Sari la conținut

KTM 1190 Adventure / R


Postări Recomandate

Eu zic ca e bine...avand in vedere ca e la categoria "Enduro Touring & Adventure" si nu la SS, sa nu uitam totusi ca dracia asta merge si pe off.

 

....pe langa asta sigur nu a-si mai avea nevoie si de un SS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 369
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ma doare capul !!!

Grecul asta (mimikos) chiar forteaza limitele.....am citit undeva ca e rider profesionist, dar cum se da pe drumurile publice deja cred ca o sa aiba nevoie si de noroc.

 

http://www.youtube.com/watch?client=mv-google&gl=DE&hl=en&feature=relmfu&v=og9Xbowi98Q&nomobile=1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e vorba de grec ci de ce poate motorul. 270 pt un enduro turing este enorm. Chiar nu stiu pt ce. Cand a aparut Vstromul de 1000 putea 230 si pt ca viteza era prea mare pt forma si dimensiunile motorului a fost considerata periculosa si dupa 2 ani au limitat-o in vit 5 si 6 pt a nu mai depasi 200. Orice suspensie si ciclistica ar avea KTM-ul tot este foarte apropiata de Vstrom, deci pericolul ramane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gasesc astia o metoda sa imbunatateasca si legile fizicii? eventual un slow motion pentru situatii limita :D, precum in "premium rush".

ce mai conteaza ca duce 270? cu orice mobra peste 650cc ajungi la 170 pana in 6-7 secunde, suficient ca sa-ti cante popa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L-am vazut astazi si chiar imi place si daca asa avea 15000 euro as cumpara acesta motocicleta, dilema nu ar fii ce a scos concurenta ci ce varianta sa aleg din cele doua !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L-am vazut astazi si chiar imi place si daca asa avea 15000 euro as cumpara acesta motocicleta, dilema nu ar fii ce a scos concurenta ci ce varianta sa aleg din cele doua !!

 

Varianta "R" cu siguranta :D totusi s-or gasi gume in varianta 18/21 cu index de viteza "W" pt aia 270km/h cat ii prinde satana asta :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L-am vazut astazi si chiar imi place si daca asa avea 15000 euro as cumpara acesta motocicleta, dilema nu ar fii ce a scos concurenta ci ce varianta sa aleg din cele doua !!

 

ma gandeam sa nu ma mai duc pe la salon, acum m-ai facut curios...

 

Varianta "R" cu siguranta :D totusi s-or gasi gume in varianta 18/21 cu index de viteza "W" pt aia 270km/h cat ii prinde satana asta :crack:

 

Asta e faza care n-o inteleg... de ce sa te obosesti sa faci o motoreta enduro touring, roata 21 etc etc sa ajunga la +200?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

" READY TO RACE " - astai sloganul KTM nu?

 

Daca cuiva nu-i place sau nu-i intelege, nu-i trebuie putere,,nu merge pe off sau ce stiu eu..... sunt multe alte modele in segmentul asta sau chiar poate sa caute la alta categorie.

 

P.S. Vanzarile KTM au crescut mult in ultima perioada...asta spune ceva nu?



Ceva test pe off facut de cei de la MCN,nu e mare lucru da totusi e ceva:

 

http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/videos/2013/April/apr0513-video-adventure-bikes-off-road/

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

" READY TO RACE " - astai sloganul KTM nu?

 

unde? ca mobra asta nu are nici o categorie in nici o competitie...

 

inteleg ce zici tu... dar nu cred ca se aplica aici. in fine, pana una alta, in lipsa aparitiei unui posesor, asta-i topic de dat cu parerea ceea ce se si face.

 

din puctul meu e vedere, faptul ca poate 270 e la fel de util in categoria asta cu cat de util ar fi sa aiba carlig de remorcare pt rulota - in caz ca-ti foloseste, inseamna ca n-ai cumparat ce trebe.

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

spre deosebire de modelul vechi care inspira barbatie asta nou parca e desenat de un metrosexual, mai ales fata motocicletei. nu stiu cum poate sa va placa, dupa mine ar fi trebuit sa pastreze designul vechi, sa puna doar motorul nou pe el si sa mai umble la alte detalii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde? ca mobra asta nu are nici o categorie in nici o competitie...

 

inteleg ce zici tu... dar nu cred ca se aplica aici. in fine, pana una alta, in lipsa aparitiei unui posesor, asta-i topic de dat cu parerea ceea ce se si face.

 

din puctul meu e vedere, faptul ca poate 270 e la fel de util in categoria asta cu cat de util ar fi sa aiba carlig de remorcare pt rulota - in caz ca-ti foloseste, inseamna ca n-ai cumparat ce trebe.

