API73 Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 pacat,D-zeu sa-l ierte,odihneasca-se in pace,condoleante familiei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 D-zeu sa-l odihneasca in pace. Apoi: Deci franezi 25m (atentie, astia 25m sunt doar aia cat au reiesit la numaratoare, adica urma lasata pe asfalt, franarea poate incepe si cu destui metri dinainte fara sa apara urme vizibile), cazi si te mai duci inca 25m târâÂş, lovesti masina si mori. Fa te rog un test: porneste pe o strada in lung si fa 50 pasi normali, apoi uita-te in spate sa vezi cat inseamna la ochi. Apoi scrie tu cu mana pe inima ca nu inseamna deloc viteza destul de mare. "Pacalitul singur" asta pe care-l facem cu totii uneori nu e sanatos decat poate in linistea noastra de-acasa. Diferenta dintre forjeala de noapte si franarea la "stilul smuls" vs. mers in limitele proprii (asta inseamna si tare si incet, dupa cum poate si stie fiecare) si o franare eficienta inseamna uneori diferenta dintre viata si moarte. Si e un pret prea mare de platit, cand ai toata viata inainte, cum avea el... Si e pacat. P.S. Curiozitate: am tot vazut scris despre linia continuua de pe mijlocul bulevardului, insa in pozele postate nu se vede nicaieri (?) E stearsa sau nu e de fapt (nu am drum uzual in Pantelimon, sa vad) Nu ca ar schimba cu ceva neasigurarea, dar ca idee. Eu vad in poza ta o linie continua cam stearsa un pic in spatele calcaielor politistului.Sau e marginea betonului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
assd Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 R.I.P. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 ABS? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 Dumnezeu sa-l ierte! oameni buni, lasati aroganta,desteptaciunea,ura etc. un om a murit si altul/alta a ramas marcata pe viata.Fiecare a avut vina lui in aceasta tragedie probabil..nu stiu si nici nu-mi dau cu pararea aiurea,cert este ca nu as vrea sa fiu in pielea soferului auto si mai ales a motociclistului!!aveti grija de voi..si de cei din jur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 (editat) ABS? OFICIAL MA F#UT PE ABS! senzori, injectie si alte anomalii... Editat Septembrie 28, 2012 de TM06UFO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NIGHTTEAMRACERS Postat Septembrie 29, 2012 Share Postat Septembrie 29, 2012 UnderTaker - Adica daca nu avea numarul de inmatriculare indoit asa cum 95% dintre motociclisti il au, aia il vedea , aia se oprea si intradevar se asigura in prealabil ? - Daca avea semne de incepator facea la fel ? In toata viata mea nu am vazut motociclist cu semne de incepator,pur si simplu nu am vazut lucru ce a devenit foarte rar si la incepatori. Astea-s desene animate frate, pot sa merg si fara numere de inmatriculare este raspunderea mea si obligatia mea sa le am iar daca nu le am sunt amendat asa cum si lakele flaushat conducator auto trebuie sa se asigure la schimbarea directiei de mers si iti reamintesc ca nu am permis A ci doar B! In cunostinta de cauza a acestui eveniment si nu pentru faptul ca avem prieteni comuni pot sa-ti spun ca urasc soferul in astfel de situatii. Sa presupunem ca doar atat putem sa facem ca avea 50 km/h si ii intorcea in fata direct ( asa cum am patit ca sofer de turism de atatea ori .. asa cum a patit si baiatul poreclit acum Robocop ) crezi ca era altul deznodamantul,fals! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhn05 Postat Septembrie 29, 2012 Share Postat Septembrie 29, 2012 Funny guy, right here! sincer imi pare rau de tine...nu inteleg cum esti atat de amuzat si bine dispus,cu un iz de superioritate fata de un topic creionat in jurul unei tragedi....dc am o senzatie ca singura femeie care te tolereaza este cea de langa cele 3 semafoare din satul natal pe langa care treci cu viteza adaptata spectrului tau vizual fara bani in buzunar dar cu servetelele pregatite.