B.B. Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 In fine, am multe povesti din trafic, dar chestiile astea le patesti cand mergi mult. Eu am facut aproape 1 an naveta casa-servici cam 30km pe zi dus-intors cu motocicleta, am patit si vazut destule. Si aici, in CZ, unde traficul e un pic mai civilizat ca in RO. Stai ca mi-am mai adus aminte o faza din perioada cand ma duceam cu motorul la serviciu: In drumul meu spre serviciu treceam printr-un tunel. Strada cu 4 benzi pe malul unui râu, curba larga la dreapta, seara cand nu era nimeni puteai sa treci cu 120 la ora LEJER, asa ma si duceam la munca seara... mai mereu. Deci, vineri la ora 17 ma duc sa o iau pe nevasta-mea de la sericiu; trec pe acolo, blana 120. Strada cu râul, tunelul, vreo 4 semafoare si-s acolo. O iau pe ea, ne intoarcem acasa. Pe la 10 seara, in aceeasi zi, ma duc eu la serviciu pe acelasi drum pe care-l faceam zilnic. Blana la fel.. dupa curba la dreapta cea lunga pe care o luam cu 120 lejer.. si ghici ce? Inchisesera tunenul. Chiar atunci, de la 4 la 10 seara. Pusesera niste bariere de plastic, apoi de beton. Faceau nu-s ce (cuvant urat) de intretinere. Nu vreau sa-ti descriu sentimentul de groaza pe care-l ai cand vii cu 120 spre niste dale de beton cu motocicleta. Acelasi drum pe care il faceam zilnic, pe unde trecusem cu cateva ore mai devreme si era lat si liber cat china acu era blocat cu dale de beton. Nici acum nu stiu cum am reusit sa franez fara sa cad, dar am daramat vreo trei bariere de plastic, cred ca alea m-au incetinit. In fine, n-am patit nimic. M-am oprit la limita. Probabil pusesera vreun indicator inainte de curba care sa semnaleze inchiderea tunelului, dar eu cu 120 la ora ce dracu sa vad, am trecut ca voda prin loboda... Tunelul respectiv a stat inchis cam 1 luna atunci. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 (editat) offtopic dar foarte important: colegu', gresesti. experienta se masoara in ani+km, e un tot unitar, nu se poate una fara cealalta. care e mai experimentat, ala care baga in primul an de motoretism 30k km ca inecatu' sau ala care ii face in 2-3 ani, cascand gura la ce mai zice unul-altul, acumuland cunostinte si din cugetarile altora mai experimentati decat el ? e un exemplu simplist dar intelegi tu. ideea e ca iti trebuie si ceva timp ca sa asimilezi si sa sedimentezi experientele prin care treci, nu doar asa, trecand ca gasca prin apa. Eu zic ca foarte important pe langa km+ani+cunostinte e sa te duci efectiv pe un circuit si sa iti testezi limitele tale si ale motocicletei, sa o apleci cat permite cauciucul pe ambele parti si sa franezi cat iti permit franele pana iti intra in reflex. Pe masura ce iti depasesti limitele o sa iti dai seama cu groaza cat de prost ai mers pana in momentul ala. Da, pe strada nu mergi si nu iei curbele nici la jumate ca pe circuit, mergi legal, linistit, dar in caz de urgenta esti pregatit sa dai ce tot ai mai bun sa iesi basma curata printr-o franare la limta aderentei sau o evitare prin quick flick sau daca ai obstacol in curba sa il poti ocoli fara probleme. Ajuta enorm! Abia dupa ce esti capabil sa iti exploatezi motocicleta la maxim posibil, pe langa acumulatul de cunostinte si km parcursi, atunci e tot unitar. Editat Octombrie 5, 2012 de Inspektor Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosM Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Am citit toate paginile, fiecare cu parerea lui, nu conteaza. Off topic. Intrebarea mea este. Esti taximetrist pe motocicleta sa faci 150 Km pe zi in oras ? nu conteaza cu ce motor. Bucuresti - Viena = 1063 Km, Bucuresti - Budapesta = 824 sau mai scurt Vama Veche - Baia Mare = 816 Km. Parcurgi intro- zi pe motor una dintre distantele astea ?, repet, nu conteaza cu ce motor Poate nu inteleg eu intrebarea.. Ti se pare ca una dintre distantele alea este de nefacut intro zi? Hmm.... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Pe masura ce iti depasesti limitele o sa iti dai seama cu groaza cat de prost ai mers pana in momentul ala. Eu cand m-am dus prima data pe circuit mi-am dat seama ce-nseamna sa mergi tare cu adevarat si cat de varza cu cartofi sunt. In plus, ce-am remarcat la mine, dupa ce te duci si storci untul (cat poti tu, ca daca te uiti cum trec altii pe langa tine, iti dai seama ca mai trebuie sa bagi la greu) din tine 30min pe circuit nu-ti mai vine sa faci smechereala pe strada. Nu in oras cel putin. Nu unde sunt implicate niste riscuri. Te gandesti: lasa bah, data viitoare cand ma duc pe circuit dau in ea de-i zboara fulgii. A doua oara cand am fost pe circuit, in 8 ture de pista cate am facut eu in 25 de min, m-a depasit o fata de 2 ori. Pe curbe, evident. Ii vedeam coditele fluturand sub casca. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 colegu, eu ma refeream la experienta motociclistica in general(motociclistul obisnuit) fie ea pe SS, chopper, enduro, naked, sau sport-touring si ce-or mai fi. tu te referi strict la SS intrand in detaliile specifice, recte circuit de viteza. depasirea limitelor o poti face indiferent pe ce tip de motoreta te dai si evident ca asta contribuie la formarea ta ca motociclist, dar deja intram in detalii si nu are rost pe topicul asta. zicem SS gandim circuit, zicem enduro gandim padure, zicem chopper gandim MCuri, tatuaje si un anumit stil de viata, zicem naked gandim huligani in wheelieuri prin centrul orasului, zicem sport-touring gandim turul Europei. dar vezi tu, asta ar insemna sa folosim motoretele pentru ce au fost ele construite Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 pentru mine, singura intrebare ramasa fara raspuns este de ce plm am citit ultimele 40 de pagini din thread-ul asta. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 colegu, eu ma refeream la experienta motociclistica in general(motociclistul obisnuit) fie ea pe SS, chopper, enduro, naked, sau sport-touring si ce-or mai fi. tu te referi strict la SS intrand in detaliile specifice, recte circuit de viteza. depasirea limitelor o poti face indiferent pe ce tip de motoreta te dai si evident ca asta contribuie la formarea ta ca motociclist, dar deja intram in detalii si nu are rost pe topicul asta. zicem SS gandim circuit, zicem enduro gandim padure, zicem chopper gandim MCuri, tatuaje si un anumit stil de viata, zicem naked gandim huligani in wheelieuri prin centrul orasului, zicem sport-touring gandim turul Europei. dar vezi tu, asta ar insemna sa folosim motoretele pentru ce au fost ele construite Dar hababusa la ce-o fi fost gandita? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Dar hababusa la ce-o fi fost gandita? hayabusa a fost gandita pentru top speed in primul rand, ca raspuns la al Hondei 1100xx, de acolo si forma ei de vaca aerodinamica. eu unul as incadra-o la muscle sport-touring. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Poate nu inteleg eu intrebarea.. Ti se pare ca una dintre distantele alea este de nefacut intro zi? Hmm.... Off Grav: Hai ma ca macane... 800-1000km pe zi pe motor inseamna enorm...Nu imposibil dar enorm. Mai ales in Romanica...Daca iti pui mintea si trupul la bataie, iti iese dar dormi doua zile...Personal, la mai mult de 500 km pe zi nu vad rostul. Nu are niciun famec. E obositor ca dracu. Mai stai si pe un Gixer si poti sa-ti pui cruce. Astea cu zmei de calaresc doua saptamani cate 1000 de km pe zi e pentru copii handicapati si pentru femei proaste.. no offence! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Off Grav: Hai ma ca macane... 