jnxx Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 Am cazut si eu aseara.. eram pe strada Nasaud, pe langa Liberty Mall, pe prima banda, si veneam pe culoarea verde. In fata era o masina care semnaliza ca face stanga, si unul cu BMW in spatele ei. Asta cu BMW-ul nu semnaliza nimic, doar statea acolo. Oricum eu am incetinit, aveam 30 la ora cam asa, pentru ca ma asteptam la orice. Stiam ca poate asta se baga in fata mea, lucru pe care l-a si facut. DOAR CA, bolovanul imediat ce s-a bagat pe banda mea, a franat brusc, iar eu m-am speriat (na, lipsa de experienta), si am ciupit frana brusc, roata blocata, picat pe stanga. Motocicleta e in stare buna, doar cateva zgarieturi, dar ce ma macina este ca mi s-a strambat pedala de la schimbatorul de viteze, care este din aluminiu. Intrebarea mea este daca sa ma risc sa o indrept eu.. stiu ca aluminiul se poate rupe...sau sa ma duc undeva la un service.. si daca puteti sa imi spuneti un astfel de service. Si inca ceva..acum motorul nu mai porneste decat daca este pe neutru, lucru pe care nu-l facea inainte de cazatura. Ceva opinii? Pe aceasta cale as vrea sa ii multumesc unui coleg cu un suzuki albastru, daca nu ma insel, care a oprit si m-a ajutat sa o pornesc, si astfel sa plec spre casa. Oricum ma bucur ca nu am patit nimic (eram echipat complet), si ca prima mea experienta s-a incheiat ieftin. Aveti grija fratilor la orice in trafic si asfalt uscat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 O dai jos, o incalzesti si o indrepti intr-o menghina cu parghie teava. Asa am facut la mine dar la frana... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 Bine ca nu ai rupt oase. Exerseaza franarea de urgenta!!! Nu vrei sa cazi la fiecare intamplare de genul asta... Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriangl Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 alaltaieri am indreptat si eu schimbatorul la mobra, nici macar nu l-a demontat, mi l-a incalzit un pic un prieten(neaparat la cald si cu grija ca altfel de rupe), a bagat o teava si l-a adus la pozitia initiala(a si sa nu uiti sa dai jos invelisul ala de cauciuc) Spor la treaba si bine ca nu ai patit nimic, fiarele si plasticele se repara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jnxx Postat Septembrie 7, 2012 Autor Share Postat Septembrie 7, 2012 alaltaieri am indreptat si eu schimbatorul la mobra, nici macar nu l-a demontat, mi l-a incalzit un pic un prieten(neaparat la cald si cu grija ca altfel de rupe), a bagat o teava si l-a adus la pozitia initiala(a si sa nu uiti sa dai jos invelisul ala de cauciuc) Spor la treaba si bine ca nu ai patit nimic, fiarele si plasticele se repara ms mult .. am o intrebare..cu ce ti l-a incalzit, cu pistol arzator din-ala? .. uite ca nush cum se numeste.. bmw-u nici nu l-ai atins, asa-i? cauciucu pe fata cati ani mai are pana la majorat? presiune? schimbatoru il poti indrepta si la rece, nu-i problema .. n-am avut niciun contact cu bmw-ul.. nici macar nu a oprit..nu stiu numar nimic..cauciucul e michelin si e cam 80%.. de presiune spre rusinea mea nu stiu sa iti zic bmw-u nici nu l-ai atins, asa-i? cauciucu pe fata cati ani mai are pana la majorat? presiune? schimbatoru il poti indrepta si la rece, nu-i problema .. o sa incerc sa vad daca se misca cu o teava ceva...totusi mi-e sa nu il rup.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KOS36 Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 nu strica sa arunci un ochi peste postul asta...Secretele Franarii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pachemon Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 (editat) pentru indreptarea schimbator viteze se foloseste sapun. se da cu sapun pe pedala ca maker de incalzire. se incalzeste pana incepe sa se inegreasca sapunul. se trage de ea cu grija. din mai multe incercari, nu tot o data. 4-5 ar trebui sa fie suficiente. Editat Septembrie 7, 2012 de pachemon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 (editat) Editat Septembrie 7, 2012 de TM06UFO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 Pentru problema cu pornire in neutral, verifica contact la ambreiaj si la cric Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 degeaba e michelin si 80% cauciucu, daca e vechi, aluneca imediat la o franare mai tare. Aderenta e totul cand vine vorba de evitat accidente. Dar pana nu iti iei un cauciuc nou fabricatie 2012 nu iti dai seama de diferenta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spanciu Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 Nu stiu cum e la CBR, dar la SV-ul meu, daca o am bagata in viteza nu porneste, nici cu ambeiaj strans. Adica nu porneste pompa de benzina. Imediat ce o scot pe neutru porneste si pompa si o pot porni. Posesorii de CBR te pot ajuta cu mai multe informatii, dar ma gandeam ca poate