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serge Postat Septembrie 29, 2012 Share Postat Septembrie 29, 2012 As putea sa dau copy paste la ce am scris la accidente aproape ifentice, in fiecare an. Da, a întors o proastă după ce s-a "asigurat" cât o duce capul si pot ochii, probabil cum a făcut-o de o mie de ori fiind langa casa. Rachetele cu sau fara xenon, cu sau fara burlane zgomotoase sunt greu de observat noaptea, cu atât mai puțin poti anticipa ca luminitza aia din depărtare nu este un scuter ci un R6 cu 160km la ora, pe bulevard! Băiatul asta este, la trecut deja, stereotipul accidentelor mortale si oricât vrem sa dăm vină pe conservar, vină principală îi aparține. Păreri de rău tardive, cam atât mai putem face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan1 Postat Septembrie 29, 2012 Autor Share Postat Septembrie 29, 2012 (editat) sincer imi pare rau de tine...nu inteleg cum esti atat de amuzat si bine dispus,cu un iz de superioritate fata de un topic creionat in jurul unei tragedi....dc am o senzatie ca singura femeie care te tolereaza este cea de langa cele 3 semafoare din satul natal pe langa care treci cu viteza adaptata spectrului tau vizual fara bani in buzunar dar cu servetelele pregatite.... ma alatur si eu la aceasta parere...deci din toti userii dupa acest forum nu exista mai zeu ca el..se contrazice la orice..el e stie tot..iar cand nu mai are nimic de zis apeleaza la greselile gramaticale ca sa se afle in treaba Editat Septembrie 29, 2012 de Razvan1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Septembrie 29, 2012 Share Postat Septembrie 29, 2012 (editat) - Adica daca nu avea numarul de inmatriculare indoit asa cum 95% dintre motociclisti il au, aia il vedea , aia se oprea si intradevar se asigura in prealabil ? N-o mai da in baliverne cu cei 95 % dintre motociclistii pliati sau indoiti, dintre toti cu care am mers iti pot spune ca doar 3-4 aveau dispozitive dubioase aplicate numarului si culmea e ca majoritatea merg la fel (diferenta o face experienta). Pasionati de fiare suntem toti, dar atata timp cat nu-ti respecti jucaria, asfaltul si pe cei din jurul tau, ajungi taras si apoi mort cu o gramada de suflete indurerate sau prieteni cu sechele. - Daca avea semne de incepator facea la fel ? In toata viata mea nu am vazut motociclist cu semne de incepator,pur si simplu nu am vazut lucru ce a devenit foarte rar si la incepatori. Sunt, daca nu-i vezi sau ii ignori asta e treaba ta, motociclisti care isi cunosc limitele pentru inceput exista. Un posesor de CB500 se va mandri cu acel semn + motocicleta detinuta, pentru unii acest gest inseamna pasiune, pentru altii inseamna o rusine. Sa presupunem ca doar atat putem sa facem ca avea 50 km/h si ii intorcea in fata direct ... crezi ca era altul deznodamantul,fals! Vorbesti mult, prost si n-ai nicio ratiune, ai spus mai sus ca sunt 25 de m decand baiatul a inceput sa franeze. Daca avea acei 50km / h inca mai surubarea cu tine azi, pentru ca putea opri. Editat Septembrie 29, 2012 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KOS36 Postat Septembrie 29, 2012 Share Postat Septembrie 29, 2012 (editat) sincer imi pare rau de tine...nu inteleg cum esti atat de amuzat si bine dispus,cu un iz de superioritate fata de un topic creionat in jurul unei tragedi....dc am o senzatie ca singura femeie care te tolereaza este cea de langa cele 3 semafoare din satul natal pe langa care treci cu viteza adaptata spectrului tau vizual fara bani in buzunar dar cu servetelele pregatite.... hahahaha...ce ai inteles tu....era un comentatiu