800-1000km pe zi pe motor inseamna enorm...Nu imposibil dar enorm. Mai ales in Romanica...Daca iti pui mintea si trupul la bataie, iti iese dar dormi doua zile...Personal, la mai mult de 500 km pe zi nu vad rostul. Nu are niciun famec. E obositor ca dracu. Mai stai si pe un Gixer si poti sa-ti pui cruce. Astea cu zmei de calaresc doua saptamani cate 1000 de km pe zi e pentru copii handicapati si pentru femei proaste.. no offence! Se poate, nu e chiar ceva de speriat. E obositor intr-adevar, dar nu imposibil. Trebuie sa ai curu tare. Am bagat eu asa dintr-o bucata: Bacau (Ro) - Bratislava.(Sk) (la asta mai aveam putin si adormeam in sa) Brno (CZ) - Koper (SLO) (de vreo 3 ori) Bregenz (At) - Rotterdam (NL) 1000 pe zi timp de 1 saptamana, fara pauze, da, e SF complet. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DucatiMeccanica Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Ca sa-ti spun parerea mea sincera: nu cred ca o persoana e matura (in acceptiunea reala a cuvantului) daca dupa 2-3 ani de motociclit is cumpara hayabusa. Acuma stiu ce zic cei care nu sunt de acord cu asta: ca nu te caci in gustu omului. Asa e, dar vaca aia de motocicleta nu e potrivita nimanui. Motocicleta aia e potrivita celor cu prea mult ego si care vor mereu sa arate/demonstreze ceva. (lor, celor din jur, naiba stie Pai uite ca tocmai se confirma regula. Frustratel ia-l de cocosel pe Tsunami si Bogda,zi-le ca o ai mai mare si scoate limba. Da Goe, "vaca aia de motocicleta" nu e pt voi. Ca nu sunteti in stare. Simplu. Lasati pe altii care pot. E mai comoda atitudinea vulpii fata da struguri, nu? Greu acceptati ca o stapaneste bine o fata care poate are jumatate din greutatea voastra. Si acum ca are un necaz e momentul vostru sa "ii dati peste bot". "Am zis noi ca nu e de ea asa motor. Cine se crede ea?" Lasilor, daca nu ati zis-o ati gandit-o. Se poate merge cu Busa si in oras,insa este gandita si construita sport tourer deci pt drumuri in afara orasului. Este sl 2-lea motor al meu,dupa 32000 km facuti pe un hypetmotard. Incredibil dar si acela si Busa pot fi conduse cu 50-100km/h. Posesorul de Busa nu e obligat sa circule cu 300 km/h ca atat are in bord.... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_deea Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Ce-am inteles din 45 de pagini...si nu despre Gilda, pentru ca asta aflu de la prieteni, e ca e plin motociclismul contemporan de oameni cumpatati, care merg doar cu viteza legala, nu au zile proaste, nu fac greseli si nu calca stramb ever. Am mai aflat si de ce intru si scriu atat de rar pe aici. Am vazut-o ultima data pe Gilda la strangerea de fonduri pentru Adam. Era in 2007...avea destula experienta si atunci si mergea frumos. In afara de cateva posturi pertinente ale unor motociclisti (nu doar "membrii pe forum") cu vechime, majoritatea sunt scrise de diversi, care pe vremea in care Pantera motociclea, nu puteau face diferenta intre bicicleta si busa. Discutam peste 5 ani...sper sa supravietuiti...daca chiar veti merge cu motorul. Fa-te bine, fata draga! Poate ai gresit, poate nu, poate a fost doar sa se intample, sau poate a fost doar o decizie proasta, sau naiba stie ce s-a intamplat atunci..tuturor ni se intampla si ori scapam, ori suntem prea vanitosi ca sa recunoastem, Tu ai fost si esti o luptatoare, misca-ti fundul ala sexy pe mobra si porneste-o la drum. Miss you! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 (editat) Este sl 2-lea motor al meu,dupa 32000 km facuti pe un hypetmotard. Bine. Nu vrei sa-ti zic cati km am eu la bord. Te-as face de cacao cu tot cu vaca aia de motocicleta cu care te mandresti atat mai rau ca un mic Jay Leno ce esti. Tu ai fost si esti o luptatoare, misca-ti fundul ala sexy pe mobra si porneste-o la drum. Miss you! Ce-ar fi sa-i dai un telefon, nu crezi c-ar fi mai potrivit? Zic si eu.. Stai sa-i zic si eu ceva varului meu Vasile ceva, poate citeste si el pe forum anu' asta: "Vasileee, nu uita maine sa aduci sacosa aia cu ciocanu si cheia de 13 pe care am uitat-o cand am fost la tine ultima oara! Hai merxi si sa fii sanatos! Pa, te pup