauzibila si orice sub aceasta greutate este cam fantezie (mai ales ca Honda nu e genul de brand care sa scoata ceva la un pret super premium care ar justifica materialele exotice folosite pentru coborarea greutatii sub pragul de 200kg).

 

Asta inseamna ca acest model va fi la fel de "true adventure", ca si de exemplu 1190 Adventure R, dar doar in mainile zeilor (ca de ex. Chris Birch). Pentru noi, restul muritorilor ramane o supraponderala cu imagine intr adevar foarte bine lucrata de "true adventure" dar care limiteaza in realitate aventura cat se poate de mult (e adevarat ca nu la fel de mult ca GS 1200, STen sau SAdv care raman campioanele la obezitate).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Sunt genul de motociclete cumparate pentru visul de adventure frumos branduit la targuri/tv/pe internet si nu pentru cosmarul de zi cu zi care inseamna adventure-ul adevarat, adica acel 90% chin si 10% revelatie care iti rebooteaza ideile in fractiuni de secunda. Fara sa fiu ironic, cati dintre zecile de mii de cumparatori de adventure-uri mari au iesit cu ele dincolo de tarile lor civilizate. Si sa luam in calcul si faptul ca in foarte multe tari candva salbatice se asfalteaza masiv. Inclusiv si aici, in patria salbaticiei montane/forestiere. In Timis se asfalteaza destul de serios in zone rurale foarte salbatice. Am prieteni care pleaca sa mai faca inca o data traseele X sau Y si gasesc pe acolo asfalt proaspat, impecabil.

Nu este domeniul meu profesional, dar este evident ca orice producator se uita la cifrele acestea si la locatiile unde va fi utilizat produsul lui. Pentru ce sa faci un adv complet si f. scump (lumini, suspensii, sei, crashbaruri exceptionale) cand nisa lui de piata va fi ff mica. Extrasele, de asemenea, sunt destul de des, un hate it or like it. Poate saua de X sute de euro mie nu imi place deloc. La fel si suspensia x pentru ghidon. Si atunci nu o sa dau banii pe ele. Dau 1500 euro/lire in plus ca sa le dau jos si sa pun altceva de aceeasi bani, extra? CCM au incercat sa faca un adventure si unde sunt acum?

Revenind la subiect, mie imi place ca design si cred ca va fi o motocicleta faina in clasa ei. De fapt, e cam intr-o clasa a ei. Stromul de 1000 este mult mai stradal, iar restul sunt toate mai mari si mai grele, probabil si mai putin agile. Cred.


» Post actualizat in 16 May 2015 12:07

_

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CCM au incercat sa faca un adventure si unde sunt acum?

 

 

Păi, vând tot ce sunt in stare să producă. De fapt chiar mai mult, se stă la coadă, ca la Dacie pe vremea impuscatului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Pai si de ce testeaza in Frankfurt? Nu se mai gasesc pietre in Japonia? :)

Germania fiind printre liderii mondiali la tehnica...mai toate marcile au centre de cercetare in germania....chiar si japonezii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Germania fiind printre liderii mondiali la tehnica...mai toate marcile au centre de cercetare in germania....chiar si japonezii...

 

Aha...

Si eu care credeam ca modelul se va fabrica in Europa, pt piata europeana, la fel ca vechiul XRV.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

vad ca toata lumea compara acest model cu GS, cum ar veni 1200GS si cu vstrom si cu 1190.....eu as compara-o cu 800gs dar ceva mai potenta- sa vedem daca mai usoara(altfel pe mine nu ma conving) si cam atat momentan. As fi vrut un 5-600 bicilindru si la 150kg....asta e! Cu 800gs nu faci cine stie ce offroad, insa comparat cu un 1200 e mare diferenta, cel putin eu cu asta ma aventurez, cu 1200 le nu am prea reusit.

vad ca toata lumea compara acest model cu GS, cum ar veni 1200GS si cu vstrom si cu 1190.....eu as compara-o cu 800gs dar ceva mai potenta- sa vedem daca mai usoara(altfel pe mine nu ma conving) si cam atat momentan. As fi vrut un 5-600 bicilindru si la 150kg....asta e! Cu 800gs nu faci cine stie ce offroad, insa comparat cu un 1200 e mare diferent, cel putin eu cu asta ma aventurez, cu 1200 le nu am prea reusit.

