Hosszu Toll Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 Eu zic ca e bine...avand in vedere ca e la categoria "Enduro Touring & Adventure" si nu la SS, sa nu uitam totusi ca dracia asta merge si pe off. ....pe langa asta sigur nu a-si mai avea nevoie si de un SS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 Ma doare capul !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Ma doare capul !!! Grecul asta (mimikos) chiar forteaza limitele.....am citit undeva ca e rider profesionist, dar cum se da pe drumurile publice deja cred ca o sa aiba nevoie si de noroc. http://www.youtube.com/watch?client=mv-google&gl=DE&hl=en&feature=relmfu&v=og9Xbowi98Q&nomobile=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Nu e vorba de grec ci de ce poate motorul. 270 pt un enduro turing este enorm. Chiar nu stiu pt ce. Cand a aparut Vstromul de 1000 putea 230 si pt ca viteza era prea mare pt forma si dimensiunile motorului a fost considerata periculosa si dupa 2 ani au limitat-o in vit 5 si 6 pt a nu mai depasi 200. Orice suspensie si ciclistica ar avea KTM-ul tot este foarte apropiata de Vstrom, deci pericolul ramane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 gasesc astia o metoda sa imbunatateasca si legile fizicii? eventual un slow motion pentru situatii limita , precum in "premium rush". ce mai conteaza ca duce 270? cu orice mobra peste 650cc ajungi la 170 pana in 6-7 secunde, suficient ca sa-ti cante popa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 L-am vazut astazi si chiar imi place si daca asa avea 15000 euro as cumpara acesta motocicleta, dilema nu ar fii ce a scos concurenta ci ce varianta sa aleg din cele doua !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 L-am vazut astazi si chiar imi place si daca asa avea 15000 euro as cumpara acesta motocicleta, dilema nu ar fii ce a scos concurenta ci ce varianta sa aleg din cele doua !! Varianta "R" cu siguranta totusi s-or gasi gume in varianta 18/21 cu index de viteza "W" pt aia 270km/h cat ii prinde satana asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 L-am vazut astazi si chiar imi place si daca asa avea 15000 euro as cumpara acesta motocicleta, dilema nu ar fii ce a scos concurenta ci ce varianta sa aleg din cele doua !! ma gandeam sa nu ma mai duc pe la salon, acum m-ai facut curios... Varianta "R" cu siguranta totusi s-or gasi gume in varianta 18/21 cu index de viteza "W" pt aia 270km/h cat ii prinde satana asta Asta e faza care n-o inteleg... de ce sa te obosesti sa faci o motoreta enduro touring, roata 21 etc etc sa ajunga la +200? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 200 ca viteza max inteleg, sa poti merge relaxat pe autostrada cu 140-160 si la o adica sa mai ai ceva rezerva. 270 este de neinteles ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 (editat) " READY TO RACE " - astai sloganul KTM nu? Daca cuiva nu-i place sau nu-i intelege, nu-i trebuie putere,,nu merge pe off sau ce stiu eu..... sunt multe alte modele in segmentul asta sau chiar poate sa caute la alta categorie. P.S. Vanzarile KTM au crescut mult in ultima perioada...asta spune ceva nu? Ceva test pe off facut de cei de la MCN,nu e mare lucru da totusi e ceva: http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/videos/2013/April/apr0513-video-adventure-bikes-off-road/ Editat Aprilie 13, 2013 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 L-am vazut la Expo. Este misto, poate cea mai tare dintre toate, exceptand lantul. Bascula de mare angajament, ca forma si lungime. Cred ca sare de 65 cm lungime, motorul incredibil de compact, saua ok pt un KTM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 (editat) " READY TO RACE " - astai sloganul KTM nu? unde? ca mobra asta nu are nici o categorie in nici o competitie... inteleg ce zici tu... dar nu cred ca se aplica aici. in fine, pana una alta, in lipsa aparitiei unui posesor, asta-i topic de dat cu parerea ceea ce se si face. din puctul meu e vedere, faptul ca poate 270 e la fel de util in categoria asta cu cat de util ar fi sa aiba carlig de remorcare pt rulota - in caz ca-ti foloseste, inseamna ca n-ai cumparat ce trebe. Editat Aprilie 13, 2013 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 spre deosebire de modelul vechi care inspira barbatie asta nou parca e desenat de un metrosexual, mai ales fata motocicletei. nu stiu cum poate sa va placa, dupa mine ar fi trebuit sa pastreze designul vechi, sa puna doar motorul nou pe el si sa mai umble la alte detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 (editat) unde? ca mobra asta nu are nici o categorie in nici o competitie... inteleg ce zici tu... dar nu cred ca se aplica aici. in fine, pana una alta, in lipsa aparitiei unui posesor, asta-i topic de dat cu parerea ceea ce se si face. din puctul meu e vedere, faptul ca poate 270 e la fel de util in categoria asta cu cat de util ar fi sa aiba carlig de remorcare pt rulota - in caz ca-ti foloseste, inseamna ca n-ai cumparat ce trebe. Dupa parerea mea e un punct in + Eu nu zic ca e un "must" sa mearga 270, DAR nu inteleg de cand ii o problema ca un motor nou dezvoltat e usor,compact,revizii la 15.000 