b374 Postat Decembrie 6, 2012 Share Postat Decembrie 6, 2012 @eru, daca-ti pui suspensii de lc8 si rezolvi partea cu prinderile si restul ... in ele maxim trebuie sa schimbi arcul si gata. In rest la faza cu suspensiile... depinde ce se intelege prin bune ( adica bune la ce - de exemplu niste suspensii pt sarit sa zicem n-o sa-ti placa la ce faci tu dar pt unul care tine mortis sa sara capat de cursa in fiecare zi alea-s cele mai bune ) si cu ce costuri ( degeaba ai schimb de ulei la 15k daca pt niste suspensii de "top" ar trebui sa faci cateva revizii in timpul asta). Referitor la curse si garda la sol, ca se mai discuta si astea - in principiu cred ca-s overrated... adica cazurile in care se simt 2-3cm in plus la fiecare sunt prea putine, parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 6, 2012 Share Postat Decembrie 6, 2012 De aia m-am gandit la suspensii de LC8 dar au diametre diferite. Hai poate rezolv cu triple-clamp-urile desi nu e usor sa gasesti pe cineva sa-ti lucreze in coordonate si bine ca nu ai decat o incercare, dar daca pe asta o rezolv cred ca e mai simplu sa iau toata fata de la un LC8. Eh stii bine ca nu despre sarit e vorba. Mi s-a intamplat la un moment dat sa merg cu 2 nebuni, unul calare pe un WR450 si altul [the real crazy one] calare pe un 990. Si lasand la o parte momentele triste in care nu puteamsau nu-mi venea sa fac ce faceau aia 2 la un moment dat mergeam pe un drum de camp ..din ala de ai impresia ca s-a mers cu senilata pe el. Ei bine mai sus de 90 nu mai puteam stapanii mobra [din cauza suspensiei] iar aia doi se distrau pe undeva pe la 120 ~140 cred ca mai mult nu putea wr-ul. Si sa nu discutam de suspensii dedicate ; vreau macar 3 reglaje pe ele daca nu 4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Decembrie 6, 2012 Share Postat Decembrie 6, 2012 (editat) ba nu-ti mai iei odata WR-ul ala ca sa fii si tu fericit?! Editat Decembrie 6, 2012 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 7, 2012 Share Postat Decembrie 7, 2012 ba nu-ti mai iei odata WR-ul ala ca sa fii si tu fericit?! Daca-mi dai tu banii il iau maine. Oricum nu sunt nefericit stai relax. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Decembrie 8, 2012 Share Postat Decembrie 8, 2012 (editat) Primele poze de la Joe ...parca arata mai bine asa murdara un pic.... Editat Decembrie 8, 2012 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 8, 2012 Share Postat Decembrie 8, 2012 Pui si linkul cu website-ul de unde le-ai luat. Nu de alta dar banuiesc ca omul a scris si diverse impresii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Decembrie 8, 2012 Share Postat Decembrie 8, 2012 (editat) Pui si linkul cu website-ul de unde le-ai luat. Nu de alta dar banuiesc ca omul a scris si diverse impresii.E o tara mai înainte....http://advrider.com/forums/showthread.php?t=841341&page=6Încă nu a postat mare lucru.... Editat Decembrie 8, 2012 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 (editat) Joe... Editat Ianuarie 3, 2013 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 Se misca bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 Prea balena... Trage de ghidonul ala ca de caine mort... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 (editat) Prea balena... Trage de ghidonul ala ca de caine mort prea balena? cum vrei sa fie un motor de 1200 cu 150 cai cu bagaje cu tot,,sa aiba kg ca unu de 250-300?... sa intelegem ca nu e bun pt off?..... faza cu ghidonu....e filmat mult cand merge in nisip....te-ai dat vreodata in nisip cu un motor mai marisor?......sau te referi la faza cand se urca pe bac cu 2 km/h cu bagaje cu tot pe o "scara"....nu tin neaparat sa apar acest motor ca inca nu l-am vazut si incercat live, dar l-am cam urmarit pe Joe de mai demult si stiu cam cum se da si pe unde.....sa nu uitam ca in acest filmulet nu se da un cascador si nu e filmat si regizat de 50 de persoane......simplu, omu se da prin africa si cam asa se descurca el cu acest motor.... Editat Ianuarie 6, 2013 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 (editat) Pai asta e ideea: parca se dadea mai bine cu vechiul LC8. Prin Africa zic. Editat Ianuarie 6, 2013 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 Pai asta e ideea: parca se dadea mai bine cu vechiul LC8. Prin Africa zic. Da, asta e adevarat, numai dupa datele pe hartie iti cam dai seama ca nu mai e acelasi lucru, LC8 - ul a fost un motor mai "deosebit" aproape ca era facut pentru rally raid ) dar se poate si cu asta sa faci un pic de bush camping in Africa. Sincer, mie imi era frica ca KTM-ul sa nu scoata ceva cu care sa te poti da numai pe asfalt...