la un post nu la topic...duhhhh, cum de ai ajuns la concluzia sa sunt bine dispus ,nici nu ma intereseaza. totusi datele tale spun ceva, oare ce? mila este pentru cei slabi. G ender: Male Location: Orasul cu metrou.... Moto: Violator de babe pe R6/R1... Numar: Sub codita cu B Club: anturaj cu japca... ma alatur si eu la aceasta parere...deci din toti userii dupa acest forum nu exista mai zeu ca el..se contrazice la orice..el e stie tot..iar cand nu mai are nimic de zis apeleaza la greselile gramaticale ca sa se afle in treaba Razvanel, tata, mai faci poze in baie? Si eu merg aproape zilnic pe Pantelimon si e haos. Ies masini de prin spatele blocurilor din toate directiile, pietoni pe trecere, pietoni aiurea, multe dube oprite aiurea pentru aprovizionare, multe masini de prin comunele limitrofe - masini puternice luate pe banii de pe pamanturi cu soferi nesimtiti. E jale pana aprope de Titan unde circulatia devine ceva mai civilizata. Acum doi ani un prieten a ajuns in spital tot prin apropiere. Fix pe Morarilor a intors unul peste trei benzi si linie continua. Prietenul meu avea un cros de 125 asa ca sa excludem viteza. Deci fara viteza nu prea se moare asa usor. A scapat cu doua tije. Cum vad eu accidentul. Destepta de la volan a vazut ca vine motociclistul dar cu durere in cour a mers mai departe gandind - lasa ca incetineste si ma lasa sa trec. Fara sa isi dea seama ca motociclistul avea o viteza care nu ii permitea sa o lase sa treaca. Nu prea avea cum sa nu il vada motociclistul fiind la maxim 100 de metri. La viteza pe care o avea motociclistului i-au trebuit cam 50 de metri sa reactioneze si apoi frana si altele 25+25 de metri. Daca motociclistul locuia in zona probabil ca se baza pe cunoasterea traseului. Probabil iesise la o tura de cartier. Din statistici reiese ca majoritatea accidentelor se intampla aproape de casa. Probabil aici a fost ceva asemanator. Cert este ca s-a produs dintr-o suma de greseli atat din aprtea soferitei cat si din partea motociclistului. Mai ales daca motociclistul avea pasager ar fi trebuit sa circule mai ponderat. Distanta de franare este semnificativ mai mare cad exista si pasager. Din cate am inteles pasagerul ar fi sarit de pe motor. Probabil acest lucru l-a dezechilibrat pe pilot. Poate ca ar fi reusit sa ramana pe roti si sa incetinesca suficient incat sa evite tragedia. Nu stiu exact daca asa a fost dar este un bun moment sa invatam toti sa ne instruim pasagerii sa nu faca cascadorii indiferent de situatie. Eu merg mult cu pasager dar sunt doua situatii. Prima in care am o deplasare cu o treaba si atunci merg potolit si pasagerul sta calm in spate. A doua cand exista o situatie de genul - hai sa vezi cum e pe motor. In aceasta situatie informez pasagerul ca vom merge foarte tare, ca ne vom inclina mult si nu va avea o senzatie prea placuta si ca trebuie sa se tina bine fiindca unele manevre vor fi periculoase. In mai putine cuvinte: Nu va surprindeti pasagerul cu manevre la care nu sunt pregatiti sa faca fata. CEl mai des merg cu sotia si avem un cod. Cand vede ca ma inclin pe rezervor devine si ea atenta la drum. In rest mai mult admira peisajul. Poate nu invatam pe forum sa mergem cu motorul dar tot ne inprospatam niste informatii. Subscriu; putoii sa citeasca si sa ia aminte.aviz amatorilor. Hai sa vad cum imi sar "trolii" in cap. off topic: blackd1rt, on 28 September 2012 - 01:24 PM, said: Teoretic, la origine, ideea era buna: fiecare sa invete din pataniile altora. Practic, sectiunea de accidente este o gradina zoologica cu cateva animale: 1. RIPper-ii, florarii forumului, formatia Bocito, lacramosii. Chiar daca nu au cunoscut motociclistii in cauza, ei pun o floare. Pentru ca le pasa ca lumea sa vada ca le pasa. Si ei sunt motociclisti si empatici! 