Hosszu Toll Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 Il faci Yamaha Asa probabil e si mai fiabila.....ca o japoneza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 Protectiile fac parte din cadru, sau sunt separate si in cazul asta trec pe sub sa? Daca a gasit cineva poze ce detaliile constructive poate se indura, sa ni le arata si noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 (editat) Te referi la crash bar sau la protectiile. negre de rezervor ? Carsh bar si protectia de rezervor: KTM Part Number: 60307914000 Daca nu ai protectia aia neagra cred ca se vede direct rezervorul...probabil e prins ca si restul plastticelor pe rezervor.........sau e numai o folie protectoare. Uite in filmuletul asta,se schimba filtrul de aer si se scoate rezervorul...poate iti faci o idee....... http://www.youtube.com/watch?v=fuRnsOA9x7w Inca unul care s-a jucat cu vopseaua: . . . . Click me - 11 Reasons to Throw a Leg Over KTM's New 1190 Editat Ianuarie 9, 2014 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 Cam complicat accesul la filtrul de aer dar cumva mobra asta merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 Cam complicat accesul la filtrul de aer dar cumva mobra asta merita. Da, avantaje si dezavantaje, acces greu, dar daca lovesti de exemplu, zona rezervorului, nu trebuie sa repari,vopsesti sau sa schimbi tot rezervorul, schimbi un plastic si gata. ADN de KTM: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 "Balena" KTM http://www.youtube.com/watch?v=JWIZfYQhgMc&feature=youtu.be Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 meserias omu da si mobra . cand ma fac mare de-asta o sa-mi iau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Articol din ultimul nr MCN pe aprilie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 (editat) Ma uit la filmul de mai sus si imi aduc iar aminte de comparatia de acum cateva zile dintre KTM (990, ce-i drept) si V-Strom 1ooo . Sorry, no offence! Editat Iulie 21, 2014 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fra'su Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 Ce nebun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 Ktm pluseaza. 1290 Super Adventure Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 Ktm pluseaza. 1290 Super Adventure modelele cu super in nume de la ktm n-au avut success. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 Ktm pluseaza. 1290 Super Adventure "Regina Alpilor 2014" + bigger engine capacity to increase power and torque. An incredibly large fuel tank will mean long durations before the need to stop; Foarte bine, concurenta mai mare ...............e mai bine pt cumparator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 Ktm pluseaza. 1290 Super Adventure Scrie in articol la un moment dat "choice for those who want the absolute pinnacle of luxury sport touring riding". Eu aici vedeam un cardan mai mult deact potrivit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 Se pare ca ma mai aparea o versiune: 1015 Adventure.. 200kg, 125cp si roti cu spite 17 si 19''(?!?) - pare mai mult inspre supermoto decat enduro detalii: http://www.moto.it/news/ktm-1050-adventure-2015-come-sara.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 Cam putine spite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 Cam putine spite. putine da' groase ....eram cu gandu la roti cu spite pe care te astepti sa le gasesti pe un ktm adventure si am scris gresit, corect ar fi fost jante turnate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 Am inteles ca acest 1190 degaja extrem de multa caldura si ca ar fi deranjant la drumuri lungi si in special prin oras. Foarte multi posesori se plang de acest aspect. Ce-i mai nasol e ca nu prea sunt solutii simple si nici estetice de rezolvare a problemei. NASPA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 13, 2014 Share Postat Septembrie 13, 2014 O degaja direct in zona " fericirii". Nu am facut multi km pe una, dar m-a surpins ca asta e solutia lor pentru degajarea caldurii. Cred ca 1190 e pt cine are copii deja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
digitallysane Postat Septembrie 13, 2014 Share Postat Septembrie 13, 2014 Nu am avut nici un fel de probleme din cauza caldurii la drumuri lungi, chiar si in cele mai calduroase zile de vara. In oras se simte o caldura destul de intensa (dar nu insuportabila) pe piciorul drept (nicidecum in "zona fericirii"). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Septembrie 15, 2014 Share Postat Septembrie 15, 2014 Probabil porti permanent pantaloni moto, cordura, etc....am vazut ca si ktm a izolat interiorul seii la ultimele variante. Eu am intalnit un posesor care a izolat toata galeria, montat material izolator sub sa si construit aripioare pentru a indeparta fluxul de aer spre exterior.....a muncit ceva. Probabil e si o chestiune de perceptie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
digitallysane Postat Septembrie 15, 2014 Share Postat Septembrie 15, 2014 Probabil porti permanent pantaloni moto, cordura, etc... Asa e, am tot timpul echipament (desi este foarte ventilat -- cordura/cordura air). E posibil ca in pantaloni scurti sa fie mai greu de suportat caldura respectiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Septembrie 15, 2014 Share Postat Septembrie 15, 2014 Asa e, am tot timpul echipament (desi este foarte ventilat -- cordura/cordura air). E posibil ca in pantaloni scurti sa fie mai greu de suportat caldura respectiva. Nu e vorba de pantaloni scurti, cat despre pantaloni mai subtiri pentru offroad sub care ai protectii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.