asa trebuie sa functioneze si la tine, dar pana acum nu mergea corespunzator, iar in urma socului, s-o fi aranjat mai bine un contact ceva.. sau poate, tocmai, s-a deranjat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jnxx Postat Septembrie 7, 2012 Autor Share Postat Septembrie 7, 2012 Nu stiu cum e la CBR, dar la SV-ul meu, daca o am bagata in viteza nu porneste, nici cu ambeiaj strans. Adica nu porneste pompa de benzina. Imediat ce o scot pe neutru porneste si pompa si o pot porni. Posesorii de CBR te pot ajuta cu mai multe informatii, dar ma gandeam ca poate asa trebuie sa functioneze si la tine, dar pana acum nu mergea corespunzator, iar in urma socului, s-o fi aranjat mai bine un contact ceva.. sau poate, tocmai, s-a deranjat as fi primul care si-a reparat motocicleta printr-o cazatura ) chestia e ca nu stiu cum e normal sa fie... cum zici tu sa porneasca numai pe neutru..sau cum era inainte..cand pornea oricum.. ce ma roade acum e schimbatorul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 Nu stiu cum e la CBR, dar la SV-ul meu, daca o am bagata in viteza nu porneste, nici cu ambeiaj strans. Adica nu porneste pompa de benzina. Imediat ce o scot pe neutru porneste si pompa si o pot porni. Posesorii de CBR te pot ajuta cu mai multe informatii, dar ma gandeam ca poate asa trebuie sa functioneze si la tine, dar pana acum nu mergea corespunzator, iar in urma socului, s-o fi aranjat mai bine un contact ceva.. sau poate, tocmai, s-a deranjat La SV este asa...la honda nu cred, la mine porneste daca este in viteza doar cu ambreiajul tras si cricul ridicat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spanciu Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 Hmm.. interesant. Dar porneste si de la "inchis"? Ca de exemplu daca o pornesc merg cu ea si ii omor motorul, porneste apoi doar cu ambreiajul strans fara sa o aduc pe neutru. In schimb, daca ii pun contactul, deschid aprinderea, nu. Cred ca are legatura si cu pozitia in care este aprinderea in momentul in care pui contactul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jnxx Postat Septembrie 7, 2012 Autor Share Postat Septembrie 7, 2012 am rezolvat cu schimbatorul..am fost la domnul Florin -v de aici de pe forum, care m-a ajutat si mi l-a indreptat..plus alte chichite ce mai erau de facut..recomand cu caldura!! un om extraordinar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 bine ca n-ai patit nimic cum ziceau si baietii mai sus, verifica senzorul de cric. cat despre accident...deh se mai intampla. numai cine nu merge nu greseste . la viteza mica e usor sa blochezi fata daca nu ai abs. te sperii sau nu mai apuci sa franezi pe spate si ...poc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 iar eu m-am speriat (na, lipsa de experienta), si am ciupit frana brusc, roata blocata, picat pe stanga. Motocicleta e in stare buna, doar cateva zgarieturi, dar ce ma macina este ca mi s-a strambat pedala de la schimbatorul de viteze, care este din aluminiu. Intrebarea mea este daca sa ma risc sa o indrept eu.. stiu ca aluminiul se poate rupe...sau sa ma duc undeva la un service.. si daca puteti sa imi spuneti un astfel de service. Aproape ca si mine , ce chestie. Exerseaza AMBELE frine , ca cine zice ca frina spate e dusman , bate cimpii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spanciu Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 Reisarii propovaduiesc chestia asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adolf118 Postat Septembrie 8, 2012 Share Postat Septembrie 8, 2012 Reisarii propovaduiesc chestia asta Reisarii nu traiesc mult, de obicei. nefolosirea franei spate reduce forta de franare cu 30-40% Frana fata se pune cand esti cu motorul drept! Daca vrei sa faci si manevre evazive fara frana spate ESTI TERMINAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 8, 2012 Share Postat Septembrie 8, 2012 (editat) Reisarii nu traiesc mult, de obicei. nefolosirea franei spate reduce forta de franare cu 30-40% Frana fata se pune cand esti cu motorul drept! Daca vrei sa faci si manevre evazive fara frana spate ESTI TERMINAT Corect, MANEVRE. Tu chiar le-ai exersat? Real, nu din filme.Adica, ai luat un punct de referintza, o viteza a motocicletei, si ai inceput sa frinezi in diferite moduri pina ai obtinut cea mai mica distatza de frinare? Pariez ca nu. Sincer acuma. Eu de regula vorbsc din ce am experimentat personal, si chiar am incercat multe metode. Te asigur ca nici o tehnica de frinare nu suplineste lipsa unui cauciuc de fatza moale si foarte aderent. Numai bine iti doresc. Editat Septembrie 8, 2012 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 8, 2012 Share Postat Septembrie 8, 2012 Reisarii nu traiesc mult, de obicei. nefolosirea franei spate reduce forta de franare cu 30-40% Frana fata se pune cand esti cu motorul drept! Daca vrei sa faci si manevre evazive fara frana spate ESTI TERMINAT Am trait sa o aud si pe asta. Din pacate astfel de lucruri spuse in gura mare sunt chiar periculoase. Mare atentie despre ce vorbiti si la ce motociclete faceti referire. Nu la toate este la fel. Daca conduci chopper, nu-ti da cu parerea despre motociclete sport. Daca conduci motociclete sport, nu-ti da cu parerea despre choppere. Nici macar despre cum arata Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