bah!" Editat Octombrie 5, 2012 de Belbody Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_deea Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 (editat) Bine. Nu vrei sa-ti zic cati km am eu la bord. Te-as face de cacao cu tot cu vaca aia de motocicleta cu care te mandresti atat mai rau ca un mic Jay Leno ce esti. Ce-ar fi sa-i dai un telefon, nu crezi c-ar fi mai potrivit? Zic si eu.. Stai sa-i zic si eu ceva varului meu Vasile ceva, poate citeste si el pe forum anu' asta: "Vasileee, nu uita maine sa aduci sacosa aia cu ciocanu si cheia de 13 pe care am uitat-o cand am fost la tine ultima oara! Hai merxi si sa fii sanatos! Pa, te pup bah!" 1.Cati? 2. Poate eu nu prind nuantele, blonda fiind: E un sfat prietenesc, simti nevoia de control si trebuie sa-mi spui ce sa fac, sau doar te bagi in seama? 3. Va pup pe amandoi, si pe tine si pe Vasila! Editat Octombrie 5, 2012 de a_deea Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 1.Cati? Vorbeam cu DucatiMecanica fan hayabusa zis si Jay Leno junior. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_deea Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 stiu, dar dupa replica a doua, desi te stiu de o gramada de timp si erai in mintea mea in categoria "motociclist cu state vechi" am inceput sa am dubii si m-ai facut curioasa Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 6, 2012 Share Postat Octombrie 6, 2012 Atunci ramai cu dubiile, daca o replica pe forum te face sa-ti schimbi parerea, ce pot sa zic. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosM Postat Octombrie 6, 2012 Share Postat Octombrie 6, 2012 Off Grav: Hai ma ca macane... 800-1000km pe zi pe motor inseamna enorm...Nu imposibil dar enorm. Mai ales in Romanica...Daca iti pui mintea si trupul la bataie, iti iese dar dormi doua zile...Personal, la mai mult de 500 km pe zi nu vad rostul. Nu are niciun famec. E obositor ca dracu. Mai stai si pe un Gixer si poti sa-ti pui cruce. Astea cu zmei de calaresc doua saptamani cate 1000 de km pe zi e pentru copii handicapati si pentru femei proaste.. no offence! Daca zici tu..... Si nu a zis nimeni 1000km pe zi in fiecare zi o saptamana. Dar 1000 de km pe zi (si acolo erau si vreo doua de 800) nu este deloc imposibil. D-astea de 800 fac in mod curent. Di DA, in Romania. Ca nu iti place tie, OK. Dar nu inseamna ca e pentru femei proaste. Poate pentru motociclisti de tastatura. No offence. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Octombrie 6, 2012 Share Postat Octombrie 6, 2012 Frate, topicul asta bate tot in materie de 'abatere' de la subiect!. O sa scriu precum vanatorul ala din filmul 'Operatiunea Monstrul'.., 'Jur ca nu mai vin niciodata decat singur!'. JUR CA NU MAI INTRU NICIODATA la rubrica accidente sa citesc toate ineptiile posibile!. Am spus! . Sper ca Gilda este ok, prea multa 'informatie' si nu mi-am putut da seama! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Octombrie 6, 2012 Share Postat Octombrie 6, 2012 (editat) Atunci ramai cu dubiile, daca o replica pe forum te face sa-ti schimbi parerea, ce pot sa zic. E blonda. Greu acceptati ca o stapaneste bine o fata care poate are jumatate din greutatea voastra. Greutatea nu are nici o legatura cu stapanitul mobrei, poate cand vrei sa o impingi. Mobrele au comenzi care nu au nici o legatura cu greutatea sau puterea unei persoane. Problema e cu teasta, Pantera merge cu Busa iar intrebarea e daca o foloseste la intreaga ei capacitate sau a luat-o doar ca sa se sparga in figuri si sa mearga cu 50km/h? A avut mobra de 600 si a scos totul din ea? Da-mi voie sa nu cred asta. Busa este o mobra inutila chiar si pt barbati, putini fiind cei care chiar o folosesc pentru ceea ce poate. Iar faptul ca facut accident cu Busa nu are nici o importanta, putea face acelasi accident si cu o mobra de 125cmc. Editat Octombrie 6, 2012 de corleone Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Larry Flyt Postat Octombrie 6, 2012 Share Postat Octombrie 6, 2012 E blonda. O fi ea blonda, dar am tupeu sa bag mana in foc ca are mult mai multi Km ca multi dintre voi. Nu stiu de ce va place sa ciufuliti kktul cand un om este pe patul de spital, sincer. A gresit,a platit, aia e! Mai e' categoria aia..CSI motociclismo, ca a fost asa, ca asa...sunteti politisti la rutiera?! Este fix treaba politiei ! Am observat ceva, unii aproape ca se bucura ca ajuns acolo... , asta doar pentru ca a gresit si a avut "ghinionul" ca si-a luat hayabusa. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Octombrie 6, 2012 Share Postat Octombrie 6, 2012 O fi ea blonda, dar am tupeu sa bag mana in foc ca are mult mai multi Km ca multi dintre voi. Io zic sa nu bagi mana in foc. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infocod01 Postat Octombrie 6, 2012 Share Postat Octombrie 6, 2012 (editat) Sectiunea accidente a fost monopolizata de topicul "Accident moto Pantera", iar sectiunea motociclisti zi de zi de "Bataie soferi motociclisti". Ambele au ajuns la stadiul de can can de cea mai joasa speta. Aici vad ca domina atotcunoscatorii in ale motociclismului, zmeii soselelor, clar vazatorii si lingaii. Toata stima pentru prieteniii adevarati si cei care ii vor binele fetei, pt ei ma inclin. In partea cealalata numai batausi, racheti moldoveni, campioni k1, word strongest man, etc. La fel imi pare rau pt motociclistii care si-au luat-o destul de urat si pt cei care chiar incearca sa-i ajute. OAMENILOR MATURIZATI-VA !! IESITI LA PLIMBARE CU MOTO-ul CAT MAI E FRUMOS, desi cred ca nu multi au din cei care scriu aici. FORUMUL ESTE SA INVATAM CEVA SI SA AJUTAM , NU SA NE OBOSIM OCHII SI MINTEA CU RAHATURILE VOASTRE DE REPLICI FARA SENS!!! Multa sanatate domnisoarei, desi nu o cunosc si multa bafta motociclistilor de la Constanta !! Editat Octombrie 6, 2012 de infocod01 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Octombrie 6, 2012 Share Postat Octombrie 6, 2012 Greutatea nu are nici o legatura cu stapanitul mobrei, poate cand vrei sa o impingi. Mobrele au comenzi care nu au nici o legatura cu greutatea sau puterea unei persoane. Problema e cu teasta, Pantera merge cu Busa iar intrebarea e daca o foloseste la intreaga ei capacitate sau a luat-o doar ca sa se sparga in figuri si sa mearga cu 50km/h? A avut mobra de 600 si a scos totul din ea? Da-mi voie sa nu cred asta. Busa este o mobra inutila chiar si pt barbati, putini fiind cei care chiar o folosesc pentru ceea ce poate. Iar faptul ca facut accident cu Busa nu are nici o importanta, putea face acelasi accident si cu o mobra de 125cmc. bine spus aici. pe busa poate merge si o copila de 16 ani cu A1. problema sau spuma apare cand incearca sa stoarca tot din ea. asa in linie dreapta toti stiu sa accelereze.(mai putini stiu cat sa accelereze si cand sa franeze ) fata pe motor de 1000+ sau moama coae am motor de 1000+ dar ma duc pana la terasa unde iau un suc, si mai dau o tura de magheru... apoi ma culc linistit. astea sunt doar niste pretexte In partea cealalata numai batausi, racheti moldoveni, campioni k1, word strongest man, etc. sa inteleg ca e ceva grav daca "rachetii" sunt moldoveni Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Larry Flyt Postat Octombrie 6, 2012 Share Postat Octombrie 6, 2012 bine spus aici. pe busa poate merge si o copila de 16 ani cu A1. ==>In acest caz, putem recomanda incepatorilor Busa fara probleme, nu? fata pe motor de 1000+ sau moama coae am motor de 1000+ dar ma duc pana la terasa unde iau un suc, si mai dau o tura de magheru... apoi ma culc linistit. astea sunt doar niste pretexte ==>Esti complexat. Asa am fost si eu, dar mi-a trecut. Nu este treaba noastra ce face x sau y cu mobra proprie,puncT. Asta este atitudinea specifica romanului. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate