Sari la conținut

KTM 1190 Adventure / R


Postări Recomandate

@eru, daca-ti pui suspensii de lc8 si rezolvi partea cu prinderile si restul ... in ele maxim trebuie sa schimbi arcul si gata.

 

In rest la faza cu suspensiile... depinde ce se intelege prin bune ( adica bune la ce - de exemplu niste suspensii pt sarit sa zicem n-o sa-ti placa la ce faci tu dar pt unul care tine mortis sa sara capat de cursa in fiecare zi alea-s cele mai bune ) si cu ce costuri ( degeaba ai schimb de ulei la 15k daca pt niste suspensii de "top" ar trebui sa faci cateva revizii in timpul asta). Referitor la curse si garda la sol, ca se mai discuta si astea - in principiu cred ca-s overrated... adica cazurile in care se simt 2-3cm in plus la fiecare sunt prea putine, parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 369
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De aia m-am gandit la suspensii de LC8 dar au diametre diferite. Hai poate rezolv cu triple-clamp-urile desi nu e usor sa gasesti pe cineva sa-ti lucreze in coordonate si bine ca nu ai decat o incercare, dar daca pe asta o rezolv cred ca e mai simplu sa iau toata fata de la un LC8.

 

Eh stii bine ca nu despre sarit e vorba. Mi s-a intamplat la un moment dat sa merg cu 2 nebuni, unul calare pe un WR450 si altul [the real crazy one] calare pe un 990. Si lasand la o parte momentele triste in care nu puteamsau nu-mi venea sa fac ce faceau aia 2 la un moment dat mergeam pe un drum de camp ..din ala de ai impresia ca s-a mers cu senilata pe el. Ei bine mai sus de 90 nu mai puteam stapanii mobra [din cauza suspensiei] iar aia doi se distrau pe undeva pe la 120 ~140 cred ca mai mult nu putea wr-ul.

Si sa nu discutam de suspensii dedicate ; vreau macar 3 reglaje pe ele daca nu 4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba nu-ti mai iei odata WR-ul ala ca sa fii si tu fericit?!

Daca-mi dai tu banii il iau maine. Oricum nu sunt nefericit stai relax.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
Prea balena... Trage de ghidonul ala ca de caine mort

prea balena? cum vrei sa fie un motor de 1200 cu 150 cai cu bagaje cu tot,,sa aiba kg ca unu de 250-300?... sa intelegem ca nu e bun pt off?..... faza cu ghidonu....e filmat mult cand merge in nisip....te-ai dat vreodata in nisip cu un motor mai marisor?......sau te referi la faza cand se urca pe bac cu 2 km/h cu bagaje cu tot pe o "scara"....nu tin neaparat sa apar acest motor ca inca nu l-am vazut si incercat live, dar l-am cam urmarit pe Joe de mai demult si stiu cam cum se da si pe unde.....sa nu uitam ca in acest filmulet nu se da un cascador si nu e filmat si regizat de 50 de persoane......simplu, omu se da prin africa si cam asa se descurca el cu acest motor....

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai asta e ideea: parca se dadea mai bine cu vechiul LC8. Prin Africa zic.

Da, asta e adevarat, numai dupa datele pe hartie iti cam dai seama ca nu mai e acelasi lucru, LC8 - ul a fost un motor mai "deosebit" aproape ca era facut pentru rally raid :)) dar se poate si cu asta sa faci un pic de bush camping in Africa.

 

Sincer, mie imi era frica ca KTM-ul sa nu scoata ceva cu care sa te poti da numai pe asfalt......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totusi sa nu uitam clasa, enduroturing MARE. Adevarul ca, desi filmuletele, mai mult sau mai putin promotionale, prezinta "balanele" in balarii cat mai exotice doar cu calaret si probabil cutiile goale, eu le vad incalecate de un cuplu cu multe bagaje.Doar atunci se justifica, poate, prea multii cai si dimensiunile. Cu un motor usor, cu doar 50-70 cai faci fata greu si mai mereu riscant in traficul modern, deci pe sosea si drum, imaginile exotice pe dune in apus de soare fiind doar o invitatie la visare. Buna si aia pe frigul asta.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Astazi, gratie petrecerii de inceput de sezon, am putut sa plimb de coarne un Adventure. Dat fiind faptul ca motorul are putin peste 1000 km, afara sunt 3-5 grade iar pe camp nu prea ai voie, m-am rezumat la aproximativ 50-60 km pe strada.