 

Dupa parerea mea e un punct in +

 

Eu nu zic ca e un "must" sa mearga 270, DAR nu inteleg de cand ii o problema ca un motor nou dezvoltat e usor,compact,revizii la 15.000 km,consum OK, pret OK si are 150 de cai? daca se poate de ce nu?

 

Poate ca din punctul tau de vedere nu e util, DAR poate sa conteze enorm la posibilii cumparatori.

 

Marea majoritate care cumpara din categoria asta Adventure "mare" merge pe asfalt, dar le cumpara pt ca motoarele astea ar putea sa mearga si pe off(poate nu o sa mearga niciodata cu ele),nu dau exemple de marci pt ca nu vreau sa incep un "razboi de tastatura".

 

Avand in vedere acest aspect, ar putea sa fie un motiv decisiv ca aceasta chestie merge cu 270, probabil nu o sa mearga cu el niciodata mai mult de 200 sau pe off, dar e fericit pt ca stie ca motorul poate.

 

Ride Safe!

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot ce se intampla in favoarea cp si vitezei cat mai mari, este clar si irevocabil impotriva competentelor de off-road, acesta fiind de altfel cel mai important atuu al fostului 990 care castiga tot ce inseamna big enduro. Sunt foarte curios cum se va descurca 1190 in ochii posesorilor de 990 practicanti de off.

Evident asta nu inseamna ca pasul ktm cu 1190 nu va aduce castiguri substantiale....probabil piata lui 990 este prea mica si era nevoie de mai mult €

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu cred ca tot ansamblul aduce un plus (chiar daca designul nu ma da pe spate nici pe mine). Daca are putere sa ajunga la 270 inseamna ca are si cuplu garla, doar sunt doi cilindri de 600 in motorul ala. La vacile astea mari conteaza si cuplul, respectiv puterea in off-road. E greu de trecut de la la o icoana a acestui segment (aici 950/990-ul va ramane rege incontestabil), la un nou model care se vrea superior.

Si da, as fi tentat de cei 150 de cai ai sai si de usurinta de a ajunge la 260. Probabil ca i-as da blana deseori pe autostrada. E deajuns sa mearga decent si pe un forestier (cu aceleasi gume) si as fi multumit. Deocamdata sunt prea acri strugurii cel putin pt mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca in telefonie :D chiar daca vorbim la telefon 1000 de minute pe luna toti ne luam minim 3000 asa sa fie :P

Nu m-ar deranja deloc sa merg cu motocicleta cu 130-140 si sa stiu ca ea poate 270 :D

Eu ma bucur ca se mai ieftineste 990 Adventure R odata cu lansarea 1190

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

" READY TO RACE " - astai sloganul KTM nu?

 

Daca cuiva nu-i place sau nu-i intelege, nu-i trebuie putere,,nu merge pe off sau ce stiu eu..... sunt multe alte modele in segmentul asta sau chiar poate sa caute la alta categorie.

 

P.S. Vanzarile KTM au crescut mult in ultima perioada...asta spune ceva nu?

 

Ceva test pe off facut de cei de la MCN,nu e mare lucru da totusi e ceva:

 

http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/videos/2013/April/apr0513-video-adventure-bikes-off-road/

 

 

Baietii aia de la MCN ar fi putut sa faca si ei testul cu varianta 21-18 daca tot era vb de offroad si cu niste gume adecvate. Stiu ca probabil dpdv al "politicaly corectness-ului" au optat pt varianta 19-17 ca sa fie fair comparatia, dar daca cineva este interesat de capacitatile off ale noului KTM sigur nu iri va lua 19-17.

In alta ordine de idei fost la salon, vazut, placut am tras aceeasi concluzie ca si despre celelalte mobre 1000+ cmc, prea mare pentru mine. Si da, cum spunea cineva mai inainte imi placea mai mult design-ul la modelul 990/950 dar na, acum e chestie de gust.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca modelul se adreseaza celor care nu au avut un KTM pana acum, deci trebuia sa fie diferit, pt a-l aprecia si ei. Cardanul este singura lipsa, in rest fara cusur. Bascula m-a dat pe spate ! Lantul cred ca are peste 150 zale.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru cei care stiu germana, ca io nu stiu, :-)

 

KTM 1190 Adventure vs. BMW R 1200 GS 2013

Nici eu inca nu stau foarte bine cu germana, dar dupa cum am inteles la anumite lucruri(off road,finisaje, motorul) se pare ca le place mai mult KTM-ul. Plusuri la BMW(cadranul, meniul si setarile, paraleverele parca)

 

poate ne ajuta un pic initiatorul topicului: khk :P

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...