krong28 Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 Am plan sa ies ...oriunde! Asta ca sa-ti dai seama cat de statut sunt! Ideea e sa merg cat mai putin pe asfalt.......sau daca e musai merg si pe asfalt...insa incet...f incet sa nu ma impiedic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 (editat) eu nu inteleg...sorry...dar chiar nu inteleg!!... ai mers cu 300 exc ...o mobra 2T de 70-75 cp...WP..brembo...si crf 250 x 4T..si ti s-au parut din aceeasi clasa? poti sa faci o alegere...intre astea?? unde dreaq are 300-le 70-75 cp??? Imi pare rau ca nu am gasit un test de la o generatie noua... Mi se rupe mie de WP si de Brembo. Nissin ce-are? Showa ce-are? Iti garantez ca o furca showa reglata la greutate si teren face treaba cel putin la fel de buna ca o WP "race ready". Deci...dau cu banu... Later edit: AHA!! Editat Aprilie 5, 2013 de Achile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 Hei, soft-enduristilor, stiti voi pe cineva care sa isi doreasca un Varadero? Uite-l: /index.php?/topic/692324-honda-varadero-xl1000v-2002-perfecta/page-3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 EXC 300 2T - 52HP CRF 250X 4T - 28HP Sursa: motomike Cam prafoasa vremea pt offroad cu vaci... Se va lasa cu manete rupte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
------ Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 Mi se rupe mie de WP si de Brembo. Nissin ce-are? Showa ce-are? Iti garantez ca o furca showa reglata la greutate si teren face treaba cel putin la fel de buna ca o WP "race ready". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 (editat) A fost frumos astazi! Care ai fost astazi cu Yamaha WR 450 de m-a "alergat" de la coclau pana la ferma de porci?! Editat Aprilie 6, 2013 de krong28 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Foarte frumos nenea Krong poate cand mai iesi la coclau imi dai si mie un semn ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 E nasol sa -ti doresti sa practici enduro si sa nu ai un deal, o panta, ceva acolo ca sa simti ca te dai. Cand vad campul ala intins, m-apuca batul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 ...Cazimir...doi ani...doi ani de suferinta acolo )) Targovistea e mai faina...dar nu ajunge la genunchiul Brasovului )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tedted Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 Targovistea rules, sa zici cand vrei sa mergem ca sa uiti de Brasov! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 Mi se rupe mie de WP si de Brembo. Nissin ce-are? Showa ce-are? Iti garantez ca o furca showa reglata la greutate si teren face treaba cel putin la fel de buna ca o WP "race ready". pai da mai istetilor, furca standard wp vine din fabrica reglata pentru un rider de 60-70 kg, cu setari de abilitati medii ale pilotului... in timp ce la showa... schimbi arcuri (120-140 euro) schimbi shimuri, ulei etc.... deci care din ele e ready to race??? sau, sa formulez altfel intrebarea: cati dintre noi stiu ce sa ceara de la o furca si cum sa o seteze in functie de teren, cati avem SAG-ul reglat si la furca nu doar pe spate... etc toate bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 (editat) pai da mai istetilor, furca standard wp vine din fabrica reglata pentru un rider de 60-70 kg, cu setari de abilitati medii ale pilotului... in timp ce la showa... schimbi arcuri (120-140 euro) schimbi shimuri, ulei etc.... deci care din ele e ready to race??? sau, sa formulez altfel intrebarea: cati dintre noi stiu ce sa ceara de la o furca si cum sa o seteze in functie de teren, cati avem SAG-ul reglat si la furca nu doar pe spate... etc toate bune pai bine istetule....daca ai 90 kg, nu tre sa schimbi arcurile la WP? Nu umbli la valve? Eu am showa fata spate si am sag-urile reglate, valvele pe fata modificate si urmeaza spatele. ...deci, mergand pe rationamentul tau, daca ai 70 kg, habar n-ai de sag si setari in functie de teren, iti iei WP si o sa iti ofere o performanta medie. daca nu vrei performanta medie, te apuci sa modifici aranjamentul valvelor si sa schimbi arcuri(sau sa tai si sa adaugi distantier, daca ai nevoie de arcuri mai rigide si nu vrei sa dai bani) in functie de greutate si teren....iar asta tre sa faci la orice marca...(bine...mai sunt unele suspensii cu low si high speed compression clickers si iti usureaza viata) Deci? Cum e, istetule? )) Editat Aprilie 8, 2013 de Achile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 daca ai 90 kg, nu tre sa schimbi arcurile la WP? Nu umbli la valve? de ce sa umbli la valve pt variatie de greutate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 Ca sa circule uleiul mai repede sau mai incet, in functie de debit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 Ca sa circule uleiul mai repede sau mai incet, in functie de debit... Stiu ce fac valvele, nu inteleg de ce uleiul ar trebui sa circule alfel la 70kg decat la 90kg si nu ajunge doar ca sag-ul sa fie corect ( adica arcul ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 pai telescoapele nu lucreaza doar din arcuri... Poti modifica valvele sau vascozitatea uleiului hidraulic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 (editat) pai telescoapele nu lucreaza doar din arcuri... Poti modifica valvele sau vascozitatea uleiului hidraulic. ma rog, stiu ca poti modifica multe (si cantitatea de ulei de exemplu)... nu inteleg ce legatura au valvele cu greutatea... Editat Aprilie 8, 2013 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 ai aici toate explicatiile posibile+soft pentru simulare http://www.shimrestackor.com/Code/Sample_Applications/Spring_Change/spring-change.htm Eu l-am folosit cand am facut tuningul la valvele furcii. Urmeaza spatele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 (editat) ai aici toate explicatiile posibile+soft pentru simulare bun, pare scris si explicat la modul digerabil - pana acum tot ce am gasit mai detaliat legat de suspensii ma facea sa adorm rapid Editat Aprilie 8, 2013 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 (editat) d-aia imi place mie sa lucrez cu intelectuali, pricepe repede! e fix asa cum ai zis: la portocale suspensiile vin reglate din fabrica exact cum ti-am descris mai sus. d-aia ii zice READY TO RACE pt halalante idei exista site-ul mentionat mai sus. ianinte sa schimbi arcuri, shimuri etc poti schimba doar uleiul e adevarat ca daca citesti manualul furcii vei gasii ceva date de la producator si o formula de calcul a vascozitatii necesare greutatii tale. acu sa iti mai vand un pont: daca vrei sa obti un 7,5w nu trebuie sa amesteci jumate jumate 10w si 5w, sunt alte proportii. te pupa Jean Editat Aprilie 8, 2013 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 suspensiile vin reglate din fabrica mai in ras, mai in serios - ar fi o traznaie sa se livreze si motoretele tunate in fct de specificul zonei presupun ca pe un reglaj factory de vreo 80kg isi iau leapsa si americanii si asiaticii desi in medie da bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 bun, pare scris si explicat la modul digerabil - pana acum tot ce am gasit mai detaliat legat de suspensii ma facea sa adorm rapid din acest motiv am preferat sa iti dau direct link, decat sa ma apuc sa iti explic. Pana sa dau de site-ul asta, traiam cu impresia ca suspensiile sunt un fel de magie ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 (editat) Stiu ce fac valvele, nu inteleg de ce uleiul ar trebui sa circule alfel la 70kg decat la 90kg si nu ajunge doar ca sag-ul sa fie corect ( adica arcul ). uleiul circula la fel in sensul ca el ramane cu aceleasi proprietati. schimband arcurile si neschimband tarajuj (valoarea presiunii si a debitului implicit la care velvele se deschid cu x mm- x nu e nr intreg ) valvelor de revenire, avand un arc mai "puternic" (constanta de elasticitate) acesta reuseste sa imprime o viteza mai mare de revenire si poate aparea fenomenul de cavitatie (foarte daunator componentelor daca se intampla in mod repetat) atunci cand suspensia e comprimata spre maxim urmata de o saritura (revenire libera). dar la soft enduro si plimbari, cu greu se ajunge la treaba asta in mod repetat...daca nu esti racer ba chiar ai avea de castigat pt ca roata va va copia mai bine denivelarie si o sa ai un contact mai bun cu solul. pt pacea sufleteasca poti creste oleaca viscozitatea uleiului. oricum asta e o "stiinta" care tine foarte mult de experienta si de precizia fabricarii respectivelor valve. oricum valvele se schimba in functie de teren, viteza, combinate cu viscozitatea uleiului in functie de temperatura de afara. pt muritorul de rand care pleaca pe sosea si urca pe munte intalnind portiuni de viteza dar si tehnice o setare specifica nu-si are rostul pt ca ar "dauna" celorlalte portuni de drum. in concluzie pt omul linistit (sau care nu e super mega meserias) doar schimbarea arcurilor in functie de greutate si intelegerea si folosirea frecventa a ajustarilor din click-uri a suspensiilor e mai mult decat suficienta. am zis o mica eroare...se scade vascozitatea uleiului la schimbarea arcurilor cum am zis mai sus dar asta poate lasa impresia ca arcurile nu-s asa de tari cum era de asteptat Editat Aprilie 9, 2013 de adiy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_xev Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Iese cineva pe undeva we asta ? As iesi un pic, plecare sambata dimineata Cheia - Valea Stanii - Cabana Ciucas - Cheia, intoarcere seara in Bucuresti. Tenteaza pe cineva ? Am 2 locuri disponibile pe remorca. Nu sunt 100% cu treaba asta cu Cheia, am inteles ca inca mai e zapada pe acolo. Daca nu Cheia, poate un Buzau, pe la Teo. Altfel daca iese cineva pe undeva si mai are un loc si pentru subsemnatul, va multumesc anticipat Detalii pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 La Ciucas sigur e zapada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.