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 (editat) Totusi sa nu uitam clasa, enduroturing MARE. Adevarul ca, desi filmuletele, mai mult sau mai putin promotionale, prezinta "balanele" in balarii cat mai exotice doar cu calaret si probabil cutiile goale, eu le vad incalecate de un cuplu cu multe bagaje.Doar atunci se justifica, poate, prea multii cai si dimensiunile. Cu un motor usor, cu doar 50-70 cai faci fata greu si mai mereu riscant in traficul modern, deci pe sosea si drum, imaginile exotice pe dune in apus de soare fiind doar o invitatie la visare. Buna si aia pe frigul asta. Editat Ianuarie 6, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 Parerea celor de la MCN: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 Astazi, gratie petrecerii de inceput de sezon, am putut sa plimb de coarne un Adventure. Dat fiind faptul ca motorul are putin peste 1000 km, afara sunt 3-5 grade iar pe camp nu prea ai voie, m-am rezumat la aproximativ 50-60 km pe strada. Motorul este bomba, trage ca o locomotiva iar daca ai tupeul sa decuplezi contrulul tractiunii cu gumele discret calde, risti sa o tii numai pe o roata. Nu este la fel de galagioasa ca fosta si nici la fel de wild. Muuuulta electronica si muuulte optiuni nu tocmai inutile pentru cineva care nu cauta musai un motor cu care sa se distreze, ci mai degraba un computer cu sistem de operare windows si bubele aferente. Daca BMW-ul avea 10000000 de functii, chichite, fire si un pom de craciun pe post de bord, ete ca , noul 1190 a reusit aproape sa-l surclaseze la capitolul bling-bling electronic. Motorul este o idee mai mare decat un transalp, la fel de usor(sau greu), ii place la fel de mult benzina iar protectia la vant, mai ales daca ai 1.70. este superba. Sunt curios cum se comporta fiara intr-o zi cu temperaturi decente, la o tura in Padurea Neagra... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 Fericitule! Ce inaltime ai ca pare mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 In poze pare mica, in realitate insa este destul de masiva. In mare este tot cam cat 990-ul. Eu am 1.70 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 (editat) Cum se simte centrul de greutate. Pare grea, usoara, la manevrele pe loc si la viteza mica? Editat Martie 16, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 Mie mi s-a parut usurica. Motorul zmuceste in mers, mai ales peste 3000 ture, dar la manevrele de "finete" se descurca cu brio. Cutie fina, ambreiaj moale, usor dozabil. Acum nu stiu ce o sa faca la capitolul fiabilitate, dar, ca pachet, ofera foarte multe pentru banii ceruti. Desi inaltimea nu ma avantajeaza, nu pot spune ca m-am simtit in vreun moment aiurea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 Cu controlul; tractiunii cuplat ti-a dar vre-o senzatie naspa? Aluneca, patineaza, pierde contactul cu soseaua pe spate daca o accelerezi mai in forta? Se simte ca taie motorul la pierderea aderentei? Se simte diferenta de TC intre cauciucuri reci si caldute? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 Afara au fost 3-5 grade, nu am indraznit sa decuplez nimic. Se simte clar prezenta TC-ului, motorul vrand mereu pe o roata. Cum da sa se ridice, cu se aprinde pomul de craciun care domoleste bestia. Abs-ul functioneaza deasemenea impecabil. La o temperatura decenta si cu toate sistemele dezactivate, Ktm-ul este un veritabil Stuntbike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 (editat) Consumul real la 1190( poza e luata de la un posesor); Editat Martie 22, 2013 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 Asta cu cosumul este relativa, mai ales cel indicat. In plus, s-au mai purtat aici dueluri vizavi de consum si s-a ajuns la aberatii de genul "a mea la 80 la ora constant"... Acest motor nu este facut sa mearga "la consum". Nu contest ca un nene cu nervi tari poate sa faca asta dar intrebarea mea este " de ce" ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 (editat) Asta cu cosumul este relativa, mai ales cel indicat. In plus, s-au mai purtat aici dueluri vizavi de consum si s-a ajuns la aberatii de genul "a mea la 80 la ora constant"... Acest motor nu este facut sa mearga "la consum". Nu contest ca un nene cu nervi tari poate sa faca asta dar intrebarea mea este " de ce" ? Stiu ca nu este facut sa mearga la consum, ma gandesc ce inseamna un motor ca acesta, eu am 950 adv, dar ce vremuri sunt la o tura de cateva mii de km conteaza, 75km/h e viteza medie, asta nu inseamna ca s-a dat cu 75 de km/h pe o distanta de de 239 de km.....in 3 ore si 2 min... Stie cineva, a citit cineva despre fiabilitatea la 1190 ADV? ....ma refer la teste facute de fabrica sau alte teste..... Editat Martie 22, 2013 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.