2. Cei care au cunoscut mortul, care de regula repeta textul "nu conteaza cine a fost vinovat" (pentru ca stiu ca mortul a fost vinovat) sau spumega impotriva "conservarului" si indeamna la actiuni de pedepsire, organizeaza mitinguri si inainteaza petitii. 3. Bucurosii-ca-sunt-in-viata, sfatosi pana la ingretosare, care se folosesc de aceasta ocazie pentru a sublinia cum se merge atent, corect si bine, pentru ca - nu-i asa? - a mers in cazul lor. Se inrudesc cu specia "Lupus Moralis". 4. MOTV-istii, care intra aici pentru can-can-uri legate de oameni care mor, mari amatori de senzational, mistere, povesti cu detectivi, OZN sau UFO etc. 5. Specialistii-extrasenzo-paranormali. Mari capacitati de vizionare in trecut si la distanta, pot da detalii EXACTE despre accidente FARA SA FI FOST ACOLO. 6. Martorii (specie protejata, pe cale de disparitie), care chiar au vazut accidentul si stiu ce vorbesc. De regula, apar pe pagina 21, sau chiar mai incolo, sau deloc! 7. Moderatorii forumului (specie disparuta). Se caracterizeaza prin faptul ca apare inca eticheta la cusca lor, e o poza frumoasa cu ei, dar nu mai e nimeni acolo. 8. Oamenii cu bun simt (specie pe cale de disparitie). Intra rar, pentru ca au fost eliminati din ecosistem de invazia primelor 5 specimene. Editat Septembrie 29, 2012 de KOS36 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Septembrie 29, 2012 Share Postat Septembrie 29, 2012 Am avut accidente in care au fost implicati conservari si sunt plin de brose, tije si suruburi de deja colegii de serviciu imi spun Robocop. Vina, si da! sunt o exceptie, a apartinut de fiecare data conservarului. Si ce? Eu am ramas cu oasele rupte, iar ei isi rad in barba ca nesimtitii. Da! A mers cu viteza! Si ce? Asta scuza manevra de intoarcera executata de "pasarica cea retarda"? In fiecare zi, si ma repet, conservarii sunt cu mult mai grabiti decat noi. Nu-i sufar pe motociclistii care merg printre masini(chiar daca in alte tari este legal), care tureaza motoarele sau ii dau cocs motorului numai pentru a fi smecher, dar care este diferenta dintre saracul nenorocit care tocmai a murit si "jmecherii" cu masini care forjeaza scula pentru ca este grabit sau intoarce ilegal p[entru ca tocmai si-a adus aminte de ceva. Primul meu accident a fost identic: mi-am fracturat laba piciorului, de a fost nevoie de reconstructie totala(nu mai am decat vreo 3 oase, restul e titan - oare sa fiu fericit?), a intors retardul pe linie dubla continua si m-a lovit in plin. Aveam 10 km/h. Sa ma consider fericit pentru viteza pe care o aveam? Oh, Doamne! Ce bine ca nu aveam 100!(Stau pe b-dul Brancoveanu in sectorul 4 si, in mod frecvent, linia dubla continua care este p deci esti plin de suruburi datorita faptului ca ai mers legal, preventiv. daca mergeai smecher, erai mort. ce ai alege daca ar fi sa o iei de la capat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KOS36 Postat Septembrie 29, 2012 Share Postat Septembrie 29, 2012 (editat) sincer imi pare rau de tine...nu inteleg cum esti atat de amuzat si bine dispus,cu un iz de superioritate fata de un topic creionat in jurul unei tragedi....dc am o senzatie ca singura femeie care te tolereaza este cea de langa cele 3 semafoare din satul natal pe langa care treci cu viteza adaptata spectrului tau vizual fara bani in buzunar dar cu servetelele pregatite.... hahhahaha....ia uite, o cam dadusi in bara si ti-ai luat si niste etichete, si te iei de mine... jhn05, on 13 August 2012 - 02:43 PM, said: procedura standard in caz de accident cand esti sigur ca nu esti vinovat: 1.daca a existat impact darami mobra. 2.chemi salvarea ca vine cu garcea automat si o sa il declare vinovat pe loc.scutesti emotii si alte drumuri. 3.certitcat medico-legal chiar daca doar orgoliul a fost ranit.(+30zile ca sa fie dosar penal).certificatul il vrei doar ca asigurare,daca il depui la dosar o iti vezi permisul peste 1an si drumuri lunare sa iti reinnoiesti dovada.4.se aplica o bucata cataroi la moto asa ca scutesti motorul tau sa stea in service vreo 3 luni si sa iti ddea dauna. 5.vopsesti moto la ''nea gheoghe srl.'' o dai sa scapi de ea si cu bani de la asigurator iti iei mai 9. 6.pasul 6 e sa reincepi de la pasul 1. _____________________________________ user:1 - Roman. user:2 - roman tziganizat! Editat Septembrie 29, 2012 de KOS36 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neutrino Postat Septembrie 29, 2012 Share Postat Septembrie 29, 2012 Este incredibil cate va pot iesi pe gura! Topicul asta e dedicat informarii voastre despre accidentul cu pricina. Va sfatuiesc sa va intalniti in piata victoriei si sa va luati la bataie pe diversele motive dezbatute mai sus. Pana acum nu am auzit nimic concret. De altfel asta e motivul pentru care s-a deschis acest subiect. Urcati poze si tastati informatii concrete incat eu cititorul nestiutor sa aflu si sa bag la cap ca nu e bine sa merg cu 150 la ora pe bulevardul pantelimon pentru ca un 'conservar' imi poate intoarce in fata fara sa se asigure vizual sau cel putin acustic (ca daia mi-am tras burlan - nu ca sa trezesc copii oamenilor in toiul noptii) sau, in aceeasi masura - eu, 'conservar' idiot sa bag la troaca ca pe strazile din bucuresti mai circula si motociclisti cu 50 la ora carora nu e bine sa le intorc in fata fara sa ma asigur pentru ca eu sunt jmecher si ascult salam la patifonul meu de 48w nou noutz sa moara vecinii de ciuda cum zbarnaie rugina pe noua achizitie de la bulgari cu noile mele boxe soni icsplode! Intre viteza neadaptata si neacordare de prioritate cel ce greseste fata de situatia data este cel ce nu acorda prioritate. Cel ce circula cu viteza mai mare fata de cea admisa prin lege greseste fata de sine in primul rand. Asadar vinovati in aceasta situatie sunt ambii soferi. Soferita a gresit fata de motociclist neacordand prioritate iar motociclistul fata de sine depasind viteza legala. Problema e ca unul din cei doi vinovati a platit greseala cat pentru amandoi! Pe el ia-l de unde nu-i pentru a plati amenda ca a circulat cu viteza mare. Iar soferita se va alege cu o amenda de neacordare de prioritate pentru ca nu are in fata cui sa mai plateasc daune Si noi restu cautam acu in caru cu fan. Multi au ajuns ca el si multi o sa ajunga pana cand legea romaneasca nu va lua masuri in privinta prioritatii motocicletelor, care prin conceptie ofera protectie scazuta in caz de accident. Acum totul se rezuma la bunul simt al soferilor (lucru sfant dealtfel)... Mai bine ne-am organiza si am incerca sa facem un protest, un manifest, orice incat sa ne cerem drepturi in trafic. Insa nimeni nu ridica mana cand vine vorba de asa ceva. Toti sariti si va certati pe forumuri in anonimat! Asta e dovada de lasitate... tipic romanesc! Inca odata RIP celui ce nici macar nu stim cum il cheama concret dar vorbim despre el... si asfalt uscat voua in speranta ca nu veti avea niciodata parte de ce a patit el! Dumnezeu sa il ierte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Septembrie 29, 2012 Share Postat Septembrie 29, 2012 OFICIAL MA F#UT PE ABS! senzori, injectie si alte anomalii... imi pare rau sa-ti spun dar opinie mai deplasata ca asta rar am auzit. - Adica daca nu avea numarul de inmatriculare indoit asa cum 95% dintre motociclisti il au, aia il vedea , aia se oprea si intradevar se asigura in prealabil ? in primul rand ai gresit procentul..95% dintre motociclisti au numarul la vedere. In momentul in care ti-ai ascuns numarul o faci pt ca ai scopul bine determinat de a incalca legea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhn05 Postat Septembrie 29, 2012 Share Postat Septembrie 29, 2012 hahhahaha....ia uite, o cam dadusi in bara si ti-ai luat si niste etichete, si te iei de mine... jhn05, on 13 August 2012 - 02:43 PM, said: procedura standard in caz de accident cand esti sigur ca nu esti vinovat: 1.daca a existat impact darami mobra. 2.chemi salvarea ca vine cu garcea automat si o sa il declare vinovat pe loc.scutesti emotii si alte drumuri. 3.certitcat medico-legal chiar daca doar orgoliul a fost ranit.(+30zile ca sa fie dosar penal).certificatul il vrei doar ca asigurare,daca il depui la dosar o iti vezi permisul peste 1an si drumuri lunare sa iti reinnoiesti dovada.4.se aplica o bucata cataroi la moto asa ca scutesti motorul tau sa stea in service vreo 3 luni si sa iti ddea dauna. 5.vopsesti moto la ''nea gheoghe srl.'' o dai sa scapi de ea si cu bani de la asigurator iti iei mai 9. 6.pasul 6 e sa reincepi de la pasul 1. _____________________________________ user:1 - Roman. user:2 - roman tziganizat! N-AM ZIS CA SUNT SFANT....SI NICI NU AM ZIS CA DAU INAPOI SA ITI UMPLU GURA DE SANGE DACA DACA DAU OCHII CU TINE..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KOS36 Postat Septembrie 29, 2012 Share Postat Septembrie 29, 2012 N-AM ZIS CA SUNT SFANT....SI NICI NU AM ZIS CA DAU INAPOI SA ITI UMPLU GURA DE SANGE DACA DACA DAU OCHII CU TINE..... Chill out, brah...nu am scris eu despre tine, te-ai facut singur de ras, iar altii au observat. Acum o sa-i umplii pe toti de sange?good luck with that! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhn05 Postat Septembrie 29, 2012 Share Postat Septembrie 29, 2012 Active Posts: 202 (2.49 per day) Most Active In: Accidente (40 posts) Time Online: 8d 6h 42m 31s Joined: 10-July 12 Motocicleta: Honda Shadow 600 Numar Moto: VL-36-KOS Carnet moto din: 2011 In 6 ani de forum 500cateva posturi tu ai 200 in 2 luni,vorbeai ca ce multi km ai tu si nu ai cazut niciodata dar ai permis de un an.....stai lin ca toti cadem,singura diferenta tine de noroc,toti gresim si folosim fraze de genu ''bine ca n-a venit nimic''....tot de caterinca folosesc si eu forumul asta dar sa faci misto ca a murit un om meriti sa fi umplut de sange..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PowderBlue Postat Septembrie 29, 2012 Share Postat Septembrie 29, 2012 Este incredibil cate va pot iesi pe gura! Topicul asta e dedicat informarii voastre despre accidentul cu pricina. Va sfatuiesc sa va intalniti in piata victoriei si sa va luati la bataie pe diversele motive dezbatute mai sus. Pana acum nu am auzit nimic concret. De altfel asta e motivul pentru care s-a deschis acest subiect. Urcati poze si tastati informatii concrete incat eu cititorul nestiutor sa aflu si sa bag la cap ca nu e bine sa merg cu 150 la ora pe bulevardul pantelimon pentru ca un 'conservar' imi poate intoarce in fata fara sa se asigure vizual sau cel putin acustic (ca daia mi-am tras burlan - nu ca sa trezesc copii oamenilor in toiul noptii) sau, in aceeasi masura - eu, 'conservar' idiot sa bag la troaca ca pe strazile din bucuresti mai circula si motociclisti cu 50 la ora carora nu e bine sa le intorc in fata fara sa ma asigur pentru ca eu sunt jmecher si ascult salam la patifonul meu de 48w nou noutz sa moara vecinii de ciuda cum zbarnaie rugina pe noua achizitie de la bulgari cu noile mele boxe soni icsplode! Intre viteza neadaptata si neacordare de prioritate cel ce greseste fata de situatia data este cel ce nu acorda prioritate. Cel ce circula cu viteza mai mare fata de cea admisa prin lege greseste fata de sine in primul rand. Asadar vinovati in aceasta situatie