expresul Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 Ia spuneti cind ati luat permisul atunci vedem experientasi poate niste sfaturi.cine conduce de 2-3 ani mai bine s-ar abtine nu de alta dar te faci de ris./ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 Bai initiator de topic, eu sunt un cimpanzeu filosof, cel mai fraier, am un ciomper, nu ma compar cu reiserii si cu SS-urile care au un coi in plus si cica franeaza altfel, ignorand legile lu' unu, cica il cheama Newton, asa ca te sfatuiesc cu multa umilinta: INVATA DREACU SA FRANEZI CU SPATELE!!!!!. Pentru aia care ma fac cimpanzeu: cati motociclisti trebe sa mai cada sau sa mai moara aiurea, citind sfaturile voastre imbecile, ca sa va dumiriti in sfarsit ca sunteti prosti????? Si, aaaaaa, inca ceva: nu va osteniti sa-mi dati vreo replica, pentru ca eu am un stil mai aparte: intru pe un topic, spun ce am de spus, si apoi imi bag teava de esapament in replicile voastre. Inteles?????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 Ia spuneti cind ati luat permisul atunci vedem experientasi poate niste sfaturi.cine conduce de 2-3 ani mai bine s-ar abtine nu de alta dar te faci de ris./ Stai relax, sint aici pe acest forum oameni care au permis de peste 10 ani, si au mers si chiar 10 000km /an, dar nu au mers niciodata cu adevarat pe motociclete supersport. Se face mare tam tam cu frinarea fatza/spate. Din pacate, frinarea cu choper, enduro, chiar si touringuri se diferentiaza net de frinarea cu moto supersport. Ultimile , mai ales cele de dupa 2005 incoace au centrul de greutate adus foarte in fatza. In afara de legile lui Newton, pe care chiar le stiu din liceu, mai trebuie sa ai si multa practica. Eu merg pe supersport din vara lui 2003, in 2004 am avut si un XJ600 care se comporta diferit complet pe frinare. Pe supersport am invatzat sa frinez deadevaratelea abia in 2008, deci dupa 5 ani de ignorantza. Mi-aduc aminte si acum cu groaza cind trebuia sa frinez cu disperare pe autostrada atunci cind eu veneam baietzeste cu 200+si cite-un auto se baga de pe banda 1 pe banda 2, frine maxime, atunci niciodata nu mi-am pus intrebarea de ce se blocheaza mereu roata spate in acele conditii-credeam ca e absolut normal. Am avut noroc mereu ca nu am murit in acei ani. Nu mai zic de cauciucurile care scirtiiau cind frinam mai tare, si asta vara pe 30grade si alergaturi pe Dealul Negru. Asta nu intzeleg unii rideri cu state vechi, trebuie si putina sau mai multa practica inainte sa-ti dai cu parerea. In afara de legile lui Newton mai sint si niste legi din Geometrie, cautati despre CENTRUL DE GREUTATE, si cum influenteza el obiectul in functie de locul unde este plasat in cadrul corpului. Dragi incepatori cu motociclete de viteza, nu va mai luati dupa veterani cu touringuri, enduro, majoritatea dintre ei nu au mers pe supersort. Frinarea face diferenta intre a trai si a muri. Multi care veti gresi frinarea nu veti mai putea scrie aici pe forum ca nu a fost buna tehnica lui X sau Y. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 pana la franare ...nimeni nu vorbeste de factorul emotional. in momentul in care te-ai trezit cu unul in fata in primul rand trebuie sa treci peste socul emotional dupa aia mai vorbim de tehnica franarii. se zice ca invatam din experientele nasoale. pentru mine toata arta este sa nu ajung in situatiile nasoale. de aceea conduc preventiv iar cand ajung in situatiile critice in primul rand ma focalizez sa iau decizia corecta fara sa fiu panicat. ca franez 72% fata si 28% spatele deja conteaza mai putin , cand blochez vreo roata...daca sunt lucid stiu ce fac s-o si deblochez...s-o redresez..sa fac manevre. deh , am touring ...nu conduc o super sport ...de aceea nu depasesc fara sa am vizibilitate indiferent de linie, nu-i fortez pe ceilalti din trafic s-o ia prin santuri ca sa-mi faca loc, merg pe doua roti fara sa impresionez femeile de pe trotuar (desi vaca mea se ridica si pe-o roata ) , nu-i fuck la creier pe toti cetatenii orasului cu tobe "sport"...si nu ma dau racing prin oras. toate astea (si inca vreo cateva pe care nu le dezbat acum) imi asigura o convetuire decenta cu ceilalti participanti la trafic si totodată ma fac sa nu ajung in situatii limita in rest...fac mai mult de 10k km/an (bani de benzina sa am ) ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.