Bigfoot Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 (editat) Eram pe youtube, cautam metode de reglare pt Pegaso MX 96 si ........... ia uite de ce dau: Interesanta in opinia mea, dar...............tot XT660Z Tenere ramane de baza, fidela conceptului......... Ce parere aveti? Editat Septembrie 10, 2012 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 (editat) Visul unui aventurier Pacat ca e conceptul unui designer si nu un model adevarat. http://www.infomoto.ro/images/stories/galerii/2-prezentari/yamaha-xt900z-super-tenere/Super-Tenere-Adventure-Concept-Neu.jpg In realitate, pe piata exista deja modelul asta - se numeste Worldcrosser: http://www.mikemoto.de/New2in1/Pics/Imot2010/content/bin/images/large/IMG_8380.jpg La urma urmei, nu conteaza capacitatea, conteaza masa proprie si centrul de greutate cu rezervoru de benzina aproape plin. Editat Septembrie 10, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 Eram pe youtube, cautam metode de reglare pt Pegaso MX 96 si ........... ia uite de ce dau: Interesanta in opinia mea, dar...............tot XT660Z Tenere ramane de baza, fidela conceptului......... Ce parere aveti? E o mobra la care Yamaha trebuia sa se gandeasca inainte de 1200 ala pe care l-au scos. BMW si Triumph fac bani buni pe segmentul 800 si KTM-ul tot arunca zvonuri ca vor ajunge si ei acolo. Pana la urma nu e nevie de mobre de peste 1000 un motor de 750~800 te duce oricunde cu destula rezerva de putere. Usoara sa fie si sa aiba suspensii din secolul asta. Din pacate din ceea ce mi-am dat seama de pe YT filmul are peste 1 an vechime si nu s-a auzit nimic de acest concept ..... asa ca ar fi frumos dar probabil nu se va intampla sau nu prea curand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 Frumoasă gagica ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 Cred ca nu m-am facut inteles: filmuletul si conceptul nu sunt realizate de Yamaha, ci de un nene care are talent de designer si nu e in niciun fel asociat cu Yamaha ...cu alta cuvinte e doar un vis frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 ...cu alta cuvinte e doar un vis frumos. E posibil ca visele frumoase sa se transforme in realitate. Pe forumul dedicat XTZ se cam discuta despre posibila aparitie a unei solutii ca asta... Mai ales ca au si motorul de 900 (cel de pe TDM)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 E posibil ca visele frumoase sa se transforme in realitate. Pe forumul dedicat XTZ se cam discuta despre posibila aparitie a unei solutii ca asta... Mai ales ca au si motorul de 900 (cel de pe TDM)... Nu e cam greu/masiv motorul de TDM? La urma urmei, daca vrei sa te duci in segmentul adventure, trebuie sa ai o greutate cat mai mica si un motor cat se poate de compact. Vezi motorul de 800 de la BMW (ala fabricat de Loncin, care echipeaza F800S/ST/GS, F650GS-2, F700GS si Husqvarna Nuda) care a fost special proiectat cu ideea de motor usor si compact in cap. Nu prea merge sa pui un bartai motoru din 1990 pe o motocicleta si sa ii zici "adventure" si sa te astepti sa o vinzi in 2013. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Septembrie 11, 2012 Autor Share Postat Septembrie 11, 2012 Nu e cam greu/masiv motorul de TDM? La urma urmei, daca vrei sa te duci in segmentul adventure, trebuie sa ai o greutate cat mai mica si un motor cat se poate de compact. Vezi motorul de 800 de la BMW (ala fabricat de Loncin, care echipeaza F800S/ST/GS, F650GS-2, F700GS si Husqvarna Nuda) care a fost special proiectat cu ideea de motor usor si compact in cap. Nu prea merge sa pui un bartai motoru din 1990 pe o motocicleta si sa ii zici "adventure" si sa te astepti sa o vinzi in 2013. Eu stiam ca 800cmc de la BMW e ROTAX. Stiam ca LIFAN este 650cmc(G650GS) iar KYMCO este 450cmc(g450X si Husqvarna 449). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mezutu Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 (editat) Cam asa ceva trebuia yamaha sa faca de la inceput.Sa acopere nisa lasata de Supertenere 750. Nu sa faca un un hipopotam de 260 kg.Si s-o faca sub 200 kg. Altfel daca e sa ramai la aceleasi kile faci asa ceva din bani mult mai putini. Editat Septembrie 11, 2012 de mezutu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 (editat) Eu stiam ca 800cmc de la BMW e ROTAX. Stiam ca LIFAN este 650cmc(G650GS) iar KYMCO este 450cmc(g450X si Husqvarna 449). 800cc-ul e doar proiectat de Rotax, insa e produs de Loncin (incepand cu anul in care au aparut F800GS si F650GS-2). END OFFTOPIC In alta ordine de idei, un Super Tenere 850 are cristi-mic de aici de pe forum Ce-i drept, nu e de 900cc, dar daca se poate 850, poate poate un 900? Pentru cine vrea enduroaica, se poate lua una bucata TDM 900A, tras niste roti de 18-21 si niste suspensii de nu ajungi nici cu 2m (de picioare!) si gata Sa zicem niste WP de 48 sau 52 (parca alea sunt cele mai mari) cu arcuri heavy duty, ceva amortizor spate hardcore... si aia e! Problema? Te apropii vertiginos de greutatea unui ST12. Nu ar fi misto sa aiba Yamaha un propulsor ultrausor pe care sa-l infiga pe cadrul de XT660z si sa iasa un V-twin de 750cc cu compresie 12, cuplu de tractor si 60cp? Atunci poate s-ar apropia de ceea ce visam noi aci Eu sunt curios ce s-o fi ales de Aprilia RXV. Ce-o fi aia? Enduroaica cu motor in V Editat Septembrie 11, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 Pai o am pe desktop, cea mai sexy motoreta de rally raid Cat despre cei de la Yamaha, nu cred ca vor face vreodata combinatii d-astea cu motoare din trecut. Toate motoarele lor au fost de avangarda, cu solutii tehnice avansate la vremea lor. La alte capitole stau ei mai prost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 800cc-ul e doar proiectat de Rotax, insa e produs de Loncin (incepand cu anul in care au aparut F800GS si F650GS-2). END OFFTOPIC In alta ordine de idei, un Super Tenere 850 are cristi-mic de aici de pe forum Ce-i drept, nu e de 900cc, dar daca se poate 850, poate poate un 900? Pentru cine vrea enduroaica, se poate lua una bucata TDM 900A, tras niste roti de 18-21 si niste suspensii de nu ajungi nici cu 2m (de picioare!) si gata Sa zicem niste WP de 48 sau 52 (parca alea sunt cele mai mari) cu arcuri heavy duty, ceva amortizor spate hardcore... si aia e! Problema? Te apropii vertiginos de greutatea unui ST12. Nu ar fi misto sa aiba Yamaha un propulsor ultrausor pe care sa-l infiga pe cadrul de XT660z si sa iasa un V-twin de 750cc cu compresie 12, cuplu de tractor si 60cp? Atunci poate s-ar apropia de ceea ce visam noi aci Eu sunt curios ce s-o fi ales de Aprilia RXV. Ce-o fi aia? Enduroaica cu motor in V Motor de 750 cu 60 de cai ? Nu cred gandeste-te ca vechiul Super Tenere avea 70 de cai ...clar trebuie sa vina cu mai mult de atat. Honda a ales varianta asta pe AT! Yamaha se pare ca vad lucrurile altfel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 ERU, tu chiar speri ca Yamaha va scoate ceva in segmentul midrange? Eu nu prea cred, sincer. Ai ST12 pentru high-power si 660z-u pentru endureala. Ce-ti trebe intre? Ceva touring? Pai TDM e inca acolo... Eu unul nu cred ca vom vedea vreun model SUV-like in zona 800cc de la Yamaha decat ca succesor al TDMului (adica orientat 100% spre strada). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 (editat) ERU, tu chiar speri ca Yamaha va scoate ceva in segmentul midrange? Eu nu prea cred, sincer. Ai ST12 pentru high-power si 660z-u pentru endureala. Ce-ti trebe intre? Ceva touring? Pai TDM e inca acolo... Eu unul nu cred ca vom vedea vreun model SUV-like in zona 800cc de la Yamaha decat ca succesor al TDMului (adica orientat 100% spre strada). Pai nu e vorba despre ceea ce sper eu. Asa vad eu ca se misca piata. BMW a venit cu F 800 GS [inspirat daca ma intrebi pe mine direct din ST-ul vechi] dupa care Triumph-ul care pare ca vrea sa intre pe nisa asta de Adventure au sarit si ei cu un model de 800 ..... KTM a anuntat o mobra de 800 ....se pare ca asta e trend-ul. Probabil ca asta vrea lumea s-au saturat de mono pt ca nu vad altfel nici o explicatie pt faptul ca cei de la KTM au renuntat la LC4 Adventure care era super mobra. Editat Septembrie 11, 2012 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 Eu stiam ca 800cmc de la BMW e ROTAX. Stiam ca LIFAN este 650cmc(G650GS) iar KYMCO este 450cmc(g450X si Husqvarna 449). Motorul de 800cc de pe seria F800 este produs in continuare de Rotax, nu de Loncin. Au existat tentative intre Loncin si BMW pe tema 800cc dar nefinalizate. Daca are cineva vreo dovada sa ma contrazica cu surse/dovezi ok, daca nu, sa nu mai bata campii. Insa motorul de pe G650GS este produs de Loncin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Septembrie 12, 2012 Autor Share Postat Septembrie 12, 2012 Insa motorul de pe G650GS este produs de Loncin. Jenant si degradant + ca mai sunt si scumpe in draci ................ cum sa dai ma 8900euro pe un G650GS cand o Yamaha XT sau o Aprilia Pegaso din 2005 in sus care are acelasi 660 mono , costa 7000euro........ CUM BAA NENE? Daca costa 5000euro da ok sa zicem ca merita luat in calcul un G650GS sa zicem ca treci cu vederea chestia MADE IN CHINA dar asa ai calitatea 1 la Yamaha mult mai ieftin. Imi permit sa spun asta pentru ca stiu perfect mono-ul de 660cmc care este gandit de Yamaha si produs de Minarelli. Adica si chinezariile sunt scumpe acum chiar daca scrie BMW pe ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Eu sunt curios ce s-o fi ales de Aprilia RXV. Ce-o fi aia? Enduroaica cu motor in V pai ce sa se intample? nimic major doar ca primesc la fiecare 6k set nou de pistoane de exemplu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobocu' Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 ERU, tu chiar speri ca Yamaha va scoate ceva in segmentul midrange? Eu nu prea cred, sincer. Ai ST12 pentru high-power si 660z-u pentru endureala. Ce-ti trebe intre? Ceva touring? Pai TDM e inca acolo... Eu unul nu cred ca vom vedea vreun model SUV-like in zona 800cc de la Yamaha decat ca succesor al TDMului (adica orientat 100% spre strada). trebe'...crede-ma e vorba de segmentul adv unde e undeori f dificil sa mergi cu o vaca de peste 1000 de cc dar iti trebuie si 2 pistoane sa te duca muuulti km fara sa-ti zornaie incheieturile (TDM e touring...nu adv din multe motive).Tocmai de aceea AT ramane o motocicleta scumpa pt anii ei si destul de dorita de multi adv rideri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 khk, nu te pot contrazice pentru ca din 2009 nu m-am mai interesat. Stiu ca la anuntul initial se vehicula ideea ca Loncin face motoarele mono 650cc si 800cc twin, ultimele proiectate de Rotax. Mi-ar fi utila insa o sursa, ca sa nu mai fac astfel de greseli. Preferabil pe privat, ca parca oriunde apari tu vorbim doar de BMW si nu de topicul pe care ne aflam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Jenant si degradant + ca mai sunt si scumpe in draci ................ cum sa dai ma 8900euro pe un G650GS cand o Yamaha XT sau o Aprilia Pegaso din 2005 in sus care are acelasi 660 mono , costa 7000euro........ CUM BAA NENE? Daca costa 5000euro da ok sa zicem ca merita luat in calcul un G650GS sa zicem ca treci cu vederea chestia MADE IN CHINA dar asa ai calitatea 1 la Yamaha mult mai ieftin. Imi permit sa spun asta pentru ca stiu perfect mono-ul de 660cmc care este gandit de Yamaha si produs de Minarelli. Adica si chinezariile sunt scumpe acum chiar daca scrie BMW pe ele. Yamaha XT nu are acelasi 660 mono ...sau mai bine zis 650-ul de pe noul G si vechiul F este acel Rotax de legenda deja ..in timp ce monoul de 660 de pe yamaha e alt motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Yamaha XT nu are acelasi 660 mono ...sau mai bine zis 650-ul de pe noul G si vechiul F este acel Rotax de legenda deja ..in timp ce monoul de 660 de pe yamaha e alt motor. Bigfoot zicea ca XT si Pegaso au acealsi motor - si asa e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 ... ca parca oriunde apari tu vorbim doar de BMW si nu de topicul pe care ne aflam. Ca si pe celalalt topic (Honda 700), nu eu am deschis discutia despre BMW. Ca si aici si pe alte topicuri, discutia ajunge vrand-nevrand si la BMW. Si daca era doar discutie obiectiva, poate nici nu interveneam. Am intervenit doar, ca si dincolo, cand am vazut afirmatii gresite si doar am atras atentia asupra acelor greseli. Cand pe topicurile de BMW sunt destui care se baga in seama fara sa aiba de fapt ceva de zis in afara de ceva flame si mancat materie maro cu polonicul, nu te deranjeaza banuiesc... Asadar, pe langa faptul ca iti place sa bati campii si sa faci afirmatii eronate, ai si niste mari probleme de perceptie/intelegere. (scuze de off, nu eu l-am provocat dar am terminat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 khk, nu te pot contrazice pentru ca din 2009 nu m-am mai interesat. Stiu ca la anuntul initial se vehicula ideea ca Loncin face motoarele mono 650cc si 800cc twin, ultimele proiectate de Rotax. Mi-ar fi utila insa o sursa, ca sa nu mai fac astfel de greseli. Preferabil pe privat, ca parca oriunde apari tu vorbim doar de BMW si nu de topicul pe care ne aflam. Nu suparati fanaticii BMW. E sensibili si ei si motoarele lor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Nu suparati fanaticii BMW. E sensibili si ei si motoarele lor! Da, stiu. Sincer i-as interzice sa posteze oriunde nu scrie BMW in topic; nu aduce cu nimic util discutiilor - aduce doar vorba de BMW, cu sustinere fanatica. Revenind unde am ramas inainte de interventia fanaticului: Pai nu e vorba despre ceea ce sper eu.Asa vad eu ca se misca piata. BMW a venit cu F 800 GS [inspirat daca ma intrebi pe mine direct din ST-ul vechi] dupa care Triumph-ul care pare ca vrea sa intre pe nisa asta de Adventure au sarit si ei cu un model de 800 ..... KTM a anuntat o mobra de 800 ....se pare ca asta e trend-ul. Probabil ca asta vrea lumea s-au saturat de mono pt ca nu vad altfel nici o explicatie pt faptul ca cei de la KTM au renuntat la LC4 Adventure care era super mobra. Da, stiu ce vrei sa zici. Insa ideea mea era alta: Yamaha are cele trei segmente (light mono adventure, midrange adventure touring, suv-bike) acoperite. Da, stiu, am infipt TDMul in segmentul adventure. TDM e clar comparabil cu F700GS si cu Tiger 800 (nonXC). De la Honda e in segment cu X-Runner. A se observa ca nici Honda nu s-a obosit cu segmentul chipurile "enduro" al touring-urilor mid-range, iesind la inaintare cu modele stradale cu oarecare influente enduro (pozitie in sha, cuplu in detrimentul cp si suspensii ceva mai lungi) si nu cu chestii care chipurile merg la enduro (vezi BMW sau Triumph). Oricum ai pune problema, e mai rentabil sa ai mobre care se comporta exemplar pe asflat unde stau 90% din timp. Nu imi place sa admit, dar segmentul touring-urilor capabile sa mearga pe bolovani si prin namol nu e foarte mare. Majoritatea merg cu mobrele "enduro touring" pe forestiere unde un 18 inch la roata si cativa cm la garda/suspensie in plus fata de ceva stradal ajung bine-mersi. E o nisa. Honda si Yamaha nu au atacat nisa asta si din modelele disponibile pe 2013 nu ma astept sa o faca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Da, stiu. Sincer i-as interzice sa posteze oriunde nu scrie BMW in topic; nu aduce cu nimic util discutiilor - aduce doar vorba de BMW, cu sustinere fanatica. Ar fi pacat, ca si noi ii" zgandarim " la ei acasa, A se citi "aduce cu picioarele pe pamant" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.