bogdan192 Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Asa-i ca-s gelosi prietenii pe tine cand te vad cu ea? Te face sa te simti bine, nu? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pupila Dilatata Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 (editat) @Pupila: Am permis de 3 ani (aproape), merg de aproape 6 pe 2 roti, prin Bucuresti in mare parte. Am vazut si bune si rele, am mers si bine si prost, am cazut de destule ori sa vorbesc cu prietenii cate o noapte intreaga la neste beri despre cazaturi. Am facut destule prostii ca sa le recunosc ca-s prostii la altii. Esti multumit? Imagineaza-ti ca Pantera merge pe busa cam de cand ai tu permisul. In ce priveste cei 6 ani de mers pe doua roti...Nu prea vad importanta. Un scuter nu-i motocicleta, oricat si-ar dori unii. Daca ai mers si bine si prost si-ai avut cazaturi si le recunosti ca prostii, de ce incerci sa "deschizi ochii" onor oameni care-i au oricum deschisi? Intelegeam sa critice si sa comenteze acid un exemplu al motociclismului... Sper ca intelegi ce vreau sa zic si sa nu citesti printre randuri. Editat Octombrie 5, 2012 de Pupila Dilatata Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaceghost Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Cred ca nici Michael Jackson daca traia si cadea dupa mobra nu se scriau 40 pagini. Hai ma ca suntem baieti mari , stam si pupam la poponeata o gagica care a cazut in bot. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mennens Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 O sa-ti treaca dupa o vreme. probabil e cea mai noua (noua pt tine) jucarie pe care o detii. nup. cea mai noua jucarie este noua masina (cea veche vanduta, luat una noua). daca nu mi s-a luat dupa 140.000 km de motociclism (cu motociclete nepotrivite pentru oras, sau mers pe drumuri de pamant si piatra, sau mers pe vreme nasoala)... nu cred ca o sa mi se mai ia vreodata. Asa-i ca-s gelosi prietenii pe tine cand te vad cu ea? Te face sa te simti bine, nu? sa inteleg ca de-aia ti-ai luat tu motor, nu? saracutul de tine lasa ca o sa-ti treaca Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 (editat) @pupila Pai am comentat si eu. Nu-ti inteleg inversunarea. Bai asa va ofticati de parca cine stie ce facem. Ne spunem parerea, cititi-o sau nu. Pariez ca nici ea daca ar citi nu s-ar ofusca atat cat o faceti voi. Sunt sigur ca toata chestiunea asta a fost o lectie pentru ea, ce-i drept cam scumpicel platita, dar o sa realizeze si ea ca forja in oras nu e buna deloc. Pentru ca nu poti controla neprevazutul. Cand o sa inteleaga asta o sa fie cu adevarat matura si experimentata. Stiu ca e trist, dar asa e, motociclismul si orasul sunt doua chestii care nu prea se pupa din cauza de poc. Vino in Cehia, mergi in timpul saptamanii prin oras, o sa vezi 10 motociclete maxim, mergi in weekend si-o sa vezi SUTE si SUTE de motociclisti care se varsa in afara orasului mergand sa se plimbe. Seara la fel, vezi cum se intorc roiurile de motociclisti. nup. cea mai noua jucarie este noua masina (cea veche vanduta, luat una noua). daca nu mi s-a luat dupa 140.000 km de motociclism (cu motociclete nepotrivite pentru oras, sau mers pe drumuri de pamant si piatra, sau mers pe vreme nasoala)... nu cred ca o sa mi se mai ia vreodata. Atunci probabil nu esti insurat sau minti. O sa ti se ia de mers in oras, crede-ma. Editat Octombrie 5, 2012 de Belbody Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebic Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 (editat) In ce priveste vizitele si ajutorul, e bine sa tineti cont de faptul ca pana saptamana viitoare NU sunt recomandate vizitele, iar ulterior trebuie luat in calcul ca este un spital in care riscul de infectie este o problema pt pacientii cu diverse traumatisme si interventii chirurgicale (preferabil vizite in programul de vizitare 15-17, fara aglomerari sau invazii). Mama ei este langa ea in cea mai mare parte a timpului si are parte de tot ajutorul medical de care e