km,consum OK, pret OK si are 150 de cai? daca se poate de ce nu? Poate ca din punctul tau de vedere nu e util, DAR poate sa conteze enorm la posibilii cumparatori. Marea majoritate care cumpara din categoria asta Adventure "mare" merge pe asfalt, dar le cumpara pt ca motoarele astea ar putea sa mearga si pe off(poate nu o sa mearga niciodata cu ele),nu dau exemple de marci pt ca nu vreau sa incep un "razboi de tastatura". Avand in vedere acest aspect, ar putea sa fie un motiv decisiv ca aceasta chestie merge cu 270, probabil nu o sa mearga cu el niciodata mai mult de 200 sau pe off, dar e fericit pt ca stie ca motorul poate. Ride Safe! Editat Aprilie 13, 2013 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 (editat) Tot ce se intampla in favoarea cp si vitezei cat mai mari, este clar si irevocabil impotriva competentelor de off-road, acesta fiind de altfel cel mai important atuu al fostului 990 care castiga tot ce inseamna big enduro. Sunt foarte curios cum se va descurca 1190 in ochii posesorilor de 990 practicanti de off. Evident asta nu inseamna ca pasul ktm cu 1190 nu va aduce castiguri substantiale....probabil piata lui 990 este prea mica si era nevoie de mai mult € Editat Aprilie 13, 2013 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 Si eu cred ca tot ansamblul aduce un plus (chiar daca designul nu ma da pe spate nici pe mine). Daca are putere sa ajunga la 270 inseamna ca are si cuplu garla, doar sunt doi cilindri de 600 in motorul ala. La vacile astea mari conteaza si cuplul, respectiv puterea in off-road. E greu de trecut de la la o icoana a acestui segment (aici 950/990-ul va ramane rege incontestabil), la un nou model care se vrea superior. Si da, as fi tentat de cei 150 de cai ai sai si de usurinta de a ajunge la 260. Probabil ca i-as da blana deseori pe autostrada. E deajuns sa mearga decent si pe un forestier (cu aceleasi gume) si as fi multumit. Deocamdata sunt prea acri strugurii cel putin pt mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 Problema 270 km/h se pune dpdv siguranta. Aerodinamicitatea vehicolului e varza datorita formelor si dimensiunilor si peste 200 deja conteaza, foarte mult. In rest numai de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 (editat) Ca in telefonie chiar daca vorbim la telefon 1000 de minute pe luna toti ne luam minim 3000 asa sa fie Nu m-ar deranja deloc sa merg cu motocicleta cu 130-140 si sa stiu ca ea poate 270 Eu ma bucur ca se mai ieftineste 990 Adventure R odata cu lansarea 1190 Editat Aprilie 13, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrisor Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 care merge cu 270 , modelul cu roata de 21 sau celalalt ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 care merge cu 270 , modelul cu roata de 21 sau celalalt ? In filmulet dupa cum stiu, e modelul normal cu roata de 19, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 " READY TO RACE " - astai sloganul KTM nu? Daca cuiva nu-i place sau nu-i intelege, nu-i trebuie putere,,nu merge pe off sau ce stiu eu..... sunt multe alte modele in segmentul asta sau chiar poate sa caute la alta categorie. P.S. Vanzarile KTM au crescut mult in ultima perioada...asta spune ceva nu? Ceva test pe off facut de cei de la MCN,nu e mare lucru da totusi e ceva: http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/videos/2013/April/apr0513-video-adventure-bikes-off-road/ Baietii aia de la MCN ar fi putut sa faca si ei testul cu varianta 21-18 daca tot era vb de offroad si cu niste gume adecvate. Stiu ca probabil dpdv al "politicaly corectness-ului" au optat pt varianta 19-17 ca sa fie fair comparatia, dar daca cineva este interesat de capacitatile off ale noului KTM sigur nu iri va lua 19-17. In alta ordine de idei fost la salon, vazut, placut am tras aceeasi concluzie ca si despre celelalte mobre 1000+ cmc, prea mare pentru mine. Si da, cum spunea cineva mai inainte imi placea mai mult design-ul la modelul 990/950 dar na, acum e chestie de gust. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 (editat) Cred ca modelul se adreseaza celor care nu au avut un KTM pana acum, deci trebuia sa fie diferit, pt a-l aprecia si ei. Cardanul este singura lipsa, in rest fara cusur. Bascula m-a dat pe spate ! Lantul cred ca are peste 150 zale. Editat Aprilie 14, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrisor Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 nici mie la asta nu mi-a placut moaca, dar pretul si greutatea cred ca-s mare provocare pentru gama asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 pentru cei care stiu germana, ca io nu stiu, :-) KTM 1190 Adventure vs. BMW R 1200 GS 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 (editat) pentru cei care stiu germana, ca io nu stiu, :-) KTM 1190 Adventure vs. BMW R 1200 GS 2013 Nici eu inca nu stau foarte bine cu germana, dar dupa cum am inteles la anumite lucruri(off road,finisaje, motorul) se pare ca le place mai mult KTM-ul. Plusuri la BMW(cadranul, meniul si setarile, paraleverele parca) poate ne ajuta un pic initiatorul topicului: khk Editat Aprilie 19, 2013 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.