sunt ambii soferi. Soferita a gresit fata de motociclist neacordand prioritate iar motociclistul fata de sine depasind viteza legala. Problema e ca unul din cei doi vinovati a platit greseala cat pentru amandoi! Pe el ia-l de unde nu-i pentru a plati amenda ca a circulat cu viteza mare. Iar soferita se va alege cu o amenda de neacordare de prioritate pentru ca nu are in fata cui sa mai plateasc daune Si noi restu cautam acu in caru cu fan. Multi au ajuns ca el si multi o sa ajunga pana cand legea romaneasca nu va lua masuri in privinta prioritatii motocicletelor, care prin conceptie ofera protectie scazuta in caz de accident. Acum totul se rezuma la bunul simt al soferilor (lucru sfant dealtfel)... Mai bine ne-am organiza si am incerca sa facem un protest, un manifest, orice incat sa ne cerem drepturi in trafic. Insa nimeni nu ridica mana cand vine vorba de asa ceva. Toti sariti si va certati pe forumuri in anonimat! Asta e dovada de lasitate... tipic romanesc! Inca odata RIP celui ce nici macar nu stim cum il cheama concret dar vorbim despre el... si asfalt uscat voua in speranta ca nu veti avea niciodata parte de ce a patit el! Dumnezeu sa il ierte! subscriu!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KOS36 Postat Septembrie 29, 2012 Share Postat Septembrie 29, 2012 Active Posts: 202 (2.49 per day) Most Active In: Accidente (40 posts) Time Online: 8d 6h 42m 31s Joined: 10-July 12 Motocicleta: Honda Shadow 600 Numar Moto: VL-36-KOS Carnet moto din: 2011 In 6 ani de forum 500cateva posturi tu ai 200 in 2 luni,vorbeai ca ce multi km ai tu si nu ai cazut niciodata dar ai permis de un an.....stai lin ca toti cadem,singura diferenta tine de noroc,toti gresim si folosim fraze de genu ''bine ca n-a venit nimic''....tot de caterinca folosesc si eu forumul asta dar sa faci misto ca a murit un om meriti sa fi umplut de sange..... Ca sa inchei acest"pissing constest"(din partea mea) ......unde vorbeam eu de multi KM? si ca nu am cazut? Si unde am facut eu misto de cel decedat? nu trebuie sa-mi raspunzi, rasfoieste formulul si analizeaza, poti? Baiatule, cred ca stai foarte prost cu cititul si intelesul. Cat despre amenintari si provocari...... Hai pa si noroc bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Septembrie 29, 2012 Share Postat Septembrie 29, 2012 un singur lucru ramane de facut. mers frumos si luat de manecuta fiecare politist care freaca menta la umbra. nu zic ca e doar vina conservarilor dar politia ii lasa sa-si faca de cap. ce respect vrei sa aiba fata de o motocicleta cand ei intorc pe linia continua in fata masinii de politie si culmea, politistu isi vede de drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan3L Postat Septembrie 29, 2012 Share Postat Septembrie 29, 2012 un singur lucru ramane de facut. mers frumos si luat de manecuta fiecare politist care freaca menta la umbra. nu zic ca e doar vina conservarilor dar politia ii lasa sa-si faca de cap. ce respect vrei sa aiba fata de o motocicleta cand ei intorc pe linia continua in fata masinii de politie si culmea, politistu isi vede de drum. subscriu!! Mergeam pe Mosilor, si la intersectia cu Fainari 2 masini intorceau pe linia continua, culmea e ca masina de politie era in spatele lor, si tot ce a facut a fost sa-si aprinda semnalele si a dat 2-3 claxoane. In sinea mea ma bucuram, si credeam ca o sa-i retina, dar de unde... a trecut mai departe ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat, probabil se grabea sa ajunga la udriste :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UnderTaker Postat Septembrie 29, 2012 Share Postat Septembrie 29, 2012 - Adica daca nu avea numarul de inmatriculare indoit asa cum 95% dintre motociclisti il au, aia il vedea , aia se oprea si intradevar se asigura in prealabil ? - Daca avea semne de incepator facea la fel ? In toata viata mea nu am vazut motociclist cu semne de incepator,pur si simplu nu am vazut lucru ce a devenit foarte rar si la incepatori. Cred mai degraba ca 95% diin motocilisti NU au numarul indoit...iar din restul de 5% majoritatea sunt pe vitezane... In fine, nu asta era scopul postului meu, ci vroiam sa spun ca, daca omul ar fi respectat legea (capacitate cilindrica, viteza, adaptarea vitezei la conditia de incepator) si nu ar fi crezut ca e pe platourile de la Torque, poate ar fi scapat. Astea-s desene animate frate, pot sa merg si fara numere de inmatriculare este raspunderea mea si obligatia mea sa le am iar daca nu le am sunt amendat asa cum si lakele flaushat conducator auto trebuie sa se asigure la schimbarea directiei de mers si iti reamintesc ca nu am permis A ci doar B! In cunostinta de cauza a acestui eveniment si nu pentru faptul ca avem prieteni comuni pot sa-ti spun ca urasc soferul in astfel de situatii. Sunt de acord cu tine aici...fiecare suporta consecintele actiunilor lor....Asta e si cazul riderului in cauza. Din acest motiv imi vine greu sa imi para rau pt el. Sa presupunem ca doar atat putem sa facem ca avea 50 km/h si ii intorcea in fata direct ( asa cum am patit ca sofer de turism de atatea ori .. asa cum a patit si baiatul poreclit acum Robocop ) crezi ca era altul deznodamantul,fals! Cat se poate de neadevarat...avea 90% sanse sa scape, poate statea in ghips cateva luni, dar..SCAPA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puya123123 Postat Septembrie 29, 2012 Share Postat Septembrie 29, 2012 Din pacate nu cunosc toate detaliile impactului ca sa pot sa ma pronunt sigur. Oricum, am vazut ca multa lume confunda viteza pe care o avea motocicleta in momentul in care a inceput franarea (daca a existat) cu cea in momentul impactului. Daca ai 80-90 si putin timp de reactie ca sa mai scazi din ea pana pe la un 40-50 poate scapi ... daca, in schimb, viteza in momentul impactului este de 90 km/h (nu ai apucat sa reactionezi deloc sau ai scazut viteza de la un ipotetic 150km/h) atunci nu prea mai ramane nimic din tine. Mai elaboreaza si tu putin ideea ca nu prea am inteles cum vine treaba: - suntem prosti ca avem motoare puternice si ne e frica sa le forjam = precauti - suntem prosti ca avem motoare puternice si gonim ca nebunii prin orase = kamikaze - suntem prosti ca ne dam cu parerea pe forum cand un om a murit dar defapt, cand iesim in trafic nu schimbam absolut nimic Deci, care dintre ele e? Prosti sunt aia care dupa ce cad o data..dupa ce cad si a doua oara..ei tot insista..in loc sa renunte..prosti sunt aia care isi dau cu parerea aici pe forum, desi eu n au nicio treaba cu mersul pe 2 roti..prosti sunt aia care , desi aici a murit un om, lor le arde sa faca pe intelectualii in loc sa-si vada de treaba Motociclismul NU e pentru toata lumea..MOTOCICLISMUL NU TINE DE NOROC , cum credeti majoritatea din voi aici..eu la 17 ani mergeam pe hayabusa , merg de peste 8 ani si n am avut nici macar un incident minor. EU HABAR NU AM SA MERG CU MOTOCICLETA, O FOLOSESC STRIC PENTRU DEPLASARE , nu sunt vreun pilot si totusi sunt foarte in siguranta cand ma urc pe ea.. DUPA CE CAZI O DATA, E CLAR CA URMEAZA SA CAZI A DOUA OARA..parerea mea e ca multi dintre voi nu sunteti facuti pentru asta..am prieteni/cunostinte care merg de peste 20 ani cu motocicleta si mai mult de o cazatura in parcare nu au avut parte. BAGATI LA CAP , MOTOCICLISMUL NU TINE DE NOROC , cu o atitudine adecvata in trafic , putina experienta si 2 degete tinute tot timpul pe maneta de frana sunt foarte mici sansele sa patiti ceva . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.