nevoie. Pentru curiosi se poate trage concluzia ca pe forum nu ii ca in viatza, taximetristul-conservar, caruia i-a provocat ceva probleme cu accidentul asta, pare mult mai uman, empatic si inteligent ca multi forumotociclisti, Pantera se pare ca va avea nevoie de o lunga perioada de recuperare si liniste, dar a avut sansa. Nu cred ca e cazul si nici nevoie sa ii fie luata apararea, unii care o cunoastem mai bine asteptam vremurile cand va putea fi urecheata... in rest pot sa zburde linistiti neuronii atotstiutorilor virtuali, pana or crapa de autoadmiratie si nu o sa mai faca rating topicul asta (spre nefericirea altora). Pentru cei de buna credintza, nu stiu daca o sa fie suficienta parerea mea ca nu e nimic de invatzat din accidentul asta, dar cam asta e la momentul de fatza. In rest, daca vi's umflate boasele si n'aveti ritm bucurati-va pe topicurile de smardoiala virtuala, care vad ca au luat amploare pe forum... parerea mea umila. Editat Octombrie 5, 2012 de sebic Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mennens Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Atunci probabil nu esti insurat sau minti. O sa ti se ia de mers in oras, crede-ma. nu sunt insurat, era sa fac greseala asta dar am remediat-o in momentul in care am fost pus sa aleg intre ea si motor. probabil o sa mi se ia, nu stim ce ne rezerva viitorul. dar nu faceam speculatii despre viitor, asa as putea spune ca si tu o sa te indragostesti de mersul prin oras, crede-ma. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pupila Dilatata Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 @pupila Pai am comentat si eu. Nu-ti inteleg inversunarea. Bai asa va ofticati de parca cine stie ce facem. Ne spunem parerea, cititi-o sau nu. Pariez ca nici ea daca ar citi nu s-ar ofusca atat cat o faceti voi. Sunt sigur ca toata chestiunea asta a fost o lectie pentru ea, ce-i drept cam scumpicel platita, dar o sa realizeze si ea ca forja in oras nu e buna deloc. Pentru ca nu poti controla neprevazutul. Cand o sa inteleaga asta o sa fie cu adevarat matura si experimentata. Stiu ca e trist, dar asa e, motociclismul si orasul sunt doua chestii care nu prea se pupa din cauza de poc. Vino in Cehia, mergi in timpul saptamanii prin oras, o sa vezi 10 motociclete maxim, mergi in weekend si-o sa vezi SUTE si SUTE de motociclisti care se varsa in afara orasului mergand sa se plimbe. Seara la fel, vezi cum se intorc roiurile de motociclisti. Comentarii si comentatori sunt multi, doar ca in "vocea" unora se simte rautatea si aerul de superioritate, (cum si la tine aerul asta se simte uneori) doar ca n-au de ce. N-au experienta, n-au cunostinte despre motociclism si au la activ accidente si cazaturi cu duiumul, din fericire pentru orgoliul lor, necunoscute pe forum. In plus, ajunge o maciuca la un car de oale. Daca scriau despre mine, am durea la un metru-n fata mobrei, dar cand vad atata rautate, ipocrizie, fatarnicie, meltenism... O alta vorba spune ca "numai cine nu munceste nu greseste" in cazul de fata numai motociclistii de tastatura n-au cum sa cada, sa faca accidente (din vina lor sau a altora) In mare, e un topic de informare si de tras invataturi, insa a degenerat in certuri... Care-i rostul posturilor de hulit protagonistul accidentului? Intelegeam daca era vre-o incepatoare, eventual incepator ce incerca sa ude vre-o pasarica cu "talentul" lui pe doua roti, dar chiar nu e cazul. E ultimul meu post aici, din respect pentru Pantera, care mai devreme sau mai tarziu o sa citeasca topicul si fiind intr-o stare nu tocmai buna, nu cred ca o sa-i prinda bine mustrarile venite din partea forumiciclistilor. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 White knight to the rescue! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 nu sunt insurat, era sa fac greseala asta dar am remediat-o in momentul in care am fost pus sa aleg intre ea si motor. probabil o sa mi se ia, nu stim ce ne rezerva viitorul. dar nu faceam speculatii despre viitor, asa as putea spune ca si tu o sa te indragostesti de mersul prin oras, crede-ma. Am fost in situatia in care sa nu detin altceva decat motocicleta si atunci am folosit-o si in oras. Orice numai nu transportul in comun. Dar cand am alte variante, le aleg pe alea. As fi ipocrit sa zic ca nu merg cu motorul deloc prin oras, dar nu e ceva ce tocmai imi place. Mi-a placut, odata, cand eram tanar si nelinistit. Comentarii si comentatori sunt multi, doar ca in "vocea" unora se simte rautatea si aerul de superioritate, (cum si la tine aerul asta se simte uneori) doar ca n-au de ce. N-au experienta, n-au cunostinte despre motociclism si au la activ accidente si cazaturi cu duiumul, din fericire pentru orgoliul lor, necunoscute pe forum. In plus, ajunge o maciuca la un car de oale. Daca scriau despre mine, am durea la un metru-n fata mobrei, dar cand vad atata rautate, ipocrizie, fatarnicie, meltenism... O alta vorba spune ca "numai cine nu munceste nu greseste" in cazul de fata numai motociclistii de tastatura n-au cum sa cada, sa faca accidente (din vina lor sau a altora) In mare, e un topic de informare si de tras invataturi, insa a degenerat in certuri... Care-i rostul posturilor de hulit protagonistul accidentului? Intelegeam daca era vre-o incepatoare, eventual incepator ce incerca sa ude vre-o pasarica cu "talentul" lui pe doua roti, dar chiar nu e cazul. E ultimul meu post aici, din respect pentru Pantera, care mai devreme sau mai tarziu o sa citeasca topicul si fiind intr-o stare nu tocmai buna, nu cred ca o sa-i prinda bine mustrarile venite din partea forumiciclistilor. Bai inca o data. V-a zis Bogdan o data va mai zic si eu. Respectul tau o ajuta pe Pantera in momentul asta cat ma ajuta pe mine zeul Futurnii sa castig la loto. Voi chiar traiti in alta lume, pe bune.. Prin ce forte miraculoase o ajuti tu daca ii urezi: "insanatosire grabnica pantero, scoala, bla bla, nici macar nu citeste!!!!!!!!! for christ sake! Daca tot iti pasa atat pune mana pe telefon, sun-o!! urca in tren!!, du-te acolo cu flori, s.a.m.d. Nu ajuta cu nimic ca scrii aici, doar arati celorlalti ca vai ce marinimos esti tu, cat ITI PASA tie de PAntera, vai mama, moare lumea. Pe tine te ajuti cand scrii aici, te dai marele om plin de compasiune. Stai tu linistit ca inainte de toti zurbagii de pe forum ea are acum alaturi pe cei pentru care CU ADEVARAT inseamna ceva: FAMILIA. Legat de accidente: da bai, si eu am cazut de multe ori, nu mi-e rusine sa zic, de multe ori DIN VINA MEA, ca nu am cascat ochii pe unde franez sau pentru ca eram TAMPIT sau neexperimentat. DA, recunosc asta de 1000 de ori, nu mi-e rusine, nu-mi cad epoletii, sincer ma doare undeva de ce cred unii de pe forum de cat de motociclist sunt eu sau nu. Ma doare in bascheti. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Imagineaza-ti ca Pantera merge pe busa cam de cand ai tu permisul. In ce priveste cei 6 ani de mers pe doua roti...Nu prea vad importanta. Aici 1+1=0 Daca ai mers si bine si prost si-ai avut cazaturi si le recunosti ca prostii, de ce incerci sa "deschizi ochii" onor oameni care-i au oricum deschisi? Sectiunea accidente pentru asta a fost initiata, pentru a deschide si celor din jur ochii in privinta pericolelor peste care ne lovim in trafic, altfel da-mi un motiv pentru care n-ar trebui stearsa. Daca n-ai chef sa bagi la cap ceea ce ti se spune, ai exemplul panterei, diferenta tine doar de destinatie. Intelegeam sa critice si sa comenteze acid un exemplu al motociclismului... Sper ca intelegi ce vreau sa zic si sa nu citesti printre randuri. Dan Nastase lipseste.. sau cine altcineva?? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidius Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 (editat) Detin o masina, o bicicleta, un cbr600f4i si o hayabusa. prefer sa merg peste tot prin oras (la munca, la intalniri cu prietenii, la cumparaturi, la ai mei, mai exact peste tot pe unde ma deplasez) cu hayabusa. intre 50 si 150 km/zi prin oras. tot cu ea imi place sa merg si la drum lung, mai exact in excursii de pana la 1.000 km/zi. Am citit toate paginile, fiecare cu parerea lui, nu conteaza. Off topic. Intrebarea mea este. Esti taximetrist pe motocicleta sa faci 150 Km pe zi in oras ? nu conteaza cu ce motor. Bucuresti - Viena = 1063 Km, Bucuresti - Budapesta = 824 sau mai scurt Vama Veche - Baia Mare = 816 Km. Parcurgi intro- zi pe motor una dintre distantele astea ?, repet, nu conteaza cu ce motor Editat Octombrie 5, 2012 de ovidius Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Preacuviosul_Mihail Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Am citit toate paginile, fiecare cu parerea lui, nu conteaza. Off topic. Intrebarea mea este. Esti taximetrist pe motocicleta sa faci 150 Km pe zi in oras ? nu conteaza cu ce motor. Vama Veche - baia Mare = 816 Km, Bucuresti - Viena = 1063 Km sau mai scurt Bucuresti - Budapesta = 824. Parcurgi intro- zi pe motor una dintre distantele astea ?, repet, nu conteaza cu ce motor ai ales putin gresit traseele. alege un bucuresti - istanbul, bucuresti - salonic...sa vezi cat de repede se fac. si prin romanica, se merg frecvent ture de 600-700 de km, deci....cred ca s-ar face si de 1000 mai greut putin. dar pe drumuri ok (si nu ma refer la autostrazi, ci doar ca-n bulgaria, fara localitati), se fac fara prea mare greutate Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidius Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 ai ales putin gresit traseele. alege un bucuresti - istanbul, bucuresti - salonic...sa vezi cat de repede se fac. si prin romanica, se merg frecvent ture de 600-700 de km, deci....cred ca s-ar face si de 1000 mai greut putin. dar pe drumuri ok (si nu ma refer la autostrazi, ci doar ca-n bulgaria, fara localitati), se fac fara prea mare greutate Vorbim de distante scurte sau de 1000 Km sau 150 Km in oras ? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Preacuviosul_Mihail Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 ................... Legat de accidente: da bai, si eu am cazut de multe ori, nu mi-e rusine sa zic, de multe ori DIN VINA MEA, ca nu am cascat ochii pe unde franez sau pentru ca eram TAMPIT sau neexperimentat. DA, recunosc asta de 1000 de ori, nu mi-e rusine, nu-mi cad epoletii, sincer ma doare undeva de ce cred unii de pe forum de cat de motociclist sunt eu sau nu. Ma doare in bascheti. pentru ca ca ai scris mai devreme ce nu m-am luat de tine. ti-e ti-am raspuns, clar ca nu sunt de acord cu jupuirea asta pe care insisti. dar, cata vreme ai pastrat limitele, fara jigniri ciobanesti am considerat ca e suficient sa spun ca nu-s de acord cu tine. Acum....cand vad asta cu cazut de multe ori, nu pot sa nu ma intreb, cat de mare a fost diferenta intre multele tale cazaturi si asta? parerea mea e ca doar de noroc. daca tu crezi ca e mai de fala ptr comunitatea moto (vad ca se tot foloseste termenul) unu care pica la fiecare 3 stopuri, iarasi avem pareri diferite. Oricum tu ai avut dreptul de a fi Tampit ptr ca nu ti-ai rupt mare lucru, altii nu au dreptul ptr ca nu le da comunitatea scrupuloasa voie si dupa ce trag de pe urma unui accident, trebuie sa mai raspunda si in fata consiliului de onoare al forumului pentru prejudiciile de imagine aduse. Cam multa ipocrizie, nu crezi? Spun asta din postura in care nu simt deloc vreun prejjudiciu de imagine in faptul ca tu ai avut o pasiune ptr cazaturi. Si spun asta din postura celui care nu a trantit motorul decat de pe loc. (si acum corul care spune:"nu e motociclist ala care nu si-a frant o mana". "motociclistii se impart in cei care au cazut si cei care nu au cazut inca"...blablauri care va ridica numai in ochii vostri, cei ptr care mersul pe motocicleta si mai ales ajunsul la destinatie e ca la 6/49), Personal, il compatimesc f tare pe cel care pica prima oara, chiar si in urma unei erori personale grave dar aproape deloc pe cel care nu realizeaza dupa primele 3 cazaturi ca nu e facut ptr asta si ca trebuie sa se apuce sa-si umple timpul jucand un sah, o tabla, un septic. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 experienta nu se masoara in ani, as spune ca se masoara in numaru de Km. adica "motociclistul" ala de "salar" care are permis de 5 ani, dar acumuleaza doar 2-3000Km pe sezon, ar fi mai cu OO decat ala care papa 2-3000Km/luna lejer? cunosc multi motociclisti de genu care au motor doar pt o tura scurta de oras, seara sau in weekend. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 pfoaileooo... ce dracu mah, insanatosire grabnica Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 pentru ca ca ai scris mai devreme ce nu m-am luat de tine. ti-e ti-am raspuns, clar ca nu sunt de acord cu jupuirea asta pe care insisti. dar, cata vreme ai pastrat limitele, fara jigniri ciobanesti am considerat ca e suficient sa spun ca nu-s de acord cu tine. Acum....cand vad asta cu cazut de multe ori, nu pot sa nu ma intreb, cat de mare a fost diferenta intre multele tale cazaturi si asta? parerea mea e ca doar de noroc. daca tu crezi ca e mai de fala ptr comunitatea moto (vad ca se tot foloseste termenul) unu care pica la fiecare 3 stopuri, iarasi avem pareri diferite. Oricum tu ai avut dreptul de a fi Tampit ptr ca nu ti-ai rupt mare lucru, altii nu au dreptul ptr ca nu le da comunitatea scrupuloasa voie si dupa ce trag de pe urma unui accident, trebuie sa mai raspunda si in fata consiliului de onoare al forumului pentru prejudiciile de imagine aduse. Cam multa ipocrizie, nu crezi? Spun asta din postura in care nu simt deloc vreun prejjudiciu de imagine in faptul ca tu ai avut o pasiune ptr cazaturi. Si spun asta din postura celui care nu a trantit motorul decat de pe loc. (si acum corul care spune:"nu e motociclist ala care nu si-a frant o mana". "motociclistii se impart in cei care au cazut si cei care nu au cazut inca"...blablauri care va ridica numai in ochii vostri, cei ptr care mersul pe motocicleta si mai ales ajunsul la destinatie e ca la 6/49), Personal, il compatimesc f tare pe cel care pica prima oara, chiar si in urma unei erori personale grave dar aproape deloc pe cel care nu realizeaza dupa primele 3 cazaturi ca nu e facut ptr asta si ca trebuie sa se apuce sa-si umple timpul jucand un sah, o tabla, un septic. Nu esti de acord cu ce? Ca nu trebuie sa discutam sau sa dezbatem acest accident doar pentru ca persoana in cauza e una pe care o cunosc multi? Eu zic ca e util sa vedem cum s-a intamplat ca sa putem sa tragem invataminte, pentru asta e sectiunea asta, sa invatam din greselile altora. Vrei sa-ti povestesc cum am avut eu cea mai urata cazatura? Hai ca si-asa n-am ce face. Sa vezi aici prostie. Aveam Honda Transalp pe vremea aia, cred ca acum 3 ani. Imi luasem cauciuc nou pe fata, abia il montasem. Hai sa ma plimb cu mobra sa vad cum e (de parca e ceva de vazut, dar in fine). Merg eu ce merg prin oras vreo juma de ora, ma intorc acasa si in drum spre casa un drum cat china la vale. Nu stiu ce-mi vine mie in cap si accelerez la vale cat pot, cred ca am prins cam 100 si apoi franez cat de tare pot cu fata in ideea sa testez aderenta cauciucului. Nu stiu ce-a fost in capul meu, la limita testarii mele cam ce-ar fi trebuit sa se intample? Ei, pe franare, la capatul strazii era o trecere de pietoni. Cand roata mea fata a atins acel marcaj s-a rupt filmul. Am vazut multe stelute verzi si m-am trezit pe jos imbarligat cu motocicleta peste mine in mijlocul intersectie, o masina oprita langa mine si o babutza care se chinuia sa ma ridice. M-am ridicat cu greu, mi-am scos picioarele din motocicleta, m-am uitat la mine eram cam asa: partea stanga toata, de la bocanc pana la casca luata cu freza, casca usor crapata si julita rau, pantalonii, geaca, bocancul stang julite rau. Apoi o durere surda in piciorul stang. Am ridicat motocicleta, se strambase ghidonul, polizat maneta, dar am pornit-o si plecat acasa. Nimeni nu mai fusese afectat, masina respectiva oprise dupa ce am cazut eu.. era zona rezidentiala fara cine stie ce trafic, seara. M-a