» Post actualizat in 18 Jun 2015 16:17

Au! scuze mai e si 800xc doar ca eu ma gandeam la bicilindru....

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As fi vrut un 5-600 bicilindru si la 150kg....asta e! Cu 800gs nu faci cine stie ce offroad...

Sa te auda cine trebe. Cred ca mai aproape ar fi sa scoata KTM-ul (din nou) o versiune ADV de 690 ca altfel nu prea vad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa te auda cine trebe. Cred ca mai aproape ar fi sa scoata KTM-ul (din nou) o versiune ADV de 690 ca altfel nu prea vad.

 

La capitolul monocilindru adventure KTM a ratat, refuzând să arunce pe piață 390 adventure. Acum se pare că încep să se gândească iar pt că, au venit cei de la CCM cu GP 450 care este " a piece of art", păcat că nu au avut posibilitatea să dispună de un motor dedicat pt adventure.

 

Cred ca cei de la KTM, au șansa să revină cu un bicilindru, acum vre-o 2 ani anunțau două motoare "în developement" bicilindre de 500 respectiv 800.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

yamaha vinde stocul de xt660z , chipurile vor sa puna motorul de MT07 pe cadrul ala ... 75hp

 

Eu speram să facă o mobră nouă cu totul pt propulsorul ăla. Dacă folosesc platformă de la XTZ 660 o să le iasă o mobră grea. Păcat aveau potențial. Apropo' de unde ai informația?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa iasa un F800 mai fiabil si mai frumos. :)

 

 

Frumusetea e in ochiul privitorului si cu siguranta nu e un criteriu pt mine.

 

Partea naspa e ca s-ar putea sa le iasa mai greu.

 

Despre fiabilitate din experienta personala, aproape zero probleme si asta in conditiile exploatarii cum vezi in reclamele de la toate mobrele din categorie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil ca e nevoie de diversitate si pe segmentul asta, insa cred ca urmaritorii acestui topic au deja idee despre clasa de 800 si cei care au vrut si-au luat, ceilalti asteapta altceva. Prin urmare, nu cred ca gresesc cand spun ca mai toti de p-aici ne dorim un adventure ceva mai usor, chiar daca nu vom avea aceeasi putere/comportament on-road.

Cat despre fiabilitate si frumusete, eru are perfecta dreptate....nu am auzit de probleme grave ale modelului F800 fiind deja o mobra fiabila, iar din struto-camila mai greu sa faci pretendenta la miss. Cam cate 4x4 adevarate se pot incadra la "masini frumoase"?

Vrei frumos iei un Multistrada sau S1000XR....

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Misto filmul.

Din ce am văzut până acum imi place mobra, desi nu cred ca va fi un model revolutionar.

Din cum se vede in filmulet este grea, se vede din "suspension travel", având in vedere ca merg pe un drum cu denivelari foarte mici, furca se plimbă cam mult, de unde reiese o masa considerabilă. Ce-i drept suspensia lucrează frumos, dar totusi cred ca nu o sa fie aceeasi suspensie pe modelul de serie.

 

Mi-au plăcut:

  • Suspensiile [dar am un dubiu ca vor fi alea din film]
  • Farurile, se pare varsă ceva lumina
  • Look-ul
  • Parbrizul pare suficient de mare si suficient de mic ca sa zic asa

 

Nu mi-au placut:

  • Semnalizatoarele care de abia asteaptă sa zobare
  • Toba, care e cât China [stiu norme de poluare] dar asta are si o parte bună se poate reduce din masă. :)
  • Scutul care arată pus la misto, ca sa poată sa bifeze ca are [trăiască firmele de aftermarket]

Să o vedem la testride.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...