 

Motorul este bomba, trage ca o locomotiva iar daca ai tupeul sa decuplezi contrulul tractiunii cu gumele discret calde, risti sa o tii numai pe o roata.

 

Nu este la fel de galagioasa ca fosta si nici la fel de wild. Muuuulta electronica si muuulte optiuni nu tocmai inutile pentru cineva care nu cauta musai un motor cu care sa se distreze, ci mai degraba un computer cu sistem de operare windows si bubele aferente. Daca BMW-ul avea 10000000 de functii, chichite, fire si un pom de craciun pe post de bord, ete ca , noul 1190 a reusit aproape sa-l surclaseze la capitolul bling-bling electronic.

 

Motorul este o idee mai mare decat un transalp, la fel de usor(sau greu), ii place la fel de mult benzina iar protectia la vant, mai ales daca ai 1.70. este superba.

 

Sunt curios cum se comporta fiara intr-o zi cu temperaturi decente, la o tura in Padurea Neagra...

post-11570-0-99824200-1363455378_thumb.jpg

post-11570-0-82861500-1363455430_thumb.jpg

post-11570-0-83818300-1363455518_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi s-a parut usurica. Motorul zmuceste in mers, mai ales peste 3000 ture, dar la manevrele de "finete" se descurca cu brio. Cutie fina, ambreiaj moale, usor dozabil.

 

Acum nu stiu ce o sa faca la capitolul fiabilitate, dar, ca pachet, ofera foarte multe pentru banii ceruti. Desi inaltimea nu ma avantajeaza, nu pot spune ca m-am simtit in vreun moment aiurea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu controlul; tractiunii cuplat ti-a dar vre-o senzatie naspa? Aluneca, patineaza, pierde contactul cu soseaua pe spate daca o accelerezi mai in forta? Se simte ca taie motorul la pierderea aderentei? Se simte diferenta de TC intre cauciucuri reci si caldute?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Afara au fost 3-5 grade, nu am indraznit sa decuplez nimic. Se simte clar prezenta TC-ului, motorul vrand mereu pe o roata. Cum da sa se ridice, cu se aprinde pomul de craciun care domoleste bestia. Abs-ul functioneaza deasemenea impecabil.:D

 

La o temperatura decenta si cu toate sistemele dezactivate, Ktm-ul este un veritabil Stuntbike :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu cosumul este relativa, mai ales cel indicat. In plus, s-au mai purtat aici dueluri vizavi de consum si s-a ajuns la aberatii de genul "a mea la 80 la ora constant"...

 

Acest motor nu este facut sa mearga "la consum". Nu contest ca un nene cu nervi tari poate sa faca asta dar intrebarea mea este " de ce" ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu cosumul este relativa, mai ales cel indicat. In plus, s-au mai purtat aici dueluri vizavi de consum si s-a ajuns la aberatii de genul "a mea la 80 la ora constant"...

 

Acest motor nu este facut sa mearga "la consum". Nu contest ca un nene cu nervi tari poate sa faca asta dar intrebarea mea este " de ce" ?

Stiu ca nu este facut sa mearga la consum, ma gandesc ce inseamna un motor ca acesta, eu am 950 adv, dar ce vremuri sunt la o tura de cateva mii de km conteaza,

 

75km/h e viteza medie, asta nu inseamna ca s-a dat cu 75 de km/h pe o distanta de de 239 de km.....in 3 ore si 2 min...

 

Stie cineva, a citit cineva despre fiabilitatea la 1190 ADV? ....ma refer la teste facute de fabrica sau alte teste.....

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...