durut piciorul stang cam 2 saptamani, m-am lovit si la sold si la genunchi. Pielea julita rau, aveam niste blugi, s-au facut varza. Bocancul la fel, nu mai putea fi purtat. Dar piciorul OK. Ei acu' cui povestesc ce poate sa zica: vai frate, ce ghinion, a dracu trecere, primaria e de vina!! futu-le mama lor ca deseneaza treceri! Rahat, eu am fost mega prost ca m-a apucat testatul pe marcaje, sau nu m-a dus capul sa ma gandesc ca la capatul strazii e trecere.. Alta data, tot cu 80 la ora in oras, am luat un scuter IN PLIN drept in nas. Mi-a intors in fata, erau doi pusti fara permis. N-am patit nimic, dar am stricat un pic motocicleta si m-am speriat tare. Greseala mea? Ca nu am stat sa ma gandesc prea mult ce vor sa faca aia cu scuterul desi i-am vazut de departe ca merg cam anapoda si-s indecisi. Nope, eu am bagat gaz si i-am depasit. In plina depasire ei au facut stanga si i-am facut afis. Puteam sa evit? Da, daca stateam in spatele lor sau daca as fi mers mai incet poate ca da. In fine, am multe povesti din trafic, dar chestiile astea le patesti cand mergi mult. Eu am facut aproape 1 an naveta casa-servici cam 30km pe zi dus-intors cu motocicleta, am patit si vazut destule. Si aici, in CZ, unde traficul e un pic mai civilizat ca in RO. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 experienta nu se masoara in ani, as spune ca se masoara in numaru de Km. adica "motociclistul" ala de "salar" care are permis de 5 ani, dar acumuleaza doar 2-3000Km pe sezon, ar fi mai cu OO decat ala care papa 2-3000Km/luna lejer? cunosc multi motociclisti de genu care au motor doar pt o tura scurta de oras, seara sau in weekend. colegu', gresesti. experienta se masoara in ani+km, e un tot unitar, nu se poate una fara cealalta. care e mai experimentat, ala care baga in primul an de motoretism 30k km ca inecatu' sau ala care ii face in 2-3 ani, cascand gura la ce mai zice unul-altul, acumuland cunostinte si din cugetarile altora mai experimentati decat el ? e un exemplu simplist dar intelegi tu. ideea e ca iti trebuie si ceva timp ca sa asimilezi si sa sedimentezi experientele prin care treci, nu doar asa, trecand ca gasca prin apa. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GINO_xxx Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Dragi forumisti eu zic sa continuati in acelasi ritm energic si va asigur ca in scurt timp Pantera o sa devina light motiv ca Elodia la OTV Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 In fine, am multe povesti din trafic, dar chestiile astea le patesti cand mergi mult. Eu am facut aproape 1 an naveta casa-servici cam 30km pe zi dus-intors cu motocicleta, am patit si vazut destule. Si aici, in CZ, unde traficul e un pic mai civilizat ca in RO. Stai ca mi-am mai adus aminte o faza din perioada cand ma duceam cu motorul la serviciu: In drumul meu spre serviciu treceam printr-un tunel. Strada cu 4 benzi pe malul unui râu, curba larga la dreapta, seara cand nu era nimeni puteai sa treci cu 120 la ora LEJER, asa ma si duceam la munca seara... mai mereu. Deci, vineri la ora 17 ma duc sa o iau pe nevasta-mea de la sericiu; trec pe acolo, blana 120. Strada cu râul, tunelul, vreo 4 semafoare si-s acolo. O iau pe ea, ne intoarcem acasa. Pe la 10 seara, in aceeasi zi, ma duc eu la serviciu pe acelasi drum pe care-l faceam zilnic. Blana la fel.. dupa curba la dreapta cea lunga pe care o luam cu 120 lejer.. si ghici ce? Inchisesera tunenul. Chiar atunci, de la 4 la 10 seara. Pusesera niste bariere de plastic, apoi de beton. Faceau nu-s ce (cuvant urat) de intretinere. Nu vreau sa-ti descriu sentimentul de groaza pe care-l ai cand vii cu 120 spre niste dale de beton cu motocicleta. Acelasi drum pe care il faceam zilnic, pe unde trecusem cu cateva ore mai devreme si era lat si liber cat china acu era blocat cu dale de beton. Nici acum nu stiu cum am reusit sa franez fara sa cad, dar am daramat vreo trei bariere de plastic, cred ca alea m-au incetinit. In fine, n-am patit nimic. M-am oprit la limita. Probabil pusesera vreun indicator inainte de curba care sa semnaleze inchiderea tunelului, dar eu cu 120 la ora ce dracu sa vad, am trecut ca voda prin loboda... Tunelul respectiv a stat inchis cam 1 luna atunci. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 (editat) offtopic dar foarte important: colegu', gresesti. experienta se masoara in ani+km, e un tot unitar, nu se poate una fara cealalta. care e mai experimentat, ala care baga in primul an de motoretism 30k km ca inecatu' sau ala care ii face in 2-3 ani, cascand gura la ce mai zice unul-altul, acumuland cunostinte si din cugetarile altora mai experimentati decat el ? e un exemplu simplist dar intelegi tu. ideea e ca iti trebuie si ceva timp ca sa asimilezi si sa sedimentezi experientele prin care treci, nu doar asa, trecand ca gasca prin apa. Eu zic ca foarte important pe langa km+ani+cunostinte e sa te duci efectiv pe un circuit si sa iti testezi limitele tale si ale motocicletei, sa o apleci cat permite cauciucul pe ambele parti si sa franezi cat iti permit franele pana iti intra in reflex. Pe masura ce iti depasesti limitele o sa iti dai seama cu groaza cat de prost ai mers pana in momentul ala. Da, pe strada nu mergi si nu iei curbele nici la jumate ca pe circuit, mergi legal, linistit, dar in caz de urgenta esti pregatit sa dai ce tot ai mai bun sa iesi basma curata printr-o franare la limta aderentei sau o evitare prin quick flick sau daca ai obstacol in curba sa il poti ocoli fara probleme. Ajuta enorm! Abia dupa ce esti capabil sa iti exploatezi motocicleta la maxim posibil, pe langa acumulatul de cunostinte si km parcursi, atunci e tot unitar. Editat Octombrie 5, 2012 de Inspektor Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosM Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Am citit toate paginile, fiecare cu parerea lui, nu conteaza. Off topic. Intrebarea mea este. Esti taximetrist pe motocicleta sa faci 150 Km pe zi in oras ? nu conteaza cu ce motor. Bucuresti - Viena = 1063 Km, Bucuresti - Budapesta = 824 sau mai scurt Vama Veche - Baia Mare = 816 Km. Parcurgi intro- zi pe motor una dintre distantele astea ?, repet, nu conteaza cu ce motor Poate nu inteleg eu intrebarea.. Ti se pare ca una dintre distantele alea este de nefacut intro zi? Hmm.... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Pe masura ce iti depasesti limitele o sa iti dai seama cu groaza cat de prost ai mers pana in momentul ala. Eu cand m-am dus prima data pe circuit mi-am dat seama ce-nseamna sa mergi tare cu adevarat si cat de varza cu cartofi sunt. In plus, ce-am remarcat la mine, dupa ce te duci si storci untul (cat poti tu, ca daca te uiti cum trec altii pe langa tine, iti dai seama ca mai trebuie sa bagi la greu) din tine 30min pe circuit nu-ti mai vine sa faci smechereala pe strada. Nu in oras cel putin. Nu unde sunt implicate niste riscuri. Te gandesti: lasa bah, data viitoare cand ma duc pe circuit dau in ea de-i zboara fulgii. A doua oara cand am fost pe circuit, in 8 ture de pista cate am facut eu in 25 de min, m-a depasit o fata de 2 ori. Pe curbe, evident. Ii vedeam coditele fluturand sub casca. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 colegu, eu ma refeream la experienta motociclistica in general(motociclistul obisnuit) fie ea pe SS, chopper, enduro, naked, sau sport-touring si ce-or mai fi. tu te referi strict la SS intrand in detaliile specifice, recte circuit de viteza. depasirea limitelor o poti face indiferent pe ce tip de motoreta te dai si evident ca asta contribuie la formarea ta ca motociclist, dar deja intram in detalii si nu are rost pe topicul asta. zicem SS gandim circuit, zicem enduro gandim padure, zicem chopper gandim MCuri, tatuaje si un anumit stil de viata, zicem naked gandim huligani in wheelieuri prin centrul orasului, zicem sport-touring gandim turul Europei. dar vezi tu, asta ar insemna sa folosim motoretele pentru ce au fost ele construite Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate